domov
  • Fiat Klub
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • A2R
  • Kovinoplastika Kavs
  • Techno racing
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Poliglob
  • WithCar
  • Orange Audio
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Amortizer d.o.o.
 
Danes je 13 Nov 2019 13:54

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 44 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 29 Jan 2008 22:55 
Odsoten
Deklice
Deklice

Starost: 35
Prispevkov: 31
Kraj: sežana
ne,nismo zamešal med sabo-je vsak kabel posebej pretaknu.ja menjal smo sam kapo pa rotor,predvžiga pa nismo gledal-bi blo tud to možno da je kej narobe?
kak pa lahk ugotovima to če je z predvžigom kej?
:neodločn:
bi bli isti znaki če bi jermen preskoču?kak pa lahk vema če je preskoču?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 29 Jan 2008 23:07 
Odsoten
Deklice
Deklice

Starost: 35
Prispevkov: 31
Kraj: sežana
ej kje se pa da testirat lambdo?pr kterem koli mehaniku?kolk je pa cena tega testiranja?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 29 Jan 2008 23:34 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
lambdo odklopi pa se bo vidla razlika,za fazo motorja je pa treba snet pokrov jermena in pogledat če se oznake ujemajo če se ne je jermen preskočil

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 29 Jan 2008 23:46 
Odsoten
Deklice
Deklice

Starost: 35
Prispevkov: 31
Kraj: sežana
ok hvala-bova to jutr ustvarjala:)dej mi točn povej kak odklopiš lambdo?
hvala!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Jan 2008 00:20 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
greš za kabli od lambde in nekje pri desni luči se mi zdi sta 2 konektorja(en ma 2 kabla en ma 1 kabel) in to razkleneš pa je lambda odkloplena

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Jan 2008 13:27 
Odsoten
Deklice
Deklice

Starost: 35
Prispevkov: 31
Kraj: sežana
ok ful ti hvala.bova to pol pogledala,čeprav včeri je pa mel spet normalno porabo.je možno to da bi tist števec ki kaže količino bencina kej hecal pa kazal narobe porabo?kaj tist bi blo sam mogoče mal plovc za spucat pa bi blo?
k ful nam je čudn to.k včasih se lučka za bencin užge pr malo pod četrt,včasih se pa vžge eno črtico nad nulo.bi blo tud to možno,ne?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Jan 2008 15:26 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
čaki mal a ti porabo gledaš po cagru al računaš od tankanja do tankanja če jo gledaš po cagru kr pozabi in pejt tankat polno pa nared 100 km pa še enkrat polno pa vidiš porabo ne mi pa po cagru gledat

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 31 Jan 2008 21:05 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
To ti še dela?
Citiram:
kdo ve kaj bi blo krivo da mi uno zadnje čase noče užgat-->začel se je prejšn teden ko sem avto lahko zjutri normalno užgala se lahko normalno prpelala do parkir placa pa mi pol ko sem se hotla odpelat ni hotu več užgat,pol ko sem se en par minut matrala pa ga poskušala vžgat je pol normalno užgal in normalno delu naprej.pol čez par dni ko sem šla tankat je blo isto-ko sem natankala,plačala pa se hotla odpeljat spet ene 10min ni hotu vžgat.dans pa me je spet pustu na pumpi.-spet je nucu svojih 10minut


To so simptomi bencinske pumpe ki jo jemlje hudič. Na zadnje sem jo menjal nekomu, ki je imel cca 3 mesece enake simptome kot ti. Potem pa kar naenkrat avto sploh ni hotel več vžgat - pumpa je dokončno zaribala.

Če ti ne uspe rešit problemov, se lahko enkrat dobiva, pa bom pogledal, se zelo dobro na Unote spoznam. Drugače sem tudi jaz s Sežane :032.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 31 Jan 2008 21:12 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Citiram:
predvžiga pa nismo gledal-bi blo tud to možno da je kej narobe?
kak pa lahk ugotovima to če je z predvžigom kej?


Pri razdelilni kapi je ena okrogla zadevščina, na katero gre cevka. Prižgi motor, pa snami to cevko. Če motor zgubi obrate in skoraj crkne, potem je OK, drugače je za zamenjat.

Imam en tak vakumski regulator odveč za 1.0 motor, rabljen je 14 dni (imam ga še zmontiranega). Prodam, ker sem šele po montaži opazil, da mi niso prodali pravega (jaz rabim za 1.1 motor).


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 31 Jan 2008 21:18 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
kaj pa je razlika med vakumom za 1.0 in 1.1 motor?? Razlika če je je u samem vakumu ki je odvisen od tipa frtajlerja ki sta če sploh sta 2 varjanti(za kapo vem da sta 2).Zamenju sem že ene par vakumov pa nikol ni noben kompliciral za kerga unota rabim ker sem zmeraj rekel da je uno fire motor in je to to pa so vsi povsod pasal pa vsi delal

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 31 Jan 2008 21:20 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Čare napisal/-a:
kaj pa je razlika med vakumom za 1.0 in 1.1 motor?? Razlika če je je u samem vakumu ki je odvisen od tipa frtajlerja ki sta če sploh sta 2 varjanti(za kapo vem da sta 2).Zamenju sem že ene par vakumov pa nikol ni noben kompliciral za kerga unota rabim ker sem zmeraj rekel da je uno fire motor in je to to pa so vsi povsod pasal pa vsi delal


Razlika je v trdoti. 1.0 motor ima mehkejši feder od 1.1. Preverjeno v praksi. Z 1.0 regulatorjem mi mrzel ne dela prav (preveč zakasnjen vžig)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2008 10:30 
Odsoten
Deklice
Deklice

Starost: 35
Prispevkov: 31
Kraj: sežana
uno bi te lepo prosla če ga ne bomo mogli sami zrihtat.k nam počas idej zmanjkuje-kapo smo menjal,svečke so ok,rotor smo menjal,filter za bencin tudi,...pa še zmeri nek zafrkava.dans me je spet pustu-vse normaln užgal pa vse,do lj je šou brez problema-120-130km/h po avtocesti,smo ga ustavli-pol je normaln užgal,ko smo ga pa ta drugič ustavli pa za vraga ne užgat,po 5min poskusov vžiganja pa je užgal pa delu normalno pa zej tud vžiga normalno.edin kadi pa čist skoz kot da bi mrzu bil-iz sežane smo šli pa je še zmeri kadil kot da bi še zmeri bla mrzla mašina.

na uni temi-maximalna poraba (je fant takrat sprašaval-gre za isti avto) je blo napisan da je možno da je tipalo za vodo hin,da pol skoz dela pod zaugom in ma večjo porabo-bi blo tud to možno,ne?
ja vem-me je kr groza da je slučajn pumpa hin.
čare smo gledal po cangerju,sam smo ga zej tud polnega nafilal tko da bomo tud tak vidl kok je kej poraba.po cangerju je zej za ene 200km porabil cca. mal manj ko pol tanka.ej kok točn pa je tank od unota?30litrov?

bomo pol preverli še lambdo,pa to tipalo,če je pa to ok pol pa res ne vemo več.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2008 17:09 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Tank je okrog 40L, poglej v knjižico od avta. Pri meni je 42L, sam imam drugačen tank (plastičen)

Če je pumpa še original in ima avto okrog 150kkm je zelo verjetno da jo hudič jemlje. Lahko greš na fernetiče na odpad, dobiš za 40 evrov drugo, sam malo glej kakšne kilometre ima avto, oz. če je bila že zamenjana.

Se pa bolj splača novo vzet, sploh glede na ceno: http://www.herkules.si/index.php?productID=33741 ker veš da bo vsaj za 100kkm mir, rabljena te lahko jutri pusti na cesti.

Za povišano porabo je lahko kriv tudi termostat za vodo. Če je stalno odprt se motor ne ogreje na delovno temperaturo in je skoz pod zaugom. Cager temperature imaš na števcu?

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2008 17:15 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Porabo pa se najlažje meri tako:

Nafilaš do vrha, zapišeš kilometre (ali pa spraviš števec trenutnih km na nulo). Potem pa se voziš do lučke, nafilaš do vrha in si zapišeš kilometre in litre bencina. Potem še malo matematike: Litri*100/kilometri in imaš porabo. Vse druge variante niso niti približno točne.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2008 17:26 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Če moraš čakat 5 minut zaradi črpalke najlažje ugotoviš tako, da ko daš kontakt poslušaš, če je kakšen zvok iz rezervoarja. Mora za cca 2s zabrenčat. Poskusi naslednjič ko prižgeš avto poslušat.

Če takrat ko te pusti ni nič slišat iz rezervoarja, potem je pumpa problem.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2008 18:01 
Odsoten
Deklice
Deklice

Starost: 35
Prispevkov: 31
Kraj: sežana
nimam cangerja temp. na števcu-je sam una lučka če avo zakuha da se pržge.smo nafilal do polnega,zapisal km pol bomo pa vidli-k canger za bencin kr neki skače gor pa dol-enkrat kaže pol enkrat pa eno oz. dve ærtici nad pol-kr neki v glavnem.

ma neki je slišat ko daš kontakt,sam vžge ne,pa kadi se skoz iz avspuha ko da bi mašina bla mrzla pa je segreta ful.

ne vem,ker enkrat vžge normalno,pol spet drugič če je avto vroč en cajt noče pol pa za ene 5 min spet vžge,spet drugič vžge tud če je vroč.
sam opazli smo da mal dlje nuca-ko daš kontakt in obrneš ključ je prej tkoj vžgal ponavadi,zej pa ko da bi mal zaverglu vmes pa pol vžge.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2008 18:05 
Odsoten
Deklice
Deklice

Starost: 35
Prispevkov: 31
Kraj: sežana
sam si ziher da bo 40litrov?ker jes sm tankala ene 15litrov pa pol smo tankal še ene 17l vmes smo pa ene 3l porabl pa je bil čist čist poln tank-je blo videt bencin na vrhu.
knjižce pa nimam-je ni mel nikoli baje.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2008 18:19 
Odsoten
Deklice
Deklice

Starost: 35
Prispevkov: 31
Kraj: sežana
predvžig smo sprobal tak ko si napisu uno pa se nič ne spremeni-je isto če je gor cevka al če je ni-a pol bi to bil prevžig zanič?
bi blo pol možno to krivo za to kar se dogaja?
za kok pa prodaš predvžig uno?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2008 18:29 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Jaz se nisem dosti vozil brez regulatorja za predvžig, vem pa da je poraba za kakšen liter višja, pa ko speljuješ moraš dat več gasa. Če ni efekta ko snameš cevko, pol je za zamenjat. Dam ti ga za 15 evrov, zraven dobiš račun, pa še zmontiram ti ga zastonj. Nov je bil 17 evrov, sem pogledal račun. Enkrat proti koncu tedna bi našel kaj časa.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2008 19:24 
Odsoten
Deklice
Deklice

Starost: 35
Prispevkov: 31
Kraj: sežana
bi bi to lahko blo krivec za to kar mu dogaja?mislim ta pokvarjen regualtor?

kdaj proti konc tedna bi pa mel cajt?


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 44 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games