domov
  • Fiat Klub
  • Kovinoplastika Kavs
  • WithCar
  • Techno racing
  • Orange Audio
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Poliglob
  • A2R
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Amortizer d.o.o.
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
 
Danes je 20 Nov 2019 07:22

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 56 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 17 Nov 2013 23:50 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 569
Ven dobiš 340Nm navora in dobrih 150HP.
Avto je po čipanju hitrejši od standardne 150 konjske mašine...

Pri 120 konjskih kaj veliko razen EGRja ne rabiš izklapljat, swirl ventilov v sesalnem kolektorju ta mašina nima. No je pa še DPF (če ga sploh ima tvoja Croma?), samo na 120 konjskih so DPFji relativno neproblematični. Zdej z odstranitvijo DPFja bi par deci znižal porabo in dodal še kakšnega konja ali dva zraven.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 18 Nov 2013 20:05 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 12
ja ma dpf filter kaj pa slabosti čipanja? kaj lahko pričakujem?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 18 Nov 2013 23:01 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 569
Če je program narejen tako kot treba potem DPF v nobenem primeru ni problem po čipanju.

Je pa DPF ovira na izpuhu zato malo "duši" motor. Spet ponavljam da v primeru 120 konjske mašine to ni tak problem, saj je DPF enak na vseh motorjih (120, 150, 200, 210HP) in pri 120 konjski je še najmanj ovira. Z odstranitvijo DPFja se znebiš regeneracij, dodaš kakega konja, malenkost znižaš porabo, se pa potem občasno zakadi za avtom, melnkost dimčka...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 18 Nov 2013 23:15 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
Dim mora bit.Kaj ti bo dizel če ne kadi.

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 01 Dec 2013 22:28 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 661
Kraj: Višnja Gora
Koliko ur je dela da se demontira in montira kolektor in ali ga je možno sneti brez demontaže pumpe za nafto?
Ali ima kdo od vas čepe v luknjah kjer so bile prej lopute in ali je kakšna razlika kot prej z loputami?

_________________
2x Fiat Croma 1.9 110KW, Avtodom Ford Transit 1985 Arca, VW Caravelle T4, Audi 80 1.8 Quattro


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 02 Dec 2013 17:22 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 47
Prispevkov: 6
Kraj: Kranj
to ti mehanik naredi v dopoldnevu ko si v službi


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 02 Dec 2013 19:31 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 661
Kraj: Višnja Gora
Sem v dilemi, ali naj menjam kolektor (to bi mi najbolj odgovarjalo, ker nisem pristaš predelav), vendar ga ne bi ponovno menjal čez xx kilometrov, ker mi plastična vodila loput ne delujejo kot trajna rešitev in se bodo verjetno kmalu spet znucala.
Če z zamašitvijo lukenj ne bi poslabšal delovanja motorja bi naredil tako in bi imel mir do konca. Lopute verjetno niso v kolektorju brez razloga, kako nujne so pa ne vem.
Gledal sem tudi po drugih forumih, pa nisem našel nič konkretnega.

_________________
2x Fiat Croma 1.9 110KW, Avtodom Ford Transit 1985 Arca, VW Caravelle T4, Audi 80 1.8 Quattro


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 02 Dec 2013 20:10 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 569
Lopute so namenjene boljšemu mešanju zraka in goriva v cilindru ter posledično bolj temeljitemu izgorevanju...
Brez njih zna bit poraba malenkost višja. Ne pa veliko.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 02 Dec 2013 20:54 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
Bostjan66 napisal/-a:
Koliko ur je dela da se demontira in montira kolektor in ali ga je možno sneti brez demontaže pumpe za nafto?
Ali ima kdo od vas čepe v luknjah kjer so bile prej lopute in ali je kakšna razlika kot prej z loputami?

Pumpa mora obvezno dol in če je varjanta da se lopute odstranijo bi to sigurno naredil in imaš mir za vekomaj.Je pa zdaj mal drug problem namreč če daješ dol pumpo potem daješ dol tudi zobati jermen in če je že nekaj časa od menjave bi jaz sigurno dal gor novo garnituro,ker star jermen na novo šponat ni ravno najboljša varjanta.

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 03 Dec 2013 00:18 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 569
Na 1.9 se da z malo mahinacije odstranit pumpo brez da bi jermen dol dal (fiksiraš jermenico in vzameš pumpo dol, jermen ostane na mestu), pri 2.4 pa to ne gre. Tako da je odvisno kater motor imaš...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 03 Dec 2013 01:01 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 661
Kraj: Višnja Gora
Hvala vsem za odgovore.
Zanima me še če je možno 3 lopute potegniti ven iz kolektorja na zgornji strani (ali je treba prej odviti "metuljčka" in gre potem ven, ena pa ime vzvod še spodaj).

Avto je letnik 2006 motor 110 KW.

Na sliki je verjetno že novejši model:

Slika

_________________
2x Fiat Croma 1.9 110KW, Avtodom Ford Transit 1985 Arca, VW Caravelle T4, Audi 80 1.8 Quattro


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 03 Dec 2013 17:17 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 569
Kakor jaz vem moraš kolekor razstaviti na pol (se enostavno odvije par vijakov in pade narazen, ker je narejen iz dveh polovic)... Šele potem lahko odstraniš loputke.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 15 Mar 2014 07:37 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 106
odgovor na odstranjevanje dpf pri 120 cromi:

tribesman naj ti ga softwersko onemogoči, lonca pa nikar ne sprazni do konca, ker boš imel pri določenih obratih piščalko zaradi vrtinčenja plinov-zato ga le prevrtaj:)

poraba pade za cca. 0,5l/100

čipanje se ne splača, ker pri 120 KM cromi je sklopka večna, če znaš vozit...po čipanju pa vprašanje koliko bo vse skupaj držalo glede na to da imajo vse že 200 km +++


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 15 Mar 2014 10:45 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 569
Sklopke na 120KM mašinah zdržijo zelo veliko, ker so iste kot pri 150KM motorju, navora pa je manj.
Po čipanju je navora na 120KM motorju malo več kot na original 150KM... tako da sklopke niso pretirano obremnjene...

Je pa sklopka več al manj potrošni material na dizlih. Po 200.000km je vse bolj kot ne "šenkano"...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 13 Maj 2014 22:06 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 34
Prispevkov: 47
Pozdravljeni!

Kaj 120KM motor nima swirl ventilov ? Se pravi okvara sesalnega kolektorja ni problematična ?
Vem da si TribesMan napisal da nima, ampak pač še enkrat vprašam ker ne poznam zadeve. Sem mislil da imajo vsi JTD motorji tega hudiča :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 13 Maj 2014 22:25 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
120 Km je 8V in ma navaden kolektor brez lopatic.Da jo dobiš še brez DPF pa si zmagal.Pelješ jo na en tretma k tribesmanu in je zmaga dvojna.

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 14 Maj 2014 07:11 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 34
Prispevkov: 47
No super. Ena skrb manj :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 14 Maj 2014 10:48 
Odsoten
taxi driver

Starost: 37
Prispevkov: 2353
Kraj: ljubljana
imilet1 napisal/-a:
odgovor na odstranjevanje dpf pri 120 cromi:

tribesman naj ti ga softwersko onemogoči, lonca pa nikar ne sprazni do konca, ker boš imel pri določenih obratih piščalko zaradi vrtinčenja plinov-zato ga le prevrtaj:)

poraba pade za cca. 0,5l/100

čipanje se ne splača, ker pri 120 KM cromi je sklopka večna, če znaš vozit...po čipanju pa vprašanje koliko bo vse skupaj držalo glede na to da imajo vse že 200 km +++


sklopka zdrži več kot sam vztrajnik, ki je dvomasni in je vreden pol k.urca, samo ko menjaš vztrajnik menjaš še sklopko pa maš velik strošek na kupu


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 14 Maj 2014 11:29 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 569
120 HP motorček je kr fajn zadeva. Zlo malo problemov kakšen EGR recimo. Ali pa cukanje ko je zunaj toplo (to se da zrihtat softwaresko).
Tudi sklopka in vztrajnik zdržita kar veliko, saj sta ista kot pri 150HP motorju. Je pa to potrošni material, in je življenska doba zelo odvisna od tega kako voziš avto.

En bolj "globok" problem je še menjalnik. GMov M32 je znan po temu da gredo radi ležaji v k... (ne samo v Cromah, tudi v 159, Oplih, Saabih)
Če vaš še ne spušča nobenih zvokov, priporočam vsaj preventivno menjavo olja.
Servis menjalnika pa ni poceni, samo ležaji stanejo 300€, delo pa še približno toliko.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Okvara sesalnega kolektorja fiat croma
OdgovorObjavljeno: 14 Maj 2014 13:18 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 34
Prispevkov: 47
Ja sem šel ravno danes eno gledat. Po testni vožnji vse sicer lepo in prav, vendar nikakor nisem mogu ugotovit kaj se malenkost sliši(malenkost je tulilo - ampak res si mogu fajn poslušat, ko sem pa sklopko stisnil pa je nehalo. In ker sem enkrat že imel zanič menjalnik in približno vem kakšni so simptomi sem takoj posumil menjalnik. Nisem pa vedel da je tudi tu hiba le tega. Dobro da si napisal ker sem mislil da pač to tako mora bit :)
Se pravi iščem dalje...


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 56 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games