domov
  • Fiat Klub
  • A2R
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Techno racing
  • Orange Audio
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Kovinoplastika Kavs
  • WithCar
  • Amortizer d.o.o.
  • Poliglob
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
 
Danes je 26 Feb 2020 01:53

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 45 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Nakup Tipota
OdgovorObjavljeno: 30 Mar 2008 18:21 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Oče bo zamenjal avto, ker je njegov 3 leta star nefiat zelo drag glede popravil in se rad kvari. Kupuje nekaj v stilu Tipota ali Bravota. Bolj je navdušen za Tipota, ker je verjetno cenejši za vzdrževanje, deli so lahko dobavljivi in poceni, vizualno se mu bolj dopade, pa tudi tehnika ni neka znanstvena fantastika, ker ima Boschev SPI. Poraba ni problem ker ne bo delal dosti km oz. bodo kilometri avtocestni.

Motor bo verjetno 1.6 IE, zanima me kako se obnese avto brez servota? Pri Unotu ga na parkirišču vrtim brez težav z zapestjem ene roke, pri Tipotu pa ne vem kako je, ker je avto pač težji. Kako je s klimo? Rada spusti? Zobati jermen je kaj težje zamenjati kot pri fire motorjih?

Je kakšna specifična stvar na katero je treba pazit pri nakupu, razen rje na podvozju?

Kako se obnesejo ostali motorji (1.4, 1.8, 1.9 TD)?

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Mar 2008 19:11 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 33
Prispevkov: 1918
Kraj: Brezovica
tipotov ne poznam... samo pri fire motorjih je brezveze menjati zobati jermen ker tudi če ta poči ne naredi nobene škode ;)

_________________
NISAM GINEKOLOG, ALI MOGU DA POGLEDAM


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Mar 2008 19:17 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
1.6 brez serva boš težko sploh dobil,sicer pa ga išči z servom ker brez je precej trd,ker že s servom ni nek biser mehkote,jermen je simpl za menjat edin kar rabiš je 36 gedora za jermenico stran odšravfat ostalo je pa simpl,glede kliome je pa tko da glej da bo ob nakupu delala pa bo OK (men je pri 225 tkm spustil semering na kompresorju).Poraba pri 1.6 je bla pri meni od 7-12

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Mar 2008 22:18 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 1557
Kraj: Rovte (Logatec)
če boš izbiral med 1.4 in 1.6 izberi 1.6 ker je 1.4 še zmeraj mal prešvoh za samo težo avta. Glede rje je pa tak če pogledaš nosilec na katerega je pritrjen sprednji blatnik notranji blatnik pri zadnjih kolesih in predvsem zadnji del kjer je rezervna guma in če tukaj ni rje potem je tud drugo vse uredu. Če je brez servota tud ni kake panike, samo mora pa obvezno imet original dimenzije 165/65 14 gum gor ker karkoli širšega je na avtu je pa volan že resnično pretrd. Jest imam 195/50 15 pa če ga na mestu obračaš se moraš že eno pošteno malco prej pojest.

_________________
Fiat Tipo 2.0 16V SEDICIVALVOLE & Bad Panda 4X4 & Fiat X1/9


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Mar 2008 22:22 
Odsoten
Bravo HGT

Prispevkov: 1929
Kraj: Ljubljana
jst sm imel 1.6 tipota tudi,imel je servo in nekaj elektrike zravn...avto je zelo fajn,malo pokuri edino pleh je problem!jermen ni tak problem zamenjat,pa za olje je treba mal bol kontrolirat!

lp

_________________
Делије Београд


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 31 Mar 2008 01:10 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Fiat Tipo: Nekaj sem slišal, da boš zase probal z italije pripeljat tipota. Obvesti me kako se bo izšlo. Kako pa je s papirji? A ni bila neka omejitev glede na starost vozila, al tega ni več odkar smo v EU?

Sicer nisem ljubitelj dizlov, pa vseeno vprašam kako pa je z vzdrževanjem 1.9 TD motorjev? Koliko zdržijo turbine, bosch pumpe, pa kakšna je kaj poraba na avtocesti pri 130km/h. Bi prinesel noter ceno vzdrževanja pri 10kkm na leto?

Koliko je dela za naknadno montirat klimo, če je že kdo to počel?

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 31 Mar 2008 06:39 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 1557
Kraj: Rovte (Logatec)
Zaenkrat mi še nič ni ratalo dobit v Italiji, tak da ti okol tega ne morem nič povedat. Dobil sem sicer enga na odpadu ampak mi tip ni hotel cele karoserije prodat tak da iščem dalje.

Kart pa se tiče klime pa je tako. Na odpadu sva v dveh rabla da sva vse odmontirala 3 ure. Za skupaj sestavit pa sem sam rabil en teden.

Je pa za zamenjat en kup stvari in ne samo gole klime.
kar nujno rabiš:
nosilec motorja na katerem je kompresor
komplet spodnji del armature-ventilacija
kiler+kompresor
ekspanzijska posoda
posoda za tekočino za pranje šip
manikoti
glavna jermenica.
alternator+ še kaj kar sem pozabil

če pa vgrajuješ klimo v avto ki nima servo volana moraš pa nujno zamenjat še vodno pumpo ker ima drugačno jermenico iz navadne pa se jo ne da premontirat.
Kar je glede štroma pobereš pač stran vse kable ki se držijo česarkoli od klime. Edina predelava ki sem jo moral potem še nardit je bla ta da sem moral konektor na ventilatorju zamenjat ker ni isti. Ostalo pa moraš samo še + za priklopit in je. Klima ima itak čist svojo škatlo z releji in varovalkami neodvisno od ostale elektronike v avtu, razen za vetrnico na kilerju.

Dela za samo menjavo je veliko (res da sem delal vse sam in to prvič) ampak se da vse lepo premontirat. Čeprav mi je fotr reku da se moj Tipo ne bo nikoli več vozil po cesti ko je videl ko sem imel cel avto podrt, ampak mi klima deluje že 3 leta in še vedno se avto vozi. :)

_________________
Fiat Tipo 2.0 16V SEDICIVALVOLE & Bad Panda 4X4 & Fiat X1/9


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 31 Mar 2008 08:21 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Citiram:
Čeprav mi je fotr reku da se moj Tipo ne bo nikoli več vozil po cesti ko je videl ko sem imel cel avto podrt, ampak mi klima deluje že 3 leta in še vedno se avto vozi.


Tole sem tudi jaz že dvakrat slišal od fotra, prvič ko sem zaradi flikanja lukenj od rje iz avta zmetal vso notranjost in odšravfal vsa vrata, drugič ko sem ga predeloval iz fergazerja v injection. Enkrat med predelavo sem se celo peljal brez izpuha do frenda mimo prometne kontrole :meneni: :D Malo čudno so gledali, a me niso ustavili.

No če ne bo ratalo dobit dobrega Tipota s klimo bomo pač vzeli brez klime, pa si bom poleti rezerviral 1 teden za premetavanje delov. Koliko pa si dal na odpadu za vse potrebno?

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 31 Mar 2008 12:06 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 1557
Kraj: Rovte (Logatec)
Takrat sem dal na odpadu se mi zdi da 35000 SIT za vse. Je pa res da ja v ta teden ušteto še lovljenje kosov okoli, namreč kar takrat nisem na odpadu pobral (nisem vedel kaj točno vse bom rabil) je bila vodna pumpa in šponar za alternator tak, da sn mogu še to na novo iskat.

_________________
Fiat Tipo 2.0 16V SEDICIVALVOLE & Bad Panda 4X4 & Fiat X1/9


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 31 Mar 2008 15:19 
Odsoten
Predsednik kluba
Predsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 1398
Kraj: Loška dolina- Notranjska
Če mene vprašaš je klima neke vrste luksus, vendar naknadno je nebi deval not, že zarad same cene,....

Jst sm bil na Pagu ko je blo 36stopinj pa lohka rečem da je hladilo pri meni dokaj dobro glede da nimam klime, velik so se poznale zatemnene šipe (saj me sonce ni nč žgalo v roke),kuhal se pa tud nism.... :D

Drgač pa ko sm čutil klimo pri (Tomažu) Fiat-Tipo-tu je blo pa tko mraz da sm mislu da bodo začele snežinke padat... :DD:

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 17 Apr 2008 20:34 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Fiat Tipo napisal/-a:
Zaenkrat mi še nič ni ratalo dobit v Italiji, tak da ti okol tega ne morem nič povedat. Dobil sem sicer enga na odpadu ampak mi tip ni hotel cele karoserije prodat tak da iščem dalje.


Danes sem vprašal v italiji kako je z nakupom kompletnega avta, pa so rekli, da ni problema, daš denar in odpelješ (spraševal sem za eno lepo ohranjeno pando 4x4). Tipota še ni pri hiši zaradi pomankanja časa.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 19 Apr 2008 10:51 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 37
Prispevkov: 46
No, ker vidim, da sprašuješ po tipotu td bom pa še jaz nekaj dodal tule :D
Glede porabe je bla v zadnjih 14 dneh spet priložnost, da ga malo zmerim, ker sem vedu da bom vozu tako po avtocesti, mestu in navadnih cestah, tko da sem natankal poln tank-in akcija...Vsega skup je naneslo pribljižno tretjina avtoceste pri 140 km/h, ene dve prometni konici z enga konca lj na drug in še nekaj ostale mestne vožnje, drugo pa so ble lokalne ceste, kjer sm se potrudu, da ga nisem preveč šparal. Rezultat je sledil včeraj: 700km-43l, se pravi okoli 6.1l/100km. :041.gif:
Morm rečt, da me je kr presenetu, je blo tudi že več ampak precej čez 7l nikoli. Kar se tiče zanesljivosti me na cesti še ni pustil :020.gif: sem pa lani šel tudi na malo daljšo turo in sicer v Črno goro, vsega skupaj 3000km z najmanjšo porabo pod 5l.
Kar se tiče bosch pumpe je to precej zanesljiva zadeva in težko, da bi se kar naenkrat pokvarila, vem za primere, ko se je, ampak se to ni zgodilo naenkrat, pa še rabljeno dosti poceni dobiš.
Turbina je pomoje še najbolj rizična zadeva, ampak pri teh starejših TDjih spet ne toliko, ker se ne vrti tako pogosto kot pri novih in lahko zdrži tudi čez 300000km. No, seveda moraš imeti tudi malo sreče, kot pri vseh stvareh, predvsem je bolje, da daš za avto malo več in kupiš malo bolj ohranjenega. So pa dizli nekoliko dražji in če se voziš na krajših relacijah se ti bolj splača bencinar. Glede vzdrževanja ni nevemkakšne razlike, le malo več olja gre v karter kot pri bencinarju, pa tudi malenkost več ga popije...
Moram pa reči, da za svojo moč kar lepo potegne, da se ga res lepo vozit in meni, moram reči, dobro služi.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 22 Jun 2008 18:40 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
No pa imam spet eno vprašanje

Kako je z zanesljivostjo 1.9TD motorja od Tipota? Nekaj sem slišal da Bravotom/Marejam 1.9TD rade pokajo glave, za tipota pa ne vem. Ne-turboti (1.7 in 1.9, mislim tudi Puntota 1. in 2.) imajo tudi te probleme?

Imajo omenjeni motorji zobati jermen ali verigo? Pumpa pri Fiatovih dizlih je od Boscha ali je kaj drugega (Lucas ipd?)

Če dobim zanesljiv vir odpadnega jedilnega olja, si bom morda dizla nabavil in naredil predelavo na 2 tanka. Škoda ker ne sme bit JTD.

Ja, danes sem šel spet tankat :D

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 22 Jun 2008 23:16 
Odsoten
Bravo HGT

Prispevkov: 1929
Kraj: Ljubljana
Uno napisal/-a:
No pa imam spet eno vprašanje

Kako je z zanesljivostjo 1.9TD motorja od Tipota? Nekaj sem slišal da Bravotom/Marejam 1.9TD rade pokajo glave, za tipota pa ne vem. Ne-turboti (1.7 in 1.9, mislim tudi Puntota 1. in 2.) imajo tudi te probleme?

Imajo omenjeni motorji zobati jermen ali verigo? Pumpa pri Fiatovih dizlih je od Boscha ali je kaj drugega (Lucas ipd?)

Če dobim zanesljiv vir odpadnega jedilnega olja, si bom morda dizla nabavil in naredil predelavo na 2 tanka. Škoda ker ne sme bit JTD.

Ja, danes sem šel spet tankat :D

Lp


pri fiatvih dizlih je boscheva pumpa not!

_________________
Делије Београд


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Jun 2008 15:27 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 113
Kraj: Severna Primorska
Bom kar tukaj vprašal:
Namareč-zanimam se za nakup motorja od Tipota 1.4 ali 1.6 in me zdaj zanimajo nekaj tehničnih podatkov (končna,poraba,teža,itd...). Po domače: Kateri je boljši? Je pa motor mišljen za drug avto in ne za Tipota.

Lep pozdrav!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Jun 2008 16:38 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 31
Prispevkov: 3525
Kraj: Sorško polje
1.6 je zagotovo boljši pa tud poraba mislm da je tm-tm. Pa če boš vzel glej da je i.e. ker frgazarc je požrešn.

Sicer pa za v jugota bo tud 1.4 v redu :D

_________________
Integrale power ;)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Jun 2008 17:57 
Odsoten
Bravo HGT

Prispevkov: 1929
Kraj: Ljubljana
1.6 je zagotovo bolša izbera od ena 1.4...poraba je pa tm od 6.5 do 11 litrov...odvisn od stila vožnje...če boš iskal išči ie sx opremo(jih je kr velik) tko da pomojem ne bo težko dobit tazga...

_________________
Делије Београд


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Jun 2008 19:25 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 113
Kraj: Severna Primorska
Hvala vam za odgovore. Kje bi pa našel podatke za težo motorja? Al pa če ma kdo preveč cajta, da bi pogledal pri sebi? :039.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Jun 2008 20:04 
Odsoten
taxi driver

Starost: 37
Prispevkov: 2353
Kraj: ljubljana
glede mašine 1.6, sm mel js še tastaro dvojni frgazar 83KM, poraba je bla okol 10l, pa ti lahko povem da gre veliko bolje od 1.6ie, čeprav je samo slabih 10KM razlike. Če bi jaz izbiral bi vzel sigurno staro 1.6 mašino. Pa še glede porabe, že po podatkih pije stara mašina manj kot nova.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Jun 2008 20:53 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Odvisno kako voziš. Če boš oba vozil lepo, bo imel fergazerc precej nižjo porabo, če divjaš bo imel pa IE nižjo porabo. Motorji z IE imajo višjo porabo zaradi katalizatorja, ki za delovanje rabi bogatejšo zmes al nekaj takega.

Jaz bi vzel fergazerca.

Lp


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 45 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games