domov
  • Fiat Klub
  • Techno racing
  • Amortizer d.o.o.
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Poliglob
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • A2R
  • Kovinoplastika Kavs
  • Orange Audio
  • WithCar
 
Danes je 01 Apr 2020 15:47

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 9 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: kdaj je potrebna homologacija, kdaj ni potrebe?
OdgovorObjavljeno: 03 Maj 2011 11:50 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 46
Prispevkov: 90
Kraj: ljubljana
danes sem na LPP zvedel da mi za mojega seicentota ni potrebno homologirat popolnoma nič če dam na njega original abarth dodatke (z razbitega vozila). v kolikor je kdo od vas to že počel in imel s tem kakršnekoli težave mi lepo prosim javite. pa tudi če kdo ve za kere kose ;)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: kdaj je potrebna homologacija, kdaj ni potrebe?
OdgovorObjavljeno: 03 Maj 2011 13:28 
Odsoten
brava 1.6 16v
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 1778
Kraj: poljane-sk.loka
na mojmu bivsmu tipotu je biv gor stresni spojler fabrsko ampak ce se ti policaj vtakne ti zato lahko napise kazn sm dobiv na avto triglavu potrdilo ter homologirav


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: kdaj je potrebna homologacija, kdaj ni potrebe?
OdgovorObjavljeno: 03 Maj 2011 15:26 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 46
Prispevkov: 90
Kraj: ljubljana
mhm... vidiš, se pravi da le ni vse tko na muhte ;) se bom tud jest mal pozanimal na avto triglavu, pa da vidm kaj bojo rekl :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: kdaj je potrebna homologacija, kdaj ni potrebe?
OdgovorObjavljeno: 04 Maj 2011 20:50 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 43
Prispevkov: 1470
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)
Originalnih zadev in originalne dodatne opreme ni potrebno homologirati. Vsi spojlerji, pragovi, platišča, katera so lahko v originalu na avtu, ne rabijo biti še 1x homologirana. Npr., iz razbitega Punta Sporting lahko cel body prešraufaš na navadnega, brez homologacije. Izjema so le druga, večja platišča, katera imajo dimenzijo pnevmatik, ki jih v originalu ni vpisanih na avtu. Tako moraš potem homologirati le dimenzijo pnevmatik.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: kdaj je potrebna homologacija, kdaj ni potrebe?
OdgovorObjavljeno: 04 Maj 2011 22:09 
Odsoten
brava 1.6 16v
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 1778
Kraj: poljane-sk.loka
lej kontaktiraj uporabnika fiat tipo ki je mev izkusne z tem pa ti bo povedu


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: kdaj je potrebna homologacija, kdaj ni potrebe?
OdgovorObjavljeno: 09 Mar 2020 20:47 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 22
Kraj: Maribor
Evo pišem na to temo in upam da mi kdo lahko ppmaga.
Kupil sem rabljeno komplet podvozje z 1000km torej praktično novo.
Zadeva je serijsko vgrajena v 2017 abarth competizione. Gre za koni amortizerje in eibach vzmeti. Zatakne se pr vzmeteh ki so vgrajene s strani abartha in nimajo normalnih cifer kot prpkit/sportline. Cifra na fedrah je kot OEM in se zacne z 5 51939103 ...ampak kako to dokažem na tehničnem saj bodo v oči padle rdeče fedre.
Sam imam 2009 letnik pa me zanima kako in če je potrebno to homologirat glede na to da so pri novejših modelih že serijsko vgrajene?
Pisal na eibach nimajo TUVja... pisal na Fiat Alfo Abarth vsi mekaj mutijo brez pravih odgovorov.
Bilokak info bi bil zlata vredn
Hvala

_________________
GAS pa duge luči


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: kdaj je potrebna homologacija, kdaj ni potrebe?
OdgovorObjavljeno: 10 Mar 2020 13:38 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 31
Prispevkov: 3547
Kraj: Sorško polje
Pobarvaj fedre na črno.

_________________
Integrale power ;)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: kdaj je potrebna homologacija, kdaj ni potrebe?
OdgovorObjavljeno: 10 Mar 2020 17:47 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1420
Kraj: Obala (med letom Lj)
torej cifra na fedrih je enaka kot OEM? torej , če jih moti barva, reči da so samo novi in imajo novi modeli rdeče barve, in če ne verjamejo naj si grejo sami številke preverjat na 2017 model.

_________________
Kupu avto, umru od lakote...
Vgradil LPG, še zmiraj lačen...
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: kdaj je potrebna homologacija, kdaj ni potrebe?
OdgovorObjavljeno: 12 Mar 2020 09:39 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 22
Kraj: Maribor
Ne barval ne bom, ker se mi zdi najstniško :škrbina:

Ja hvala za ta nasvet...bom reko naj preveri ker te fedre pridejo tovarniško noter iz trgovine ... sem hotel neki papir da mu tam na čelo nalepim =) če bo skakal pa ga ni...upam da imajo oni kako drugo bazo podatkov..
Ker avto bo vbistvu na enaki višini mislim da 10mm nižji torej to ni opazno ...
hvala za prijaznost... sporočim če bojo problemi =)

_________________
GAS pa duge luči


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 9 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games