domov
  • Fiat Klub
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • WithCar
  • Amortizer d.o.o.
  • Techno racing
  • Poliglob
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • A2R
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Kovinoplastika Kavs
  • Orange Audio
 
Danes je 03 Dec 2021 18:58

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 25 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Re: Europska in brazilska verzija
OdgovorObjavljeno: 18 Nov 2021 02:30 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Prispevkov: 1980
Fiat Grande Punto za Turčijo
https://autocatalogarchive.com/wp-conte ... 013-TR.pdf

Fiat Bravo Ottimo Sport
https://autocatalogarchive.com/wp-conte ... 015-CN.pdf

Še kataloga od že zanimiv SUV verzij kateri izdelujejo v Indiji :

Fiat Punto 1,3JTD AVVENTURA
https://autocatalogarchive.com/wp-conte ... 019-IN.pdf

Fiat Punto Urban Cross
https://autocatalogarchive.com/wp-conte ... 017-IN.pdf
https://autocatalogarchive.com/wp-conte ... 019-IN.pdf


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Europska in brazilska verzija
OdgovorObjavljeno: 19 Nov 2021 21:19 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 689
Kraj: Višnja Gora
Škoda da pri nas ne prodajajo Avventure ali Ottima.

_________________
2x Fiat Croma 1.9 110KW, Avtodom Ford Transit 1985 Arca, VW Caravelle T4, Audi 80 1.8 Quattro


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Europska in brazilska verzija
OdgovorObjavljeno: 20 Nov 2021 18:09 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Prispevkov: 1980
Bostjan66 napisal/-a:
Škoda da pri nas ne prodajajo Avventure ali Ottima.

Saj to pravim.
Ne-le-da-bi prevetrili ponudbo, ampak tudi ostale modele bi folk kupoval in Fiat koncern bi pridobil tudi tiste ki ga ne poznajo.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Europska in brazilska verzija
OdgovorObjavljeno: 21 Nov 2021 17:43 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Prispevkov: 1980
Še nekaj iz arhiva :
Argentinski Automotores Argentinos - Autorar je leta 1959 podpisal pogodbo z nemškim NSU-jem o lokalni proizvodnji njihovih avtomobilov v Argentini. Izdelovali so NSU Prinz II pod imenom NSU Prinz (20 konjski motor) in NSU Prinz 30 (30 KM). Vsega skupaj so jih izdelali 2.228. Od izvirnika se je avto razlikoval po insigniji Autorar, nalepljeni pod znakom, nekateri pa so imeli tudi tipične ''off-road'' argentinske odbijače:
Slika
Slika
Slika

Autorar je ustanovil tudi podjetje Cisitalia Argentina za proizvodnjo vozil na tehniki Fiata. Proizvajali so avtomobila Cisitalia Coupe/Spider in Cisitalia Week-End. Če se ne motim, gre v drugem primeru za Fiat Multiplo!
Slika

Cisitalia Coupe pa je bil Fiat 600 coupe:
Slika

Fiat Strada, ameriški Ritmo:
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Europska in brazilska verzija
OdgovorObjavljeno: 24 Nov 2021 23:46 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Prispevkov: 1980
Turški Tofaş je začel kruh služiti s proizvodnjo licenčnih Fiatov 124.
Ta je v 80. letih doživel prenovo in dobil novo ime Serçe, ki je v zadnjem letu proizvodnje izgledal takole:
Slika

V Avstraliji se model Bravo še danes imenuje Ritmo.
Razlog za spremembo imena na avstralskem trgu je Mazda, ki ime Bravo uporablja za svojo B-serijo poltovornjakov.

Fiat Ritmo 1.4 T-Jet
Slika
Slika


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 25 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games