domov
  • Fiat Klub
  • Kovinoplastika Kavs
  • Techno racing
  • Amortizer d.o.o.
  • Orange Audio
  • Poliglob
  • WithCar
  • A2R
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
 
Danes je 23 Sep 2019 05:57

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 39 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Okt 2010 12:55 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 39
Prispevkov: 547
Za 16v multijet različico z delom pri Kavčiču cca 700 EUR. Podatek je star kakih pet mesecev.

LP!

_________________
frcko


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Okt 2010 14:14 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 39
Prispevkov: 20
Kraj: ljubljana
ja za 8 v motor je 500 evrov plus delo,


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Okt 2010 16:40 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 39
Prispevkov: 20
Kraj: ljubljana
A je že kdo menjal vztrajnik na bravotu?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Okt 2010 17:40 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 39
Prispevkov: 547
Ne! Mi pa ne manjka dosti, bo verjetno kar treba. Mam čipanega in mi trese in to ne samo pri zagonu. :angry:

_________________
frcko


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Okt 2010 23:49 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 40
Prispevkov: 396
Kraj: Kranj
frcko napisal/-a:
Ne! Mi pa ne manjka dosti, bo verjetno kar treba. Mam čipanega in mi trese in to ne samo pri zagonu. :angry:


Torej, če trese pri zagonu, to ni vstrajnik, mogoče je le kakšen nosilec motorja slab, če pa trese pri pospeševanju, je pa lahko vstrajnik, v vsakem primeru se pogovori z mehanikom :zeko:

_________________
če je to kriza, naj kar traja :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Okt 2010 23:59 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 39
Prispevkov: 547
Sej sem se narobe izrazil. Meni namreč pri zagonu ne trese, ampak samo med pospeševanjem. Z mehanikom se pa nimam več kaj dosti menit, samo odločit se moram ali menjat ali ne. Ceno vem, kdo bo delal tudi, prej samo še vidim, če se da mapo elektronsko poštimat, da mi eventuelno ne bi bilo treba menjat. :026.gif:

Upanje za to je sicer majhno, ampak umira zadnje. :033.gif:

_________________
frcko


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 29 Okt 2010 08:01 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 39
Prispevkov: 20
Kraj: ljubljana
jst sm se odloču da bom vse zamenju,tko da material imam že naročen in upam da ga bom čim preje dobil da se lahko naprej vozim,ne razumem pa kako gre lahko tako hitro k vragu vse sej imam šele 70000 km prevoženih,


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Nov 2010 21:36 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 39
Prispevkov: 20
Kraj: ljubljana
Zanima me kaj bi bilo narobe,zamenjal sem vztrajnik ,sklopko,potisni ležaj ,vse novo,ampak motor mi še vedno trese !!
bravo 1.9 2007 multi jet 120 KM


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Nov 2010 23:03 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 224
Če ti trese oz. če ti trese pri hladnem vžigu je to potem nosilec menjalnika,
Spodaj sta dva, levi (če gledaš proti haubi) je največkrat problem, imaš pa tudi desno enega, ki pa je tudi problematičen.

Sedaj so te nosilce izboljšali tako da, lahko da je to problem.
Dobrih 30€ te pride eden...

Lahko pa da je tudi švoh nosilec motorja.

lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Nov 2010 23:07 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 40
Prispevkov: 396
Kraj: Kranj
schranzman napisal/-a:
Če ti zatrese pri hladnem vžigu je to potem nosilec menjalnika.
Spodaj sta dva, levi (če gledaš proti haubi) je največkrat problem, imaš pa tudi desno enega, ki pa je tudi problematičen.

Sedaj so te nosilce izboljšali tako da, lahko da je to problem.
Dobrih 30€ te pride eden...

Lahko pa da je tudi švoh nosilec motorja.

lp


to je to, če zatrese pri samem zagonu, je skoraj gotovo spodnji nosileč, oz. nosilec menjalnika. Pri sestrinem Bravotu je bilo isto, sedaj pa ne zatrese več, oz. občuno manj

_________________
če je to kriza, naj kar traja :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Nov 2010 23:09 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 40
Prispevkov: 396
Kraj: Kranj
frcko napisal/-a:
Sej sem se narobe izrazil. Meni namreč pri zagonu ne trese, ampak samo med pospeševanjem. Z mehanikom se pa nimam več kaj dosti menit, samo odločit se moram ali menjat ali ne. Ceno vem, kdo bo delal tudi, prej samo še vidim, če se da mapo elektronsko poštimat, da mi eventuelno ne bi bilo treba menjat. :026.gif:

Upanje za to je sicer majhno, ampak umira zadnje. :033.gif:


sam sem imel isti problem pri chipiranem Stilotu. Zamenjal sem vstajnik in sklopko, ter potisni ležaj, a boš kmalu uničil novega, če neboš spremenil mape, ker zgleda imaš tudi preveč odprtega in orig. vstrajnik ne prenese tega navora ;)

_________________
če je to kriza, naj kar traja :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Nov 2010 23:10 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 40
Prispevkov: 396
Kraj: Kranj
SHADOW198004 napisal/-a:
Zanima me kaj bi bilo narobe,zamenjal sem vztrajnik ,sklopko,potisni ležaj ,vse novo,ampak motor mi še vedno trese !!
bravo 1.9 2007 multi jet 120 KM


pri sestri je imel bravo le 35k km in je bil spodnji nosilec vzrok tresenja pri hladnem zagonu.

_________________
če je to kriza, naj kar traja :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Nov 2010 00:20 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 39
Prispevkov: 547
MrMrak napisal/-a:
sam sem imel isti problem pri chipiranem Stilotu. Zamenjal sem vstajnik in sklopko, ter potisni ležaj, a boš kmalu uničil novega, če neboš spremenil mape, ker zgleda imaš tudi preveč odprtega in orig. vstrajnik ne prenese tega navora ;)


Žal ni čisto nič preveč odprt. :074.gif: Že s prvim remapom smo navor dvignili samo iz 305 na 365 NM (ti ga imaš, če se prav spomnim cca.385 NM). Ker je treslo, smo mapo popravili na 325NM in sedaj po pol leta spet trese (pet NM več, kot ma alfa serijsko). Zdej lahko mapo popravim samo še v minus! :aaa: Po moje je bad stock vztrajnik. :075.gif:

_________________
frcko


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Nov 2010 10:26 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 39
Prispevkov: 20
Kraj: ljubljana
motor mi trese kadar stoji avto na mestu v prostem teku,ko se vozim se nič ne čuti,pri speljevanju je vse ok,


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Nov 2010 10:49 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 40
Prispevkov: 396
Kraj: Kranj
SHADOW198004 napisal/-a:
motor mi trese kadar stoji avto na mestu v prostem teku,ko se vozim se nič ne čuti,pri speljevanju je vse ok,


sej pravim, da poglej oz. zamenjaj spodnji nosilec motorja

_________________
če je to kriza, naj kar traja :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Nov 2010 10:51 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 39
Prispevkov: 20
Kraj: ljubljana
hvala na odgovoru,bom pelju avto na pregled da vidmo kje je problem


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Nov 2010 10:52 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 40
Prispevkov: 396
Kraj: Kranj
frcko napisal/-a:
MrMrak napisal/-a:
sam sem imel isti problem pri chipiranem Stilotu. Zamenjal sem vstajnik in sklopko, ter potisni ležaj, a boš kmalu uničil novega, če neboš spremenil mape, ker zgleda imaš tudi preveč odprtega in orig. vstrajnik ne prenese tega navora ;)


Žal ni čisto nič preveč odprt. :074.gif: Že s prvim remapom smo navor dvignili samo iz 305 na 365 NM (ti ga imaš, če se prav spomnim cca.385 NM). Ker je treslo, smo mapo popravili na 325NM in sedaj po pol leta spet trese (pet NM več, kot ma alfa serijsko). Zdej lahko mapo popravim samo še v minus! :aaa: Po moje je bad stock vztrajnik. :075.gif:



ja, sedaj imam na Cromi, ki ve precej težja od Bravota cca 384NM pa mi do sedaj še vse dela tako kot mora, pri Stilotu, pa sem imel probleme, tudi z novim vstajnikom, ki je bil sicer Valeo, čeprav je bil tudi originalni Valeotov.

_________________
če je to kriza, naj kar traja :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 11 Nov 2010 23:01 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 18
Malo z zamudo - pred 14 dnevi zamenjal še drugi nosilec in je stanje naslednje - hladni zagon je bistveno bolj miren, ampak pri toplem zagonu pa se je zadeva nekoliko poslabšala.

Poskusite vžgat avto v leru, brez sklopke (zavoro stisnite preventivno) - bistveno drugače kot vžig s stisnjeno sklopko.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Motor zatrese pri hladnem zagonu - Bravo 1.9 Multijet 12
OdgovorObjavljeno: 11 Sep 2011 07:09 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 14
Zdravo
Kupil sem že naslednika od stilota-- Bravo 2008

Pa tud zaropota ob zagonu- če imam stisnjeno sklopko malo manj.
Ali je to mogoče lahko povezano tudi z vžigom ,saj sem menjal akumulator pa se je mogoče resertiralo kaj v računalniku.

A kdo ve kje se dobilo letvice za zaščito vrat- novi bravo in če bi to sploh izgledalo ima kdo s tem izkušnje

ogled stilota s katerim sem bil zadovoljen- 1.9 -in ga bom prodal 3 vrata-
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5142976&show=1


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 39 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games