Damijan napisal/-a:
Najprej do nekoga, ki ima manometre in jih priklopit na oljni sistem! Če bo tam pokazalo nizek tlka olja, iskat naprej, kaj je na motorju. Če je s tlakm vse OK, menjan senzor, iskat napak ona inštalaciji. Potem obstaja možnost, da pride do ECU napačen signal.
Pozdravljen, hvala za informacije. So mi rekli na glavnem servisu da mi mehanik pogleda na manometer pritisk olja ampak ga nism poslušu in prvo sm zamenju senzor pritiska olja in še neki kabel zraven in je bla ista pesem glede te "okvare" . Potem sem pred dvemi dnevi snel komplet ohišje za zračni filter in naletel na "morebitno" težavo kar je razvidno na sliki. To je ÖLABSCHEIDER ( ločevalnik olja , oil separator ) . Zamenju sm ta ločevalnik olja in za zdej držim pesti da je to bila okvara, ker trenutno se napaka na pojavlja na avtu tako da zdej avto dela normalno. Držim pesti da tako ostane

file:///C:/Users/jasmi/OneDrive/Namizje/JASMIN%20VEHAB%20DOKUMENTI/ABARTH%20500/IMG_3614.jpg
file:///C:/Users/jasmi/OneDrive/Namizje/JASMIN%20VEHAB%20DOKUMENTI/ABARTH%20500/IMG_3615.jpg
file:///C:/Users/jasmi/OneDrive/Namizje/JASMIN%20VEHAB%20DOKUMENTI/ABARTH%20500/IMG_3616.jpg