domov
  • Fiat Klub
  • Kovinoplastika Kavs
  • A2R
  • Amortizer d.o.o.
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • WithCar
  • Orange Audio
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Poliglob
  • Techno racing
  • Avtoservis Kavčič Marko
 
Danes je 14 Okt 2019 09:58

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 24 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Maximalno povečana poraba
OdgovorObjavljeno: 28 Jan 2008 21:29 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 34
Prispevkov: 7
Kraj: Laško
Zdravo!
Na unotu 1.0 fire sem zamenjal razdelilno kapo in rotor ker ni hotel več vžigati normalno oz. je mel na momente prebliske!zdaj je pa to vredi je pa začel pit ko "pumpa"!!!za 50% se je povečala poraba, in me zanima če je komu se to nardil pa kako je ukrepal.
Hvala
Lp, Robby


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 31 Jan 2008 21:18 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Lambda (poraba je višja za ene 2-3L), vakumski regulator vžiga (poraba je višja nekje za 1L), tipalo vode (ne vem koliko se zviša, verjetno za ene 4L, saj motor dela nonstop pod zaugom)

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 31 Jan 2008 21:49 
Odsoten
sedicivalvole driver
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 292
Kraj: laško
4 litre zarad zauha?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 31 Jan 2008 21:58 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
im nobody napisal/-a:
4 litre zarad zauha?


To sem na pamet napisal, nisem testiral, ker mi je škoda bencina, cifra pa se sliši dokaj realna, le vprašanje je če bi topel motor v prostem teku sploh še deloval. Sicer ne vem kakšno temperaturo računalnik privzame, če je tipalo izklopljeno.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 31 Jan 2008 22:16 
Odsoten
sedicivalvole driver
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 292
Kraj: laško
motor bi vseeno deloval


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 01 Feb 2008 18:52 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 33
Prispevkov: 1918
Kraj: Brezovica
tm k piše tipalo vode. a je tipalo vezan sam na števčk u kabini al tut na računalnik?

_________________
NISAM GINEKOLOG, ALI MOGU DA POGLEDAM


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 01 Feb 2008 19:41 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
eden na cager drugi na računalnik

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Feb 2008 02:44 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 33
Prispevkov: 1918
Kraj: Brezovica
se prav sta dva in če ti un za cagar narobe kaže ni nujno da tut drugi narobe dela?

_________________
NISAM GINEKOLOG, ALI MOGU DA POGLEDAM


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Feb 2008 11:10 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 48
Prispevkov: 69
Kraj: Ljubljana
Uno napisal/-a:
Lambda (poraba je višja za ene 2-3L), vakumski regulator vžiga (poraba je višja nekje za 1L), tipalo vode (ne vem koliko se zviša, verjetno za ene 4L, saj motor dela nonstop pod zaugom)

Lp

živjo,a mogoče veš,kje točno se nahaja to tipalo vode,oziroma ali je lahko poraba goriva bistveno višja zaradi slabo delujočega mot.prostega teka;Uno 1.0 fire mi namreč zdaj kuri cca 8l/100 km-vsakodnevna vožnja cca 8 km v eno stran;sklepam,da je kriv mot.pr.teka,ker mi obrati kar precej nihajo;nimam pa želje menjati mot.pr.teka,ker bom avto imel še največ 1 leto-kaj mi preporočate!
vnaprej hvala za odgovore!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Feb 2008 14:57 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Zaradi motorčka prostega teka se ne spremeni poraba. Tipalo vode je na desni strani sesalnega kolektorja (modre barve), ampak mislim da je to precej redka okvara.

Poglej vakumski regulator vžiga (pri razdelilni kapi). Če obrati pri vžganem motorju padejo, ko snameš cevko, potem je OK, drugače zamenjaj. Zaradi zanič regulatorja je poraba višja za cca 1-1,5L, motor pa pod nizkimi obrati nima moči.

Kako ti nihajo obrati? V prostem teku, ali takrat ko ustaviš so vsakič drugačni?

Motorček in tipalo hkrati lahko testiraš tako, da daš kontakt (ne vžigat motorja), potem pa snemi konektor tipala vode (pritisni na tisto žico in ga snami). Motorček bi se moral premaknit. Če motorček ne dela, potem avto strašno rad crkuje, posebej mrzel (ima prenizke obrate) in moraš imeti stalno nogo na gasu, da ga držiš pri življenju. Za nihanje obratov ni kriv motorček.

Jaz bi še lambdo preveril. Če imaš digitalni multimeter izmeri kakšno napetost daje. V prostem teku in če je priključena na instalacijo morajo cifre skakat kot nore od 0,2V do 0,9V. Če je napetost konstantna (recimo 0,5V, 0V itd), potem je lambda zanič. Jaz sem dobil lambdo na odpadu za 10eur, prej ko sem jo kupil so mi dovolili da jo stestiram.

Lahko je kriv še potenciometer lopute, bolj malo verjetno pa še bencinska pumpa (ne daje dovolj pritiska).

Pritisk se da stestirat tako, da snameš cevko povratnega voda, natakneš 2-3 m dolgo cev do posode za gorivo, daš kontakt, prižgeš motor in opazuješ če v posodo teče gorivo. Če je tlak prenizek, potem bencin ne bo tekel v posodo, saj je tlak premajhen da bi delal regulator ki se nahaja pri inektorju. Sem že imel tak primer.


Zadnjič spremenil Uno, dne 02 Feb 2008 21:37, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Feb 2008 16:33 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
gora napisal/-a:
Uno napisal/-a:
Lambda (poraba je višja za ene 2-3L), vakumski regulator vžiga (poraba je višja nekje za 1L), tipalo vode (ne vem koliko se zviša, verjetno za ene 4L, saj motor dela nonstop pod zaugom)

Lp

živjo,a mogoče veš,kje točno se nahaja to tipalo vode,oziroma ali je lahko poraba goriva bistveno višja zaradi slabo delujočega mot.prostega teka;Uno 1.0 fire mi namreč zdaj kuri cca 8l/100 km-vsakodnevna vožnja cca 8 km v eno stran;sklepam,da je kriv mot.pr.teka,ker mi obrati kar precej nihajo;nimam pa želje menjati mot.pr.teka,ker bom avto imel še največ 1 leto-kaj mi preporočate!
vnaprej hvala za odgovore!
če ti delaš samo 8 kilometrov v eno stran in si potem predvidevam 8 ur u službi ali kjer pa č si in potem 8 km nazaj se ti avto glčih segreje in ne pričakuj da bo manj pil

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2008 17:18 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Lahko je še termostat hladilne tekočine stalno odprt in motor ne pride na delovno temperaturo.

Če pa delaš res le 8km, potem to ni neka ekstremna poraba, sploh pozimi ne.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2008 18:38 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 34
Prispevkov: 7
Kraj: Laško
Zdravo!
Spet jes ker se težave kopičijo ena za drugo! Nazadnje sem menjal razdelilno kapo pa rotor, je avto delal normalno tudi poraba se je znormalizirala. Sedaj pa ko je avto topu, ko sem naredu 70 km po avtocesti in se ustavil in parkiral po 5min ni hotu več užgat! Vergla super pa to vse samo noče užgat, ko pa se spomne da užge dela vredu samo na izpuhu se še zmeraj kadi kod da je mrzel motor in da ima še zmeraj zauh. Ko pa ga ugasneš spet takoj nazaj nebo vžgal! Sem pa probal tisto foro z vakumskim regulatorjem in ko snamem cevko se ne spremeni nič, avto dela z istimi obrati! In sedaj me zanima ali je možno da je samo to vzrok da se to dogaja ali je še kej druga ker zdej bom pa znoru počas al pa vse skup porinu nekam!
Hvala in lep pozdrav


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2008 18:41 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 46
Prispevkov: 1130
Kraj: Vodice
a ti kej vode zmanjkuje?
če ti pol je mogoče dihtunga na glavi? :neodločn: tko je delal pr moji sestri na AX-su. se kadil za njo k za parno lokomotivo pa enkrat je užgal iz prve drugič sploh ne, ...

_________________
I didn't do it! Lawyer fucked me!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2008 18:45 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Glej, zamenjaj tisti regulator pa boš videl, meni tega z zanič regulatorjem ni delal, sam jaz imam malo bolj specialno verzijo unota :004.gif: .

Takrat, ko ga moraš čakat 5 minut poskusi vžgat tako, da porineš pedal za gas do kraja in verglaš par sekund. Ko vžge in pride na enih 2500 obratov gas seveda spusti. Izgleda namreč da ti ga zalije.

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2008 19:39 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 34
Prispevkov: 7
Kraj: Laško
ok bomo probal to!
samo zakaj bi ga pa zalivalo? a zarad regulatorja? ker vode pa ne primankuje sem gledal ker če bi blo to bi vode kr zmankoval pa blo treba dolivat, tako da pojma nimam ka se mu dogaja! Kadi pa glih tako ko zutri ko je mrzu!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2008 19:52 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Ja ne vem, boš moral probat.

Zdaj sem se spomnil da bi lahko bil zanič modul vžiga, ki se nahaja na nasprotni strani regulatorja. Ko ti topel ne bo vžgal, poglej imaš iskro. Se mi zdi še najbolj verjetno od vseh do zdaj naštetih možnosti, da zaradi tega noče vžgat..


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2008 20:06 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 34
Prispevkov: 7
Kraj: Laško
modul vžiga? kak se temu reče bol neuradno? cinšpula? una ko je povezana z razdelilno kapo al kaj to misliš? sam nevem zakaj bi pa pol kadil ko zalaufa?
sam fleksarco pa razžagat!grrr


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 06 Feb 2008 13:04 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 48
Prispevkov: 69
Kraj: Ljubljana
uno,čare,hvala za odgovore;avto sem kupil lani avgusta,menjal sem:vak.reg.z cevko,veliki servis-jermeni,svečke...Avto vleče in drugače dela normalno,tudi vžiga-topel in mrzel,obrati mi nihajo pri toplem motorju vsakič drugače,enkrat so normalni,drugič malo povišani,včasih pa "nori" :028.gif: aja,zamenjan je tudi razd.kapa+rotor.
V bistvu me zanima,če bo kaj narobe,če se vozim s takim avtom!
Hvala.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 06 Feb 2008 21:26 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 43
Prispevkov: 22
Kraj: JESENICE
im nobody napisal/-a:
motor bi vseeno deloval
pomoje da neb laufou ker ga prezauha..pa tud pržgat ge neb mogu usaj nekj cajta dokler se motor ne shladi

_________________
1XFIAT VEDNO FIAT...JTD...JTD...JTD


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 24 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games