domov
  • Fiat Klub
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Poliglob
  • Orange Audio
  • Kovinoplastika Kavs
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Techno racing
  • A2R
  • Amortizer d.o.o.
  • WithCar
 
Danes je 25 Avg 2019 19:40

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 41 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 09 Sep 2014 16:26 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 25
Ja, to ja, da posveti vse živo. Sam ne vem če bi alternator lahko bil vzrok težav s tempomatom in zmogljivostmi avta.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 10 Sep 2014 20:54 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 25
Danes bil priklopljen na računalnik - avto, po računalniku, nima težav. Poslušal špekulacije o tem, da bi znala kuplunga drset (česar pa jaz ne zaznam), do tega da bi znal vztrajnik nagajat (men se ne zdi)... Ne vem kaj naj si mislim. V glavnem, tempomat še vedno ne deluje in avto nima tiste prave moči, tako, da se bom za naslednji teden poskušal dogovorit z Maks1, pa da vidimo kaj bo. Pa čist tko: na kak način se še manifestirajo težave z vztrajnikom, glede na to, da kakega tresenja pa cukanja ne zaznam?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 10 Sep 2014 21:00 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
Kako delajo drugi ne vem ,vem pa da ko jaz nekje vržem dol menjalnik menjam še sklopko (no saj v večini primerov ga zaradi sklopke dajem dol),če le ta nima prav malo kilometrov za sabo.če bi ti drsela bi to menda porajtal ko bi v 4.,5.,6. prestavi pri nekih 2500 obratih pohodil v poden.Takrat obratomer skoči v luft brzina pa stoji.Koliko si mel obratov pri recimo 140 km/h pred in po menjavi najbrž ne veš ali veš ?? Ker 40km/h razlike v vožnji v klanec je kar huda razlika tudi če bi bil menjalnik z drugačnimi razmerji ampak toliko razlike ne more bit.

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 10 Sep 2014 21:38 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 25
Tega, kar ti opisuješ za zgonjeno sklopko, ni. Opazil sem samo, da obratomer, ki se je prej tekoče premikal po številčnici, sedaj nekako skače ko sekundni kazalec na uri oz. se ne premika tekoče in zgleda ko da bi se pri premikanju zatikal (za kratek čas, ampak se opazi). Za 140 km/h ne vem, vem pa da sem se in se še sedaj 130 km/h vozim pri nekih 2200 obratih. Problem se pojavi pri vzponu. Vrhniški klanec, recimo, hitrost se malo čez 150 ustavi. To zmore tud bratova Marea s 100 konji in 400.000 km. Najbrž se strinjava, da bi Croma s 150imi od sebe morala dat več. Tudi na mitnici se pojavi problem. Ko zbremzaš na tistih 60, 70, 80... je treba pospeševat. Če to zdaj delam v 6 prestavi, pri 70-80 mi avto potresava in cuka, prej to ni bil problem. Sicer, poslušam tud kritike (pa ne tu), da se mi vse skup samo zdi, da sem zapsihiran ipd. Pa recimo, da je res, sam zakaj potem tempomat ne deluje?
Dobivam pa počas občutek, da se čedalje bolj privajam na nastale razmere, me pa hudo moti, da sem brez tempomata. Sem se pri Cromi navadil lenarit.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 10 Sep 2014 21:52 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
Če so obrati isti maš ti nekje drugje problem,če se pri 150 km/h vse skup neha in med drugim tudi cuka,ker v vrhniški klanec bi moral ta avto in pošteno čez 150.EGR,DPF,Podtlaki za uravnavanje turbine...Daj dobi se z Tribesmanom pa malo aparuture priklopita in se zapeljita.Pomoje maš kaj odtrgano ali nepriklopljeno.Glede trzanja obratomera pa za začetek poglej če imaš kleme na akumolatorju dobro pritrjene.

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 10 Sep 2014 23:11 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
Normalni obrati za okoli 130kmh so ~2300rpm. Tako da to kar ti pišeš je približno OK...

Me je pa zmotilo tole tvoje "zatikanje" števca obratov. Se to dogaja pri pospeševanju s polnim gasom? Ali vedno?

Ker če se to dogaja pod polnim gasom je to čist možno sklopka, ki komaj zaznavno drsi.

To bi se moralo zelo lepo videt na diagnostiki med vožnjo.

Daj še malo bolj razloži tole s tempomatom. Praviš da v nizkih prestavah tempomat dela, v višjih pa ne? A tempomata sploh ni mogoče vklopiti v višjih prestavah, ali se potem "izklopi" sam od sebe po nekaj časa?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 10 Sep 2014 23:21 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 40
Prispevkov: 864
Kraj: Ljubljana
Ce lahko samo malo uskocim. Tole z obratomerom sem opazil tudi jaz pri svoji Cromi. In sicer se stevec obratomera ne premika lepo zvezno, ampak ja kot da bi se premikal po milimeter (cisto po malem skakal.
Vendar moja croma je avtomatik, se mi pa tudi to ne zdi ravno normalno, nisem pa dosedaj polagal posebne teze na to...Imam tudi sam neke dolocene probleme z avtom ki jih se raziskujem ceprav se mi zdi da drugace dokaj normalno gre, ceprav mi je nekdo zadnjic rekel da ne gre dovolj, sam pa v bistvu niti ne vem, ker je to moja prva Croma in tko, kot je sel Stilo z 150km ta definitivno ne more it tako, da nimam neke realne primerjave!

Lp.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 10 Sep 2014 23:28 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
Čist možno je da je števec obratov narejen tako da ima določeno število "stanj" in pač "skače" med njimi...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 10 Sep 2014 23:43 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 40
Prispevkov: 864
Kraj: Ljubljana
Ja jst sem se ze kr nekak navadil tega in me skoraj ne moti vec. Je pa potem takem se ena fiatova ultra dodelana tehnoloska resitev :040.gif:

lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 11 Sep 2014 07:20 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 25
Čare Kleme so dobro pritrjene, sem jih osebno pritrdil, ko sem imel lightshow po armaturi.
TribesMan to skakanje kazalca obratomera se dogaja v 6. prestavi pri pospeševanju. v nižjih prestavah tega problema ni, lahko pospešuješ kakor češ, leze lepo gor. Tudi s tempomatom je podobno. Vžgeš ga z obratom "prstana" na ročici. Indikator na armaturni plošči se prižge. V 3. in 4. prestavi, ko dosežeš neko hitrost, ročico suneš gor in avto hitrost drži. V 5. in 6. prestavi je pa vsako suvanje ročice zgolj nepotrebna izguba kalorij, ker se ne zgodi nič. No, lučka na armaturi sveti, to je pa tudi vse.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 11 Sep 2014 11:10 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 40
Prispevkov: 864
Kraj: Ljubljana
Jst osebno ti predlagam da se z TribesMan-om dobita osebno, on avto priklopi na racunalnik in med voznjo pogleda diagnostiko. Osebno mislim da bos tako dokaj hitro prisel na sled problemu ;).

Lp.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 15 Sep 2014 20:08 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 25
Danes pri TribesManu opravljene "meritve". Avto oz. računalnik, zaradi drugačnih prestavnih razmerij, v 5. in 6. prestavi zaznava kot da je v leru, zato ne dela tempomat. Zaradi istega felerja tdui računalnik ne doliva župce (in bog vedi česa še) kot bi bilo treba, zato tudi avto ne gre kot prej. Bo treba zrihtat ta menjalnik, da mu j...
V glavnem lepa hvala TribesManu za trud in ma kako pivo v dobrem od mene. Zahvaljujem se tudi ostalim na forumu, z delom pa se seveda nadaljuje dokler se ne bom lepo "kulturno" peljal.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 15 Sep 2014 20:14 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
Evo še en izmed razlogov zakaj ne upam kupit drugega avta.DPF,šobe,menjalniki,light showi po armaturkah...Zakaj ne morejo delat več normalnih avtov??

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 15 Sep 2014 20:36 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
Jah, malenkost, samo taka brezvezna... zaradi malenkostne razlike v prestavnih razmerjih. Namesto 2300 obratov ima motor 2100 obratov pri 130km/h, komaj opazno. Do 4. prestave so razlike še tako majhne da še zazna prestavo, ker je odstopanje znotraj tolerance, 5. in 6. sta pa predolgi, peta glih tolk da ne ujame več mogoče 1% predolga, šesta je pa ene 5% izven tolerance računalnika.

Drgač jest sem že preračunal nova prestavna razmerja in popravil v računalniku, tako da če se premisliš... :D


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 15 Sep 2014 20:38 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 40
Prispevkov: 864
Kraj: Ljubljana
Ce je samo to problem bi kr pri TribesMan-u to postimal in mir ;)...

lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 15 Sep 2014 21:09 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
To se bo mogu lastnik sam odločit.
Prestave so mal drugačne, in če si navajen vozit avto z določenimi razmerji, verjamem da je občutek čuden...

Štos je tud da avto ne gre kot je treba v 5. in 6., ker takoj ko ECU zazna da prestave ne štimajo več, misli da je v leru (oziroma da drsi sklopka) in omeji vbrizg goriva (da "zaščiti" sklopko)... ki je namesto 75mg samo še 50mg... in seveda avto z 30% manj goriva ne gre bogvekaj dobro.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 15 Sep 2014 21:14 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
Pa če je v bistvu samo to problem in se to da preprogramirat potem ne vidim problema,ker v končni fazi potem tudi manj popije.

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 15 Sep 2014 21:51 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 40
Prispevkov: 864
Kraj: Ljubljana
Ah ce bos enkrat preprogramiral ECU in bodo prestavna razmerja stimala bo tudi avto sel kot bi moral in potem dvomim da bo sploh opazil razliko med prej in sedaj. Mogoce nekaj casa ampak obcutek hitro zbledi.

Tko da ce je problem takole enostavno resljiv potem po mojem ni kaj razmisljat ;).

lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 24 Sep 2014 19:23 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 25
Problem rešen, velika zahvala gre uporabniku Maks1, ki je napako "prepoznal" in saniral. Šlo je za znatno manjši zobnik na diferencialu, zato je bil prenos drugačen in posledica tega so bili slabši pospeški itd., avto je spet stvar zaznaval po svoje in ni dolival župce... Bolj obširno in strokovno bo razložil Maks1, da ne bom pisal neumnosti in se mi bo režala širna Slovenija. Skratka, hvala vsem forumašem za pomoč, posebna zahvala gre pa uporabnikoma TribesMan in Maks1.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma - tempomat in menjalnik
OdgovorObjavljeno: 25 Sep 2014 11:18 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 83
Čao

Ja problem rešen v zadovoljstvo lastnika . Menjalnik 1,9 ima dva tipa diferencijala .
Tako imenovani kratka ali dolga varianta.
Zobniško je to kratka varianta 20 proti 73 zob , dolgi dif. pa 20 proti 67 zob .
V E-PERU je sta pod zobnik difer, dve varianti in tam kjer piše Eco kit 1 je varijanta dolgega difer.

Pri Cromi je z E-PER-om možno ugotoviti kateri difer. je v vozilu , Medtem ko pri 150 hp je zelo verjetno krata varijanta , pri 120 hp ali 115 hp pa lahko ena ali druga .
Če se pa kupuje rabljen menjalnik je pa edina varianta , da prešteješ zobe na velikem zobniku pa vidiš kje si, drugače so pa taki problemi kot so nastali gor.

Razlika v vožnji je zelo velika , pa tudi avto ne gre tako kot bi moral it.

Vsaka šola nekaj stane ........

lp Maks


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 41 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games