domov
  • Fiat Klub
  • WithCar
  • Techno racing
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Kovinoplastika Kavs
  • Amortizer d.o.o.
  • Orange Audio
  • A2R
  • Poliglob
 
Danes je 17 Sep 2019 06:30

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 17 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Vgradnja HID in težave...
OdgovorObjavljeno: 24 Nov 2010 08:46 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 32
Prispevkov: 62
Kraj: Železniki
Torej v Bravota sem vgradil Xenon kit (ni original). Problem je pa v tem, da sedaj skoraj vsakič, ko prižgem luči radio zmrzne za 2s nato se sam ugasne in nazaj prižge. Nadaljne dela normalno. Ma kdo kakšno idejo v čem je trik? Aja in xenon je zvezan po preizkušeni vezavi, da se celotna inštalacija napaja direktno iz akumulatorja, torej nima veze z predhodno vgrajeno inštalacijo luči.

lp, Peter


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 24 Nov 2010 09:04 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Starost: 41
Prispevkov: 62
Seveda ma vezo s predhodno instalacijo luči, sej maš še vedno isto stikalo za vklop luči kot prej, če se ne motim.
Preverit moraš katere stvari so v povezavi med stikalom, relejem in pa radiom.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 24 Nov 2010 13:38 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 3467
Kraj: Sorško polje
Očitno xenon tolk štroma vzame da se radio ugasne. Še enkrat preglej vezavo.

_________________
Integrale power ;)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 24 Nov 2010 18:26 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 32
Prispevkov: 62
Kraj: Železniki
Edini stik med obstoječo in novo inštalacijo je akumulator. Tokokrog, ki je prej vkljapljal luči sedaj vklopi samo rele (velika upornost), na katerega je dirketno iz akumulatorja obešen xenon. Torej je vse popolnoma ločeno od katerekoli inštalacije v avtu. Res je edina možnost, da se napetost aku. toliko posede in posledično "zmede" radio. Sam moti me to, ker imajo nekateri že vgrajeno zadevo in nimajo teh problemov.

lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 25 Nov 2010 08:19 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 387
In kako sveti? glede na to da bravo orginal nima leč?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 25 Nov 2010 08:26 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 32
Prispevkov: 62
Kraj: Železniki
Novi bravo ima za kratke luči leče za dolge pa parabole. Jaz sem vgradil za kratko luč in sveti super, na dolgih imam pa še vedno klasiko.

lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 25 Nov 2010 18:52 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 3467
Kraj: Sorško polje
daj multimeter na acc in vklopi luči in opazuj kaj se bo zgodilo.

_________________
Integrale power ;)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 25 Nov 2010 21:18 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Prispevkov: 4311
Kraj: Brežice - Globoko
Meri napetost koliko se sesede in pozanimaj se koliko radio potrebuje za normalno delovanje, pa boš videl. Lahko poskusiš tudi za kako dodatno maso iz akumulatorja na ohišje avtomobila.
Drugače pa močnejši akumulator, ali pa mogoče, če ti kdo posodi lahko tudi poskusiš z kondenzatorjem, ki se uporablja v avtoakustiki.
lp

lp

_________________
Driving A.R.159 TBi...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 25 Nov 2010 22:18 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 103
Kraj: Ljubljana
ma dobro no....napetost (35W je HID ) se res ne more sesesti, sploh ne pri prižganem avtu :aaa:

Problem pri kitih so motnje....in ker imaš v avtu canbus, je vse še bolj občutljivo......kit ti naredi motnjo, ki se ti na določeni stvari pokaže....

Ali imaš balaste, ki so za priklop na canbus, oz so temu namenjeni, ali ti sedaj skoz gori "pregorela" žarnica?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Nov 2010 08:39 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 32
Prispevkov: 62
Kraj: Železniki
- Radijo se mi zdi, da ni povezan v Can-bus, ker je to protokol za hiter in zanesljiv prenos podatkov med procesorji. Motorni računalnik pomoje baš briga kaj radio dela. Ali pač?

- balasti so navadni in so vezani direktno na aku. Lučka za pregorelo žarnico ne sveti, ker pri kratkih in dolgih lučeh nima te inikacije.

- Najverjetneje je res padec napetosti, ki je posledica toka dušilke (balasta). Ma kdo info koliko toka potegne balast ob zagonu? Meni je pisalo na škatli od xenona, ampak je že šla v kanto. Se mi pa zdi da je pisalo 12A...navadne žarnice pa žgejo cca 10A. 2A pa itak ni nič.

- Bom poizkusil, kaj pomerit, če pridem do kakšnega rezultata poročam.

lp, Peter


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Nov 2010 12:05 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 3467
Kraj: Sorško polje
porbaj z debelejšim kablom, tem ki gre direktno iz acc

pa poglej kaj je s tem relejem, da ne pobere preveč toka pred vklopom

_________________
Integrale power ;)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 29 Nov 2010 18:42 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 103
Kraj: Ljubljana
pero65 napisal/-a:
- Radijo se mi zdi, da ni povezan v Can-bus, ker je to protokol za hiter in zanesljiv prenos podatkov med procesorji. Motorni računalnik pomoje baš briga kaj radio dela. Ali pač?

- balasti so navadni in so vezani direktno na aku. Lučka za pregorelo žarnico ne sveti, ker pri kratkih in dolgih lučeh nima te inikacije.

- Najverjetneje je res padec napetosti, ki je posledica toka dušilke (balasta). Ma kdo info koliko toka potegne balast ob zagonu? Meni je pisalo na škatli od xenona, ampak je že šla v kanto. Se mi pa zdi da je pisalo 12A...navadne žarnice pa žgejo cca 10A. 2A pa itak ni nič.

- Bom poizkusil, kaj pomerit, če pridem do kakšnega rezultata poročam.

lp, Peter

glede radia....ne vem, ampak se mi zdi da se čekirajo vse električne komponente.....ker pri npr. alfi 147 če zamenjaš avtoradio ti začne utripat števec kilometrov.....kar ti sporoča, da imaš neko "napako" oz neznano komponento.........torej čekira tudi avtoradio.

Glede balastov.....mislim da če bi imel take z can bus povezavo nebi bilo problemov.
Ker pri običajnih balastih so motnje večje (starejši avti niso bili tako občutljivi na motnje). Ker kot si rekel ima kar nekaj zagonskega toka, potem pa ti še "pošilja smeti" nazaj v električno instalacijo avta, saj za svoje delovanje uporablja visoke frekvence (inverter), ki mimogrede začnejo nagajati body compu.....
So zaradi takih stvari crkovale že popolnoma " nepovezane" komponente.....npr na peugeotih so baje crkovali zadnji brisalci


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Dec 2010 20:40 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 103
Kraj: Ljubljana
imam še jaz eno vprašanje.

Ali si jemal luči ven ali si vse naredil na avtu?

Namreč jaz moram luči spraviti iz avta ven, pa me zanima kakšen je postopek.....je potrebno prej sneti odbijač?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Dec 2010 17:47 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 103
Kraj: Ljubljana
gricko napisal/-a:
imam še jaz eno vprašanje.

Ali si jemal luči ven ali si vse naredil na avtu?

Namreč jaz moram luči spraviti iz avta ven, pa me zanima kakšen je postopek.....je potrebno prej sneti odbijač?
:amm:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Dec 2010 22:19 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 32
Prispevkov: 62
Kraj: Železniki
Sori, mal pozabu na temo :030.gif: . Jaz nisem nič jemal luči ven, sem jo pa na levi strani, kjer je manj prostora odvijačil (s tem pridobiš 2cm). Če ti bo pa še vedno premalo prostora pa lahko potegneš ven še tisto plastiko (cev), ki gre na rezervoar za pranje šip. Na desni strani je prostora več kot dovolj. Ampak, če na vsak način hočeš dobit luči ven, pa skoraj 100% gre odbijač dol. Pomeni kar nekaj dela....

lp, Peter


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Feb 2011 16:10 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 29
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana
Zdravo, mene pa zanima tale ugradnja Xenon luči.

In sicer je takole, ravnokar sem vgradil nove luči (dayline) in mi je ZELO grdo ker ledice svetijo z belo svetlobo žarnica pa z rumeno.

Zanima me vse glede teh xenon
od vgradnje (cena) do katere ferme so v redu in ali obstajac šansa da vgradim še pucanje žarometov in koliko to vse skupaj stane .. :)

Hvala in LP


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Feb 2011 16:27 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Prispevkov: 4311
Kraj: Brežice - Globoko
Imaš samo 43 strani napisano o tem.
viewtopic.php?t=3555
lp
mitja

_________________
Driving A.R.159 TBi...


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 17 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games