domov
  • Fiat Klub
  • Orange Audio
  • WithCar
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Kovinoplastika Kavs
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Amortizer d.o.o.
  • Techno racing
  • Poliglob
  • A2R
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
 
Danes je 22 Avg 2019 18:36

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 29 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 14 Okt 2008 13:06 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 58
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
Tole sem dobil danes ... slikic ne bom lepil, ker mislim, da jih je že dovolj.


Pozdravljeni,


Vse od predstavitve na frankfurtskem avtomobilskem salonu leta 2003, je Maserati Quattroporte edinstven na avtomobilskem trgu, saj združuje značaj športne limuzine z značilno italijansko dušo. Po petih letih uspehov, več kot 15.000 prodanih avtomobilih ter 46 mednarodnih nagradah, nova paleta doživlja temeljito tehnično in slogovno nadgradnjo z nadgrajeno podobo zunanjosti in obogateno motorsko paleto. K obstoječemu osemvaljnem motorju 4.2 z močjo 295kW (402KM) dodaja zmogljivejši novi 4.7-litrski osemvaljni motor z močjo 317 kW (430 KM).



Podrobnejše informacije ter fotografije Maseratija Quattroporte in Quattroporte S, vam pošiljam v priponkah.



Uspešen dan,



Petra Žumer



SPOROČILO ZA MEDIJE 048-08-MAR-LČP-N Ljubljana, 14. oktober 2008

Novi Quattroporte

Vse od predstavitve na frankfurtskem avtomobilskem salonu leta 2003, je Maserati Quattroporte edinstven na avtomobilskem trgu, saj združuje značaj športne limuzine z značilno italijansko dušo. Po petih letih uspehov, več kot 15.000 prodanih avtomobilih ter 46 mednarodnih nagradah, nova paleta doživlja temeljito tehnično in slogovno nadgradnjo z nadgrajeno podobo zunanjosti in obogateno motorsko paleto. K obstoječemu osemvaljnem motorju 4.2 z močjo 295kW (402KM) dodaja zmogljivejši novi 4.7-litrski osemvaljni motor z močjo 317 kW (430 KM).

Dizajn oblikovalske hiše Pininfarina predeluje osnovno temo modela Quattroporte in vključuje slogovne lastnosti Granturisma. Novi Quattroporte daje videz, da se še odločneje oprijema ceste. Spredaj je opazna nova agresivnost, posledica večje podobnosti z modelom Granturismo. Nova je maska hladilnika s pokončnimi režami, večji so tudi žarometi z vrsto LED diod v obliki črke L. Sprememb je bil deležen tudi stranski del s poudarjenim robom pod vrati, ter izboljšana aerodinamika za optimizacijo zračnih tokov v spodnjem delu vozila. Tudi stranski vzvratni ogledali se bolje spajata z obliko celotne karoserije. Novi Quattroporte je zrasel 45 mm v dolžino (mere: dolžina 5.097 mm, širina 1.895 mm, višina 1.438 mm, medosna razdalja 3.064 mm).

Notranjost novega Quattroporta je prefinjena, prijetna, udobna in pikolovsko skrbi za podrobnosti. Sredinska konzola je bila deležna slogovne prenove, ukazne tipke in ročice so zdaj bliže druga drugi. Tako je bila izboljšana ergonomija voznikovega mesta, k čemur prispevajo še elegantni sedeži, volan s športnejšim oprijemom in lažje dosegljiv odlagalni predal v sredinski konzoli.

Dvojna duša razkošne limuzine in zmogljivosti športnega avtomobila se v paleti modela Quattroporte najbolje izrazi z različico Quattroporte S, ki je opremljena z iskrivim motorjem 4.7 V8, ki razvije največjo moč 317 kW (430 KM) pri 7.000 vrt./min in največji navor 490 Nm pri 4.750 vrt./min ter doseže najvišjo hitrost 280km/h. Pospešek od 0-100km/h doseže v 5,4 sek.

Tehnične značilnosti tega agregata, ki doseže vrtilno hitrost do 7.200 vrt./min, so nadgradnja že tako izjemnih zmogljivosti zadnjih Maseratijevih motorjev, za katere so značilni velika specifična moč in sposobnosti hitrega povečevanja ali zmanjševanja vrtljajev. Motor 4.7 V8 je izredno odziven v vseh razmerah, osupljivo pospešuje tudi v visokih prestavah. To prednost so dosegli s spretnim usklajevanjem oblik sesalnih in izpušnih vodov ter uporabo naprednih procesorjev za stalno časovno usklajevanje na sesalni odmični gredi, z optimizacijo zgorevne komore in načina umerjanja motorja, ki zmore 82 % navora pri le 2.500 vrt./min.

Izpust izpušnih plinov/hlapov in poraba goriva sta popolnoma v skladu s predvidenimi zahtevami predpisa evro 5 za Evropo in LEV2 za ZDA. Uporabljen je inovativni katalizator iz perforirane kovine, kombinacija prepustnosti in zanesljivosti.

Samodejni menjalnik za Quattroporte s hidravličnim pretvornikom navora je rezultat vrhunskega sodelovanja med družbama Maserati in ZF. Menjalnik poudarja postopno razvijanje moči motorja V8 pri nizkih do srednjih vrtljajih, pri tem pa ne omejuje moči, saj dovoljuje prestavljanja pri vrtilnih hitrostih do 7.200 vrt./min.

Ob načinu delovanja normal sta še dva dodatna načina za delovanje samodejnega menjalnika, ICE in sport, tako da lahko voznik izbere najprimernejši način, odvisen od razmer na cesti in osebnega sloga vožnje.

Kot je za prave športne limuzine običajno, tudi pri modelu Quattroporte lahko ročno menjamo prestave, za kar uporabljamo ročico na sredinski konzoli ali pa (na voljo ob doplačilu) ročice za volanskim obročem.

Novo, agresivnejše razvijanje moči motorja 4.7 za Quattroporte S spremlja nova programska oprema za menjalnik, ki optimizira pospeševanje in športni občutek, ki ga daje uporaba samodejnega menjalnika.

Karoserija modela Quattroporte zagotavlja vrhunsko raven vzvojne in upogibne trdnosti, kar zagotavlja zelo natančno vodljivost. Arhitektura obes obsega spredaj obese antidive in antisquat ter zadaj trapezne obese. Nadzor nad stabilnostjo in dinamično vodljivostjo tudi v najbolj kritičnih razmerah zagotavljajo MSP (Maserati stability program), ABS z EBD in ASR. Quattroporte je lahko vodljiv v vseh voznih razmerah. Skrivnost uravnoteženosti je v porazdelitvi mas, ki je edinstvena za ta razred: rahlo večja masa je na zadnji osi (49 % na sprednji in 51 % na zadnji).

Novi Maserati Quattroporte je opremljen z visokozmogljivim zavornim sistemom s prednjimi koluti dual-cast, ki so jih razvili v sodelovanju z Brembom, ki so jih z odličnimi rezultati uporabili pri modelu Quattroporte sport GT S. Tehnologija dual-cast, sočasno ulivanje dveh snovi, združuje prednosti jekla pri visokih temperaturah in majhno maso aluminija. Na prednjih kolutih dual-cast so uporabljene nove zavorne čeljusti iz enega bloka s šestimi zavornimi bati različnih premerov (30/34/36 mm), saj so bolj odporne na preoblikovanje od običajnih dvodelnih čeljusti. Večja učinkovitost ne glede na delovne pritiske vodi h krajšim hodom stopalke.

Cena novega modela Maserati Quattroporte 4.2 je 129.797,00 € in modela Maserati Quattroporte S 139.972,00 €.


Laura Černelč - Ponikvar,
Vodja tržnega komuniciranja


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 20 Okt 2008 20:10 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 58
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
Danes tudi "uradno" obvestilo:

Pozdravljeni,

"ecoDrive" je inovativna aplikacija, s katero lahko voznik spozna, kako njegov
stil vožnje vpliva na porabo goriva in emisije. Naloži se na osebni
računalnik in USB ključ. S pomočjo USB vhoda in sistema Blue&Me(tm) v vozilu,
"ecoDrive" med vožnjo zbira informacije, ki so povezane z značilnostmi vozila
in načinom vožnje. Podatki se kasneje s pomočjo USB ključa prenesejo na
osebni računalnik. "ecoDrive" je brezplačno na voljo na spletni strani
www.fiat.com/ecodrive, kjer si lahko uporabnik ogleda tudi video predstavitev in
dobi natančnejša navodila.

Podrobnejše informacije vam pošiljam v priponki.

Uspešen dan,

Petra Žumer




Petra Tašker Žumer
Odnosi z javnostmi
Public Relations



SPOROČILO ZA MEDIJE 049-08-MAR-PTŽ-N
Ljubljana, 20.10. 2008


Sistem “ecoDrive” za “eko-odgovorno” vožnjo na voljo na www.fiat.com/ecodrive

Z inovativno aplikacijo “ecoDrive” lahko voznik spozna, kako njegov stil vožnje vpliva na porabo goriva in emisije. Gre za aplikacijo, ki se naloži na osebni računalnik in USB ključ. S pomočjo USB vhoda in sistema Blue&Me™ v vozilu, “ecoDrive” med vožnjo zbira informacije, ki so povezane z značilnostmi vozila in načinom vožnje. Podatki se kasneje s pomočjo USB ključa prenesejo na osebni računalnik. “ecoDrive” je brezplačno na voljo na spletni strani www.fiat.com/ecodrive, kjer si lahko uporabnik ogleda tudi video predstavitev in dobi natančnejša navodila.

Voznik lahko na ta način podrobno preuči svojo vožnjo, izračuna »ecoIndex« in dobi nasvete kako lahko vozi okolju bolj prijazno. Ekološko zaveden voznik lahko z upoštevanjem nasvetov vozi 15% bolj učinkovito, kar pomeni: 15% znižanje emisij CO2 in letni prihranek pri gorivu v višini od 120 do 200 €.

Sistem “ecoDrive« lahko že uporabljajo vozniki Fiata 500 in Fiata Grande Punto (s sistemom Blue&Me™), v letu 2009 pa bo ta možnost razširjena na celotno paleto Fiatovih vozil, opremljenih s sistemom Blue&Me™.

Na spletni strani www.fiat.com/ecodrive nastaja internetna skupnost “ecoVille”, kjer si lahko Fiatovi »ekoVozniki« izmenjujejo nasvete in izkušnje. Zahvaljujoč odzivu uporabnikov, se bo aplikacija “ecoDrive” posodabljala in s tem postajala še bolj uporabna.

“ecoDrive” je razvit na platformi sistema Blue&Me™, ki ga je plod sodelovanja Fiat Group Automobiles in Microsofta. Blue&Me so vozniki odlično sprejeli, saj je bilo v približno dveh letih prodanih že več kot 500.000 vozil skupine Fiat opremljenih s tem sistemom.

Podrobnejše informacije najdete na www.fiatpress.com in na www.fiat.com/ecodrive.

Petra T. Žumer,
Odnosi z javnostmi Avta Triglav


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Okt 2008 15:07 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 58
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
Posredujem:

Pozdravljeni,

v mreži sedemnajstih pooblaščenih prodajalcev vozil Fiat je od 20.10. 2008
tudi AVTO DOM IN, ki bo obogatil ponudbo vozil Fiat v Velenju in okolici.

Podrobnejše informacije vam pošiljam v priponki.

Lep dan,

Petra Žumer

SPOROČILO ZA MEDIJE 050 -08-MAR-PTŽ-N
Ljubljana, 23.10. 2008




AVTO DOM IN je novi pooblaščeni prodajalec programa FIAT


V mreži sedemnajstih pooblaščenih prodajalcev vozil Fiat je od 20.10. 2008 tudi AVTO DOM IN, ki bo obogatil ponudbo vozil Fiat v Velenju in okolici.

AVTO DOM IN je družinsko podjetje z osmimi zaposlenimi in 35 letno tradicijo poslovanja. Stranke si lahko ponudbo ogledajo na 210 m2 vsak delovnik do 17. ure in ob sobotah do 12. ure.
Svojo dejavnost želi razširiti tudi s servisnimi storitvami, zato je že pristopil k izpolnjevanju pogojev za pridobitev koncesije za pooblaščenega serviserja vozil Fiat, Alfa Romeo in Fiat Professional.


Podatki o prodajalcu:
AVTO DOM IN, Koroška cesta 64b,3320 Velenje ; telefon: (03) 891 91 46


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Nov 2008 19:46 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 58
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
Novica:

Pozdravljeni,

v priponkah vam posredujem najnovejši ažurirani seznam pooblaščenih
prodajalcev in serviserjev Fiat, Lancia, Alfa Romeo in Fiat
Professional.

V primeru navajanja naše mreže, prosim, uporabite podatke iz te,
zadnje, verzije.

Želim vam lep dan,

Petra


Petra Tašker Žumer
Odnosi z javnostmi
Public Relations

Avto Triglav d.o.o., Ljubljana
Dunajska 122, 1113 Ljubljana, Slovenija


http://shrani.si/f/41/Jj/yKeosap/poobla ... erji-o.xls

http://shrani.si/f/K/xs/URHc7rg/pooblas ... alci-o.xls


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 05 Nov 2008 20:19 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 58
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
Novice:

Pozdravljeni,



Fiata Ducato, ki je znan po svoji zanesljivosti, zmogljivosti in nizkih stroških vzdrževanja, odlikuje tudi bogata serijska oprema, ki vozniku zagotavlja dodatno varnost in udobje, ter ugodna cena, s popustom do 6.000,00 € (odvisno od modela in opreme).

Na seznamu serijske opreme Ducatov je med drugim ABS, voznikova varnostna blazina, daljinsko centralno zaklepanje, atermična stekla, električni pomik stekel, pri različici furgon pa tudi pregradna stena med potniškim in tovornim prostorom. Med dodatno opremo Fiat Ducato ponuja tudi možnost izbire samodejnega menjalnika Comfort-Matic.

Več informacij vam pošiljam v priponki.

Uspešen dan,


Petra Žumer



SPOROČILO ZA MEDIJE 052 -08-MAR-PTŽ-N
Ljubljana, 4.11. 2008


Fiat Ducato s samodejnim menjalnikom, bogato serijsko opremo in s privlačnimi cenami

Fiata Ducato, ki je znan po svoji zanesljivosti, zmogljivosti in nizkih stroških vzdrževanja,
odlikuje tudi bogata serijska oprema, ki vozniku zagotavlja dodatno varnost in udobje, ter ugodna cena, s popustom do 6.000,00 € (odvisno od modela in opreme).

Na seznamu serijske opreme Ducatov je med drugim ABS, voznikova varnostna blazina, daljinsko centralno zaklepanje, atermična stekla, električni pomik stekel, pri različici furgon pa tudi pregradna stena med potniškim in tovornim prostorom.

Med dodatno opremo Fiat Ducato ponuja tudi možnost izbire samodejnega menjalnika Comfort-Matic. Gre za 6 stopenjski menjalnik, ki omogoča popolnoma samodejno in ročno upravljanje. V primerjavi z običajnimi samodejnimi menjalniki je Ducatov Comfort-Matic lažji (za približno 30%), bolj varčen pri porabi goriva, omogoča učinkovito izrabo moči, hkrati pa je tudi občutno cenejši za vzdrževanje. Med prednostmi samodejnega menjalnika Comfort-Matic je tudi visoka stopnja udobja pri vožnji, še posebej v času prometnih konic. Comfort-Matic je na voljo v kombinaciji z motorjem 160 Multijet Power 16v (115 kW (157 KM) pri 3500 vrt./min, delovna prostornina 2999 cm3).

V motorni paleti Fiata Ducato sta še 100 Multijet 16v (74 kW (100 KM) pri 2900 vrt./min, delovna prostornina 2198 cm3) ter 120 Multijet 16v (88 kW (120 KM) pri 3600 vrt./min, delovna prostornina 2287 cm3).

Vozniki, ki želijo še dodatno prispevati k varovanju okolja, pa lahko pri Fiatu Ducato iz seznama dodatne opreme naročijo tudi filter trdih delcev DPF. Med opremo, ki je na voljo za doplačilo sta tudi usnjen volan in prestavna ročica, ter navigacijska naprava.

Sedanjim in bodočim voznikom lahkih dostavnih vozil Fiat Professional je na voljo podpora specializirane mreže deset prodajalcev in kar tridesetih pooblaščenih serviserjev vozil Fiat Professional.




Petra T. Žumer
Odnosi z javnostmi Avta Triglav


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 06 Nov 2008 21:36 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 58
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
Pozdravljeni,

Fiat Automobiles SpA obnavlja pogodbo o sponzoriranju uradnega Yamaha Team-a, ki se bo tudi v prihodnjih dveh letih na svetovnem prvenstvu razreda MotoGP imenovalo Fiat Yamaha Team.

Podrobnosti vam pošiljam v priponki,

uspešen dan,

Petra Žumer


SPOROČILO ZA MEDIJE 053 -08-MAR-PTŽ-N
Ljubljana, 6.11. 2008




Fiat Automobiles podaljšuje sponzorstvo Fiat Yamaha Team- a za sezoni 2009 in 2010

Fiat Automobiles SpA obnavlja pogodbo o sponzoriranju uradnega Yamaha Team-a, ki se bo tudi v prihodnjih dveh letih na svetovnem prvenstvu razreda MotoGP imenovalo Fiat Yamaha Team.

Leto 2008 je bilo za Fiat Yamaha Team izjemno uspešno: Valentino Rossi je osvojil naslov svetovnega prvaka v motociklizmu, mladi Španec Jorge Lorenzo je prejel naziv najboljšega novinca, Fiat Yamaha Team je osvojil ekipni naslov, Yamaha pa je slavila zmago med konstruktorji.
Fiat Automobiles nadaljuje sponzorsko sodelovanje, s katerim uspešno združuje svet dvo- in štiri-kolesnih vozil že od leta 2007, pri čemer ne smemo pozabiti da sta blagovni znamki zabeležili kar nekaj nepozabnih vlog v zgodovini dirkanja in avtomobilski industriji.

Lorenzo Sistino, upravni direktor Fiat Automobiles, je ob tem povedal: “Zadovoljni smo, da bomo lahko nadaljevali to uspešno partnerstvo tudi v prihodnjih dveh sezonah. Naše sponzoriranje Yamahe je obogatitev v strategiji blagovne znamke, ki nas zbližuje z mladimi in zagotavlja da smo povsem usklajeni s stvarmi, ki jih zanimajo in po katerih hrepenijo.”


Podrobnejše informacije najdete na www.fiatpress.com.


Petra T. Žumer
Odnosi z javnostmi Avta Triglav


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 20 Nov 2008 00:00 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 58
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
Pozdravljeni,

V industrijski coni Shanghai Jiading so zaključili gradnjo glavne stavbe Shanghai R&D Centre, ki zagotavlja trdno osnovo za poslovanje FPT - Fiat Powertrain Technologies na Kitajskem in Azijsko Pacifiškem območju.




SPOROČILO ZA MEDIJE 055 -08-MAR-PTŽ-N
Ljubljana, 19.11. 2008




FPT – Fiat Powertrain Technologies tudi na Kitajskem

V industrijski coni Shanghai Jiading so zaključili gradnjo glavne stavbe Shanghai R&D Centre, ki zagotavlja trdno osnovo za poslovanje FPT na Kitajskem in Azijsko Pacifiškem območju.

Fiat Powertrain Technologies Shanghai R&D Centre so začeli graditi decembra 2007 in bo začel polno obratovati v letu 2009. V razvojno raziskovalnem centru se bodo osredotočili tako na osnovno R&D dejavnost kot tudi na najnaprednejše znanstveno raziskovanje, ki se bo odražalo v najsodobnejših tehnologijah in aplikacijah Fiat Powertrain Technologies. Ko bo center v polnem obratovanju, bo FPT China poslovnim partnerjem zagotavljal v svetovnem merilu vodilne in vsestranske »powertrain« rešitve, vključno z najrazličnejšimi bencinskimi in dizelskimi agregati, agregati na alternativna goriva, menjalniki, osmi in povezanimi produkti. Aplikacije pokrivajo mnoga področja, vključno z avtomobilsko in pomorsko industrijo ter področje pogonskih agregatov.

Objekt v Shanghaju je prvi FPT-jev raziskovalno razvojni center v Aziji. Vrednost investicije je približno 22 milijonov evrov. Center obsega 36.000 m2 in vključuje 12.000 m2 laboratorijskih površin in 5.000 m2 pisarn. Center predstavlja strateško pozornost in dolgoročno zavezo Skupine Fiat na kitajskem trgu. V centru bo zaposlenih okoli 100 izjemno strokovno podkovanih inženirjev in tehnikov. Delež lokalnega prebivalstva med zaposlenimi bo več kot 90 %.

Podrobnejše informacije vam pošiljam v originalnem sporočilu za javnost.

Petra T. Žumer
Odnosi z javnostmi Avta Triglav



Petra Tašker Žumer

Odnosi z javnostmi

Public Relations


During the Beijing Olympic Games, Fiat Powertrain Technologies supplied more than 4,350 green engines for the Beijing Public Transportation Corporation in an effort to achieve zero emissions around the Olympics Park area. Among the above engines there are around 1,450 natural gas engines (N60 ENT G), out of which 800 are used for transporting athletes, coaches, journalists and representative of foreign Countries during the Olympic Games, and around 2,900 cutting-edge diesel engines (N60 ENT C SCR, N60 ENTC, C78 ENT C). The feedback was very positive. The Beijing Public Transportation Corporation awarded FPT as an ‘Excellent Cooperation Partner’ to acknowledge the contribution of FPT China for the Green Olympic project.

With the opening of FPT Shanghai R&D Centre and full operation in 2009, the development of FPT in China will unveil a new chapter. FPT will uphold the brand values as of continuous product innovation, true passion for environmental-friendly powertrain solutions, and pursuit of customer and employee satisfaction, and best demonstrate ‘Powered by Ideas’ brand essence. Furthermore, FPT will plug in the development of Chinese automotive industry by its know-how and long term commitment to this market.

FIAT POWERTRAIN TECHNOLOGIES

Born in March 2005, Fiat Powertrain Technologies is the Fiat Group Company including all the Powertrain activities previously carried on in:
Fiat Group Automobiles (Fiat Powertrain)
Iveco (Iveco Motors)
Fiat Research Center and Elasis

With its annual output of around 3.1 million engines and 2.5 million transmissions and axels, 20,000 employees, 16 plants and 11 research centres in 9 countries, FPT is one of the most significant players in the powertrain sector on a worldwide basis. Furthermore, a network of dealers and service centers ensures the presence of our brand and products in over 100 countries.

Almost 3,000 highly skilled engineers are dedicated to the development and engineering of innovative technologies.

The quality and reliability of this great effort are confirmed by more than 40 patents filed each year.

Thanks to an extremely wide range of products and technologies including:
engines (with a power from 20 up to 1020 hp and displacements from 1,000 to 20,100 cc)
transmissions (covering from 145 to 950 Nm)
and applications:
automotive (cars, commercial vehicles, trucks, buses, special vehicles)
industrial (construction equipment, agricultural machinery and stationary applications)
marine (pleasure and professional applications)
power generation (generating sets)

FPT can satisfy almost any powertrain request, ensuring performance, reliability and efficiency to its customers.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Nov 2008 19:57 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 58
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
Slišite? Tu sta Fiat Bravo Sound in Grande Punto Sound



Od danes je v 17-ih salonih pooblaščenih prodajalcev vozil Fiat na voljo omejena serija vozil Fiat Bravo Sound in Fiat Grande Punto Sound.

Bogata oprema, športen izgled, odličen »sound«, ugodna cena in še darilo: promocijska zgoščenka FIAT Music.



Podrobnejše informacije najdete v priponki ter na spletnih straneh www.fiat.si/sound in www.fiat.si/fiatmusic, kjer si lahko brezplačno prenesete melodijo na vaš mobilni telefon.



Da bo tudi vaš dan prijetno mineval ob ritmih FIAT Music, bomo vašemu uredništvu promocijsko zgoščenko poslali po pošti.

SPOROČILO ZA MEDIJE 057 -08-MAR-PTŽ-N
Ljubljana, 26.11. 2008




Slišite? Tu sta Fiat Bravo Sound in Grande Punto Sound

Od danes je v 17-ih salonih pooblaščenih prodajalcev vozil Fiat na voljo omejena serija vozil Fiat Bravo Sound in Fiat Grande Punto Sound.

Omejena serija je namenjena predvsem mladim, saj se z bogato serijsko opremo poskuša približati okusu te populacije: bela zunanjost vozil, zatemnjena zadnja stranska stekla in zadnje steklo, športni pragovi, zadnji spojler, volanski obroč in prestavna ročica v usnju…

Zagotovo pa bo nadgradnja hi –fi zvočnega sistema z nizkotonskim zvočnikom in ojačevalnikom ter avtoradio s predvajalnikom zgoščenk v užitek vsakemu ljubitelju glasbe, ne glede na leta.

Tudi pri omejeni seriji Sound nismo pozabili na varnost. Bravo Sound in Grande Punto Sound sta opremljena s 6-imi varnostnimi blazinami in infotelematskim sistemom Blue&Me™, ki ga upravljamo z ukaznimi tipkami na volanu in med drugim omogoča prostoročno telefoniranje ter predvajanje glasbe preko USB vhoda.

Bravo 1.4 T-Jet 16v 120 Sound je na voljo že za 14.990 EUR, Grande Punto 3v 1.4 8v Sound pa že za 10.990 EUR.

Bogata oprema, športen izgled, odličen »sound«, ugodna cena in še darilo: promocijska zgoščenka FIAT Music.

Podrobnejše informacije najdete na www.fiat.si/sound ter na www.fiat.si/fiatmusic, kjer si lahko tudi brezplačno prenesete melodijo na vaš mobilni telefon.


Petra T. Žumer
Odnosi z javnostmi Avta Triglav


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 14 Jan 2009 11:10 
Odsoten
pokojni častni član
Uporabniški avatar

Starost: 41
Prispevkov: 4228
Kraj: Izlake
Pozdravljeni, v priponkah vam pošiljam utrinke iz severnoameriškega avtomobilskega
salona NAIAS 2009, na katerem se ob 70. obletnici prve zmage Maseratija na tekmovanju Indy 500 prvič predstavlja Maserati Quattroporte GT S.

Na prvih treh fotografijah: Ing. Harald J. Wester, CEO Maserati
[img][1024:683]http://www.shrani.si/f/L/gp/23Uy7XuA/inghjwester.jpg[/img]
[img][1024:682]http://www.shrani.si/f/21/qr/3X7Ip1xs/ing-hjwesterqp-sport-gt-.jpg[/img]
Slika
[img][1024:683]http://www.shrani.si/f/v/V2/FsZmnW/quattroporte-sport-gt-s1.jpg[/img]
[img][1024:683]http://www.shrani.si/f/3h/13K/v2sm7he/quattroporte-sport-gt-s2.jpg[/img]
[img][1024:683]http://www.shrani.si/f/2O/RO/1rEGug6j/boyle-special01.jpg[/img]
[img][1024:683]http://www.shrani.si/f/1A/bm/4cPMfzUj/boyle-special02.jpg[/img]
Slika

Želim vam lep dan,

Petra Tašker Žumer
Odnosi z javnostmi
Avto Triglav d.o.o., Ljubljana

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Jan 2009 21:11 
Odsoten
pokojni častni član
Uporabniški avatar

Starost: 41
Prispevkov: 4228
Kraj: Izlake
Spremembe v Fiat Group

Sergio Cravero na čelu Alfe Romeo

Sergio Cravero je prevzel funkcijo izvršnega direktorja Alfa Romeo Automobiles, kjer je bil do novega imenovanja zaposlen kot vodja marketinga.
48-letni Sergio Cravero, rojen v Torinu, je po izobrazbi strojni inženir. Skupini Fiat se je pridružil leta 1986 in skozi leta napredoval do najbolj zahtevnih delovnih mest na področjih tehničnih služb, komerciale in marketinga.

Upoštevajoč zadnje spremembe, so odgovorni po blagovnih znamkah v Skupini Fiat naslednji:

• Fiat: Lorenzo Sistino
Slika

• Lancia: Olivier François
Slika

• Alfa Romeo: Sergio Cravero
Slika

• Fiat Professional: Lorenzo Sistino

• Abarth: Harald Wester, ki bo še naprej opravljal delo tehničnega direktorja v Skupini Fiat in delo izvršnega direktorja pri Maseratiju
Slika

Sergio Cravero, 48, je rojen v Torinu. Na torinski Politehniki je diplomiral na področju strojnega inženiringa in magistriral na milanski Politehniki iz smeri »Business Administration«.
Fiat Group Automobiles se je pridružil leta 1986 v oddelku komerciale, kjer je bil zaposlen kot produktni in kasneje kot področni vodja pri blagovni znamki Fiat. Leta 1991 se je pridružil produktnemu oddelku in prevzel odgovornost za razvoj Barchette spider in v nadaljevanju za vse Fiatove in Lanciine modele segmenta B. V letu 1999 se je vrnil v komercialo kot skrbnik blagovne znamke Alfa Romeo, kjer je sodeloval pri razvoju modela 147, ki je bil leta 2001 izbran za evropski avto leta (“Car of the year”). Leta 2002 je Cravero postal odgovoren za razvoj projekta “E development platform” za blagovni znamki Fiat in Lancia. Od leta 2005 je bil vodja marketinga za blagovno znamko Alfa Romeo.

Več informacij najdete na www.fiatgroupautomobilespress.com.

Petra T. Žumer,
Odnosi z javnostmi Avta Triglav

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Feb 2009 22:55 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 58
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
Pozdravljeni.

Včeraj so pri reviji Avto Magazin že desetič razglasili najboljše avtomobile po izboru njihovih bralcev. Izbor se imenuje »Najboljši avtomobili« in je del vseevropske akcije »Best Cars«. Poleg Slovenije izbor poteka še v 17-ih evropskih državah, posebnost pa je, da novinarji ne glasujejo (ni žirije), temveč so rezultati odvisni le od glasov bralcev. Ti svoje favorite izberejo v desetih kategorijah in bralci Avto Magazina so kar štirikrat na prvo mesto postavili avtomobile blagovnih znamk, ki jih zastopa Avto Triglav.

V razredu mini avtomobilov je lovoriko Najboljšega avtomobila 2009 osvojil Fiat 500 pred Minijem in Renault Twingom.

Najboljši avtomobil 2009 v kategoriji mali avtomobili je Alfa Romeo MiTo. Sledita Mazda2 in Ford Fiesta.

V razredu luksuznih avtomobilov je po mnenju bralcev Najboljši avtomobil 2009 Maserati Quattroporte, kar je že drugi zaporedni naziv. Zmagal je brez težav, pred Lexusom LS in BMW-jem serije 7.

V razredu kabrioletov pa je Najboljši avtomobil 2009 Ferrari California. Naslov je osvojil z izjemno prednostjo, saj je bila razlika pred zasledovalci res velika. Na drugem mestu je Alfa Romeo 8C Spider in na tretjem Mercedes-Benz SLR McLaren Roadster.

Bralci Avto Magazina so v zgornjem srednjem razredu Alfo Romeo 159 postavili na tretje mesto.

Lep pozdrav,

Petra Tašker Žumer

Odnosi z javnostmi

Public Relations


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Feb 2009 02:44 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
Slovenija se prebuja! :042.gif:

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Mar 2009 16:51 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 58
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
SPOROČILO ZA MEDIJE 012 -09-MAR-PTŽ-N
Ljubljana, 13. 3. 2009

Inovativna aplikacija “eco:Drive” odslej na voljo tudi v Fiatu Bravo

Po Fiatu 500 in Fiatu Grande Punto, bo odslej tudi kupcem Fiata Bravo, opremljenega s sistemom Blue&Me™, na voljo “eco:Drive”.

Gre za najsodobnejšo aplikacijo, ki vozniku omogoča boljši vpogled v njegov stil vožnje in ponudi nasvete kako doseči nižjo porabo in nižje emisije v izpustu. Aplikacija je brezplačna in je na voljo na www.fiat.com/ecodrive. V prvih petih mesecih si je aplikacijo na vsoj računalnik naložilo približno 35.000 uporabnikov. Pri tem več kot 10.000 voznikov aplikacijo redno uporablja za spremljanje svojega načina vožnje, odlično pa je zaživela tudi spletna skupnost “eco:Ville”, v kateri se družijo vozniki, ki prisegajo na okolju prijazen način vožnje. Gre odličen odziv med uporabniki, pa tudi za resnično zavezo k varovanju okolja: ob upoštevanju navodil “eco:Drive” bi se lahko emisije CO2 v Evropi letno zmanjšale za več kot 700 ton, kar bi bilo dovolj energije za osem mesečno osvetlitev ulic v mestu, ki je veliko kot na primer Ženeva.

Kako deluje aplikacija? Med vožnjo “eco:Drive” zbira informacije o načinu upravljanja z vozilom in njegovo učinkovitostjo. Vsi podatki se s pomočjo naprednega sistema Blue&Me™ beležijo na beležijo na USB ključ. Voznik po vožnji podatke prenese na svoj računalnik, si natančno ogleda porabo in emisije za vsako svojo pot (ecoIndex) in dobi navodila kako voziti okolju bolj prijazno. Zahvaljujoč nizu naprednih lekcij, lahko eko- odgovoren voznik pričakuje 15% napredek pri upravljanju svojega vozila, kar pomeni zmanjšanje emisij CO2 za 15 % in letni prihranek pri gorivu od 120 do 200 EUR.

V letu 2009 se bo uporaba aplikacije “eco:Drive” iz vozil Fiat 500, Grande Punto in Bravo razširila na celotno paleto Fiatovih vozil, opremljenih z Blue&Me™. Uporabnost aplikacije se bo zaradi mnenj in izkušenj dosedanjih uporabnikov še izboljšala.

Aplikacija “eco:Drive” je bila razvita na osnovi Blue&Me™, sistema ki ga je razvil FIAT Group Automobiles v sodelovanju z Microsoftom. Sistem je svojevrstno mednarodno priznanje prejel tudi s strani 500.000 kupcev, ki so v zadnjih dveh letih izbrali vozilo Skupine Fiat, opremljeno z Blue&Me™.

Podrobnejše informacije najdete na www.fiatpress.com.


Petra T. Žumer,
Odnosi z javnostmi Avta Triglav


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Maj 2009 14:44 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 58
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
Spoštovani,

že mnogo let so slavni Ferrarijevi dirkaški dnevi (Ferrari Racing Days) eden najpomembnejših dogodkov v koledarjih ljubiteljev motošporta in privržencev vzpenjajočega se konjička. Od 4. do 6. septembra se bo na Češkem prvič zbralo tako veliko število Ferrarijev, hkrati pa bo to največji tovrstni dogodek v srednji Evropi.

Na znano dirkališče Masaryk v Brnu bo prišel tudi Ferrarijev voznik F1 Felipe Massa, kar bo njegov prvi obisk na Češkem. Na dogodku, ki bo odprt za javnost, bodo obiskovalci lahko občudovali Massovo mojstrsko vožnjo, izjemna zgodovinska vozila, ki bodo tekmovala v Shell Historic Challenge ter dirko Ferrari Challenge. Gledalci bodo zagotovo uživali tudi ob ogledu voženj v sklopu »F1-Clienti«. Gre za demonstracijske vožnje vozil iz različnih preteklih obdobij, za volani pa bodo sedeli Ferrarijevi zvezdniki, kot so Michael Schumacher, Niki Lauda ali Jean Alesi.

“Veliko Ferrarijev, veliko Ferrarijevih navdušencev, veliko dirkaških užitkov – si lahko predstavljate boljši konec tedna? Če ste ljubitelj motošporta, ne smete zamuditi dogodka v Brnu,« je prepričan Felipe Massa.

Vikend vstopnica za Ferrarijeve dirkaške dneve bo stala 12 EUR, za mlajše od 6 let bo vstop prost, mladostniki do 15 let ter seniorji (več kot 65 let) bodo imeli 50% popust. Vstopnice bodo na voljo pri Ticketstream (www.ticketstream.cz) ali pri automotodromu Brno (www.automotodrombrno.cz). Scuderia Praha pripravlja žrebanje za obiskovalce, ki bodo vstopnice kupili do 31. julija do 12ih. Pet srečnežev bo lahko 5. avgusta na stezi v Brnu okusilo hitrost v vožnji s profesionalnim voznikom. Vse informacije o žrebanju in o dogodku bodo na www.ferrariracingdays.cz.


Petra Tašker Žumer

Odnosi z javnostmi

Public Relations


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 01 Jun 2009 18:56 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 58
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
SPOROČILO ZA MEDIJE 020-09-MAR-PTŽ-N
Ljubljana, 1.6. 2009

Lancia Delta 1.8 Di Turbojet 16v 147 kW/200 KM na voljo tudi slovenskim voznikom

Lancia Delta ponuja nov koncept protikriznega luksuza saj izpolnjuje najnovejše zahteve prestižne mobilnosti s t.i. downsizingom; zagotavlja visoko kakovost in odlične zmogljivosti z manjšimi a zmogljivejšimi motorji, nižjimi stroški vzdrževanja in manjšo porabo goriva. To so zmagovite lastnosti, saj je bila v marcu na italijanskem trgu vodilni model v svojem segmentu, hitro rast prodaje pa beleži tudi na evropskem trgu.

Delta je svojo motorno paleto pred kratkim razširila z najmočnejšo različico, hkrati pa vnesla določene tehnološke spremembe, s čimer dokazuje vlogo znamke Lancia kot tehnološkega in inovacijskega zgleda za vso avtomobilsko industrijo.

1.8 Di Turbojet 16v je bencinski agregat s turbinskim polnilnikom in neposrednim vbrizgom goriva, ki bo v Delto vnesel športnost, hkrati pa izpolnjuje Lanciino zavezo k varovanju okolja z zmanjševanjem emisij in porabe goriva. Agregat prihaja iz FPT – Fiat Powertrain Technologies – in je opremljen s sodobnim 6-stopenjskim robotiziranim menjalnikom.

Motor razvije največjo moč 147 kW/ 200 KM pri 5.000 v/min in največji navor 320 Nm (32,6 Kgm) že pri 1.400 vrt/min, doseže najvišjo hitrost 230 km/h in pospeši od 0 do 100 km/h v samo 7,4 sekunde. Vozilo odlikujejo tudi nizka poraba (7,8 l/100 km), zmanjšane emisije CO2 (185 g/km) ter homologacija Euro 5.

Veliko moč in prožnost motorja ter briljantne zmogljivosti zagotavlja kombinacija najsodobnejših sistemov in tehnologij, ki prinaša številne prednosti, kot so:
- neposredni vbrizg goriva: prispeva k nižji porabi goriva, obenem pa zagotavlja vrhunske zmogljivosti;
- turbinski polnilnik z dvojnim variatorjem faze: zagotavlja hitro pospeševanje, saj je največji navor na voljo že pri relativno nizkem številu motornih vrtljajev;
- samodejni 6 stopenjski menjalnik: poudarja prožnost in odzivnost motorja, hkrati pa zagotavlja udobno vožnjo, saj je bila na primer 6. prestava umerjena tako, da je še posebej primerna za vožnjo po avtocesti.

Delovanje robotiziranega 6 stopenjskega menjalnika je elektronsko krmiljeno. Sistem se prilagaja različnim pogojem in stilom vožnje s pomočjo različnih funkcij, kot so pomoč pri zaviranju v sili (braking assist), zaznavanje naklona, zaznavanje načina vožnje skozi ovinek… K prijetni vožnji dodatno prispeva možnost izbire načina delovanja v odvisnosti od okoliščin. Pri samodejnem delovanju so na voljo načini delovanja »Winter« (za pogoje slabega oprijema pnevmatik na podlago), »Norm« (normalne okoliščine) in »Sport« (večja odzivnost in hitrejše delovanje menjalnika). Pri ročnem načinu delovanja (TIP) pa je mogoče prestavljati tudi s pomočjo obvolanskih ročic, kar še poudarja športni značaj različic s tem pogonskim agregatom.

Novi agregat predstavlja vrh bencinske motorne palete modela Lancia Delta. Na voljo je z nivojema opreme Oro in Platino. Cena Lancie Delta 1.8 Di Turbojet 16v Oro se začne pri 25.990,00 EUR, Lancia Delta 1.8 Di Turbojet 16v Platino pa je na voljo od 27.590,00 EUR.

Podrobnejše informacije in fotografije najdete na www.lancia.si in na www.lanciapress.com.

Petra T. Žumer
Odnosi z javnostmi Avta Triglav


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 01 Jun 2009 20:05 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
pirata napisal/-a:
Vozilo odlikujejo tudi nizka poraba (7,8 l/100 km)

Pomemben podatek za obsedene s porabo slovenceljne, ki bi radi mel 200 konjev pa nimajo dnarja za tankat.
A kaj veš, kdaj pride 190-konjski twinturbo dizel? Tam je povprečna poraba 5,7 litra :054.gif:

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 01 Jun 2009 20:41 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 43
Prispevkov: 13079
Kraj: Ljubljana
Mislim, da ga že prodajajo. :)

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 01 Jun 2009 21:03 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 58
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
Italiano napisal/-a:
pirata napisal/-a:
Vozilo odlikujejo tudi nizka poraba (7,8 l/100 km)

Pomemben podatek za obsedene s porabo slovenceljne, ki bi radi mel 200 konjev pa nimajo dnarja za tankat.
A kaj veš, kdaj pride 190-konjski twinturbo dizel? Tam je povprečna poraba 5,7 litra :054.gif:


Je že nekaj časa v prodaji :040.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 01 Jun 2009 21:11 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 58
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
Tehnični podatki za Delto 1.9 TwinTurbo Multijet 16v:

http://www.lancia.si/Vozila/Delta/Tehnicnipodatki.html


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 01 Jun 2009 22:54 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
A se jo da kje sprobat? Če jo ima Veit, si jo bom moral sposodit za kakšen vikend :D

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 29 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games