Starost: 34 Prispevkov: 1460 Kraj: Obala (med letom Lj)
Ma podobne fore ima Fiat v italiji, pod sloganom "zagotovljena bodoča vrednost", avto plačuješ od 100€ na mesec(valda v reklami vedno rečejo najnižjo vrednost) in po dveh letih se lahko odločiš ali ga vrneš ali odkupiš do konca.
_________________ Kupu avto, umru od lakote... Vgradil LPG, še zmiraj lačen...
Starost: 34 Prispevkov: 1460 Kraj: Obala (med letom Lj)
Tore to je IT razlaga, sicer na primeru Forda:
še link ker očitno ne prikaže: https://www.youtube.com/watch?v=Q4G_hFcXwSE Torej dan primer zgoraj je kar drago vozilo kjer bi bili obroki tri leta 420€, amoak če preračunamo od oka na recimo omenjeni 500 Torej novi 500 je cca 11400€, po 3 letih je vreden sigurno 7 jurjev, torej je princip tak, plačuješ najmenino za avto cca 140€ mesečno, (prodajalec postavi pogoje kako mora biti vzdrževan in koliko km letno lahko maksimalno narediš). Po 3 letih imaš možnost kupiti rabljen avto za 7 jurjev s tam da si bil ti prvi lastnik, ali pa jim pustiš avto in greš ti po novega. Jaz sicer neke privlačnosti v tem sistemu ne vidim in kot sem napisal to je v Italiji, tako da samo italjani vejo kako to deluje ali ne. Če misliš avto imet za vedno je to u bistvu neka vrsta lizinga, če pa rad menjavaš avte je pa to kot "lizing", s tem da točno veš kolko zgubiš v teh 3 letih.
_________________ Kupu avto, umru od lakote... Vgradil LPG, še zmiraj lačen...
Vse lepo prikazano in razumljivo v kolikor se poglobiš v zadevo. Avtohiše postajajo zadnja leta dobesedno trgovine in lokali v malem skupaj z hrano in ostalimi nujnimi življenskimi potrebščinami.
Da ne odpiram po nepotrebnem nove teme bom kar tukaj dodal.
Zanimiva slika, na katero sem naletel na spletu. Novi Fiat 500C na Tartinijevem trgu v Piranu... Starša sta v mojem otroštvu Piran rada izbirala za našo poletno počitniško destinacijo. Potovanje v legendarni Stoenki in Jugu ter neuspešno iskanje parkirnega prostora v prepolnem središču mesta sta se mi, poleg ostalih počitniških dogodivščin, odtisnila globoko v spomin. Danes, če se že. se na morje odpravimo s sodobnimi avtomobili, poti z nekdanjim ponosom jugoslovanske avtomobilske industrije, Jugom, pa se lotijo le najbolj vztrajni lastniki lepo ohranjenih starodobnikov. Dandanes je parkiranje v samem centru Pirana le še bled spomin na stare dni, saj so ga po nesmiselnem ukinili, avtomobile pa preusmerili na obrobje mesta. V središče se tako zapeljejo le še avtomobili s dovolilnicami, tu pa tam preko zapornic morda zaide še kakšen turist.
Lidl se podaja v množično prodajo avtomobilov > očitno samo še tisti kateri kupujejo v teh marketih uporabljajo mestna vozila kot so Fiat 500, Renault Twingo, Toyota Yaris, ... saj drugih večjih vozil z nekaj izjemami praktično ne vidiš pred omenjenimi nakupovalnimi središči. Najbolj smešni so mi pa tisti z Audi Q7, Bmw X7 ipd... ki parkirajo pred glavnim vhodom, kupi pa le mleko, kruh ali pa najcenejšo čokoladno tablico, medtem ko imamo tisti s Puntoti, Clioti in ostalimi škatlami prtljažnik nabit s fasungo oziroma predkratkim videl tipa kateri je prišel z Honda Jazz in jo dobesedno otovoril s pivom, vinom in šnopcem.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov
Ne morete pisati prispevkov v temi Ne morete odgovarjati na teme v forumu Ne morete urejati prispevkov v temi Ne morete brisati vaših prispevkov forumu