Že sedem let uporabljam dnevno PG 1,4 8V in sem zelo zadovoljen z njim; poskočen, nizka poraba, vzdrževanje cenovno ugodno, skratka zelo dober avto. Ker je bil to moj prvi Fiat in sem se navdušil nad njim sem se odločil še za nakup Abartha-a.
Testiral sem ga 7 dni in sicer v mestu, primestni vožnji in avtocesti.
Zdaj je trenutno v garaži in čaka pomlad naslednje leto.....
Abarth ima dodatno opremo, notranjost v usnju in armatura ter sprednji del v kvalitetnješi plastiki kot osnovni model, šivano z rdečim "cvirnom" znak s škorpjonom. Kolikor sem lahko zasledil je to lastnika stalo več kot 1000 evrov.
Je pa občutek, ko se vsedeš vanj takoj boljši in dobiš občutek kvalitete. Na zunaj je širši, nižji in daljši kot standradni PG. Na avtu je dodan notranji športni filter in pa blow-off ventil. Drugih sprememb ni. Spomladi bom zadaj montiral še distančnika.
Za lažje predstavo bom avto po segmentih predstavil in oceni (ocene 0-5)
IZGLED: Lep športni videz, čokat, kombinacija rdeče in bele barve odlična izbira. Športni spojler in originalno zatemnjena zadnja stekla, kvalitetno in super. Tudi zadnje luči so rahlo tonirane; sprednje pa imajo notranjost v črnem. Ocena 5
UDOBJE: Avto je za izredno udoben in ti takoj da občutek varnosti trdnosti. Ocena 5
NOTRANJOST: Okusno izdelano, kvalitetno, tipke dosegljive, vse deluje, odličen radio (CD) sistem Blue me in osvetljene tipke na volanu; volan večji kot PG in lep, prijeten na dotik, vrtiš ga lahko z mezincem....

Ocena 5
LEGA NA CESTI: Drži se je kot klop, celo v krožnih križiščih, enkratno. Ocena 5
VOŽNJA IN PORABA: Mestna vožnja tudi s tipko "Sport Boost" 9 litrov 100 oktanski bencin. Medkrajevno (kratke razdalje 8,5 l) in daljša relacija več kot 100km samo 6,6 l

Pri vožnji lahko hitro prestaviš v 6 prestavo že pri 70 km/h. Opazil sem,da če je priklopljena tipka "Sport Boost" je poraba malce večja. Uporabljaj sem jo, ko sem želel prehitevati ali pospešiti recimo v klanec itd. Pomemben podatek je, da da motor 155 KS le s tipko in če tankaš 100 bencin!!!! To se zgodi pri 3000 obratih, avto kar privzdigne

. Brez tipke je avto kljub temu zelo odziven in lahko brez težav prehitevaš s 4 ali celo 5. Ocena 5.
ZVOK: Je že pri vžigu športen in se z vožnjo spreminja ampak ni nikoli preglasen, skratka pesem za ušesa. Ocena 5.
Vozilo je bilo obremenjeno z 1 ali dvema osebama, brez prtljage, rezervnega kolesa nima.
ZAVORE: Enkratne, če nisi privezan te vrže ven

Lahko bi bile še malo boljše, npr. večja sprednja diska zato ocena.... Ocena 4
Vožnje na mokrem cestišču nisem preizkusil, ker ta teden ni deževalo..
Vsa zapažanja in ugotovitve so moje osebne in so lahko drugačne kot navedeno v navodilih ali pa navedbe drugih voznikov
