Fiat klub Slovenija
http://www.fiat-klub.si/forum/

problem hladilna
http://www.fiat-klub.si/forum/viewtopic.php?f=22&t=10868
Stran 1 od 1

Avtor:  im nobody [ 17 Jul 2008 19:00 ]
Naslov prispevka:  problem hladilna

stvar je taka...zakaj mi vre v ekspanzijski hladilna tekočina in tudi teče vn čez pokrovček?ventilator dela,termostat je bil menjan 4 mesce nazaj!možni problemi?avto fiat tipo

ko pržgem ventilacijo(na vroče) dela normalno in ne teče več vn tudi vre ne več

Avtor:  mjurma2 [ 17 Jul 2008 19:26 ]
Naslov prispevka: 

Kaj pa pravi cagar za temp. vode? Vode je dost?

Avtor:  Uno [ 17 Jul 2008 20:13 ]
Naslov prispevka: 

Lahko je pokrovček zanič, v njem je namreč regulator tlaka, ki drži sistem pod določenim pritiskom. Če ni pokrovčka ali je pokvarjen voda vre.

Sistem zluftaj, zamenjaj pokrovček in bo vredu.

Avtor:  im nobody [ 17 Jul 2008 21:05 ]
Naslov prispevka: 

mislim da je bilo premalo vode...sem nalil in zgleda vredu...bomo vidl juti kaj bo ko grem u službo...kje pa ma pokrovček regulator tlaka?meni se zdi navaden pokrov...je pa tekla voda vn ko je bil zaprt seveda...odpiral nisem da mi nebi kaj v glavo fuknalo...ko sem pa prižgal ventilacijo na vroče in ko je voda zaokrožila je pa bilo vredi in ni več teklo vn...cager za temp.. je bil pa na normali

Avtor:  fixy [ 17 Jul 2008 21:12 ]
Naslov prispevka: 

Dihtunga je hin na glavi pa ti kompresija pušča v vodni sistem, posledično ti tudi malo vode teče v motor.
lp
mitja

Avtor:  Uno [ 17 Jul 2008 21:15 ]
Naslov prispevka: 

Ven teče če imaš zrak v sistemu in/ali preveč hladilne. Regulator je v pokrovčku, tam ko je ena luknja v plastiki, je zadaj kroglica pa feder (lahko je drugače, nisem ga razstavljal).

Avtor:  im nobody [ 17 Jul 2008 21:18 ]
Naslov prispevka: 

fixy napisal/-a:
Dihtunga je hin na glavi pa ti kompresija pušča v vodni sistem, posledično ti tudi malo vode teče v motor.
lp
mitja


če bi blo to bi bili mehurčki v vodi ko bi odprl sistem ker bi kompresija udarjala v ekspanzijsko ne...sam mehurčkov ni prav tako smetane ne pokrovčku

Avtor:  miloš [ 11 Jan 2009 13:14 ]
Naslov prispevka: 

problem je lahko tudi prevelika koncentracija hladilne tekocine ,ki ne sme bit premocna niti premajhna a v bistvu za nase kraje je ze -20 dovol ,ker antifriz se bol razteza kot voda in nastane vecji tlak
ce je motor hladen in mas lahko odprt pokrovcek na exspanziski nebi smelo nic ven metat sicer preden zalavfa ventilator se malo dvigne nivo pol pa pade
sam vedno imam v exspanziski posoti ,ko to pocnem termometer ,da vidim ce termostat ob pravi temparaturi odpre

je pa ponavad res znamenje ,ko hoce vodo vn vrzt ,da je dihtunga fuc al ,kot imam v zadnjem casu bol primere kar sama glava

Avtor:  Čare [ 11 Jan 2009 14:12 ]
Naslov prispevka: 

pri toplem motorju ti bo zmeraj vrglo vodo ven če je te preveč ali pa sistem ni prezračen.Voda se gleda pri mrzlem motorju.Enkrat me je en bravo zajebaval je nekje ustvaril zračni čep in mi je vodo ven metalo da je bilo veselje ko sem ga pošteno prezračil ne dela več problemov.

Avtor:  zuzek [ 19 Maj 2018 02:21 ]
Naslov prispevka:  Re: problem hladilna

Ko tipo stoji se iz delovne temperature 90 stopinj kr hitro povzpe na 95-100 in vžge ventilator, tudi samo po 10 km vožnje, ventilator dela večx temperatura ne pade pod 95

kaj bi blo narobe, da se tku hitru povzpe, temostat je menjan tekočina tudi

Stran 1 od 1 Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/