domov
  • Fiat Klub
  • Amortizer d.o.o.
  • A2R
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Poliglob
  • Orange Audio
  • Kovinoplastika Kavs
  • Techno racing
  • WithCar
 
Danes je 19 Avg 2019 03:47

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 3 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: fiat sedici 1,9jtd multijet
OdgovorObjavljeno: 17 Jun 2019 09:53 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 1
Imam težave pri hladnem zagunu motorja. Mejal sem grelne svečke, menjal sem avtomat za grelne svečke, vendar še vedno težko vžiga pri gladnem motorju. Glede na obnašanje sumim, da dobi premalo količino goriva. Ko pa zažene motor, obrati gredo samo do 800 obratov in ne kot normalno čez 1000 obratov in se vrne nazaj na 800 obratov. Sumim tudi na kakšen senzor?
Ali je mogoče, da zaganjač zavrti s premalo obrati, ker vidim po obratomeru da vrti 250-300 obratov.
Če pa odklopim senzor temperature vode na motorju, pa je zagon motorja normalen. Zato sem zamenjal senzor, motor pa še vedno ne vžiga kot bi moral. Zato sumim, da je še neka komponenta med senzorjem in računalnikom.
Prošim za pomoč in vaše izkušnje.

Hlala za nasvete, vendar sem problem začasno rešil z nadomestno tipko, s katero trenutno prekinem pri zagonu motorja senzor temperature, kar se je izkazalo za normalni zagon.

Jože


Zadnjič spremenil dusanv68, dne 12 Avg 2019 11:59, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: fiat sedici 1,9jtd multijet
OdgovorObjavljeno: 24 Jul 2019 12:02 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 28
Da ne smetim drugje, bom kar tukaj zastavil moje vprašanje, mogoče pa kdo odgovori na oba naenkrat :) Paše na Sedicija 1.9 jtd 120km turbina od stilo 1.9jtd 115km, ali je to čisto drugačna zadeva?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: fiat sedici 1,9jtd multijet
OdgovorObjavljeno: 24 Jul 2019 12:19 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
@dusanv68: težava z vžigom na 120HP motorjih je zelo pogosta. Vzrok je bolj kot ne kombinacija več vplivov. V osnvoi pride do tega da malo opeša akumulator, štarter, črpalka za goriva, injektorji se malo iztrošijo povrh vsega pa je program za zagon motora napisan dokaj "agresivno" da ne svinja okolice in ko vse sešteješ in dodaš 10 let motor ne prižiga več OK. Zadevo se načloma da malo izboljšati s spremembo parametrov za zagon motorja v računalniku, ni pa to 100% rešitev, je pa bolje.

@chanson: ne ni ista turbina, paše že gor mehansko, je pa notranjost drugačna in turbina od 115hp ne bo delovala pravilno na 120HP motorju...


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 3 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games