domov
  • Fiat Klub
  • Orange Audio
  • Poliglob
  • Amortizer d.o.o.
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • A2R
  • Kovinoplastika Kavs
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Techno racing
  • WithCar
 
Danes je 14 Okt 2019 10:59

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 32 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Uno - čudni zvoki, tresljaji...
OdgovorObjavljeno: 14 Jan 2007 02:35 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Za smešno nizko ceno sem dobil solidno ohranjenega Unota 1.1 IE in seveda tudi nekaj predvidenih težav.

- bencinska pumpa je zelo glasna (zvok je tak kot da bi kdo kosil travo z bencinsko kosilnico na nitko). Bi jo lahko zamenjal s pumpo od Cliota 1.2, katera se mi valja doma? Je normalno da se ji med vožnjo spreminja hitrost? Takoj pri vžigu je zelo glasna, ko se avto segreje je bolje

- pri pospeševanju ali zaviranju z motorjem prihaja do močnejših vibracij (pojavijo se črički, vzvratna ogledala se tresejo).

- Od nekje prihaja zvok podoben kot da bi se železena žica vlekla po cesti. Zvok je odvisen od obratov motorja, a ne prihaja iz motorja, ampak iz menjalnika ali česa drugega. Občasno izgine. Je precej glasen in moteč

- na enem bobnu je delno zablokirala zajla od ročne zavore ne da bi opazil. Glede na to da sem prevozil cca 100km me zanima ali bo poleg ferod potrebno menjati tudi boben.

-motor ima v prostem teku ko je mrzel prenizke obrate. Dela kot dizel (kar se tresljajev v prosem teku tiče, dročnikov ipd se ne sliši). Motor občasno izgubi obrate in crkne (ko je mrzel), ko je topel ima občasno previsoke. Je kriv motorček prostega teka? Bo čiščenje dovolj?

-Zobati jermen je bil menjan 8 let nazaj, prevozil je 30kkm, izgleda dobro ohranjen, pravilno napet in tudi vsi napisi so kot novi. Ga zamenjam takoj, ali lahko počaka do poletja?

- termostat pri filtru zraka je polomljen. Avto sesa le mrzel zrak. Kako bi se ta napaka lahko poznala?

-Koliko stane lambda in neoriginalni katalizator? Čez 1 teden imam tehnični, pa sem malo v skrbeh, ker je še vse originalno.

Večino bom popravil sam, rabim le malo napotkov, kaj bi lahko bilo narobe. Danes sem nekaj ur iskal kaj bi bilo lahko vzrok vibracij, pa ne najdem nič.

Kar se podvozja tiče je dobro ohranjeno - zelo malo rje, amortizerji so novi, vse manšete so cele, tako da res ne vem od kje prihajajo vibracije, upam da ni zanič menjalnik. Prestavlja se sicer normalno, le pri prestavljanju v 2. prestavo malo škrtne, v 5. včasih malo poje in v rikverc gre bolj težko. Kakšni so simptomi, če v menjalniku ni olja?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Uno - čudni zvoki, tresljaji...
OdgovorObjavljeno: 14 Jan 2007 12:22 
Odsoten
Partner kluba
Uporabniški avatar

Starost: 52
Prispevkov: 1008
Kraj: ljubljana
Uno napisal/-a:
- bencinska pumpa je zelo glasna (zvok je tak kot da bi kdo kosil travo z bencinsko kosilnico na nitko). Bi jo lahko zamenjal s pumpo od Cliota 1.2, katera se mi valja doma? Je normalno da se ji med vožnjo spreminja hitrost? Takoj pri vžigu je zelo glasna, ko se avto segreje je bolje


če je narejena za isti delovni tlak cca 1.0 bar jo lahko zamenjaš

Uno napisal/-a:
- na enem bobnu je delno zablokirala zajla od ročne zavore ne da bi opazil. Glede na to da sem prevozil cca 100km me zanima ali bo poleg ferod potrebno menjati tudi boben.


verjetno ne bo treba menjati bobna

Uno napisal/-a:
- termostat pri filtru zraka je polomljen. Avto sesa le mrzel zrak. Kako bi se ta napaka lahko poznala?


motor se rahlo kasneje segreje

Uno napisal/-a:
-Koliko stane lambda in neoriginalni katalizator? Čez 1 teden imam tehnični, pa sem malo v skrbeh, ker je še vse originalno.


boscheva sonda je okoli 100€ , najprej izmeri izpušne pline, preden kaj menjaš

Uno napisal/-a:
Prestavlja se sicer normalno, le pri prestavljanju v 2. prestavo malo škrtne, v 5. včasih malo poje in v rikverc gre bolj težko. Kakšni so simptomi, če v menjalniku ni olja?


če manjka olja je glasen, melje

zobati jermen se menja zaradi varnosti p 5.letih

lp Marko

_________________
Specializirani serviser in partner Fiat kluba Slovenije

TEL.: 01/427 25 68 - FAKS: 01/427 25 68 - GSM: 041/732 530 - E-POŠTA: servis.kavcic@gmail.com


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 14 Jan 2007 15:00 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
motorček se tukaj ne čisti ampak menja ko crkne ker je električen zobati jermen menjaj ,menjaj tudi zajle ročne in pakne ker drugače boš na tehničnem ubrisal glede vibracij pa poglej kakšni so nosilci motorja in avspuha

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 14 Jan 2007 15:30 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Hvala za odgovore.

Danes sem si vzel kar nekaj ur in nekoliko poštimal avto.

-Za vibracije je kriv nosilec pri menjalniku

- Čudni zvoki prihajajo iz raznih plastik okrog motorja, največ iz ohišja filtra, plastik pri blatnikih in tablice. Bom vzel silikon v roke :D

-Pumpa se je sama od sebe malo utišala, verjetno je ropotala zato, ker je avto pred prodajo nekaj mesecev stal. Zaenkrat je ne bom menjal. Pri koliko km ponavadi crkne?

- Težave s prostim tekom pri mrzlem motorju je odpravil drug akumulator. S prejšnjim je avto sicer normalno vžgal, le po vžigu je bila prenizka napetost za napajanje elektronike.
Lučke v števcu so po vžigu utripale glede na obrate, spreminjala se je hitrost pumpe, če sem v takem stanju prižgal še luči, je avto crknil, brez večjih težav pa je spet vžgal :freak:

-ugotovil sem da mi med vožnjo delno zavirajo prednja kolesa. Ko sem se šel peljat so se prednje feltne kar močno segrele. Kaj je krivo? Avto sem vzdignil in se prednja kolesa precej težko obračajo (ploščice drsijo po disku)

- V hladilnem sistemu se sliši neko klokotanje hladilne tekočine. Sistem sem odzračil, a problem ostaja. Sem se že ustrašil da je zanič tesnilo glave, tako da sem se 1 uro vozil po mestu in vsake toliko gledal kaj se dogaja v ekspanzijski posodi. Na srečo ni nič posebnega, le včasih je malo pihnilo, ko sem odprl pokrov. V tekočini je tudi malo sledi olja, vendar ni nobene smetane ali česa podobnega. Bom še naprej vsakodnevno preverjal kaj se dogaja.

Večje "težave" so z elektriko. Pri alternatorju visi v prazno nek črn faston konektor. Je na rdeči žici ki je v zeleni cevki. Pri troblji visi v zraku ušesce za maso, na katerega gresta dve črni žici. Od varovalk jih je bilo kar nekaj zamenjanih (izgledajo drugače kot originalne), ena pri modrem releju na desni strani manjka. Spet visijo v zraku trije konektorji :waaa: En večji konektor visi v prazno malo višje in ima cca 5 -8 žic (nisem štel). Pri računalniku je na srečo vse original.

Nekje pri zobatem jermenu je slišat nek ležaj. Če bo po menjavi jermena in napenjalca še tulil, je verjetno kriv ležaj v alternatorju. Pumpo se mi sploh splača zamenjati? Pušča ne, menjana mislim da je že bila 30kkm nazaj. Zobati jermen bom itak sam menjal, tako da me nič ne stane, tudi če ga čez 20kkm spet snamam, da zamenjam pumpo.

- Zjutraj se je pri vžigu iz ključavnice pokadilo. Kaj bi bilo? Je lahko nevarno? Sicer imam v avtu gasilni aparat, tako da me ne skrbi preveč :D

- Koliko je kaj komplicirana menjava paken? Jih lahko sam zamenjam, ali naj peljem na zavorni servis? Zajlo od ročne bom verjetno kar sam porihtal. Sicer nisem še čisto siguren ali bo res potrebna menjava, ali pa je le za namazati (kot sem že napisal je avto dalj časa stal)

- Guma na prednjem amortizerju je raztrgana. Naj pustim tako, ali bo kaj narobe? Amortizerji so sicer stari le nekaj let, tako da jih je malo škoda.

-poraba izgleda da je normalna (cca 6L), tako da je lambda verjetno cela

- Glede tehničnega me zanima par stvari:
-gledajo kako svetijo luči? V eni je polomljen mehanizem, tako da sveti preveč v desno in malo previsoko. Drugih voznikov ne moti
-Kako je z gumami? Nisem ravno na tekočem glede zakonov. Trenutno so spredaj dobro ohranjene zimske gume, zadaj pa bolj slabe letne (3mm profila). Verjetno bom moral kupiti še en par zimskih gum. Upam da so lahko različnih proizvajalcev, Kaj pa če bi raje kupil kar 4 letne in dam zadaj 2 novi letni, spredaj pa pustim zimske?

Glede na ceno avta sem naštete probleme pričakoval, predvidel sem tudi menjavo tesnila, a mislim da to ne bo potrebno. Registracija bo 2x dražja od vrednosti avta :D

Lp


Zadnjič spremenil Uno, dne 14 Jan 2007 15:56, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Jan 2007 09:15 
Odsoten
Partner kluba
Uporabniški avatar

Starost: 52
Prispevkov: 1008
Kraj: ljubljana
spredaj na zavorah imaš verjetno rjave batke

gume moraš imeti ali 4.letne ali 4.zimske lahko se spredaj drugega proizvajalca kot zadaj

lp Marko

_________________
Specializirani serviser in partner Fiat kluba Slovenije

TEL.: 01/427 25 68 - FAKS: 01/427 25 68 - GSM: 041/732 530 - E-POŠTA: servis.kavcic@gmail.com


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Jan 2007 15:49 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
če ne veš kok je zakomplicirana menjava paken a za jermen (zobati ) zamenjat ti je postopek poznan??

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Jan 2007 16:24 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Čare napisal/-a:
če ne veš kok je zakomplicirana menjava paken a za jermen (zobati ) zamenjat ti je postopek poznan??


Zobati jermen sem na takem motorju že menjal, prav tako vodno pumpo, medtem ko čeljusti še nisem :D Najbolj me skrbi, če se bo dalo boben sneti brez posebnega orodja. Material sem že nabavil, tako, da bom probal, če bo šlo, drugače bom peljal na zavorni servis. Se vam zdi cena 30 eurov za zavorne čeljusti normalna?

Še moj postopek kako menjam zobati jermen. Odšravfam jermenico za alternator, nato jo le nataknem in obrnem motor tako, da je zareza na jermenici za alternator na področju črtic na pokrovu jermena. Odstranim pokrov, nato še točno pozicioniram zgornjo jermenico na oznako na glavi motorja. Pazim da sta obe strani jermena enako napeti. Še enkrat nataknem pokrov jermena, nanj označim pozicijo črtice na jermenici.

Nato počasi odpustim napenjalec in zamenjam jermen. Pazim da se nobena jermenica ne premakne. Sestavim vse nazaj , pogledam če so vse oznake na svojem mestu, se vsedem v avto in probam če še dela :D
Sranje je, ker nikoli ne veš,. če e je motor res v fazi. Ker če je prejšnji jermen preskočil za en zob, tega ne popraviš

Če mi kdo pove boljši postopek, bi bil zelo vesel

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Jan 2007 23:03 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Po štiriurnem šravfanju mi je le uspelo zamenjati čeljusti in odpraviti vzrok okvare na eni zavori. Zamenjal sem tudi prednjo luč, katero sem dobil na odpadu.

Najprej sem moral narediti orodje za snemanje bobnov. Bom morda prilimal kakšno slikco :D V izdelavo sem šel potem, ko sem videl, da so v trgovini po 14kSIT, naredil pa sem ga v pol ure iz materiala ki sem ga imel doma.

Nato sem bobne brez težav snel. Kar nekaj časa sem porabil, da sem ugotovil kako vse skupaj funkcionira in kaj je narobe. Zarjavel je mehanizem za ročno zavoro v bobnu ki je sestavljen iz dveh plehov, med katerima je kovica. Pri kovici je bilo zarjavelo in se ni pregibalo, tako da sem kar nekaj časa porabil, da sem s pomočjo WD-ja spravil zadevo v normalno delovanje. Ugotovil sem da je ena dihtnga na cilindru preluknjana, tako da jo bom moral zamenjat, da ne bo zarjavel.

Zajlo od ročne zavore sem le snel in jo dobro namazal, saj je brezhibna.

Zavora zdaj deluje kot je treba, le en rdeč feder mi je ostal in ne vem kam gre. Notri sta zdaj dva, ko sem razstavljal pa so ven padli trije. Jutri bom itak menjal še na drugi strani, tako da bom takrat pogledal kam spada
Na eni čeljusti pride še en mehanizem z nekimi zobki. Zelo me zanima čemu tista zadeva služi in kako jo nastavim. Sklepam da je za nastavitev ročne zavore :amm:

Jutri nameravam zamenjat še drugo zadnjo zavoro, dokončati to, s katero sem se ukvarjal danes in preveriti kaj je s prednjimi zavorami.

Menjava zobatega jermena je vsaj zame dosti enostavnejše opravilo, predvsem pa bolj čisto

Iz česa je material na čeljustih, saj ni iz kakšnega azbesta, kot so sklopke?

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Jan 2007 23:39 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
azbesta tud v sklopkah ni večl ker je prepovedan tisti zobki če so samo na eni čeljusti so za nastavitev zavor in se nastavijo prvič ko pritisneš zavoro in se potem ponastavljajo v odvisnosti od obrabe oblog za boben dol snet ga pa odšravfaš dobro stolčeš s kladivom potem pa tja not kjer so bili vijaki na 12 ključ zašravfaš M8 vijake in jih izmenično zateguješ pa boben dol leze (če nima zelo veliko roba) a ja pa če imaš te zobke kot praviš potem najprej sprostiš obloge tako da čez eno luknjo vijaka kolesa pogledaš z svetilko kje se ti zobki nahajajo potem pa jih z izvijačem sprostiš da zlezejo skupaj in potem bi moral boben če ga ni rja preveč prijela sam zlest dol

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Jan 2007 00:13 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Čare napisal/-a:
azbesta tud v sklopkah ni večl ker je prepovedan tisti zobki če so samo na eni čeljusti so za nastavitev zavor in se nastavijo prvič ko pritisneš zavoro in se potem ponastavljajo v odvisnosti od obrabe oblog za boben dol snet ga pa odšravfaš dobro stolčeš s kladivom potem pa tja not kjer so bili vijaki na 12 ključ zašravfaš M8 vijake in jih izmenično zateguješ pa boben dol leze (če nima zelo veliko roba) a ja pa če imaš te zobke kot praviš potem najprej sprostiš obloge tako da čez eno luknjo vijaka kolesa pogledaš z svetilko kje se ti zobki nahajajo potem pa jih z izvijačem sprostiš da zlezejo skupaj in potem bi moral boben če ga ni rja preveč prijela sam zlest dol


Sem tudi jaz najprej mislil na ta način boben sneti, a sem bil malo v dvomih, da ne bi kaj pokvaril navoja vijakov na 12 ključ in naredil "orodje". V luknji sem zašravfal dva kosa M10 navojne palice, montiral kontra matici, nato v debelejši kos železa izvrtal dve luknji na primerni razdalji , nataknil dve matici, in ju izmenično zatiskal. Med železom in tistim delom na katerem je boben sem imel distančnik. Zadevo sem torej brez veze zakompliciral do amena :D . Koristno je bilo le zato, ker je bil tisti kos železa tako dolg, da sem ga uprl v tla, da se boben ni zavrtel (ročna na tem kolesu ni držala nič). Navoj v bobnih je sicer M10. Hvala za nasvet, bom na drugem bobnu naredil tako kot si napisal.

V katerem položaju pa morajo biti tisti zobki preden nataknem boben, ali ni važno? Zdaj so tako, da so čeljusti čisto skupaj.

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Jan 2007 00:16 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
ja zobki morajo biti sproščeni oz. obloge skupaj pa ročna sploh ne sme bit zategnjena ko snemaš boben kolo se mora vrtet ne vem zakaj si pisal da si ga podprl da se ti ni vrtel

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Jan 2007 00:21 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Čare napisal/-a:
ja zobki morajo biti sproščeni oz. obloge skupaj pa ročna sploh ne sme bit zategnjena ko snemaš boben kolo se mora vrtet ne vem zakaj si pisal da si ga podprl da se ti ni vrtel


Boben je bil verjetno zaradi pregretja zelo zapečen, tako da sem ga kar težko dol dobil, čeprav sem ga potolkel.. Sem moral kar močno zatiskat matice. Brez da bi imel boben zablokiran, dokler ne popusti to ne bi bilo mogoče, saj bi se vse skupaj vrtelo.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Jan 2007 00:27 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
ročna mora bit spuščena in boben mora spustit ker če je zavora blokirana še težje spusti in zna kakšen feder odletet tako kot pri tebi ko ne veš kam bi dal feder ki ti je ostal boben pa kar pošteno premlati s kladivom če ne spusti

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Jan 2007 00:27 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
pa preveri še cilindrčke če so pod gumicami kaj mokri in če se oba batka premikata

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Jan 2007 00:43 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Ročna ni bila zategnjena, če bi jo že uporabil, bi jo spustil, takoj ko bi boben popustil. Feder je šele potem odletel, ko sem snemal čeljusti. Snel sem dva, odstranil čeljusti, kar naenkrat pa se na tleh znajde še tretji :D Nekako sem ga spregledal.

Čare hvala za nasvete, zdaj mi je vse jasno in jutri bom drugo stran verjetno končal 10x prej.

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Jan 2007 16:01 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
zgoraj je daljši feder spodaj krajši tisti tretji pa mogoče pride na mehanizem nastavljanja zavor ne vem na pamet boš videl na drugi strani pa dva čist kratka fedrčka držita obloge na mestu če ni tak sistem kot pri Yugotu kjer potem tista dva mala fedrčka odpadeta

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 17 Jan 2007 02:18 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Zadnje zavore že delajo :D

Federček drži eno od čeljusti na tisti mehanizem od ročne ki mi je zarjavel.

A se da gumo s cilindrčka in batka sneti, ne da bi ven potegnil batek in bi moral potem odzračevat ipd.?

Zdaj mi malo zavira in se greje le še eno od prednjih koles, a razmišljem da bi peljal na servis, ker dvomim da lahko sam odpravim napako, če je res zarjavel batek. Na to kolo tudi zavora ne prime, oz. zelo slabo (avto med močnim zaviranjem po mokri cesti malo zanese, potem pa zdrsne drugo kolo).

Danes sem menjal še olje in filtre

Spet se mi je zgodilo, da mi je med šaltanjem motor kmalu crknil, nato pa imel prevelike obrate - cca 2000. Bom malo pogledal če se da motorček prostega teka kako očistit. Vsaj mislim da je ta kriv.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 17 Jan 2007 15:34 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
motorčka ne moreš očistit ker ne dela na principu zapiranja in odpiranja odprtine v sesalnem kolektorju ampak je kot vzvod ki pritiska na loputo gasa kjer pride zajla zapeta tako da nima stika z oljnimi hlapi ipd. če šteka oz se čudno obnaša potem se ga samo menja nov je okoli 100 EUR rabljenega dobiš za okoli 40 za sprednje zavore pa nimaš kaj falit razdreš čeljust in tok časa pumpaš da batek pade ven potem ga očistiš in zamenjaš gumico batka in prašno gumico ter le te namažeš z zavornim oljem ali zav. mastjo in batek porineš not gumice za unota pa boš dobil najbrž da povsod če pa si kje iz LJ-okolica pa pojdi v potokarja na Parmovi in jih boš 95% sigurno dobil so sicer okoli 10EUR za eno stran menjaj pa na obeh straneh

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 17 Jan 2007 22:37 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Sem razdrl. Zaribal je batek zaradi peska v cilindru. Nimam ideje kako je tja zašel. Dobil sem ves material razen masti, jutri grem še v eno trgovino pogledat, drugače pa bom namazal z zavornim oljem. Kupit sem moral še diske in ploščice, ker so bili ti uničeni zaradi zaribanega batka.

Sem pogledal in je res motorček prostega teka zunaj. Ne vem, ga bom snel in pogledal če se ga da razstaviti, drugače ga bom montiral nazaj, ker ni tako moteče. Najraje bi kar fergazer namontiral :D Tale elektronika dela le probleme

Kako pa lahko na hitro ugotovim v kakšnem stanju je motor, kar se obrabljenosti tiče? Pokrov za točit olje je bil malo sajast, pa ko je mrzel se iz motorja sliši nekakšen ropot - en udarec na obrat. Po 30 s tega ni slišat več, ko je topel dela kot nov. Olja baje ne pije, tako mi je zatrdil lastnik, kaj dosti pa za tako ceno nisem spraševal, še dobro da dela :D Motor zelo dobro vleče glede na konje.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Jan 2007 19:41 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
motorček brezveze da razdiraš ker nimaš kaj vidt not je en motorček kot v avtomobilih na baterije s katerimi smo se včasih igral tko da ko gre,gre glede ropota lahko da ropota kakšen od dročnikov ali pa ventili niso nastavljeni pesek je pa najbrž v batek prišel zaradi strgane ali slabo nataknjene prašne gumice

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 32 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games