Fiat klub Slovenija
http://www.fiat-klub.si/forum/

Croma brez moči
http://www.fiat-klub.si/forum/viewtopic.php?f=44&t=28353
Stran 2 od 2

Avtor:  mmcroma [ 15 Maj 2017 13:46 ]
Naslov prispevka:  Re: Croma brez moči

Pozdravljeni,

sem nov na forumu Fiat-klub. Ker sem našel to temo, se bi kar navezal na njo in ne bi odpiral nove.
Sem lastnik Fiat Crome 1.9 16v Multijet pol leta in do sedaj ni bilo problemov. Zadnja 2 tedna je avtu nekaj krat padla moč pri speljevanju ali v 2. prestavi v območju med 2000-2200 obratov/min, nato se turbina vklopi in avto dela normalno. Pred dvema dnevoma se mi je prižgala "engine check" lučka in takoj sem bil pri mehaniku. Na avtu je zamenjal lmm senzor, seveda z Bosch-evim, po diagnostiki, z avtom sva se peljala in vse je bilo ok. Po 2 dneh pa se mi je danes zgodilo enako in avto pri speljevanju spet ni imel moči, dokler se pri 2200 obratih/min ni vklopila turbina.
Prosil bi za nasvete kaj bi lahko bilo, ker mehanik pravi da morava pogledat delovanje turbine in "neke vakuum cevke za regulacijo lopatic v turbini" :019.gif:
Ker sem zasledil da je član tega foruma Tribesman, odpravil že marsikatero težavo pri JTD/multijet motorjih, kot recimo opisano v tej temi, bi rad stopil v kontakt z njim :032.gif:

Avtor:  TribesMan [ 15 Maj 2017 14:09 ]
Naslov prispevka:  Re: Croma brez moči

Tvoj mehanik je en šalabajsek, in je šel menjat LMM po nepotrebnem.
Tudi v vakum cevkah ne bo našel rešitve.

Problem je v EGR ventilu, ki ti je zaštekal v odprti poziciji.

Rešitev bo menjava EGR ventila ali izklop.
Lahko ga probaš tudi očistiti, vendar to ponavadi ni trajna rešitev, saj se v večini primerov problem z EGR kmalu po čiščenju ponovi...

Drugače pa če rabiš kaj, pošlji zasebno sporočilo, bo tako hitreje, kot da čakaš če bom jaz videl tvojo temo ali ne.

Avtor:  flisko [ 26 Maj 2017 22:58 ]
Naslov prispevka:  Re: Croma brez moči

TribesMan napisal/-a:
Tvoj mehanik je en šalabajsek, in je šel menjat LMM po nepotrebnem.
Tudi v vakum cevkah ne bo našel rešitve.

Problem je v EGR ventilu, ki ti je zaštekal v odprti poziciji.

Rešitev bo menjava EGR ventila ali izklop.
Lahko ga probaš tudi očistiti, vendar to ponavadi ni trajna rešitev, saj se v večini primerov problem z EGR kmalu po čiščenju ponovi...

Drugače pa če rabiš kaj, pošlji zasebno sporočilo, bo tako hitreje, kot da čakaš če bom jaz videl tvojo temo ali ne.


zakaj na pm? drugi ne morjo vidit rešitve

Stran 2 od 2 Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/