Fiat klub Slovenija
https://www.fiat-klub.si/forum/

Motor zatrese pri hladnem zagonu - Bravo 1.9 Multijet 120 8V
https://www.fiat-klub.si/forum/viewtopic.php?f=44&t=18956
Stran 1 od 2

Avtor:  jurec [ 26 Avg 2010 16:48 ]
Naslov prispevka:  Motor zatrese pri hladnem zagonu - Bravo 1.9 Multijet 120 8V

Zamenjal sem že spodnji desni nosilec, kjser je bila guma že poškodovana (avto je letnik 2008) in je zdaj boljše, pa še vedno ne tako kot bi želel(enak motor ima v Astri 1.9 in je zakon bistveno mehkejši).

Nekje sem bral, da se zadeva bistveno izboljša, če uporabiš nosilce za motor od 1.9 150 16V.

Ima kdo kako izkušnjo s tem :D

Avtor:  schranzman [ 01 Sep 2010 07:43 ]
Naslov prispevka: 

Imam identičen motor, ko je avto hladen se pri vžigu motorja kar močno strese, včasih malo bolj včasih normalno. Ker mi je puščalo neko olje iz desnega nosilca motorja mi ga je g. Kavčič zamenjal z novim, vendar se še vedno rad strese :D

Na testu sem bral da ko je avto hladen pač ima tak vžig, ko se ogreje je potem normalno...

Če pa je to lahko problem potem naj kdo javi kako se to reši

lp

Avtor:  gofra [ 01 Sep 2010 09:03 ]
Naslov prispevka: 

Vztrajnik mogoce?

Avtor:  frcko [ 01 Sep 2010 12:23 ]
Naslov prispevka: 

Zelo verjetno vztrajnik. Tudi meni zatrese pri hladnem zagonu predvsem pozimi, je pa res da je moj čipiran, zatrese zelo redko, pa tudi rahlo, tako da ni moteče. Če se ti to ne dogaja pogosto, se jaz ne bi obremenjeval preveč. :D

Avtor:  jurec [ 01 Sep 2010 23:20 ]
Naslov prispevka: 

Enak motor ima Opel Astra, ki ga tudi lastim in ima zagon motorja čisto miren, zato mislim, da gre samo za slabo dimenzionirane nosilce motorja.
Zato me zanima vpetje motorja pri močnejši različici motorja.

Še enkrat - kritičen je le hladen zagon, ko je enkrat ogret :041.gif:

Avtor:  ta_pravi [ 02 Sep 2010 08:29 ]
Naslov prispevka: 

sicer imam starega bravota jtd in zatrese kr fajn ob hladnem zagonu. Pa pravijo vsi da je vztrajnik.

Avtor:  abarth [ 02 Sep 2010 09:13 ]
Naslov prispevka: 

ta_pravi napisal/-a:
sicer imam starega bravota jtd in zatrese kr fajn ob hladnem zagonu. Pa pravijo vsi da je vztrajnik.


Veliko večja verjetnost je, da so nosilci zmatrani. :)

Avtor:  frcko [ 02 Sep 2010 09:29 ]
Naslov prispevka: 

jurec napisal/-a:
Enak motor ima Opel Astra, ki ga tudi lastim in ima zagon motorja čisto miren, zato mislim, da gre samo za slabo dimenzionirane nosilce motorja.
Zato me zanima vpetje motorja pri močnejši različici motorja.

Še enkrat - kritičen je le hladen zagon, ko je enkrat ogret :041.gif:


A nima ta "enak" motor pri bravu 5 stopenjski menjalnik, pri astri pa 6? Pa kolikor vem ima astra 280NM navora bravo pa tam nekje 255NM. ;P Navor sicer govori v prid trditve da so krivi nosilci motorja, ampak ti iz prakse povem, da ni nujno. Jaz imam 16v multijet verzijo in kot že omenjeno čipanega. Je pa prenesel dvig navora samo za 20NM, drugače je tresel vztrajnik. Drugi pri istem motorju pa čipajo za 80-100NM več, pa jim dela ok. Lahko da je tvoj vztrajnik "slaba roba", tko kot moj. Niso vse komponente vedno enake tko kot pišeš. :)

Avtor:  jurec [ 02 Sep 2010 09:59 ]
Naslov prispevka: 

:030.gif: priznam, da nisem preveril. Res je razlika v max navoru, tudi glede prestav je tako - torej zasnova motorja v Astri je Fiatova - predpostavljam, da je krmilna elektonike različna in od tod razlika v momentih.

Še enkrat - ko sem zamnejal desni nosilec - dosti boljše, zato dvomim o nosilcih.

Mi je pa kolega povedal še dva trika - še nisem sprobal:
- zagon motorja brez sklopke (seveda v leru)
- zagon motorja z močnejšim akumulatrojem (večji zagonski tok), ker so baje originalni rahlo podhranjeni.

Avtor:  ta_pravi [ 02 Sep 2010 12:20 ]
Naslov prispevka: 

a tej novi jtd majo še vedno dvomasne vztrajnike?

Avtor:  frcko [ 02 Sep 2010 12:56 ]
Naslov prispevka: 

Na žalost! Samo sranje je z njimi! :sick:

Avtor:  ta_pravi [ 02 Sep 2010 13:40 ]
Naslov prispevka: 

pa tud drugi avti tdi, hdi, cdi... majo to notri?

Avtor:  frcko [ 02 Sep 2010 16:11 ]
Naslov prispevka: 

Kolikor vem tudi. Sploh tdi-ji so meli lep čas "akcijo" in so jim radi šli rakom žvižgat. Bog ne daj da si zraven še kako prikolico vlekel, poznam ljudi, ki so ga menjali tudi na 1 leto. Samo tam vsaj dobiš enomasne, ti pa živijo celo večnost, za fiat pa... :019.gif: Mislim, da imaš pod tuning temo link, kje v Italiji bi se dobilo enomasnega, če te zanima.

Avtor:  jurec [ 02 Sep 2010 20:10 ]
Naslov prispevka: 

Še enkrat bom vprašal, ali so nosilci motorja od 16V različice druačni/močnejši, namreč reskiral bi 100 ojrov za mirnejši vžig :039.gif:

Avtor:  frcko [ 02 Sep 2010 22:52 ]
Naslov prispevka: 

Kaj pa če bi to isto vprašanje postavil na: fiat.kavcic@gmail.com? Zraven boš verjetno zvedel še ceno in če je to izvedljivo, pa boš ubil dve muhi na en mah. :040.gif:

Avtor:  schranzman [ 03 Sep 2010 09:03 ]
Naslov prispevka: 

Jurec, če boš kaj izvedel bi blo fain da sporočiš.
lp

Avtor:  jurec [ 03 Sep 2010 10:28 ]
Naslov prispevka: 

Desni nosilec za 1.9 8V je ca 35 ojrov na uradnem servisu - aja menjam jih sam.

Avtor:  schranzman [ 03 Sep 2010 10:56 ]
Naslov prispevka: 

35€ ? za nosilec motorja? jaz sem pri mojem dal 150€ za desnega če gledaš iz voznike strani... sicer pa koliko jih je ?

Uglavnem če boš menjal in če se bo hladen vžig izboljšal potem javi.

Avtor:  schranzman [ 09 Sep 2010 07:42 ]
Naslov prispevka: 

Evo nosilec menjalnika je zamenjan, sedaj se mašina ob vžigu ne stresa več.

lp

Avtor:  SHADOW198004 [ 26 Okt 2010 11:32 ]
Naslov prispevka: 

kakšna je pa kej cena vztrajnika,ker imam tudi jaz probleme z tresenjem motorja kadar je stoji na mestu v prostem teku

Stran 1 od 2 Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/