domov
  • Fiat Klub
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • WithCar
  • Poliglob
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Orange Audio
  • Amortizer d.o.o.
  • Techno racing
  • Kovinoplastika Kavs
  • A2R
 
Danes je 19 Sep 2019 14:37

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 84 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 01 Apr 2014 19:25 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 54
Kraj: Maribor
Pozdravljeni
Na cromi se mi je prižgala rumena lučka za motor, priklop na računalnik je pokazal okvaro dpf -ja. Motor je 1.9 120 KM, avto je letnik 2008, imam ga dve leti, prevozil sem 46 000 km večinoma relacijo. Ko sem avto kupil, je gorela lučka rumeni trikotnik, ki ga je mehanik resetiral in povedal, da je filter na 15 %. Do danes nisem zasledil, da bi motor naredil regeneracijo. Zdaj je mehanik rekel, da novi filter valjda ne bomo montirali (~1000 €), da mi odstrani zbitega in nastavi računalnik, pa me bo stalo 300 €. To se mi zdi kar dosti, kaj pravite. Ali je še kakšna rešitev? Ali lahko to opravim v garaži na kanalu? Lahko kdo, ki je to že delal, malo opiše postopek? Ali avto dela, če ni dpf - ja in ni odstranjen iz računalnika (vsaj začasno)?Zanima me tudi, kaj bi lahko bil vzrok, da ni sam naredil regeneracije? Polno vprašanj, pa kaj čemo, zato je forum, ne....
Lep pozdrav
Daroo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 01 Apr 2014 20:17 
Odsoten
taxi driver

Starost: 37
Prispevkov: 2353
Kraj: ljubljana
Upam da si pravo olje notri točil, drugače se da tudi očistit filter.
Glede odstranitve pa ne vem, kako pol avto naredi tehnični pregled.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 01 Apr 2014 21:00 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 660
Kraj: Višnja Gora
Na testerju lahko pogledaš pred koliko Km je bila narejena zadnja regeneracija in povprečje prevoženih Km med zadnjimi 5 regeneracijami. To ti bo pokazalo če so se in kako pogosto so se regeneracije delale. Zabitost filtra kaže trenutno.
Napiši tule kakšne zgornje vrednosti ti izpiše in ti bomo lažje svetovali. Če nimaš testerja najdi nekoga na svojem koncu da ti pogleda.
Najcenejša varianta odstranitve DPF-ja je da ga prevrtaš (ne vem koliko lukenj in kakšen fi - mogoče bo kdo drug vedel). Če narediš pravilno ti ne bo treba preprogramirati računalnika, ker bo razlika tlakov pred in po filtru enaka kot da imaš čist DPF.
Cena DPF pa tudi ni visoka (kot pravijo naši mehaniki):

http://www.ebay.de/itm/Partikelfilter-R ... 5663680064

Pred menjavo - če ga boš menjal moraš ugotoviti razlog, drgače se lahko hitro ponovi.

_________________
Fiat Croma 1.9 110KW, Avtodom Ford Transit 1985 Arca, VW Caravelle T4, Audi 80 1.8 Quattro


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 01 Apr 2014 21:25 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
Avto brez DPF-ja naredi tehnični brez problema,za odstranitev in ostale strani pa kontaktiraj @tribesman,ker 300€ je mogoče le malo predrago za odstranitev in nastavitev SW-ja.

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 01 Apr 2014 22:16 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
Brez skrbi, regeneracije so se delale na 500-1000km. Brez tega bi ti avto že zdavnaj zadušilo. Je pa verjetno res da regeneracije nisi opazil, saj če je vse OK z avtom se naredijo zelo diskretno. Velika večina voznikov sploh ne opazi kdaj (sploh tisti ki vozijo relacije).

Zakaj se je zdaj to zgodilo je dobro vprašanje. Zelo možno da je vzrok kak fuč EGR ventil, ali kaj podobnega, da regeneracije niso več uspešne, posledično dobiš napako.

Zelo verjetno je DPF še popolnoma OK, lahko da je bilo to samo slučajno, in da bo po prisilni regeneraciji vse delalo OK. Mogoče ga je treba samo lepo v 4. prestavo na avtocesto, obrate na 3500rpm in se vozit ene 20km. Najbolje bi bilo pogledat parametre v ECUju, da se vidi kaj točno je problem, da se stvari ne delajo preveč na pamet. Zelo zelo redko pride do tega da je dejansko DPF uničen, in ga je treba menjati/odstranjevati.

Imaš dve opcije, da rešiš problem, ki je povzročil DPF napako. Ali pa da DPF odstraniš. (in ja, 300€ je zelo "lepa" cena, za tistega, ki ti bo to delal, zate malo manj :D )
Če DPF odstraniš, bo nekoliko nižja tudi poraba, samo pri 120 konjski mašini in pri večinoma relacijski vožnji je razlika v porabi majhna.

Kupovat "ponaredke" DPFja je zelo neugodno, saj ponavadi ne delajo kot je treba... ne priporočam, čeprav je cena zelo ugodna. Drugače pa ja, nov DPF je med 800 in 1000€.

Če boš odstranjeval DPF, imaš dve opcije. Nadomestna cev, ali pa izpraznitev lonca. To se naredi tako. Vzami lonec DPFja dol. Poglej lonec, če gledaš iz smeri motorja proti zadnjemu izpušnemu loncu, boš videl da je DPF razdeljen na 3 dele. Prvi je okoli 5-10cm, to je katalizator, to je najbolje pustit v loncu, drugi del je presledek, tretji del velik okoli 25cm je DPF filter. Prerežeš lonec od zgoraj nad zadjim delom, kjer je DPF, odstraniš notrajnost (keramika, je treba kar fajn udarit da gre ven). Zašvasaš lonec nazaj, in namontiraš nazaj na avto.
Potem je pa treba predelat še elektroniko. To znam tud jaz zrihtat, drugače pa skoraj vsaka tuning hiša to dela, edin cene pri njih so kot si rekel, tudi do 300€ (to je zelo zasoljeno).

BTW, kdo je ta mehanik?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 02 Apr 2014 10:40 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 2
A ni prisilna regeneracija kao "nevarna" za motor?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 02 Apr 2014 10:52 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 1458
Kraj: Preshgain
Tudi programirana regeneracija je nevarna za motor, ker takrat se namensko motor preliva z gorivom, kar pa, dolgoročno, uničuje motor.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 02 Apr 2014 21:42 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
slafke napisal/-a:
A ni prisilna regeneracija kao "nevarna" za motor?


Ja, ni je priporočljivo delat, razen če je res nujno in ni druge izbire.

Ni pa pametno, da bi jo delal glih vsakič ko avto na računalnik priklopiš (tudi take paciente sem že videl)...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 02 Apr 2014 21:49 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 54
Kraj: Maribor
Fantje hvala za mnenja in odgovore.
Stvar je taka, da smo avto spet priklopili na tester in videlo se je, da je bila zadnja redna regeneracija pred 480 km, zdaj pa je filter zbit že 80%. Zakaj tako hitro je res vprašanje. Tester je vstrajno kazal samo napako na DPF-u. Poskušalo se je zbrisati napako in bi šel na avtocesto vozit na 3500 obratov, kot je svetoval TribesMan. Ampak se je lučka spet prižgala že pri izvozu iz garaže, takrat pa avto sploh ne gre v visoke obrate ( neki safe mode ali kaj). Prisilno regeneracijo pa mi je mehanik odsvetoval, ker je že imel med njo primer okvare turbine. V glavnem, padla je odločitev, da gre je..ni DPF vstran. Ko bo opravljeno in testirano, še poročam..
LP daroo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 02 Apr 2014 23:44 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
Regeneracije na okoli 500km so popolnoma OK. Tukaj ne vidim problema.

Sam sumim da imaš težavo z enim od senzorjev okoli DPFja. Senzor temperature ali senzor diferencialnega pritiska. Bi bilo treba preveriti parametre motorja, samo moraš vedeti kaj gledaš...

No ja, upam da te ne bodo preveč obrali... :D


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 03 Apr 2014 08:16 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 38
Glede regeneracije bi rekel iz svojih izkušenj, da ni potrebe avto na 3500 obratov terat. Pri meni je tako, da se peljem v 4. prestavi in ga držim okoli 2000 obratov. Peljem se 6-7km in opravljeno. Če še ne sveti tisti trikotnik opazujem trenutno porabo, ko pade na normal vem, da je končal.
Croma 1.9, 88kw

lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 03 Apr 2014 09:17 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 2
Problem je v tem, da ni nobenega signala, ki bi te opozoril, sedaj delam regeneracijo. Kot voznik sploh ne veš, če se redno izvaja ali pa se zabaše kot v tem primeru, dokler ne rikne avto ...
Kaj tebi se prižge rumeni trikotnik, ko gre v regeneracijo?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 03 Apr 2014 10:09 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
Skander3330 napisal/-a:
Glede regeneracije bi rekel iz svojih izkušenj, da ni potrebe avto na 3500 obratov terat. Pri meni je tako, da se peljem v 4. prestavi in ga držim okoli 2000 obratov. Peljem se 6-7km in opravljeno. Če še ne sveti tisti trikotnik opazujem trenutno porabo, ko pade na normal vem, da je končal.
Croma 1.9, 88kw

lp


Če je z avtom vse OK, potem res ni nobene potrebe po 3500 obratih.
Regeneracija se bo izvedla popolnoma OK tudi pri normalni vožnji.
Če pa zasveti lučka za DPF, potem pa je to prva stvar ki jo ponavadi narediš (če nimaš glih računalnika da bi točno pogledal kaj se dogaja)...

Nič se ne prižge, ko gre avto v regeneracijo. Prižge se samo če je kaj narobe.

Drugače pa regeneracije se izvajajo med 300 in 1000km, odvisno od tipa motorja in kakšne relacije voziš.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2014 14:31 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 54
Kraj: Maribor
Evo malo "updejta"
Uspešno odstranjen DPF in pobrisan iz računalnika. Cena kot sem napisal zgoraj. Nič več klin..vih regeneracij in lučk. Ampak avto je še vedno cukal na obratih 1700 do 2000. Ugotovili smo, da je cev, ki gre iz motorja na intercooler, počena na gumijastem delu. Doma smo nekako zatesnili zadevo, in avto dela normalno. Ali je možno, da je DPF zabasalo zaradi te cevi, ker je vlekel umazani luft dodatno skozi razpoko. To vsekakor ni bilo dolgo, ker se ful sliši, ko pritisneš gas( oz. ko vklopi turbino).
Ali ima mogoče kdo to cev :019.gif: (samo gumijasti del zgoraj, mislim da gre direktno na EGR ventil), ker nova se dobi samo original in v celotni dolžini in nočete vedeti za ceno .To je edina cev, ki je vidna na levi strani takoj, ko odpreš pokrov motorja.
Lp daroo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2014 20:05 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
Citiram:
Zelo verjetno je DPF še popolnoma OK....

.... Najbolje bi bilo pogledat parametre v ECUju, da se vidi kaj točno je problem, da se stvari ne delajo preveč na pamet. Zelo zelo redko pride do tega da je dejansko DPF uničen, in ga je treba menjati/odstranjevati.


No, kot sem pravilno predvideval v enem od prejšnjih prispevkov. Ni bil problem v DPFju... ampak v počeni cevi, kar je pomenilo da ti je zrak uhajal ven, posledično je motor "kadil", tega seveda nisi videl, ker je DPF filter požrl vse saje. Zato se je DPF zelo hitro zabasal in dobil si napako.

Draga šola, ampak tako je z mehaniki, ki ne znajo drugega kot pogledat katera napaka se napiše na testerju.

Cev najbolje da kupiš kar novo, jaz rabljene nebi kupil, saj te cevi rade pokajo, in pri rabljeni je možnost okvare večja, se ne splača rizkirat.

Druga cenejša opcija pa je da počeni del nadomestiš s kosom rostfrei ali aluminijaste cevi ustreznega premera (okoli 50-55mm). Odrežeš del original cev kjer je počila, vmes vtakneš kovinsko cev, in z dvema močnima objemkama. Dobro je na rob kovinske cevi našvasat malo materiala, da dobiš malo odebelitve na koncu cevi, kar prepreči da bi pritisk zraka porinil gumijasto cev dol s kovinske.

Pa še enkrat, če boš delal to, objemke naj bodo močne, take z M5 vijakom:

http://www.fe-go.si/cevne%20objemke%20maxw2n.htm

Da ne bo kdo tlačil takih objemk gor, ker bo slej ko prej odprlo zadevo:

http://www.fe-go.si/cevne%20objemke%20cinkw1n.htm

Pač pritiska je okoli 1.4bara, kar pomeni 1.4kg sile na kvadratni centimeter preseka cevi, to je okoli 35kg, ki hoče odrtgat cev dol...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 08 Apr 2014 13:28 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 106
Ne priporocampraznenja lonca ker se potem vrtincijo plini in tuli v dolocenih prestavah kot bi imel stara okna in slisis veter.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 08 Apr 2014 18:55 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
Če izprazniš samo DPF in pustiš notri katalizator ni nobenega vrtinčenja...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 09 Apr 2014 19:58 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 54
Kraj: Maribor
Danes testiral cromo, relacija Mb-Lj-Mb, brez problema, poraba po BC 5,7 l, povprečna hitrost po BC 94 km/h, tako da zaenkrat zgleda smo avto porihtali. Mislim da je poraba malo manjša kot s PDF, pospeški pa malenkost boljši, tako kot je omenil Tribesman. V glavnem, trenutno sem zadovoljen kljub kar velikemu strošku, da imam manj avta kot prej... :DD:
Še vedno iščem gumijasto cev, ker bi jo imel v avtu za rezervo, če mogoče kdo ima...
Edit:
Ali ima mogoče kdo to cev :019.gif: (samo gumijasti del zgoraj, mislim da gre direktno na EGR ventil), ker nova se dobi samo original in v celotni dolžini in nočete vedeti za ceno .To je edina cev, ki je vidna na levi strani takoj, ko odpreš pokrov motorja.[/quote]

Lp daroo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 09 Apr 2014 20:00 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
Jaz pa hočem vedt za ceno cevi.Najbrž da gre na sesalni kolektor in ne na EGR..

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara dpf - ja na cromi
OdgovorObjavljeno: 09 Apr 2014 20:36 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 54
Kraj: Maribor
Čare napisal/-a:
Jaz pa hočem vedt za ceno cevi.Najbrž da gre na sesalni kolektor in ne na EGR..

Cev je podobna kot cev za turbino za stilota, ki tudi poči oz. jo "preriba" plastična zaščita oz. kolotek in stane 120 €. Za cromo stane okoli 180 € ( :aaa: ) in seveda ni ponaredka, tako vsaj majstori in trgovci pravijo...(gumijasto koleno dolgo okoli 200 mm premera okoli 55 mm ki se nadaljuje s kovinsko cevjo in gre nekam dol, verjetno na intercooler) vidi pa se na vrhu mašine na voznikovi strani in je pričvrščeno na nek kovinski del, takoj za njim pa je EGR ventil. To je to, Čare... Preveč sem trenutno vložil v avto, da bi pogoltnil še to...
trenutno itak improvizacija deluje, ampak pri Fiatu nikoli ne veš....
Lp daroo


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 84 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games