domov
  • Fiat Klub
  • Amortizer d.o.o.
  • Poliglob
  • Kovinoplastika Kavs
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Techno racing
  • Orange Audio
  • WithCar
  • A2R
 
Danes je 11 Dec 2019 07:56

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 122 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 17 Okt 2014 11:57 
Odsoten
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 2554
Kraj: Okolica Lj.
Veron napisal/-a:
sam avto ni quattro, kako boš spravil skoraj 400 na cesto preko FWD?


Drag racingov ne bom izvajal, ker prva in druga prestava že zdej rada zavrtita v višjih prestavah pa ne bo problemov... Drugače pa za začetek bomdal anti lift kit, trše nosilce motorja in že s tem veliko pridobiš, kasneje pa še vgradnja LSD ... Veliko pa pomaga tudi kako je mapa narejena ali ti ves max navor takoj butne in imaš špico navora ali pa narediš linearno in da imaš čim bolj konstanten navor... Skoraj prepričan sem da 400HP ne bom dobil ven 350HP pa bi bilo realno za pričakovati... Odvisno je tudi od tega koliko navora bomo posledično dobili, ker ne želim pretiravati...
Gre za Turbodynamicsov K04 hibridni turbo, ker sem kupil rabljenega sem po serijski preveril za kateri model gre in dobil odgovor:
The turbo is a hybrid spec of ours. It use an old K24 2480 spec compressor wheel. It also features an uprated thrust kit.
I would recommend a boost limit is approximately 26-28 psi maximum.

Tako da priporočen max limit je 1,93BAR vendar zelo verjetno ne bomo šli do limitov in se bomo ustavili že prej...

_________________
CarPC complete 88% - Update 11.2.2010
Audio complete 88%
Tuning complete 91% (163.1HP/367Nm) - Update 14.7.2008
Styling complete 60% - Update 1.7.2012
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 20 Okt 2014 09:39 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 1028
Kraj: Trbowle
Citiram:
Drugače pa za začetek bomdal anti lift kit, trše nosilce motorja in že s tem veliko pridobiš, kasneje pa še vgradnja LSD ...


Ne pozabi na prokleto dobre gume! :)

_________________
Sometimes life goes sideways.....
....that's where the fun begins!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 08 Nov 2014 00:30 
Odsoten
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 2554
Kraj: Okolica Lj.
No pa sem dočakal Stage 3 nadgradnjo :)

Najprej sem avto parkiral v garažo...
Slika

Nato sem zamenjal Intercooler in silikonske cevi:
Slika

Slika

Kupil sem tudi Forge Motorsport Throttle Body Hose:
Slika

Slika

In "nov" "new" Throttle Body Motor(narejenih 2500km) zato ker stari je včasih metal ven napako:
Slika

Potem sem vzel dol sesalni kolektor in se lotil čiščenja ventilov...

Prej:
Slika

Potem:
Slika

Prej:
Slika

Potem:
Slika

Nato sem zaščitil luknje in se lotil "obnove" S3 injektorjev(menjava tesnil) in jih vgradil:
Slika

Slika

Vgradil sem tudi RS4 PRV:
Slika

Nato sem vse skupaj sestavil in se lotil menjave turba...
Turbo pripravljen za menjavo:
Slika

In zamenjan:
Slika

Narediti sem moral podaljšek za ventil(Diverter Valve):
Slika

Cam follower po 30k km na Stage 2+ zadnji cajt za menjavo:
Slika

Iz CSS-a sem dobil program prilagojen za S3 injektorje, avto že laufa v torek pa se oglasim pri njih da prilagodimo mapo in opravimo meritve...

_________________
CarPC complete 88% - Update 11.2.2010
Audio complete 88%
Tuning complete 91% (163.1HP/367Nm) - Update 14.7.2008
Styling complete 60% - Update 1.7.2012
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 08 Nov 2014 11:34 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 43
Prispevkov: 13082
Kraj: Ljubljana
Kaj je pa tisto za en stroj zraven? :)

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 08 Nov 2014 11:45 
Odsoten
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 2554
Kraj: Okolica Lj.
abarth napisal/-a:
Kaj je pa tisto za en stroj zraven? :)

Sem vedel, da se bo kdo iz foruma našel in vprašal :) To je Alfa Romeo Spider letnik 1966 mislim da 1.5 motor okoli 105HP :)

_________________
CarPC complete 88% - Update 11.2.2010
Audio complete 88%
Tuning complete 91% (163.1HP/367Nm) - Update 14.7.2008
Styling complete 60% - Update 1.7.2012
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 08 Nov 2014 20:01 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 43
Prispevkov: 13082
Kraj: Ljubljana
Te linije prepoznaš z zaprtimi očmi :D , no ja tudi svojega dobro rihtaš. :)

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 11 Nov 2014 20:47 
Odsoten
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 2554
Kraj: Okolica Lj.
Danes bil na dyno(Naredili smo 53 meritev) in remapu, da smo poizkusili iztisniti največ KM iz motorja... Obstali smo na 340KM in nič ni pomagalo prilezti višje. Pri navoru je še zelo veliko rezerve in smo ga namerno znižali in "zaprli" turbo zato ker nebi imel rad uničenega DSG-ja :)
To je kar smo dobili ven po celodnevnem mučenju(rdeče so Stage 3, modre Stage 2+):
Slika

_________________
CarPC complete 88% - Update 11.2.2010
Audio complete 88%
Tuning complete 91% (163.1HP/367Nm) - Update 14.7.2008
Styling complete 60% - Update 1.7.2012
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 13 Nov 2014 09:21 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Prispevkov: 4315
Kraj: Brežice - Globoko
Sm vidu slike na facebuku :D zakon.

_________________
Imel sem Fiat Stilo, Marea, Brava, Punto, Bravo...ni da ni
in pa tudi Alfa Romeo 159 1.9JTDM, 2.0JTDM, 3.2V6JTS in 1750TBi
pa tudi 156 z busso motorjem....sam še Lancie nisem probal


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 10 Dec 2014 21:23 
Odsoten
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 2554
Kraj: Okolica Lj.
Čas je bil za servis :) Odločil sem se da ga bom naredil sam doma in sem se lotil menjave motornega olja&filtra, olja&filtra v DSG menjalniku in kabinskega filtra :)

Najprej je bilo potrebno nabrati material(olja, tesnila):
Slika

Slika

Za menjavo olja v DSG menjalniku je potrebno tudi "posebno" orodje VAS6262. Jaz sem kupil kar kopijo, katera se je obnesla odlično:
Slika

Vmes sem dobil iz HG-Motorsport nosilec za DV(HGHFS3SUVH) kateri je malo drugačen kot originalni :) Slike povedo več kot besede :)
Slika

Slika

Slika

Slika

Dobil sem tudi GFB DV+ nadgradnjo originalnega DV(ventila):
Slika

Slika

Ti dve stvari čakata na vikend, ko ju bom zmontiral...

_________________
CarPC complete 88% - Update 11.2.2010
Audio complete 88%
Tuning complete 91% (163.1HP/367Nm) - Update 14.7.2008
Styling complete 60% - Update 1.7.2012
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 18 Dec 2014 19:41 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 2
Sem temeljito pregledal temo, pohvale za manjšo predelavo :040.gif:
Resnično škoda, da ti majka dodatni pogon ker si malo prikrajšan ampak vseeno,
se da narediti FWD z temi konji dokaj ok za dirkaške užitke.

Ko končaš vse tole,če sploh boš kdaj končal hahahah :D (Temu ni konca :) )
bi jaz začel delat na weight reduction, da bojo konji prišli do izraza.
Imaš še veliko prostora za dodelat pred finalnim mapiranjem, pomenjat vse kar je od silikona za zadeve prevlečene z keramiko ali pa cenejšo varianto z reflect a gold.
Svečke čimprej ven 8eix in daj nazaj 7eix, itak če maš rad avto jih boš menjal na vsake 8k vključno z oljem,cam in tesnilom ter ostalimi zadevami.
Kar se olja tiče, čimprej ven 5w30 in notri mobila 5w50.

Pri teh ojnicah in batih ter dsg-ju pa ne razkiraj čez 470nm (poznam par primerov,se ni končalo ok)
turbo bi ti moral pluniti zadnje cifre 360ks+

:040.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 18 Dec 2014 22:19 
Odsoten
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 2554
Kraj: Okolica Lj.
DreamTeam napisal/-a:
Sem temeljito pregledal temo, pohvale za manjšo predelavo :040.gif:
Resnično škoda, da ti majka dodatni pogon ker si malo prikrajšan ampak vseeno,
se da narediti FWD z temi konji dokaj ok za dirkaške užitke.

Ko končaš vse tole,če sploh boš kdaj končal hahahah :D (Temu ni konca :) )
bi jaz začel delat na weight reduction, da bojo konji prišli do izraza.
Imaš še veliko prostora za dodelat pred finalnim mapiranjem, pomenjat vse kar je od silikona za zadeve prevlečene z keramiko ali pa cenejšo varianto z reflect a gold.
Svečke čimprej ven 8eix in daj nazaj 7eix, itak če maš rad avto jih boš menjal na vsake 8k vključno z oljem,cam in tesnilom ter ostalimi zadevami.
Kar se olja tiče, čimprej ven 5w30 in notri mobila 5w50.

Pri teh ojnicah in batih ter dsg-ju pa ne razkiraj čez 470nm (poznam par primerov,se ni končalo ok)
turbo bi ti moral pluniti zadnje cifre 360ks+

:040.gif:


Dvomim, da bom iz avta odstranjeval stvari, ker je to moj dnevni avto in tudi želim obdržati čimbolj originalni izgled :) Malenkosti(nosilci motorja, "anti lift kit") še pridejo na vrsto, kaj več pa se več ne izplača ker karkoli več bi hotel je govora o nekaj tisoč evrih(rebuild motorja, večji turbo, menjava lamel v menjalniku...) ...
Zakaj predlagaš toplejšo svečko? Nisem strokovnjak ampak kolikor vem je za standard motorje in do stage 2 priporočena BKR7EIX pri višjih pritiskih in timingih pa BKR8EIX.
LINK do razlage...
No trenutno turbo ne laufa na visokem pritisku(cca 1400mbar če računamo da je v lj 1000mbar), če sem odpravil nedoseganje zahtevanega pritiska pa verjetno proti 1500mbar... Gorivo je vedno "100" oktansko in probleme z "misfire" tako kot nekateri nimam...
A ni tako, da če bi bile premrzle svečke, da bi bile zapacane z oljem oz. temnejše barve?
Moje so pred menjavo turba izgledale tako:
Slika

Kolikor prebiram tuje forume DSG niti ni toliko problematičen, so bati in ojnice veliko večji problem... Če sem z menjavo DV in bodočo menjavo objemk pridobil 0,1bara sem verjetno pridobil še ene 5KM do mogoče 10KM...

_________________
CarPC complete 88% - Update 11.2.2010
Audio complete 88%
Tuning complete 91% (163.1HP/367Nm) - Update 14.7.2008
Styling complete 60% - Update 1.7.2012
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 19 Dec 2014 14:41 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 2
Glede lajšanja sem imel v mislih lažja platišča,lažji in boljši zavorni sistem,dobro športno podvozje.... tudi pri samih pnevmatikah, je včasih dobro pogledati ker se teže zelo razlikujejo.... zlato pravilo, 1kg na kolesu je kot samih 3kg v avtu ;)

Nosilce motorja v vsakem primeru čimprej pomenjat ampak ne za kakšne vibratechnics ali kaj podobnega, v vsakem primeru za naše ceste če ti je avto daily poseži po THS kompletu,res so zlata vredni (cca.30% trša guma).
"anti lift kit" kot ga ti imenuješ ali W-alk kit je nekaj povsem drugega.

Rebuild motorja, se pravi določenih komponent za 2.0 tfsi stane nekaj eur ampak zopet ni to tako drastično,če veš kam se obrnit. Rebuild menjalnika v tvojem primeru,so pa kit-i res zasoljeni...

Kar se tiče svečk, je predvsem najbolj pomembno kdaj jih menjaš.
Poglej npr. pooblaščenca, tam je predpisano da jih menjaš na 60k :028.gif:
To že za serijskega ni dobro kaj šele za malo tunanga!
Zdej če gledaš po Warrenu iz audi sport net-a je objavil več prispevkov glede svečk za 2.0 tfsi...
8eix navajajo kot za stopnjo hladnejše ampak v resnici so za dve stopnji :DD:
Osebno sem imel z 8 velike probleme,z 7 nikoli! Predvsem pride do izraza pri konkretnem priganjanju in takrat mora bit stvar realibilna!
Sama obarvanost nastopi slej kot prej pri vseh....
Svečke so 40 eur,sem mnenja da se jih menjuje na 10k,ko se menja olje,cam....
Sam sem delal servise na 7.5k.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 19 Dec 2014 18:50 
Odsoten
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 2554
Kraj: Okolica Lj.
DreamTeam napisal/-a:
Glede lajšanja sem imel v mislih lažja platišča,lažji in boljši zavorni sistem,dobro športno podvozje.... tudi pri samih pnevmatikah, je včasih dobro pogledati ker se teže zelo razlikujejo.... zlato pravilo, 1kg na kolesu je kot samih 3kg v avtu ;)

Nosilce motorja v vsakem primeru čimprej pomenjat ampak ne za kakšne vibratechnics ali kaj podobnega, v vsakem primeru za naše ceste če ti je avto daily poseži po THS kompletu,res so zlata vredni (cca.30% trša guma).
"anti lift kit" kot ga ti imenuješ ali W-alk kit je nekaj povsem drugega.

Rebuild motorja, se pravi določenih komponent za 2.0 tfsi stane nekaj eur ampak zopet ni to tako drastično,če veš kam se obrnit. Rebuild menjalnika v tvojem primeru,so pa kit-i res zasoljeni...

Kar se tiče svečk, je predvsem najbolj pomembno kdaj jih menjaš.
Poglej npr. pooblaščenca, tam je predpisano da jih menjaš na 60k
To že za serijskega ni dobro kaj šele za malo tunanga!
Zdej če gledaš po Warrenu iz audi sport net-a je objavil več prispevkov glede svečk za 2.0 tfsi...
8eix navajajo kot za stopnjo hladnejše ampak v resnici so za dve stopnji
Osebno sem imel z 8 velike probleme,z 7 nikoli! Predvsem pride do izraza pri konkretnem priganjanju in takrat mora bit stvar realibilna!
Sama obarvanost nastopi slej kot prej pri vseh....
Svečke so 40 eur,sem mnenja da se jih menjuje na 10k,ko se menja olje,cam....
Sam sem delal servise na 7.5k.


Podvozje mi je ok. Imam magride in z pritiskom na gumb stršam amortizerje... Na 18" je z vklopljenim športnim načinom vožnja kar trda in primerljiva z gewindami, ki sem jih imel na stilotu, čutiš vsako fliko(kačo) in tudi avto se ne nagiba ... Tovarniška masa vozila naj bi bila 1355kg z polnim tankom goriva in nekaj prčkarijam(tekstilne ketne, 2l oljam 2l vode, deke...) v prtljažniku je bila 1292 daN koliko je to v Kg ne vem točno(če sem prav izračunal cca. 1317kg) bo treba 1x obiskat dinos :) V extreme s kilogrami ne bom šel ker ne dragam, tekmujem in mi je za tisto kilo gor/dol vseeno :) Bom pa pol pojedel en zrezek več pa bom jaz težji pol kile pa bom na istem :)

Sem iskal THS nosilce, ker sem jih imel namen kupiti ampak je problem, da se jih že vsaj pol leta nikjer ne da kupiti, kot da bi ukinili prodajo... Sedaj gledam 034Motorsport-ove ampak v EU(UK) se da dobiti samo komplet motornega in menjalnika ne pa tudi spodnje vložke kot tukaj:
034Motorsport Motor Mount Set - Street Density
Verjetno bom pa istočasno zamenjal tudi:
034Motorsport Billet Dogbone Mount

Nisem še čisto odločen, kaj kupiti in zmontirati, rad bi zmanjšal premikanje motorja, nočem pa še več vibracij v notranjosti, ker jih je že sedaj dovolj(V nizkih obratih ob pospeševanju ropota kolešček na radiu) :)
WALK, SALK in po novem tudi PALK(Powerflex PFF85-502G) naj bi zelo zmanjšali poskakovanje kolesa in posledično izboljšali oprijem prednjih koles... Trenutno se najbolj zanimam za zadnje(Powerflex) ampak bo to počakalo do pomladi, ker kmalu gre avto v garažo in se bom vozil s puntom, ki so moja zimska kola :) :) TT za po snegu ni, tut če daš gor zimske gume se skrije proti puntu :)

Serijsko primerljiva(Toplotna vrednost) svečka naj bi bila BKR6EIX :)

_________________
CarPC complete 88% - Update 11.2.2010
Audio complete 88%
Tuning complete 91% (163.1HP/367Nm) - Update 14.7.2008
Styling complete 60% - Update 1.7.2012
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 18 Jan 2015 14:35 
Odsoten
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 2554
Kraj: Okolica Lj.
En filmček meritve moči, ko smo optimizirali računalnik za Stage 3 komponente...

_________________
CarPC complete 88% - Update 11.2.2010
Audio complete 88%
Tuning complete 91% (163.1HP/367Nm) - Update 14.7.2008
Styling complete 60% - Update 1.7.2012
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 19 Avg 2015 19:39 
Odsoten
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 2554
Kraj: Okolica Lj.
Pa še en filmček pospeševanja od 100kmh do 200kmh. 10 sekund niti ni tako slabo :)

_________________
CarPC complete 88% - Update 11.2.2010
Audio complete 88%
Tuning complete 91% (163.1HP/367Nm) - Update 14.7.2008
Styling complete 60% - Update 1.7.2012
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 19 Avg 2015 20:03 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Prispevkov: 1685
Kraj: Toti Cjele
Ni ravno Fiat je pa strojčina :040.gif:

_________________
---------------------
Fiat Grande Punto
---------------------


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 10 Sep 2015 19:02 
Odsoten
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 2554
Kraj: Okolica Lj.
Že nekaj časa nazaj me začela občasno zafrkavati(1-2x na mesec ni hotela prestaviti) volanska tipka za v višjo prestavo in sem se odločil poiskati novo vendar v alu verziji... Ker ima nova pri audiju astronomsko ceno sem se odločil spremljati ebay in po nekaj mesecih občasnega preverjanja sem našel nov par za dokaj normalno ceno(110€ s poštnino v slo)...

Primerjava stare z novo:
Slika

Slika

In obe zmontirani:
Slika

_________________
CarPC complete 88% - Update 11.2.2010
Audio complete 88%
Tuning complete 91% (163.1HP/367Nm) - Update 14.7.2008
Styling complete 60% - Update 1.7.2012
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 10 Sep 2015 21:17 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 625
Lustno, detajl za detajlom pa bo avtock popedenan :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 09 Mar 2016 22:16 
Odsoten
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 2554
Kraj: Okolica Lj.
Zime je skoraj konec in počasi bo čas, da avto spravim iz zimskega spanja nazaj na cesto... Vendar je pred tem potrebno postoriti nekaj stvari :)
Nekaj stvari že čaka doma nekaj jih je še na poti...
Slika

Avto potrebuje mali servis in odločil sem se da poizkusim drugo olje in sicer Millers NanoDrive 5w40:
Slika

Ker so zadnji zavorni diski in ploščice izrabljeni, sem moral kupiti nove in da bom imel nekaj časa mir sem kupil še prvi komplet...
Odločil sem se da bom poizkusil MTEC C-Hook Black diske:
Slika

Slika

Slika

In Ferodo DS2500 zavorne ploščice:
Slika

Slika

Slika

Istočasno pa zamenjal komplet zavorne cevi za HEL-ove(Stainless Steel Braided Brake Lines):
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Kot zavorno tekočino pa bom uporabil MOTUL DOT 5.1 ...
Slika

Približno 2-3 leta nazaj sem prebarval zavorne čeljusti na rdečo barvo, a ker bom imel vse skupaj razstavljeno, jih bom očistil in ponovno prebarval, čeprav se trenutna barva nič ne lušči le zamazana je od praha(zavorne ploščice)...
Slika

_________________
CarPC complete 88% - Update 11.2.2010
Audio complete 88%
Tuning complete 91% (163.1HP/367Nm) - Update 14.7.2008
Styling complete 60% - Update 1.7.2012
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Audi TT by _Dejan_
OdgovorObjavljeno: 10 Mar 2016 07:16 
Odsoten
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar

Starost: 26
Prispevkov: 2813
Kraj: Travnik (Cerkno)
Lahko prosim slikas celjusti pred barvanjem? Zanima me kako zdrzi ta barva gor, ker sm nabavil isto :)

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 122 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games