|
Neodgovorjeni prispevki | Poglej aktivne teme
|
Stran 1 od 1
|
[ 11 prispevkov ] |
|
Avtor |
Sporočilo |
manuela12345
|
Naslov prispevka: Sklopka - težko menjavanje Objavljeno: 01 Mar 2019 09:30 |
|
 |
je nov in nič kriv |
 |
Starost: 38 Prispevkov: 99 Kraj: stajer
|
Pri Nissan Primeri gre sklopka zelo težko not, pa tudi menjavam zelo težko. Vzvratno komaj dobim, med ostalimi prestavami pa škrta. Vmes sem sklopko posprejala z WD pa se je cca 3 tedne super menjavalo, tudi skopka je šla lažje not. Sedaj pa kot da bi odrezal, sem sklopko komaj spet pritisnila notri in komaj dobila v vzratno prestavo (tudi med ostalimi prestavami škrta - ravno čutim zobnike, se mi zdi). Prosim za pomoč.
|
|
Na vrh |
|
 |
Čare
|
Naslov prispevka: Re: Sklopka - težko menjavanje Objavljeno: 01 Mar 2019 13:21 |
|
Starost: 39 Prispevkov: 9212 Kraj: ljubljana
|
Če je na zajlo najprej menjajte to. Če je hidravlična bo pa kaj na sklopki verjetno.
_________________ Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla
|
|
Na vrh |
|
 |
manuela12345
|
Naslov prispevka: Re: Sklopka - težko menjavanje Objavljeno: 01 Mar 2019 13:38 |
|
 |
je nov in nič kriv |
 |
Starost: 38 Prispevkov: 99 Kraj: stajer
|
Čare je to kaj večja investicija? 
|
|
Na vrh |
|
 |
smasher
|
Naslov prispevka: Re: Sklopka - težko menjavanje Objavljeno: 01 Mar 2019 19:33 |
|
 |
stara sablja |
 |
Starost: 32 Prispevkov: 1409 Kraj: Obala (med letom Lj)
|
če je WD pomagal zna bit da je na zajlo, včasih začne ribat zajla v bodnu, če ti lahko kdo pomaga zajlo staknit in iz en konec malo bolj dvignit in notri špicat ali pustit da se nateče kakšeno silikonsko ali tefklonsko mazilo. Podobna stvar kot WD40 le da ostan tam dlje časa, WD40 ni za dolgotrajno podmazovanje.
ČE je zajla strošek ni visok če ti lahko kdo zamenja po prijazni ceni, obstajajo tudi mehaniki ki rečejo da je to 3 urno delo in komplicirano, seveda je odvisno od avta do avta ampak nebi semlo biti tako težko.
Če ni sklopka na zajlo ampak na hidravliko, nič od zgoraj navedenega ne velja in je obisk dobrega mehanika verjento nujno potreben. Ker zna bit da je sklopka morda tudi na koncu življenske dobe, ker pomeni da je strošek lahko malce večji, (odvisno od mehanika in vrste sklopke)
_________________ Kupu avto, umru od lakote... Vgradil LPG, še zmiraj lačen...
|
|
Na vrh |
|
 |
manuela12345
|
Naslov prispevka: Re: Sklopka - težko menjavanje Objavljeno: 02 Mar 2019 10:35 |
|
 |
je nov in nič kriv |
 |
Starost: 38 Prispevkov: 99 Kraj: stajer
|
hvala za odgovor. Pa še nekaj v zvezi s šobami je narobe. Saj je avto 2.2, pa sploh nima pospeška. V hrib smo se komaj pripeljali in pri 2000 ali 3000 obratih dimi črno. V avtotrgovini pravijo da se dobi neka tekočina, da ščisti te šobe, en popoldanc pa govori, da če se dimi črno, tekočina več ne pomaga in da smo kupili to eno veliko sranje.  Prosim za vaše mnenje.
|
|
Na vrh |
|
 |
smasher
|
Naslov prispevka: Re: Sklopka - težko menjavanje Objavljeno: 02 Mar 2019 16:20 |
|
 |
stara sablja |
 |
Starost: 32 Prispevkov: 1409 Kraj: Obala (med letom Lj)
|
Na žalost sem povedal kar sem lahko. O dizlih se ne spoznam, meni so rekli da je boljše če kadi črno kot pa belo (če belo ali modrikasto belo leti olje mimo batov). ČE je črno pa nekaj ne štima z mešanico, turbina dela?
Upam da ti kdo ki se bolj spozna na dizle pomaga.
_________________ Kupu avto, umru od lakote... Vgradil LPG, še zmiraj lačen...
|
|
Na vrh |
|
 |
Uno 1.0 I.E
|
Naslov prispevka: Re: Sklopka - težko menjavanje Objavljeno: 02 Mar 2019 22:10 |
|
 |
je nov in nič kriv |
 |
Prispevkov: 51
|
Če je 2.2 je model p12. Priklop na tester, preverit tesnost cevi turbine, egr ventil, vem da so imeli pred leti tudi vpoklic za senzor tlaka turbine. Nekaj ugibat je tako, tako. Dobit mehanika, ki pozna motor. Za težave s prestavljanjem so delno krivi tudi vijaki ohišja vzvoda na menjalniku, ki so neke alu izvedbe in radi pokajo. Ni rečeno, je za preverit. Koliko ima prevoženih?
Sam sem imel bencinsko verzijo 1.8 in ni bila ravno nek biser, pravzaprav pravo nasprotje dveh modelov p10, letnik 91 in 93, 1.6 95KM in 2.0eGT 150KM, s katerima nisem imel nobenih težav. Narejena v Sunderlandu neko petkovo noč, ko je šla kontrola kakovosti sestave že spat.
|
|
Na vrh |
|
 |
manuela12345
|
Naslov prispevka: Re: Sklopka - težko menjavanje Objavljeno: 02 Mar 2019 22:24 |
|
 |
je nov in nič kriv |
 |
Starost: 38 Prispevkov: 99 Kraj: stajer
|
Jooj.... 180.000 ima prevozenih
|
|
Na vrh |
|
 |
Uno 1.0 I.E
|
Naslov prispevka: Re: Sklopka - težko menjavanje Objavljeno: 03 Mar 2019 01:28 |
|
 |
je nov in nič kriv |
 |
Prispevkov: 51
|
Ne vem, če je ravno joj, potrebno postaviti diagnozo. Vprašanje, če so kilometri realni in kako se je avto sploh servisiral. 2.2 motor je glasne in precej vibrajoče sorte, precej len in na nič dobrem glasu, poraba je tudi precej visoka. 1.9 bi bil precej boljša izbira.
|
|
Na vrh |
|
 |
manuela12345
|
Naslov prispevka: Re: Sklopka - težko menjavanje Objavljeno: 03 Mar 2019 10:38 |
|
 |
je nov in nič kriv |
 |
Starost: 38 Prispevkov: 99 Kraj: stajer
|
|
Na vrh |
|
 |
Čare
|
Naslov prispevka: Re: Sklopka - težko menjavanje Objavljeno: 04 Mar 2019 22:21 |
|
Starost: 39 Prispevkov: 9212 Kraj: ljubljana
|
Najbrž pušča kaka turbo cev, ta motor kot je že bilo napisano ni nek biser.
_________________ Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla
|
|
Na vrh |
|
 |
|
Stran 1 od 1
|
[ 11 prispevkov ] |
|
Kdo je na strani |
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov |
|
Ne morete pisati prispevkov v temi Ne morete odgovarjati na teme v forumu Ne morete urejati prispevkov v temi Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
|
|
|