domov
  • Fiat Klub
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Techno racing
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • WithCar
  • Poliglob
  • Kovinoplastika Kavs
  • Amortizer d.o.o.
  • A2R
  • Orange Audio
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
 
Danes je 12 Nov 2019 21:33

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 3 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Mastna turbina
OdgovorObjavljeno: 29 Sep 2019 19:19 
Odsoten
SpArCo FrEaK
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 2460
Kraj: America :P
Zdravo. Danes sem šel gledati enega fiat brava z 1.6 mjtd motorjem..105 konjev. Opazil sem, da je pod turbino mastno..tam kjer se priključi železna cev na turbino iz intercoolerja verjetno. Označena rdeče na sliki.

Slika

Sedaj pa me zanima..najverjetneje pušča tesnilo med to cevjo in turbino..sem pa opazil da je obkrožena cev, no vsaj izgleda, kot da bi bila na sredini zvarjena skupaj. Ker ne najdem nobene slike na spletu da bi videl tako..a mi lahko kakšen lastnik omenjenega motorja 1.6 jtdm naredi sliko od bližje, da vidim če je tudi njegova cev na izgled zvarjena?

_________________
They said that FIAT sux but i still trust in it and like IT!!!!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Mastna turbina
OdgovorObjavljeno: 06 Okt 2019 21:01 
Odsoten
SpArCo FrEaK
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 2460
Kraj: America :P
Da uporabim, kar isto temo..torej turbina je puščala, ker je manjkal en vijak..so ga očitno pri menjavi pozabili dati. Sedaj sem menjal tesnilo in je.

https://scontent.flju2-2.fna.fbcdn.net/ ... e=5E311CF1

Sedaj pa me zanima še sledeče..kje na tem avtomobilu (1.6 mjet 105) blokirati EGR ventil? In ali ga je bolje popolnoma blokirati ali dati ploščico z luknjami? je to že kdo delal?

_________________
They said that FIAT sux but i still trust in it and like IT!!!!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Mastna turbina
OdgovorObjavljeno: 06 Okt 2019 22:53 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 568
Ploščica z luknjami ne bo naredila ničesar. To ni blindiranje.

Blindira se samo s celo ploščico. Najlažje je to ponavadi narediti tam pri sesalnem kolektorju, ampak pri teh novejših motorjih so zadeve malo zakomplicirali, zaradi dizajna cevi ki uvaja pline v sesalni kolektor. Tako da na koncu je še najlažje če samo izklopiš EGR v računalniku in je zadeva rešena... Ker na koncu ga moraš v vsakem primeru izklopiti v računalniku, drugače boš imel light show na armaturki.


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 3 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games