domov
  • Fiat Klub
  • Amortizer d.o.o.
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • A2R
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Techno racing
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • WithCar
  • Kovinoplastika Kavs
  • Poliglob
  • Orange Audio
 
Danes je 12 Dec 2019 13:49

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 219 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 17 Jul 2010 14:42 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Prispevkov: 433
Kraj: Novo mesto
[^IcEmAn^] napisal/-a:
Kaj pa tole...

Če na daljavo s ključem odprem šipe na avtu, se zadnja desna ne odpre, takisto se z daljincem ne zapre, če je odprta. Drugače notri vse dela, če spredaj zapiram ali pa če neposredno zadaj desno zaprem.

Je to common issue, al sem individualist s tem problemom?


probej use enkrat spustit na stikalu pol pa s ključem, pr men je užgalo ;)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 20 Jul 2010 11:22 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 35
Prispevkov: 208
torej, ugotovili smo kje škriplje. in sicer gumice na zadnjem mostu.
Iz garancije sem točno 1 teden. ali obstaja kakšna možnost kje da bi to popravili pod garancijo? ker drugače bo pomojem drago, je treba zadnji most dol vzeti. Avtoservis svetek ki mi je to preveril mi je rekel da to ne bi smelo po dveh letih začet škripat. to bi moral napisat reklamacijo če mi bodo računali?

pozna kdo kateri servis, ki bi se dalo to urihtat, kavčič je na dopustu, kličem še avtoservis kranjec (štepanjsko naselje), se mi ne javi.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 29 Jul 2010 22:26 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 35
Prispevkov: 208
ok. avto so mi popravili pod garancijo, čeprav napaka prijavljena par dni po preteku garancije, tam kje je bil avto kupljen in redno servisiran - avtoplus koper. Vse to lepo in prav, ampak imam sedaj na voznikovih vratih spodaj nežno prasko, in nad zadnjo desno gumo na blatniku eno zlo majhno udrtinco. verjetno je kdo vrata odpiru in počil v moj blatnik. sem prepričan da tega prej tega ni bilo :028.gif:

tako da nevem, če bi bil zadovoljen z odpravljeno napako-škripanje pri zadnjem kolesu.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Avg 2010 18:14 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 32
Prispevkov: 62
Kraj: Železniki
Ma kdo idejo kakšne popadke ima bravo? In sicer utripajo ves čas prevoženi kilometri, ne izpiše nikakršnega opozorila in ni zvožnega signala. Kilometri do naslednjega servisa so 20.000km, tko de je bil števec poresetiran ob servisu. Začelo se je pa kar med vožnjo brez kakršnega koli tikanja. Kakšna ideja?

lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 05 Avg 2010 13:08 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 34
Prispevkov: 38
Kraj: Maribor
pero65 napisal/-a:
Ma kdo idejo kakšne popadke ima bravo? In sicer utripajo ves čas prevoženi kilometri, ne izpiše nikakršnega opozorila in ni zvožnega signala. Kilometri do naslednjega servisa so 20.000km, tko de je bil števec poresetiran ob servisu. Začelo se je pa kar med vožnjo brez kakršnega koli tikanja. Kakšna ideja?

lp


To se je tudi meni zgodilo in tudi prenehalo čez 2 dni...zdaj če pa je kako skrito opozorilo to, pa nevem.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 05 Avg 2010 16:27 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 32
Prispevkov: 62
Kraj: Železniki
Sem prašal še strica googla in je baje napaka na CAN povezavi med določenimi komponentami motorja. Tko de če napaka ne izgine v nekaj dneh gre na servis, saj je še v garanciji.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Sep 2010 20:36 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 35
Prispevkov: 208
mevden napisal/-a:
ok. avto so mi popravili pod garancijo, čeprav napaka prijavljena par dni po preteku garancije, tam kje je bil avto kupljen in redno servisiran - avtoplus koper. Vse to lepo in prav, ampak imam sedaj na voznikovih vratih spodaj nežno prasko, in nad zadnjo desno gumo na blatniku eno zlo majhno udrtinco. verjetno je kdo vrata odpiru in počil v moj blatnik. sem prepričan da tega prej tega ni bilo :028.gif:

tako da nevem, če bi bil zadovoljen z odpravljeno napako-škripanje pri zadnjem kolesu.


no spet jaz, po mal več kot mesecu dni je zopet začelo na isti strani to čričkanje. pa da znoriš. sem klical na servis in pravijo da niso nič menjali, le nekaj naštimali, podmazali. banda, verjetno treba plačat da zrihtajo zadevo.
Jutr pokličem g. Kavčiča da še on malce preveri, upam da bo on rešil zadevo.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Sep 2010 19:47 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 35
Prispevkov: 208
spet jaz :amm:

Težave z bravotom so še vedno nerešene. g Kavčič mi ni znal pomagat pri mojem škripanju v podvozju. pravi da ni ziher da je puša in da bo treba zamenjat in pol se bo vidl če je to to. (strošek 200€). Uglavnem, nekje pod zadnjimi levimi vrati nekaj škripa vedno med vožnjo. Tam je ena puša, sem jo tudi posnel kako se obnaša. Glede na to škripanje mislite da puša daje tak zvok? Nisem ziher, mogoče okolica puše kje škriplje. Danes sem šel k enemu mehaniku na Brodu. Porivam z roko avto in avto škriplje spodaj. kot na posnetku. pogleda situacijo, še bolj zategne par vijakov iz nosilca puše na karoserijo. Avto več na mestu ne škriplje več, jst cel vesel kako tako enostavno zadevo rešil, se usedem v avto in takoj začne spet škripat. Ker že počasi zgubljam živce z avtom, noben servis mi ne zna pomagat. Nemorm verjet da se to glih men dogaja. Avto je iz garancije. Bi kdo vedel kdo bi znal pomagat pri tem?
Prilagam linke do posnetkov ki sem jih posnel preden je mehanik z Broda še malce dotegnil vijake (kot sem omenil, med vožnji mi še vedno nekaj črička):

http://www.youtube.com/watch?v=4P2ZQZmmYoo
http://www.youtube.com/watch?v=9N3UGwKCnZY
http://www.youtube.com/watch?v=sKLdzavXXuQ

Priporočam se za pomoč...hvala


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 19 Sep 2010 00:33 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 35
Prispevkov: 208
aja, še to bi vprašal. Zakaj mi včasih noče zagrabiti pokrovčka za zapiranje rezervarja ko končam z tankanjem. včasih se moram po 10 min mučit da lahko zaprem in zaklenem. 2 dni nazaj se mi je zgodilo da nisem mogu zapret, čist p..., sam nataknu gor čep in zaprl vratca. pridem čez eno uro, obrnem čep-takoj zagrabi in potem še obrnem ključ. Učasih pa samo šklocne 2x 3x, in mi pade v roko čep. zakaj ko zavrnem takoj ne zagrabi? je že kdo imel tak problem?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 19 Sep 2010 11:02 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 36
Prispevkov: 532
Kraj: Ljubljana - okolica
Podobno civiljenje kot je na tvojih posnetkih sem imel pri mojem GP-ju in sem ga odpravil sam. Ugotovil sem da škripljje zadni amortizer, zadnje 2 gume sem dal dol in podmazal pod začčitno plastiko amortizerja in s ciljenjem imam na srečo že kakšno leto mir. Cviljenje pa sem poazil med vožnjo po neravninah in pri ležečih policajih. Je pa tudi škripalo ko sem ga na mestu obremenil.

Upam, da sem ti kaj pomagal..

lp

_________________
Ni brzine brez turbine!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 19 Sep 2010 20:35 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 35
Prispevkov: 208
amortizer praviš? hm. če recimo avto z zadnje strani niham se nič ne sliši da bi škripalo. tisti posnetki so nastali ko sem avto sukal levo desno. mehanik mi je sedaj zategnil par vijakov - nosilci ki pridejo z mosta na karoserijo, sedaj se ne sliši tako kot na posnetkih če ga sukam levo desno. če ga sedaj sukam levo desno se nič ne sliši. ampak še vedno ga pa slišim ko se vozim po cesti, če se avto nagne v desno (levi ovinek) je zvok še bolj intenziven. vkolikor obremenim levo stran (desni ovinek) škripanje utihne. A ti si namazal amortizer bolj spodaj al zgoraj ko je vijak kjer je pričvrščen na karoserijo?
aja, naj še opomnim, ko je sedaj zadnja dva dni deževalo ni nič čričkalo. danes ko je malce sonce posijal je zopet začelo. Torej, črička nekje kjer lahko voda pride, in malce podmaže. ko se posuši začne čričkat.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 20 Sep 2010 09:49 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 99
mevden napisal/-a:
aja, še to bi vprašal. Zakaj mi včasih noče zagrabiti pokrovčka za zapiranje rezervarja ko končam z tankanjem. včasih se moram po 10 min mučit da lahko zaprem in zaklenem. 2 dni nazaj se mi je zgodilo da nisem mogu zapret, čist p..., sam nataknu gor čep in zaprl vratca. pridem čez eno uro, obrnem čep-takoj zagrabi in potem še obrnem ključ. Učasih pa samo šklocne 2x 3x, in mi pade v roko čep. zakaj ko zavrnem takoj ne zagrabi? je že kdo imel tak problem?


ja sem imel enak problem, dokler nisem naštudiral. fora je v tem, da moraš pokrovček popolnoma enako kot ga odšravfaš tudi nazaj prišravfati. ključ med tankanjem tudi kar pusti notri v pokrovčku in ga vrti.

lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 20 Sep 2010 11:06 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 42
Prispevkov: 678
Kraj: Prlekija
Problem vseh teh serviserjev in mehanikov je, da nimajo naprave za lociranje zvoka. To je isto kot zdravnik brez stetoskopa.

Glede na to, da ti škriplje pod levimi vrati oz. za vrati spodaj gre za vpetje, ki spušča neprijeten zvok. Po sliki je razvidno, da gre za silen blok (Fiat Stilo), bri bravotu predvidevam, da gre za isto zadevo.
Simptomi: pokanje, cviljenje (po dežju) in tudi občutek kot da avto v uvinku drsi. Zanimivo, da zračnosti ni in gre BP skozi tehnični.
V primeru, da cvili kot je prikazano ne preostane nič drugega kot demontaža mosta in menjava teh puš oz. blokov. Ker je ponavadite delo dražje od materiala priporočam menjavo leve in desne strani.

Sodelavec ima DODGA calibra in mu cvililo pozimi sprednje vpetje in so mu menjavali vse po vrsti. Na zadnje so bili krivi vijaki, ki so imeli premalo glavo. Zanimivo, da mu po dežju ni cvililo, ampak vedno po suhem.
Tovarna je dala jasna navodila z kataloško številko novih vijakov , vendar naši servisi tega niso jemala resno in so kar šraufali na pamet.
Lahko, da gre tudi tu za kakšno malenkost.


Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 20 Sep 2010 17:55 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 35
Prispevkov: 208
montezemolo napisal/-a:
mevden napisal/-a:
aja, še to bi vprašal. Zakaj mi včasih noče zagrabiti pokrovčka za zapiranje rezervarja ko končam z tankanjem. včasih se moram po 10 min mučit da lahko zaprem in zaklenem. 2 dni nazaj se mi je zgodilo da nisem mogu zapret, čist p..., sam nataknu gor čep in zaprl vratca. pridem čez eno uro, obrnem čep-takoj zagrabi in potem še obrnem ključ. Učasih pa samo šklocne 2x 3x, in mi pade v roko čep. zakaj ko zavrnem takoj ne zagrabi? je že kdo imel tak problem?


ja sem imel enak problem, dokler nisem naštudiral. fora je v tem, da moraš pokrovček popolnoma enako kot ga odšravfaš tudi nazaj prišravfati. ključ med tankanjem tudi kar pusti notri v pokrovčku in ga vrti.

lp


ja to razumem, sej jst ključ v levo odvijem potem pa še pokrovček v levo odvijem. med tankanjem ne vrtim ključa niti nič. ko dam nazaj pokrovček se obrača, škljoca ampak ne prime. a si mislil ko odvijem da si zapomnim kateri del pokrovčka je zgoraj, kateri spodaj in potem čisto isto nataknem nazaj. da ne obračam pokrovčka ko ga že odvijem?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 20 Sep 2010 17:59 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 35
Prispevkov: 208
blanik napisal/-a:
Problem vseh teh serviserjev in mehanikov je, da nimajo naprave za lociranje zvoka. To je isto kot zdravnik brez stetoskopa.

Glede na to, da ti škriplje pod levimi vrati oz. za vrati spodaj gre za vpetje, ki spušča neprijeten zvok. Po sliki je razvidno, da gre za silen blok (Fiat Stilo), bri bravotu predvidevam, da gre za isto zadevo.
Simptomi: pokanje, cviljenje (po dežju) in tudi občutek kot da avto v uvinku drsi. Zanimivo, da zračnosti ni in gre BP skozi tehnični.
V primeru, da cvili kot je prikazano ne preostane nič drugega kot demontaža mosta in menjava teh puš oz. blokov. Ker je ponavadite delo dražje od materiala priporočam menjavo leve in desne strani.

Sodelavec ima DODGA calibra in mu cvililo pozimi sprednje vpetje in so mu menjavali vse po vrsti. Na zadnje so bili krivi vijaki, ki so imeli premalo glavo. Zanimivo, da mu po dežju ni cvililo, ampak vedno po suhem.
Tovarna je dala jasna navodila z kataloško številko novih vijakov , vendar naši servisi tega niso jemala resno in so kar šraufali na pamet.
Lahko, da gre tudi tu za kakšno malenkost.


Lp


jst mislim da gre za čisto malenkost, ker ko že vrata zadnja zapiram slišim oduzadi trrr. tak čriček. danes šel še enmu mehaniku, pravi da je gledal celo dopoldne in da nič ni našel. še 40km mi je naredu. in da zagotovo ni na podvozju. tudi puša trdi da ni šanse da je. pol je že sumil vrata, da v vratih, pantih kaj ropota. ampak sem ziher da je spodaj nekje na podvozju. potem kasneje, za hec udarim po levi gumi z roko in spet ta zvok, trrr. kokr sem slišal od zunaj, je spodaj nekje. zdej k vem kje udart bom z kolegom ta vikend dvignu avtu pa nej tolče po zadnii levu gumi z kladivom in upam da ga bomo našli. vse super na avtu, ampak to me pa že spravlja ob živce. tri mehanike je že dal čez pa noben ni nič našel.

edit: sam res,nemoreš verjet. če mal z nogo butnem v gumo se sliši čriček. kako pol to šele na cesti zveni k na usako udrtinco zaškriplje. to mora biti neka zelo zelo mejhna a glasna zadeva da tako zatuli na vsak sunek.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 20 Sep 2010 20:37 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 99
mevden napisal/-a:
montezemolo napisal/-a:
mevden napisal/-a:
aja, še to bi vprašal. Zakaj mi včasih noče zagrabiti pokrovčka za zapiranje rezervarja ko končam z tankanjem. včasih se moram po 10 min mučit da lahko zaprem in zaklenem. 2 dni nazaj se mi je zgodilo da nisem mogu zapret, čist p..., sam nataknu gor čep in zaprl vratca. pridem čez eno uro, obrnem čep-takoj zagrabi in potem še obrnem ključ. Učasih pa samo šklocne 2x 3x, in mi pade v roko čep. zakaj ko zavrnem takoj ne zagrabi? je že kdo imel tak problem?


ja sem imel enak problem, dokler nisem naštudiral. fora je v tem, da moraš pokrovček popolnoma enako kot ga odšravfaš tudi nazaj prišravfati. ključ med tankanjem tudi kar pusti notri v pokrovčku in ga vrti.

lp


ja to razumem, sej jst ključ v levo odvijem potem pa še pokrovček v levo odvijem. med tankanjem ne vrtim ključa niti nič. ko dam nazaj pokrovček se obrača, škljoca ampak ne prime. a si mislil ko odvijem da si zapomnim kateri del pokrovčka je zgoraj, kateri spodaj in potem čisto isto nataknem nazaj. da ne obračam pokrovčka ko ga že odvijem?


tako ja :040.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 22 Sep 2010 09:57 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 42
Prispevkov: 678
Kraj: Prlekija
Glede tega neprijetnega črička na podvozju verjamem, da bi mene tudi gnjavilo. Pelji k mojstru, ki ti bo dal dol to vpetje enkrat in pogledo zadevo. Bodi zraven, da nebo po nepotrebnem kaj še dodatno menjano.
Če voziš on enega do drugega servisa te vsak upali po denarnici ne napravi pa nič in je skupni strošek še večji.

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Sep 2010 13:20 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 35
Prispevkov: 208
zgleda da res škriplje med karoserijo in nosilcem zadnjega mosta. tam je ene par vijakov, ki mislim da so kar močno zategnjeni. zakaj potem pride do škripanja? zdej še teško ocenim ker je spet dež, ampak mislim da res prihaja od tam. včeraj sem šprical z wdjem pušo. še vedno škripalo, potem sem pa še kar fajn pošprical špranjo med karoserijo in nosilcem in tistih par vijakov. potem je nehalo škripat. sedaj bom še malce počakal da neha padat dež, potem pa zadevo še enkrat preverit, kdaj bo spet začel škripat. wd tud ni dolgoročna rešitev. mogoče bi se moral oglasiti pri kavčiču zopet z to novo idejo? če preveri če so tapravi vijaki?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 14 Okt 2010 22:48 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 35
Prispevkov: 208
ali ima kdo kakšen problem z čričkom ki prihaja iz srednjega naslonjača :D ko je avto segret in ko stojim recimo na semaforju v leru mi začne včasih malce čričkat in sredinskega naslona za roko. Nevem točno kje, ampak črička glede na obrate. motor malce v leru niha (na števcu ni videt) ampak malce se čuti na naslonjalu ko za malenskost zavibrira vsake 10sek recmo. In takrat kako sekuno dve črička iz naslonjala. Tega med vožnjo ni slišat, niti ko je muzika pržgana. le ko je čista tišina in prižgan motor v leru.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Okt 2010 09:25 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 42
Prispevkov: 678
Kraj: Prlekija
Kaj je z čričkom na podvozju?
Ali se zadeva že rešuje?

Lp


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 219 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games