Nisem ravno bral vseh prispevkov, sem pa prebral prvega in par zadnjih.
Jaz sem dolgo mencal, ali naj dam DPF dol, ali ne. No...mislim da sem se pravilno odločil.
DPF so mi odstranili v eni od delavnic v Ljubljani, potem pa je g. Tribesman opravil še računalniški del, kar se tiče delovanja DPFja, EGR ventila in tako naprej.
No, pred tem so se dogajale stvari, da je motor, ko sem ga mrzlega vžgal, nekaj časa trokiral. Potem je ob vročem motorju sledilo cukanje pri različnih obratih. Ne vedno istih. EGR sem 1x že menjal, pa je bilo nekaj časa bolje...potem pa isto sr**je.
Po odstranitvi (DPF smo "izbili" iz ohišja, tako da je DPF ohišje načeloma ostal in vsaj pri tehničnem nebom imel problemov) in računalniških "štelanj" je avto kot prerojen. Mrzli vžig (čeprav je "update" za hladen vžig bil narejen že dolgo nazaj) tekoč. Tudi tresljaja ni. Cukanja niti najmanj. Avto bolj odziven, pospeški boljši. Zdej pa bistven del - poraba.
Poraba mi je padla iz skoraj 11litrov mestne (aja, govorim o 2.4jtd avt.) na manj kot 9litrov!!! In iz relacijskih 8.5-9l na 6.8litra niti ne počasne vožnje! SKORAJ 2litra manj porabe strošek pa zanemarljiv! Prej če sem ga po avtocesti gonil...je bila poraba 10litrov. Zdaj 7.9l. Govorim o vožnji nad 160kmh pa do 210kmh (seveda kjer se da).
In tisti ki nameravate odkantat 500-1000€ za "nov" DPF - enostavno ne. Tribesman ima garantirano rešitve za vas. Pa ne odlašat predolg, če mate veliko porabo ali pa avto cuka, je tu glavni krivec EGR, posledično pa DPF.
Bom en dan še dal vzporedne posnetke pospeševanja prej in zdej.

LP
