domov
  • Fiat Klub
  • Techno racing
  • A2R
  • Kovinoplastika Kavs
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • WithCar
  • Amortizer d.o.o.
  • Orange Audio
  • Poliglob
 
Danes je 26 Maj 2020 19:30

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 17 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Prezračevanje?
OdgovorObjavljeno: 02 Nov 2007 17:37 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 33
Prispevkov: 62
Kraj: Železniki
Ali kdo ve kako se prezrači hladilni sistem pri puntu l.2000 1.2 8v? Saj ima cev ki gre od termostata na hladilnik speljano navzdol (mašina višje kot hladilnik) zato se pojavlja v mašini zrak ki naredi nadležen pritisk v ekspanzijski posodi.


LP


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Nov 2007 18:39 
Odsoten
Čaka na penzijo

Prispevkov: 287
Kraj: KK / MB
Prezrači al odzrači? Odzrači se vsaj pr moji mareji z enim ventilčkom na zg. levem robu hladilnika. Če v avtu smrdi, kupi ambipur, ne prezračuj hladilnika:)

LP


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Prezračevanje?
OdgovorObjavljeno: 02 Nov 2007 20:04 
Odsoten
Partner kluba
Uporabniški avatar

Starost: 53
Prispevkov: 1008
Kraj: ljubljana
pero65 napisal/-a:
Ali kdo ve kako se prezrači hladilni sistem pri puntu l.2000 1.2 8v? Saj ima cev ki gre od termostata na hladilnik speljano navzdol (mašina višje kot hladilnik) zato se pojavlja v mašini zrak ki naredi nadležen pritisk v ekspanzijski posodi.

LP


en vijak za zračenje imaš na cevi gretja med motorjem in steno kabine

drugi vijak za zračenje je na zgornjem vogalu hladilnika

lp Marko

_________________
Specializirani serviser in partner Fiat kluba Slovenije

TEL.: 01/427 25 68 - FAKS: 01/427 25 68 - GSM: 041/732 530 - E-POŠTA: servis.kavcic@gmail.com


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Nov 2007 12:18 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 33
Prispevkov: 62
Kraj: Železniki
Že večkrat sem prezračil skozi ta dva vijaka ampak skoznje teče samo voda zračni mehur pa se mi je nabral okrog termostata, ki pa ne more ven ker je mašina višje od oduška na hladilniku. Ali je morda vseeno če je nekaj zraka v tistem delu mašine?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Nov 2007 13:11 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 55
Prispevkov: 530
Kraj: Zagorje ob Travi :)
Pritisk se lahko ustvarja tudi zaradi drugih vzrokov: npr. prepihana dihtunga na glavi

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Nov 2007 19:27 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Prispevkov: 4324
Kraj: Brežice - Globoko
Pomoje je tud dihtunga boga, pa ti nabija pritisk v hladilni sistem! To je moje mnenje. Je pa punca na puntotu l.00 tudi morala menjati dihtungu nekaj časa nazaj...
lp

_________________
Imel sem Fiat Stilo, Marea, Brava, Punto, Bravo...ni da ni
in pa tudi Alfa Romeo 159 1.9JTDM, 2.0JTDM, 3.2V6JTS in 1750TBi
pa tudi 156 z busso motorjem....sam še Lancie nisem probal


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Nov 2007 19:37 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 33
Prispevkov: 62
Kraj: Železniki
sem tud sam na dihtngo pomislu da mi pušča kompresijo. Samo če bi puščala bi konstantno zrak not dajalo tako se mi pa vedno ob vrocem/hladnem motorju tekočina dvigne/spusti na isto višino. Oziroma ko motor segrejem spustim iz posode zrak potem se pa pelem npr. 100km in ko odprem posodo ni nič več pritiska notri. Zato po tem sklepam da zračni mehur ki se segreje ustvari pritisk. Ali se motim?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Nov 2007 20:11 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Prispevkov: 4324
Kraj: Brežice - Globoko
Trdil ti nebom ničesar glede dihtunge na glavi. Je pa tudi meni na bravi jo prepihalo, pa tega sicer nisem vedel, mi je pa glavno cev spodaj iz kilerja snelo, pa smo potem to dal gor, vodo nalili, ajnlihtal(nevem kak se pravilno slovensko pove) pa sem avto gnal do blokade, teral okol, pa ni bilo nobenega pritiska in nič v vodnem sistemu. Potem sem avto pustil, in ko je bil hladen sem šel pogledat, spet vse normalno, zvečer se pa vozim in grem za hec enkrat pogledat vmes, in glej ga hudiča, mi kr vreje v ekspanzijski posodi, tko da nevem....

_________________
Imel sem Fiat Stilo, Marea, Brava, Punto, Bravo...ni da ni
in pa tudi Alfa Romeo 159 1.9JTDM, 2.0JTDM, 3.2V6JTS in 1750TBi
pa tudi 156 z busso motorjem....sam še Lancie nisem probal


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Nov 2007 20:14 
Odsoten
Nabiatch
Nabiatch
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 3325
Kraj: Črnomelj
ma men je na puntotu ze trikrat sla dihtunga na glavi... pa skoz se zrak nabira not, tak da ga treba vsak mesec zracit...

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Nov 2007 22:13 
Odsoten
Čaka na penzijo

Prispevkov: 287
Kraj: KK / MB
fixy napisal/-a:
...ajnlihtal...


odzračil :029.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Nov 2007 10:23 
Odsoten
Blue MultiJet
Uporabniški avatar

Starost: 50
Prispevkov: 137
Kraj: Idrija
Pozdravljeni,

Zdaj ne vem če sem prav zastopil.
Ko motor ogreješ se ti pojavi v ekspanzijski posodi pritisk in se tudi poveča nivo vode in obratno,ko se motor ohladi....ni več prtiska in je manjši nivo vode?????

Ampak to je normalno.
Ali ti avto, ko ogreješ motor,greje oz. ali ti, če vključiš gretje piha topel zrak?
Ali ti kaj primanjkuje vode?

Ko je motor mrzel se nivo vode zmanjša (voda se krči) in v ekspanzijski posodi ni pritiska. Ko pa vžgeš avto se začne voda ogrevati in s tem posledično raztezati. Naraste pa tudi pritisk do 1.4 bara.

Če pri ogretem motorju spustiš pritisk iz ekspanzijske in se naprej voziš, pritiska ne bo več, ker se je voda že ogrela. Bo pa pri ohlajanju nastal majhe podtlak in ko boš spet odprl ekspanzijsko se bo slišalo kot zelo rahel pok, ker se prek pokrova izenači tlak.

Pri meni (Punto 1.3 Mjet L.2003) imam nivo vode, ko je motor mrzel malo čez minimum. Ko pa je vroč pa malo pod maximum.

Upam, da sem pravilno prebral zgornji post.

Lp,


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Nov 2007 12:09 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 33
Prispevkov: 62
Kraj: Železniki
Mr.G. : Prav si razumel zadevo! To nihanje vode pri tebi je normalno, tudi pri meni je bilo tako dokler nisem menjal termostata in s tem spustil vodo. Pri meni je ko je motor mrzel vode nekje na sredini med min in max ko pa je motor vroč in odprem posodo mi jo butne iz posode npr. 0.5 dcl. Aja pa gretje mi deluje normalno in ne primankuje mi vode.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Nov 2007 20:15 
Odsoten
Blue MultiJet
Uporabniški avatar

Starost: 50
Prispevkov: 137
Kraj: Idrija
Pozdravljen,

Hmmm...pa probaj tako,da ti jo naj butne ven tist 0.5 dcl,zapri zamašek nazaj in se normalno naprej voz.
Drug dan tud normalno ogrej avto in boš potl vidu kaj je.

To samo razmišljam.


Lp,


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 05 Nov 2007 20:16 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 33
Prispevkov: 62
Kraj: Železniki
zadeva rešena! Sem spustil vso tekočino ven dal noter "flush" ponovno nalil tekočino in je v redu. Verjetno so bile težave ker sem po menjavi termostata nalil samo mankajočo tekočino in nisem spustil vse ven. Hvala vam za odgovore


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 05 Nov 2007 22:20 
Odsoten
Blue MultiJet
Uporabniški avatar

Starost: 50
Prispevkov: 137
Kraj: Idrija
TO...bravo!

Lp,


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 25 Jul 2009 14:25 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 33
Prispevkov: 170
Kraj: Loška dolina
Obnavljam skoraj mrtvo temo, ker imam problem pri zračenju hladilnega sistema. Kot je opisano, sem prezračil sistem na vijaku pri kabini in na zgornjem vogalu hladilnika, pa je notri še vedno zrak (ker odzračevalni ventil na hladilniku še vedno leži niže kot je priklop na mašino). Torej kako ga odzračim da bo to to?

Mi je pa pri hladnem avtu slišati kot bi se voda najprej pretakala (kot pri centralnem ogrevanju ki ni prezračeno :D ), potem pa je ok.

Hvala za odgovor!

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 31 Jul 2009 16:58 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 15
Js mam še hujši problem, pri odzračvanju se mi je odlomil ventilček un k je pr kabini. Ko sm ga zašraufala nazaj mi je una kapca ostala v roki, navoj je še zmeraj notr. A se da kje dobit ventilčk?


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 17 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games