Fiat klub Slovenija
https://www.fiat-klub.si/forum/

Bravo 1.3 120 ks - 2009- plin
https://www.fiat-klub.si/forum/viewtopic.php?f=44&t=27535
Stran 1 od 1

Avtor:  vozifiat [ 09 Jan 2014 12:57 ]
Naslov prispevka:  Bravo 1.3 120 ks - 2009- plin

Ojla! Pri Hribarju so mi pred dvema mesecema motirali "plinsko napravo". Glede porabe in delovanja motorja med samo vožnjo - vse ok. Moti me to, da avto ob malo bolj mrzlem vremenu ne vžge "od prve". To se zgodi šele po drugem poizkusu. Ker imam s plinskimi napravami v avtu premalo izkušenj ( prej vozil v glavnem "dizle" ) prosim za mnenje koga od udeležencev foruma, ki ima več prakse na tem področju.
Hvala za odg in lep pozdrav

Avtor:  frcko [ 09 Jan 2014 19:40 ]
Naslov prispevka:  Re: Bravo 1.3 120 ks - 2009- plin

Kar je meni znano o plinskih napeljavah, naknadno vgrajenih na bencinske motorje je to, da motor vžiga na bencin, ne na plin. na plin preklopi, ko se segreje. Tako da ne vem, če ima tole, da imaš plin kej veze s tem, da ti ne vžge na prvo. Švoh akumulator?

Avtor:  djz3l3 [ 09 Jan 2014 20:26 ]
Naslov prispevka:  Re: Bravo 1.3 120 ks - 2009- plin

Svecke? Pritisk pumpe? Kako je pri plinu narejeno? Se pumpa ugasne pri preklopu?

Avtor:  Bostjan66 [ 09 Jan 2014 23:16 ]
Naslov prispevka:  Re: Bravo 1.3 120 ks - 2009- plin

A imaš vakumsko ali sekvenčno napravo? Predvidevam da imaš plastičen sesalni kolektor in v tem primeru se lahko vgradi samo sekvenčna. Pri sekvenčni ne bi smelo biti takih težav, ker se bencinska pumpa ne ugaša, dotok plina v kolektor (šobe za plin pa so v bližini sesalnih ventilov) pa se ustavi istočasno kot bi se zaprle bencinske šobe. Možno je da ti kje vleče napačen zrak v kolektor, čeprav dvomim ker je Hribar dober mehanik. Če imaš vakum cevko s kolektorja speljano v bencinski motorni računalnik in so vmes dali T člen in jo speljali še na senzor plinskega računalnika je lahko tu problem - slabše vžiganje in odzivnost motorja. Bolje je zvrtati še eno luknjo nekje v sredini kolektorja, stran od regulatorja prostega teka (če ga imaš) in tja priklopiti senzor plinskega računalnika.
Možno je tudi da se sistem ne preklopi takoj nazaj na bencin ko ugasneš avto (napačno vezani kabli - to sem videl pri neki instalaciji ki je bila narejena v Bosni). V tem primeru se topel motor vžiga na plin, kar traja dalj časa.
Ali se to dogaja pri toplem ali hladnem motorju?

Avtor:  vozifiat [ 11 Jan 2014 14:14 ]
Naslov prispevka:  Re: Bravo 1.3 120 ks - 2009- plin

Zjutraj vžge tudi hladen - vendar le pri 12 ali več st.C. Ko se pripeljem domov odvzamem kontakt in ponovno zaženem ,vžge takoj (motor na delovni temperaturi). Kot sem napisal, med vožnjo ni nobenih težav. Vleče normalno, pospeški so ok. Poraba v mejah normale. Akumulator je praktično nov, prav tako svečke - na priporočilo Hribarja sem nabavil "plinske". To, da "starta" na bencin mi je od vsega začetka jasno. Hvala za nasvet glede vrtanja vendar se mi ne dopade prav preveč. Prej bi poizkusil kaj drugega.
Lp Andrej

Avtor:  Bostjan66 [ 11 Jan 2014 16:25 ]
Naslov prispevka:  Re: Bravo 1.3 120 ks - 2009- plin

Kaj pa če topel stoji nekaj časa?

Avtor:  fixy [ 11 Jan 2014 16:28 ]
Naslov prispevka:  Re: Bravo 1.3 120 ks - 2009- plin

sam imam plin. avto vžiga na bencin. ko pride hladilna tekočina na določeno temperaturo( pri meni 35stopinj) avto preklopi na plin. Do vklopa na plin avto deluje kot normaln bencinar in plin nima veze pri zagonu avtomobila.
lp
Mitja

Avtor:  vozifiat [ 27 Jan 2014 18:45 ]
Naslov prispevka:  Re: Bravo 1.3 120 ks - 2009- plin

To glede samega načina vžiga, preklopa z bencina na plin mi je popolnoma jasno. O tem sem se pozanimal predno mi je Hribar montiral plinsko napravo. Slabe volje sem zato, ker me delovanje plinske naprave "zeza" od samega začetka. Da bi izključil vzrok težav na strani bencinskega dela mi je Kavčič pred tremi dnevi motor priključil na računalnik in ugotovil, da program rač., ki uravnava plin ni kompatibilen s tistim od Fiata. Pisal sem Hribarju preko maila, pa mi do danes ni dal nobenega odgovora. Vse skupaj se mi zdi nesramno od obrtnika, saj je Hribar potegnil 1.400 €, avto pa na plin sploh ne deluje več. Če ima kdo podobne izkušnje ga prosim, da mi odgovori in po možnosti svetuje kaj lahko naredim.

Lp

Avtor:  Bostjan66 [ 27 Jan 2014 20:23 ]
Naslov prispevka:  Re: Bravo 1.3 120 ks - 2009- plin

Kar ti je Kavčič rekel je čisto mogoče, da ti delovanje na plin podre nastavitve becinskega računalnika (verjetno ima možnost učenja) in preko lambde dobi nazaj napačne informacije (drugje jih verjetno ne, ker plinski računalnik fizično odklopi bencinske dize ob delovanju na plin) in je lambda verjetno edini senzor, ki daje info obema računalnikoma. Novejši plinski računalniki imajo tudi možnost samoučenja, ki se naredi ob montaži in tu nista bila "usklajena". Mogoče bi moral probati z drugačnim premerom plinskih šob.
Predpostavljam, da je Hribar poslal mail proizvajalcu naprave (verjetno ni tvoj avto edini s takim motorjem ki so ga predelali) in čaka odgovor.

Avtor:  BackW00d [ 28 Jan 2014 15:01 ]
Naslov prispevka:  Re: Bravo 1.3 120 ks - 2009- plin

Kaj "hribar" dela sploh ni pomembno. Lahko bi mu vsaj sporočil kako in kaj.....

Avtor:  vozifiat [ 30 Jan 2014 15:26 ]
Naslov prispevka:  Re: Bravo 1.3 120 ks - 2009- plin

Mislim, da je še kako pomembno kaj dela Hribar. Še posebej za tistega, ki mu pošteno plača uslugo. Za nasvet sem se obrnil tudi na naslov firme, ki proizvaja te naprave. O tem, kaj bodo povedali sporočim tukaj čim prejmem odgovor.
Lp

Avtor:  BackW00d [ 31 Jan 2014 08:43 ]
Naslov prispevka:  Re: Bravo 1.3 120 ks - 2009- plin

Očitno nisi razumel kar sem hotel povedat.

Pravim, da če je hribar na dopustu, morju, v jami, v kupleraju, kjerkol pač, ni pomembno. Odgovorit bi ti moral v vsakeem primeru, pa tudi, če bi ti samo povedal, da on pač zadeve ne zna popravit in da se mora posvetovat s svetim petrom.

Avtor:  Djoti [ 02 Mar 2014 21:10 ]
Naslov prispevka:  Re: Bravo 1.3 120 ks - 2009- plin

podoben primer sem imel tudi sam lani, in sicer je bila končna ugotovitev slaba kvaliteta plina dobro zapacala svečke zato se je pojavljal slab užig. Čez čas je problem izginil.

Stran 1 od 1 Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/