domov
  • Fiat Klub
  • Kovinoplastika Kavs
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • WithCar
  • Amortizer d.o.o.
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Orange Audio
  • Techno racing
  • A2R
  • Poliglob
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
 
Danes je 21 Jun 2019 01:16

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 23 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 08 Nov 2011 21:59 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 46
Prispevkov: 46
Kraj: Ljubljana
Ker se počasi bliža dan, ko bom končno lahko v svojo Multiplo 2005 1,6/CNG nafilal plin sem danes za hec preklopil stikalo iz bencina na plin, ker je v torpedih očitno še nekaj rezerve. Po približno 20 sekundah je avto malo cuknil in začel piskat. Na armutri izpiše ENG FAULTY.... in avto nekako cuka. Približno tako kot mi je na starem bravotu, ko je šla vžigalna tuljava. Kot da bi delal na 3 cilindre. Nima prave moči niti pospeškov :freak:

Tale plinska tehnologija mi ni najbolj jasna. So iste svečke za plin in bencin ali ima plin svoje? Je lahko šla kakšna svečka (če so ločene) ker plina nisem uporabljal praktično 3 leta ? Je pri nas kakšen servis za CNG oziroma ali imajo pooblaščeni servisi diagnostiko tudi za te modele? Pa kako je s pregledom celotne napeljave? Jaz imam nalepko na pokrovu rezervoarja, da je bilo pregledano decembra 2007? So kakšni obvezni pregledi (v Nemčiji baje na 5 let).

Kakršnakoli ideja oziroma nasvet je dobrodošel.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 08 Nov 2011 22:42 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 32
Prispevkov: 1374
Kraj: Obala (med letom Lj)
Mislim da je pomembno kater proizvajalec sistema je, ker vsak servisira svoje, ne vem če imajo vsi enak priključek za računalnik CNG sistema. Na hitro našel na netu da je pri nas Prins v kranju (ne vem gugl mi je to izpisal).
Če sem pra vlidel ima moj serviser za plin prav programsko opremo od proizvajalca mojega računalnika za vbrizg plina.

LP

_________________
Kupu avto, umru od lakote...
Vgradil LPG, še zmiraj lačen...
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 11 Nov 2011 19:18 
Odsoten
Always ultra Fiat
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 404
Kraj: Kamnik
Vsak ki vstavlja plin ima kompa za tisto konponento! Ima pa jo samo za injektorje kdaj morajo vbizgavati ostalo pa je potegneno od avta!
Drgač pa ima tudi avto priklop za diagnostiko,ker ti je pokazal napako imaš problem z motorjem ne pa z plinom!
loh ti pogledam

_________________
Noben Stroj Mi Ne Uide Na ZS Me Dobiš


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 11 Nov 2011 21:49 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 46
Prispevkov: 46
Kraj: Ljubljana
Če mal pojasnim in posodobim :)

Tudi po moji logiki, če začne avto javljat napako, bi se to moralo pokazati na diagnostiki. Čeprav mi med vožnjo na bencin normalno dela (če vzamem, da je poraba 11L/100 "normalna")

Klical sem Kavčiča, ki pravi, da se s plinom ne ukvarja. Bil sem na Avto Triglav, kjer mi je kolega sicer obljubil da me pokliče... po drugi strani pa niso niti slišali za to, da je Fiat serijsko naredil okrog 50k vozil na metan in kar nekaj tega je bilo uvoženo v SLO pa bo šele sedaj postalo aktualno, ko dobimo polnilnico. Po nasvetu in googlanju sem tudi sam našel Prins in med pooblaščenimi serviserji je v Ljubljani omenjena Honda. Ne glede na to, da imam Fiata sem se danes oglasil do njih pa so mi pošteno povedali, da so do sedaj samo testno vgradili Prinsov sistev v ENO vozilo (Honda) in da dejansko kaj veliko pojma nimajo. Uslužbenec je sicer šel z menoj do avta, ampak razen, da je ugotovil, da sistem NI od Prinsa mi je edino svetoval da se oglasim do kakšnega monterja plinskih naprav. 6. čut mi pravi, da je sistem verjetno podoben, da pa tisti, ki se ukvarjajo z LPG spet "zmrznejo" pri CNG :)

Po zelo laičnem mnenju mi avto pri preklopu na plin začne piskat in cuka, kot da bi delal na 2 ali 3 cilindre. Po prebranem, sklepam, da z vžig uporablja iste svečke kot za bencin (avto je redno servisiran in svečke so bile lani menjane pri Kavčiču...) verjetno svečke niso krive. Po logiki je velika verjetnost, da je zatajil kakšen injektor. Če lahko z diagnostiko prideva do tega bom neskončno vesel :) Samo povej kdaj in kje pa koliko 6 packov naj naložim s sabo :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 11 Nov 2011 22:11 
Odsoten
Always ultra Fiat
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 404
Kraj: Kamnik
mas na zs bova pogledala

_________________
Noben Stroj Mi Ne Uide Na ZS Me Dobiš


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 12 Dec 2011 21:54 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 4
Lep pozdrav
Sem vozil multiplo na cng 3 leta. Zadeva je taka. Maš dva računalnika in dvoje vbrizgovalnih sistemov. Ko preklopiš morajo pasti vrtljaji pod 3000, da sploh preklopi. Ko pa ti zmanjka plina, pa vrtljaji niso pomembni, saj prklopi sam. Zadeva gre na plin cca 15-20% počasneje, kot na bencin. Pa še flaše so težke cca 120-150 kg pod avtom, kar tudi nekaj nanese. Skratka, pri nas ne servisira te zadeve nihče. Prvi servis je pri Benetkah (niti slučajno ne v trstu). Serviserji se tega sistema izogibajo in te gledajo, kot da si jim v delavnico pripeljal bombo. Sej imajo kar prav, saj je plin v avto pod 206 bari, ki ga nato znanjševalec ( levo zgoraj pod havbo ) zmanjša na 10 barov in to nato vbrizguje v avto. Ko avto deluje na plin, injektorji specifično ( močno-slišno )ropotajo ko odpreš havbo. Za tvojo težavo je lahko več vzrokov. 1. zamašen plinski filter v zmanjševalcu pritiska. Če boš menjal, pazi da predhodno zapreš tri ventile na flašah, 2. mogoče si menjal lambda sondo in si dal sondo za navadno multiplo (metan deluje na višji temperaturi, zato je temperatura na izpuhu višja) in sonda tega ne prenaša preveč dobro, 3.mogoče imaš počen krummer, ne najdem slovenskega izraza ( izhod izpuha iz motorja, litoželezna stvar v katerega je zašraufana lamda sonda), saj je v primeru razpoke( spet zaradi visoke vročine izpuha) vse skupaj zelo občutljivo. Ali pa kakšen injektor ( na e bayu jih včasih dobiš poceni). Skratka, imam lepe spomine na poceni vožnjo in majhen bencinski tank. Vso srečo. Glede nalepke na tanku. V Italiji ti ne natočijo, če je skadenca mimo, v Avstriji pa tankaš sam. Rešitev:1. Skeniraj in zamenjaj nalepko z novejšim datumom,2. pojdi v Italijo v notranjost in zastonj ti bodo zamenjali flaše z novejšimi, plačal boš samo delo,3. odšravfaj flaše in jih pelji testirat k Rožletu na Barje- ko potapljaške. Mislim, da je varianta z nalepko še najustreznejša. Če imaš še kako vprašanje, se lahko dobimo na pivu v Ljubljani.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 12 Dec 2011 22:03 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9211
Kraj: ljubljana
Ko tole berem študiram če bi dal odpoved na LPP-ju to bo šlo vse v zrak.Nimamo ne delavnic namenjenih za te sekrete šravfat,usposablanje tud če ga ne bi bilo,pa pravjo kok se bojo poceni vozil pa bla,bla,bla vozil že vozil,vzdrževanje pa 3X dražje kot pri dizlu.

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 12 Dec 2011 22:40 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 46
Prispevkov: 46
Kraj: Ljubljana
Čare :DD:

Po mojem je zadeva varna, čeprav se vsak prestraši ko sliši 200 barov.

Danes sem dobil odgovor iz energetike, da morajo urediti še par formalnosti glede plačevanja s karticami in da bi po načrtu lahko takoj na začetku 2012 tudi navadni smrtniki tam tankali.

Pisal sem tudi na Avto Triglav in zagotovili so mi, da mi vozila ne bo potrebno peljati v tujino in da mi ga lahko tukaj popravijo. Super in fino ampak do zdaj so me vsi pooblaščeni FIAT serviserji malo čudno gledali. Obljubljeno mi je, da me kmalu pokličejo pa bomo videli. Benetke so res mal huda alternativa.

Sem pa vsekakor vesel, da se je našel nekdo v Sloveniji, ki ve o čemu pišem in mu zadeva ni tuja. To, da se dobiva na pivu @gozdni se že veselim. Lahko pride še Čare (bom prišel peš in torpede pustil doma) :zeko: Sem iz Šiške, lahko se pa dobiva kjerkoli (na bencin se lahko normalno vozim) :) Bi te pa še najraje vzel s sabo na servis, da jim potalaš nasvete kaj in kje naj gledajo hehe.

O nalepki: Je datum na njej datum pregleda ali je to skadenca (uporabno do) ? Pri nas je baje veljavnost pregleda 5 let. Mutil zaenkrat nebi nič, ker prvo bi rad celoten sistem pregledal in ko se prepričam da je vse varno, potem mogoče ni problem kdaj za kakšno leto datum pofejkat :DD:

Pri uvoženem avtu iz Italije pa itak ne vem kaj se je z njim dogajalo in kaj je vse zmuteno (poleg kilometrov). To imajo kar vsi nekje 115k km prevoženih pa če so 2 ali 5 let stari :012.gif:

Za vsak slučaj sem naredil "velik" servis in kolikor toliko porihtal podvozje (končniki in stabilizatorji grejo kot pri Yugotu) Vsaj glede tega sem miren. Podvozje počasi rihtam, kaj je bilo pa z raznimi sondami in ostalim pa niti FBI ne ve.

@gozdni, pijača vsekakor velja da malo počvekava o tvojih izkušnjah.
krummer je po mojem kolektor


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 13 Dec 2011 19:07 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 4
Ja, lep pozdrav
Krummer je kolektor, res je. Sem ga enkrat dal zamenjat, pa je zaradi višje temperature metana kmalu bil za odpad.
Tisto kar imaš napisano na nalepiki je skadenca, se pravi če piše feb.2010, to pomeni, da je veljala do feb 2010. Kakor sem že napisal Fiat v Italiji brezplačno zamenja flaše, samo delo menjave plačaš. Mogoče nisem omenil še treh elektromagnetnih ventilov na koncu vsake bombe, ki bombole odpirajo in zapirajo ko avto prižgeš na plin. Jih Tudi slišiš. Se zgodi, da boš pri tvojem opisu vozila moral menjati tudi te, kajti moja multipla je imela 154.000 km in nisem menjal nobenih končnikov ali rok, samo menjalnik, avto je pač težek, čeprav ima ta plinska multipla nekoliko spremenjena prestavna razmerja.
Nč se bat, da bi kej razneslo, ker je zadeva zelo varnostno predimenzionirana. Pri teh elektroventilih so še varnostni ventili v primeru trka in požara. Sta pa moja otroka pobegnila iz avta na pumpi pri Beljaku, ko smo tankal, ker se je v kabini grozno slišal kako polne črpalka preko 300 bar v avto. Sicer pa koliko stane kg metana na lpp. Ena kila je toliko kot 1,33 m3 ali 1.3 litra bencina.
Dobra novica je ta, da olje ostane čisto in ga lahko menjaš redkeje, pa še obraba motorja je dosti manjša.
Ali so na lpp povedali, kakšen priklop na plin imajo? Ali italjanskega ali nemškega (NGV 1)?
To bi bilo dobro vedeti, jaz mislim da je verjetno nemški. Drugače boš moral kupiti adapter (glej gibgas. de), če si kupil italijansko multiplo.
pomejlej na martinpiksna@ymail.com, pa na pivu še kakšno rečeva.
lep zemeljskoplinski dan


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 13 Dec 2011 19:17 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 4
Aha še tole
Vsi so strašno ponosni na novo polnilnico metana na LPP, noben pa ne pove, da so leta 1988 ravno tako odprli pri energetiki v Podutiku nasproti cerkve levo super polnilnico istega plina za mestne avtobuse. Ker se zadeva ni obnesla (prepočasno polnenje), so avtobuse predelali nazaj na diesel, pumpo pa pred kakimi 5 leti odpeljali bog ve kam, Stvar je stala več kot 2 miljona mark. Sedaj pa smo spetsupermoderni


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 13 Dec 2011 20:03 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 46
Prispevkov: 46
Kraj: Ljubljana
U j.... Na moji nalepki je december 2007 :013.gif:
Ventile pa zaslišim, ko vklopim tipko.

Priklopov po oznakah ne poznam sta pa na skrajni desni pumpi za osebna vozila 2 različni "pištoli". Ko sem bil prvič tam sem probaval tisto veliko (takšna kot za avtobuse) gor nataknit pa ni variante. Potem sem par ur ponoči googlal in iskal ali obstajajo kakšni adapterji ali kaj. Čez par dni sem se spet zapeljal tja in videl, da je na drugi strani črpalke malo manjša pištola ki normalno paše na moj avto. Problem je samo v temu, ker zaenkrat še nič iz nje ne teče :neodloèn:

No, upam da bom do konca leta našel in odpravil napako potem pa gasa. Cena za kg nisem siguren, se mi pa zdi, da je 1.05€

Aja, omenil si menjavo flaš. Jih to zamenjajo kjerkoli na Fiatu ali samo na tistem famoznem servisu pri Benetkah?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 13 Dec 2011 20:37 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9211
Kraj: ljubljana
gozdni napisal/-a:
Aha še tole
Vsi so strašno ponosni na novo polnilnico metana na LPP, noben pa ne pove, da so leta 1988 ravno tako odprli pri energetiki v Podutiku nasproti cerkve levo super polnilnico istega plina za mestne avtobuse. Ker se zadeva ni obnesla (prepočasno polnenje), so avtobuse predelali nazaj na diesel, pumpo pa pred kakimi 5 leti odpeljali bog ve kam, Stvar je stala več kot 2 miljona mark. Sedaj pa smo spetsupermoderni

Nisem siguren ampak tista dva busa 15 let nazaj sta bila na LPG in ne CNG in problem je bil,ker je naredil 2 kroga in moral it tankat-se pravi poraba ne čas polnenja in pozimi sta v glavnem stala,ker je plin zmrzoval.

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 13 Dec 2011 23:34 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 4
lp
Stara pumpa je bila kar CNG (compressed natural gas). So pa imeli težave, ker so imeli premalo zalog. Imaš dva sistema, prvi je slow fill, kjer sproti kompresiraš plin direkno v avto in fast fill, kjer kompresor polni druge kontejnerje (flaše) pod 300 bari in tako lahko napolniš svoje vozilo v 2 minutah. Nizka temperatura pri metanu ni nek problem, saj imajo vsi kompresorji sušilec plina za odvajanje vode. Izgledajo pa tako kot potapljaški kompresorji, se pravi trostopenjski. Ker morajo imeti S ateste (eksplozijsko varni), so mnogo dražji.
lep pozdrav


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 02 Feb 2012 00:13 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 46
Prispevkov: 46
Kraj: Ljubljana
Čas je za osvežitev teme :)

G. Primož na Avto Triglav je očitno CAR. Ne smem pa pozabiti niti na G. Bineta (če se ne motim), ki je pravi McGyver :040.gif: Včeraj so mi locirali in odpravili napako na CNG napeljavi (zjahani kontakti na nekem senzorju) tako da avto sedaj normalno deluje na CNG. Nekaj bo še za porihtat, se pa baje vse dele lahko dobi v enem dnevu in vsaj zaenkrat "izlet" do Benetk odpade.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 25 Jul 2014 00:39 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 46
Prispevkov: 46
Kraj: Ljubljana
Pa še malo osvežitve, da ne bo kdo mislil, da je zadeva po 2 letih zrihtana :neodloèn:

Prvič so mi na Fiatu očistili šobe in avto je par dni celo delal. Ker je bil zimski čas sem moral malo dlje počakati, da se motor segreje. Če sem prehitro preklopil na plin je na začetku malo cukalo. Sem se odločil počakati do pomladi, potem mi pa pri preklopu na plin ni več delalo (cukanje, brez moči, kot da dela na 2 ali 3 cilindre).

Ker sem se pred kratkim slučajno pogovarjal z enimi iz Srbije, ki so iskali pumpo v Šiški pa so me pohopsali, ker so videli da imam enako Multiplo :) in mi je tiške rekel, da mu porabi okrog 6Kg plina /100 km sem se malo zamislil.... 10 l bencina = 15e, 6 ali 7 kg metana je več kot pol manj :022.gif:

Pa sem spet odpeljal avto na Fiat, da naj mi to porihtajo, ker pri vsakem obisku Petrola ko plačam 60€, bi lahko pol prišparal in tudi strošek servisa recimo 500€ bi po 15-20 tankanjih pokril.

Po prvi ideji, da je šel nek senzor faze in po ponovni diagnostiki (po 2 letih) me po parih urah kličejo, da je avto zrihtan. Juhejj. Strošek 70e 2X juhejj :) Spet 2 dni dela, spet prevozil 20 km in potem spet piskanje in lučke. :muahahaha: Laično pridem do zaključka, da verjetno senzor faze ni, ampak je neka svinjarija v sistemu, ker vedno po čiščenju šob je par 10 km v redu, potem se pa zopet zasvinjajo. Zmenimo se za neko čistilo, ki mi ga bojo dali v tank in bo to spucalo. Splaniram si timing, da je bilo to en dan pred dopustom. Dajo not čistilo, grem na LPP nafilat polno in gasa na avtocesto. Preklopim na plin in takoj piska in cuka. Šit. Se je pa čutilo, da vmes potegne, pa se spet zamaši itd.. Vztrajal sem ene 40 km in potem je zadeva začuda celo delala (lučka na armaturki je sicer svetila) sem pa naredil 150 km. Huraaa. Naslednji dan pa spet 3 cilindri, piskanje itd. Trenutno sem še v HRV na morju in tukaj bom dnevne šoping izlete delal na bencin. Nazaj grede bom pa mogoče spet probal koliko časa bo na plin kašljal in ali se bo izkašljal :013.gif: Javim novosti (že študiram ali naj kar blog odprem na to temo) :043.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 13 Okt 2016 09:45 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Prispevkov: 21
Zdravo,

sem nov na forumu, malce sem prebiral teme in nasel tole.

Skratka nov lastnik FIAT PUNTA 1.4 CNG, avto je bil uvozen iz Italije in ni nobenih zabelezenih servisov plinske napeljave CNG. Kje pri nas se da opravit diagnostiko delovanja sistema in servis.

Sem ze poslal mail na Avto-Triglav v upanju na odgovor, vendar nic. Na koga se lahko obrnem?

P.S. Saj ne da bi bilo kaj narobe z sistemom, deluje vse BP, urgentno bi naredil servis zase da vem kako naprej...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 13 Okt 2016 10:40 
Odsoten
Dizel Power
Uporabniški avatar

Starost: 45
Prispevkov: 6966
Kraj: Postojna
Ali imaš CNG ali LPG?

Svakinja ima LPG, servisirala ga je pri Kavčiču, dokler je še bil pooblaščenec, potem je šla k Avtotrade, sedaj pa ga lahko pelje samo še na Avto Triglav, dokler ima jamstvo.

Potem pa bo zopet peljala nazaj k Kavčiču.

http://servis-kavcic.si/


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 13 Okt 2016 11:40 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Prispevkov: 21
Imam CNG, polnim v Ljubljani na LPP-ju...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 13 Okt 2016 12:11 
Odsoten
Dizel Power
Uporabniški avatar

Starost: 45
Prispevkov: 6966
Kraj: Postojna
PUNTO CNG napisal/-a:
Imam CNG, polnim v Ljubljani na LPP-ju...


kar piši na vse 3 maile naenkrat


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servis oziroma diagnostika CNG ?
OdgovorObjavljeno: 13 Okt 2016 14:04 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Prispevkov: 21
AvtoTrade sem klical mi je takoj rekel da oni to ne delajo je za to Avto-Triglav. H njim sem pa ze pred casom mail poslal in nobenega odgovora, klical sem jih pa sedaj parkrat na servis telefonsko stevilko in se noben ne javlja... bom poizkusil se


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 23 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games