domov
  • Fiat Klub
  • A2R
  • Orange Audio
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • WithCar
  • Poliglob
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Amortizer d.o.o.
  • Kovinoplastika Kavs
  • Techno racing
  • Avtoservis Kavčič Marko
 
Danes je 21 Okt 2019 12:37

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 23 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 19 Jul 2014 12:19 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 53
Kraj: lj
Kdo ve kaj bi blo narobe...croma 05,150 KS,kar naenkrat je izgubila moč,dela normalno,potegne pa nikamor,egr sem spucal.Na testerju mi egr odpira na 42% in zapira.Je mogoče lambda sonda,ker mi ne pokaže,da bi imela napetost in količino zraka.
(kako naj izvem,da ni šla turbina?)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 19 Jul 2014 12:53 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 660
Kraj: Višnja Gora
Lambde tvoj avto nima. pritisk turbine pa vidiš na testerju. Pokaže ti dejanskega in pričakovanega. ali ti gori lučka za motor?

_________________
Fiat Croma 1.9 110KW, Avtodom Ford Transit 1985 Arca, VW Caravelle T4, Audi 80 1.8 Quattro


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 19 Jul 2014 13:02 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 53
Kraj: lj
Ne gori nobena lučka.Pritisk turbine sem pa verjetno spregledal,oz nisem opazil pod kaj naj pogledam.je verjetno drug izraz za pritisk turbine.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 19 Jul 2014 15:03 
Prisoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 568
Če imaš avto z DPF filtrom, potem lambda sonde nimaš, če pa je brez DPFja, pa ima lambda sondo. Samo če bi bilo karkoli narobe z njo, bi računalnik javil napako.

Treba je preveriti pretok zraka v motor in pritisk turbine med vožnjo, da vidiš če je zraka dovolj.

Turbina mora biti na okoli 2.3 bara ko ga tiščiš, pretok zraka pa okoli 1100mg/inj. Pod polnim gasom.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 19 Jul 2014 20:32 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 53
Kraj: lj
Sem bolj laik glede tega testerja,,,vnos oz pretok zraka je bil cca 490 mg/i,,,,pritisk pa cca 1400,,,,sam ne piše da je to pritisk turbine,,samo pressure boost.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 19 Jul 2014 21:38 
Prisoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 568
Boost pressure je pritisk turbine...

Med kakim delovanjem si to izmeril? Pod polno obremenitvijo ali v prostem teku?

490mg/inj je dobra meritev za pretok zraka v prostem teku, nikakor pa ne pod obremenitvijo. Pod polno obremenitvijo mora it čez 1000mg/inj.

Pritisk turbine 1400mbar pa ni dobro ne v prostem teku, ne pod polnim gasom. V prostem teku pritiska ni, tako da mora kazat okoli 980mbar (atmosferski pritisk), če ga pa zahodiš med vožnjo, pa mora skočit na 2300mbar.

Če boš samo gas pohodil na mestu ne boš izmeril nič pametnega. Se je treba peljat, da dela motor pod obremenitvijo.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 19 Jul 2014 21:43 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 53
Kraj: lj
pri vožnji je to pokazalo,,,,zrak ni prišel do 500,,pritisk pa do 1400....se pravi da je turbina fuč? jutr še 1x ponovim meritev.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 20 Jul 2014 00:16 
Prisoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 568
Nebi rekel da je turbina. Če kaže boost 1400mbar, potem turbina še dela. Samo nekaj preprečuje, da bi ustvarila zadosten pritisk.

Glede na to da je meritev zraka zelo nizka, bi stavil na merilec pretoka zraka, ali zaštekan EGR. In ker si EGR že očistil, recimo da je to uredu.
Probaj za začetek izklopiti merilec pretoka zraka in se pojdi peljat z izključenim. Če je to problem bo šel avto z izklopljenim merilcem veliko bolje.

Če vseeno ne bo bolje, potem zablindiraj EGR s ploščico in probaj še enkrat.

Sicer ti bo v obeh primerih verjetno kmalu posvetila lučka za motor, samo avto ne gre v varni način zaradi tega.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 20 Jul 2014 09:06 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 40
Prispevkov: 864
Kraj: Ljubljana
Si EGR res dobro ocistil in ustimal ? Si ocistil samo kovinski del ali si dejansko razdru tuljavo tisti crni del EGR kjer je potisni batek notri in se sedaj ta premika gladko brez zatikanja ce nanj pritisnes z prstom..?

Ce si ocistil samo kovinski del kjer se naberejo saje potem nisi naredil veliko!

lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 20 Jul 2014 09:18 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 53
Kraj: lj
Dobro jutro
hvala za pomoč
egr je spucan,tut batek lepo dela.Sedaj pa grem sprobat lmm odklopit,pa pol egr blindirat.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 20 Jul 2014 11:52 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 53
Kraj: lj
Merilec zraka(Zraven zračnega filtra) sem odklopil.Nobenih sprememb,tudi lučka se ni prižgala.Egr blindiral,nobenih sprememb,tudi lučka se ni prižgala.Sem pa sprobal na 2 km vožnje.Pritisk je skoz 970 ,,in se skoraj nič ne spreminja,,zrak pa iz 450 na 550.Overboost ventil je zaprt na 75% in se odpre do 68%.Se še da kej pogledat?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 20 Jul 2014 14:18 
Prisoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 568
Če pritisk ne pride več čez 970mbar, potem turbina ne da popolnoma nič več od sebe... to ni dobro. A kej čudno "piska"?

Je pa mal hecno da ne dobiš nobene napake. A se samo lučka ne prižge, ali tudi v računalniku ni shranjena nobena napaka?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 20 Jul 2014 15:42 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 53
Kraj: lj
V računalniku so bile napake,,na armaturi se ni nč prižgalo,.Prej ko je še delala turbina se je slišalo piskanje ko sem dodal gas,sedaj pa tega ni.(Sicer če nabijem gas pride pritisk do 1400,,zrak pa obstane na 500:)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 20 Jul 2014 16:25 
Prisoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 568
Aha, ok, če so bile napake, potem se lučka pač še ni prižgala, včasih takoj ne zagrabi...

Ma glede na to kaj praviš, potem turbina ne daje nič več od sebe. Če ni slišati piskanja, potem se ne vrti več. Pa je imel turbina zadnje čase kaj drugačen zvok? Hecno da je včeraj še dala 1.4 bara od sebe danes pa nič...

Vzami dol sesalno cev na turbini pa poglej če se vidi kaj čudnega. Lahko da je čist sfrezalo kompresor...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 20 Jul 2014 16:27 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 53
Kraj: lj
piskanja se ne sliši,,1400 pa še dobim če nabijem,,,,,una cev je pa ziher kje od rok mi da bi jo sam dajal dol,,,Tribesman hvala za inf in pomoč,,Jutr pa na servis.... boost senzor ma verjetno kaj veze s pritiskom?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 20 Jul 2014 20:17 
Prisoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 568
Tole je zdaj ena cela zmešnjava. Sem te prej razumel da ne da nič več od sebe.

Če kaže pritisk v štantgasu okoli 970 je ok, če je pretok zraka v štatgasu okoli 480 je tudi OK. (ob pogoju da je takrat EGR zaprt, drugače je manj, lahko tudi samo 300).

Uglavnem če turbina še vedno da nekaj od sebe, potem bi moral iti pretok zraka tudi gor skupaj s pritiskom turbine. Če je 1.4 bara, bi moral biti pretok zraka okoli 700mg/inj.
Ne more bit pa pretok zraka vedno enak kljub temu da je pritisk turbine narastel. Razen če je merilec fuč. Ampak merilec zgleda ni problem, če ob izklopljenem merilcu avto ne gre nič bolje.

Dokler turbina nekaj piha, in ob tem ne spušča nobenih groznih zvokov, potem ni turbina fuč.

Je pa lahko fuč kaj na vakumskem sistemu, ki regulira tlak turbine. Če ti je kakšna cevka popolnoma preperela, ali pa se je snela, potem turbina ne da prav dosti od sebe, mogoče samo tam nad 4000obratov zadiha tko kot treba.

Preglej vso vakumsko napeljavo, od turbine gre gumijasta cevka do overboost ventila, ta je ponavadi nekje na vezni steni nad hladilniki, potem pa iz tega ventila sledi gumijasti cevki do rezervoarja na zadnji strani motorja.

Te cevke morajo biti cele. Lahko med delovanjem motorja tudi snameš dovodno cevko, ki prihaja iz rezervoarja, dol z overboost ventila, in potipaš če je kaj vakuma. Mora kr lepo vlečt notri če prst prisloniš na cevko.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 21 Jul 2014 13:49 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 53
Kraj: lj
Pa je rešeno.Gumi cev,ki je nataknjena na kovinsko cev pri vakum-out,zraven hladilnika je bila počena.
Hvala TribesMan.(maš ZS)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 21 Jul 2014 15:34 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 660
Kraj: Višnja Gora
Zanimivo, da se ni prižgala lučka za motor. Ko se mi je to zgodilo na mojem prejšnjem Audiju se je takoj prižgala lučka, za napako pa je napisalo boost pressure to high.
Vem, da je druga znamka avta in drugi firmware v ECU.

_________________
Fiat Croma 1.9 110KW, Avtodom Ford Transit 1985 Arca, VW Caravelle T4, Audi 80 1.8 Quattro


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 21 Jul 2014 16:25 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 53
Kraj: lj
Lučka se mi je prižgala šele danes zjutraj,ko sem ga na avtocest hotel pritisnit do konca.Pa me je prekinila lučka in v varni zagon.Zakaj se prej ni,pa ne vem.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Croma brez moči
OdgovorObjavljeno: 21 Jul 2014 19:07 
Prisoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 568
Za prenizek pritisk se zelo redko prižge lučka, ga moraš res turirat dolgo, da dojame, da nekaj ni ok. Druga zadeva je če je pritisk previsok, tam je to normalno, da gre v varni način takoj, ko zazna to napako, saj drugače lahko poškoduje turbino.
Če je pa pritisk prenizek, pa s tem težko škodiš turbini.


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 23 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games