domov
  • Fiat Klub
  • WithCar
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Amortizer d.o.o.
  • Kovinoplastika Kavs
  • A2R
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Techno racing
  • Orange Audio
  • Poliglob
 
Danes je 06 Avg 2020 20:45

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 112 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Zgodovina FIAT-a
OdgovorObjavljeno: 28 Mar 2009 20:22 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Jun 2009 13:39 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana
Fiat za elito

Avtomobili torinske znamke Fiat sicer nikoli niso ravno sloveli po prestižnosti, vendar pa so vedno bile tudi izjeme, saj so se z nekaterimi modeli radi vozili tudi najbolj ugledni ljudje.

Slika
Fiat 2800 je bil velika limuzina, ki je s prednjim delom določala tudi tedanjo oblikovno linijo torinske avtomobilske tovarne

Takšen je bil tudi fiat 2800, razkošna 5-metrska limuzina, ki so jo v Torinu izdelovali med letoma 1938 in 1941, v svoj vozni park pa so jo poleg raznih premožnežev uvrstili tudi rimski papež Pij XII., italijanski kralj Viktor Emanuel III. in duce Benito Mussolini. Vsega skupaj so izdelali 415 primerkov tega avtomobila, ki so kot državniški avtomobili ali statusni simboli bogatih pogosto imel tudi po željah izdelane karoserije.

Slika
Fiat 2800 se je dobro skladal s tedanjimi predstavami o prestižu

Za pogon 1855 kg težkega avtomobila je sicer skrbel 2852-kubični vrstni šestvaljnik z močjo 63 kW (85 KM), ki ga je pognal do največje hitrosti 115 km/h. Fiat je sprva načrtoval tudi posebno razkošno 5,3-metrsko različico z motorjem V8, ki pa so jo opustili.

Slika
Kot kabriolet s platneno streho je bil všeč državnim veljakom

V letih 1939-44 so za italijanski generalštab izdelali tudi 210 primerkov modificirane različice fiat 2800 C MC, štirivratnega kabrioleta s skrajšano medosno razdaljo, ki je služil za poveljniški avtomobil na fronti. Leta 1943 so na osnovi te različice hoteli izdelati tudi avtomobil s pogonom na vsa štiri kolesa, vendar pa je razvoj prekinila italijanska kapitulacija septembra 1943.

Slika
Bertone je na njegovi šasiji razvil razkošni kabriolet

Slika
Različica 2800 C MC je bil namenjena vojaškim poveljnikom

(vir: http://www.siol.net/avtomoto/zgodovina/ ... elito.aspx)

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 10 Feb 2010 10:42 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana
Fiat turbina

Avtomobilske tovarne so v 1950. letih rade preskušale alternativne pogone avtomobilov, ki pa v nasprotju z današnjimi poskusi niso imeli nič skupnega z varčevanjem goriva.

Slika

Aprila 1954 je namreč testni voznik Carlo Salomano na strehi Fiatove tovarne Lingotto preskušal avtomobil s pogonom na plinsko turbino, ki so ga pomenljivo imenovali fiat turbina. Z avtomobilom so potem opravili še nekaj hitrih voženj na torinskem letališču ter dirkališčih Monza in Castel Furano, potem pa so se z njim odpravili na dirko za veliko nagrado v Rimu. S plinsko turbino naj bi vozil hitreje od 200 milj na uro (320 km/h), vendar to ni bilo nikoli potrjeno.

Slika

Fiat je, podobno kot njegova tekmeca Rover in Chrysler, ki sta tudi preskušala avtomobile s plinsko turbino, kmalu spoznal, da je ta način pogona zelo potraten z gorivom. Ker to tudi tedaj nikakor ni bilo sprejemljivo za osebne avtomobile, so projekt kmalu ukinili.Še največ pozornosti je fiat turbina vzbudil na avtomobilskem salonu v Torinu, saj so mu Fiatovi rokodelci ročno skovali karoserijo, ki jo je v futurističnem slogu znanstveno-fantastičnih stripov oblikoval domiselni inženir Luigi Fabio Rapi. Fiat je s tem tudi dosegel namen, saj se je ob koncu kriznih let po drugi svetovni vojni hotel spet pokazati kot upoštevanja vredna tehnološka sila.

(vir: http://www.siol.net/Avtomoto/Zgodovina/ ... rbina.aspx)

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Sep 2010 08:47 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana
1952

Fiat 8V

Pri Fiatu so konec štiridesetih let prejšnjega stoletja razvijali veliko limuzino z motorjem V8, ki pa se je izkazala za pretežko in prepočasno, zato so projekt opustili.

Slika

Športnik namesto limuzine

Ostal pa je motor V8 s 70-stopinjskim kotom med valji, 1996 kubičnimi centimetri delovne prostornine in največjo močjo 77 kilovatov, ki se je zdel kot nalašč za vgradnjo v športni avtomobil. Ni preteklo veliko časa in na Fiatovem razstavnem prostoru na avtomobilskem salonu v Ženevi je spomladi 1952 stal športni kupe "otto vu", kot so Italijani izgovarjali oznako 8V.

Učinkovit paket

Športno elegantno karoserijo preprostih linij so mu ukrojili kar pri Fiatu in pri tem izdatno izkoristili vetrovnik torinske politehnike, Fiatov znameniti inženir in oblikovalec Dante Giacosa pa se je potrudil, da so zanj razvili presenetljivo učinkovito šasijo, pri kateri so spredaj in zadaj uporabili posamične obese fiata 1100. Da je nastal tehnično uspešen izdelek, je dokazal tudi vodja Fiatovih testnih voznikov Carlo Salomano, ki je fiat 8V na avtocesti med Torinom in Milanom pognal do tedaj zelo impresivne največje hitrosti 207 kilometrov na uro, čeprav je največja hitrost uradno znašala 192 kilometrov na uro.

Edini fiat V8

Fiat se je odločil za omejeno serijo, zato je izdelal le 114 avtomobilov, ki so ostali tudi edini fiati z motorjem V8. Vsi niso imeli tovarniške karoserije, saj so kar nekaj šasij po svojih zamislih nadgradili Vignale, Bertone, Ghia in Pinifarina, Fiat pa je en primerek opremil celo s plastično karoserijo.

(vir: http://www.siol.net/Avtomoto/Zgodovina/ ... at_8V.aspx)

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Nov 2010 10:12 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana
1966

Uspešen italijanski športnik

Morda se ob obilici italijanskih superšportnih avtomobilov zdi nenavadno, da za komercialno najuspešnejši italijanski športni avtomobil velja precej skromni fiat 124 spider.

Slika

Priljubljeni model

Vendar je res tako, saj je bil prav tako priljubljen ob predstavitvi leta 1966 kot ob slovesu leta 1985, torej kar dve desetletji pozneje. Tudi danes se lahko pohvali z množico navdušenih ljubiteljev.

Živahen motor

Fiat 124 spider se je že v začetku pohvalil z živahnim motorjem z dvema odmičnima gredema in klinastim jermenom namesto verige. Najprej je bil le 1438-kubični z največjo močjo 66 kilovatov, ki je omogočal največjo hitrost 163 kilometrov na uro. Leta 1969 mu je sledil 1608-kubični, leta 1972 pa 1756-kubični. Vlogo osnovnega motorja je istega leta prevzel 1592-kubični motor. Leta 1979 je bil v vseh modelih na voljo le še 2-litrski motor, ki je v turbinsko polnjeni najmočnejši različici dosegel največjo moč 99 kilovatov in omogočal največjo hitrost 192 kilometrov na uro.

Zmogljiva tehnika

Motorju je ustrezalo tudi sodobno podvozje z zadnjo premo z vijačnimi vzmetmi in kolutnimi zavorami na vseh štirih kolesih, zato so bile vozne lastnosti zelo dobre. K živahnosti je pripomogel tudi petstopenjski menjalnik, ki je bil poleg štiristopenjskega sprva na voljo za doplačilo, potem pa je postal serijski. V zadnjih letih so si lahko lastniki omislili celo samodejnega.

Pininfarina

Pininfarina je poskrbel za obliko karoserije z 2+2-sedežno konfiguracijo, ki ji privlačnosti niso mogli odvzeti niti veliki odbijači, ki so jih zahtevali na severnoameriški celini, sicer največjem trgu za ta model. Oblikovalec je nazadnje dal fiatu 124 spiderju tudi ime, saj ga v zadnjih letih niso več prodajali kot fiat, ampak kot pininfarino.

(vir: http://www.siol.net/Avtomoto/Zgodovina/ ... rtnik.aspx)

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2011 11:22 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana
1908

Prerez Fiatovega dirkalnika za Ameriko

Fiat je model S.61 leta 1908 predelal v dirkalnik S.61 corsa, s katerim so dirkali predvsem onstran velike luže.

Slika

Tehnika njegovega časa

Zanj so olajšali šasijo in ventile 10-litrskega štirivaljnika vgradili nad motorno glavo, zaradi česar je dosegal največje hitrosti nad 150 kilometrov na uro. Motorni valji so bili poleg tega opremljeni tudi s po dvema vžignima svečkama, ki ju je napajal nizkonapetostni magnetnik. Motorna moč se je na zadnji kolesi prenašala prek štiristopenjskega menjalnika in verižnega prenosa, za ne preveč učinkovito zaviranje pa je skrbela tračna zavora na gredi.

Uspešni dirkalnik

Fiat S.61 corsa je med letoma 1908 in 1912 sodeloval na mnogih dirkah po ZDA in dosegel tudi nekaj uspehov. Med najbolj odmevnimi so bili tretje mesto na dirki 500 milj Indianapolisa leta 1911 ter prvo in drugo mesto na dirki v Santa Monici maja 1912. Zmagovalec Ted Tetzlaff je 487 kilometrov dolgo stezo prevozil s povprečno hitrostjo 127,17 kilometra na uro. Oktobra 1912 je Caleb Bragg s fiatom S.61 corsa osvojil tudi prvo mesto na dirki za veliko nagrado Amerike v Milwaukeeju.

(vir: http://www.siol.net/avtomoto/zgodovina/ ... eriko.aspx)

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 06 Feb 2011 18:45 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana
http://www.zurnal24.si/avtosvet/zastava ... 902/clanek :)

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Feb 2011 09:32 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana
1972

Fiat je v sedemdesetih letih razvil prototip pravega mestnega malčka

V okviru projekta city car prototype je namreč nastal dvosedežni avtomobilček, ki je v marsičem napovedal poznejše malčke.

Slika

Zares majhen avtomobil

Fiat je tedaj seveda imel že obilo izkušenj z majhnimi avtomobili, ki so segale že v leta pred drugo svetovno vojno, vendar je šel s projektom city car prototype še dlje, saj ga je namenil le dvema potnikoma, ob katerih je bilo dovolj prostora zgolj za nakupovalne vrečke. Motor je bil po zgledu fiatov 500 in 126 seveda predviden v zadku, pred voznikom in sopotnikom pa je bilo dovolj prostora le za ureditev zračenja potniške kabine. To je bilo nujno potrebno, saj so bile bočne šipe togo pritrjene v okvirje vrat in se jih ni dalo odpirati.

Sodobne in samosvoje oblike

Fiat je prototip uradno označil kot "oblikovalsko študijo mestnega avtomobila", zato z njim ni opravljal nobenih dejanskih preskusov. Kompaktni dvosedežni kupe so sicer zaljšali tedaj sodobne in samosvoje karoserijske linije z velikimi odbijači, s precej črne plastike in z velikimi steklenimi površinami, ki bi v mestu verjetno omogočale dobro preglednost.

(vir: http://www.siol.net/avtomoto/zgodovina/ ... alcka.aspx)

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Zgodovina FIAT-a
OdgovorObjavljeno: 09 Maj 2011 19:09 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Zgodovina FIAT-a
OdgovorObjavljeno: 09 Maj 2011 19:15 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana
Zakaj na italijanskih avtomobilih ni številke 17

Slika

Nesreča v Monzi

Številko 17 je menda na svojem avtomobilu imel italijanski dirkač Ugo Sivocci, ko se je na dirkališču v Monzi smrtno ponesrečil med preskušanjem novega dirkalnika alfa romeo P1. Razvoj dirkalnika, ki je nastajal pod vodstvom Alfinega glavnega konstruktorja Giuseppeja Merosija so takrat ustavili.

Enzov prijatelj

Sivocci je sicer začel dirkati s kolesi, po prvi svetovni vojni pa je postal avtomobilski mehanik. Spoprijateljil se je z Enzom Ferrarijem, ki ga je uvrstil v Alfino dirkaško moštvo, v katerem je dosegel precej uspehov. Uspešen je bil predvsem z dirkalnikom alfa romeo RL targa florio, s katerim je leta 1923 zmagal na dirki Targa Florio. Sivocci je na svojem avtomobilu imel naslikano tudi zeleno deteljico na beli podlagi, ki jo je moštvo Alfa Romeo prevzelo kot simbol sreče, pojavlja pa se tudi na zmogljivih avtomobilih milanske znamke. Sivocciju nikakor ni prinesla sreče.

Nesrečno število

Opustitvi številke 17 je poleg Sivoccijeve nesreče sicer verjetno botrovalo tudi dejstvo, da ta v Italiji velja za nesrečno. Za to naj bi bila dva razloga, ki sta povezana z njenim zapisom. Stari Rimljani so jo namreč zapisovali kot XVII, kar je mogoče preurediti v besedo VIXI, ki v latinščini pomeni "živel sem", zapisovali pa so jo na nagrobnike. Tudi v arabskem zapisu naj bi bila nesrečna, saj menda spominja na človeka na vislicah.

(vir: http://www.siol.net/avtomoto/zgodovina/ ... ke_17.aspx)

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Zgodovina FIAT-a
OdgovorObjavljeno: 24 Jun 2011 20:50 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana
MASERATI HONOURS FANGIO'S 100TH ANNIVERSARY

Maserati honours one of its favourite ‘sons’ by reminding motor racing fans around the world of what would have been the 100th birthday of the legendary Juan Manuel Fangio, today, June 24.

Celebrations will be held in the UK at the Goodwood Revival (16-18 September), of which Maserati is a sponsor. Their annual feature tribute will be to Juan Manuel Fangio, on the centenary of his birth and 60th anniversary of him winning the first of his five world championships. A daily track parade will include a variety of his most famous cars, to honour the life and achievements of this incredible man.

Born in Balcarce, Argentina on 24 June 1911, Fangio’s name will be forever linked with some of the greatest accomplishments in the history of motorsport.

A winner of five Formula One World Championships, Fangio took two of his titles in Maseratis, bringing the most coveted prize in racing back to Maserati’s Modena home in 1954 and 1957.

Fangio will forever be remembered for saving the greatest drive of his life to win his fifth and final World Championship in a Maserati 250F. On August 4, 1957, he lost the lead at the Nürburgring by pitting to refuel – an unheard-of strategy at the time – but went on to drive an incredible race, repeatedly smashing the lap record, closing a 1 minute 48 second gap and overtaking the two leading Ferraris to achieve his final grand prix victory. At the end of the race, Fangio confessed that he had driven "in a state of grace" and that it was the best he had ever driven in his life.

The son of Italian emigrants to Argentina, Fangio always maintained a special relationship with Italy and, in particular, with Modena and Maserati.

The echo of one of his famous statements still resounds at Maserati’s headquarters in viale Ciro Menotti in Modena: "I raced and won with cars of all makes, but I always had a special relationship with Maserati. Not only were they safe and reliable cars always on the cutting edge of technology, but there was a relationship of friendship and a special atmosphere between the brand and I...felt at home."

Slika

VIR

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Zgodovina FIAT-a
OdgovorObjavljeno: 05 Jul 2011 07:49 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana
Dirkalnik z vražjim imenom

Na letošnjem festivalu Goodwood Festival of Speed v Veliki Britaniji je nastopil tudi fiat mefistofele, velikanski avtomobil za doseganje rekordov.

Slika

Podaljšana šasija in letalski motor

Na osnovi fiata SB4 corse iz leta 1908 ga je leta 1923 kot edini primerek zasnoval britanski dirkač sir Ernest Eldridge. Osnovnemu Fiatovemu dirkalniku je z deli londonskih avtobusov podaljšal šasijo, potem pa vanj vgradil letalski vrstni šestvaljni motor fiat A12 bis, ki je iz delovne prostornine 21,706 litra že pri 1800 vrtljajih na minuto razvijal največjo moč 235 kilovatov. Menjalnik je bil štiristopenjski, prenos motorne moči na zadnja kolesa verižni, premi togi sta bili opremljeni z listnatimi vzmetmi, zavore pa so bile le na zadnjih kolesih.

Slika

Rekord na odprti cesti

Eldridge se je z mefistofelejem, ki so ga tako poimenovali zaradi isker in oblakov dima, letečih iz izpušnih cevi motorja, podal v Arpajon v Franciji, kjer je 12. julija 1924 z njim dosegel rekordno hitrost 234,980 kilometra na uro na leteči kilometer. To je bil menda tudi zadnji rekord v vožnji avtomobila na odprti cesti. Eldridge se je oktobra 1924 z njim podal še na dirkališče Motlhéry, kjer je v eni uri prevozil 210 kilometrov in 230 metrov in dosegel največjo hitrost 218 kilometrov na uro, kar je bil tudi svetovni rekord.

VIR

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Zgodovina FIAT-a
OdgovorObjavljeno: 20 Sep 2011 19:56 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Zgodovina FIAT-a
OdgovorObjavljeno: 27 Feb 2012 14:47 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana
Bolhca je stara štirideset let

Letos bomo obeležili zanimivo avtomobilsko obletnico, saj bo 40. rojstni dan praznoval fiat 126, ki smo ga pri nas poznali kot bolhco in še kaj.

Slika

Zamenjava za cinquecento

Fiat je namreč leta 1972 predstavil fiata 126, mestnega malčka, s katerim je nadomestil že precej ostarelega fiata 500. Zamenjava je bila bolj oblikovne in izpopolnjevalne narave. Z zunanjimi oblikami se je sicer zgledoval po večjem fiatu 127, fiat 126 je bil tehnološko precej podoben svojemu predhodniku, pri katerem je zadaj vgrajeni motor gnal zadnji kolesni par. Dvovaljni motor je sprva razpolagal s 594, od leta 1977 pa s 652 kubičnimi centimetri delovne prostornine. Moč se je sicer le za en kilovat povečala na 18 kilovatov, navor je z 39 narasel na 43 njutonmetrov. Motor ni ravno razmetaval z močjo, a je povsem zadostoval potrebam voznikov v prenatrpanih italijanskih mestih.

Dolgo življenje

Fiat 126 se je, kljub temu da v začetku niti ni bil zares sodoben avtomobil, pohvalil s precej dolgim življenjem. V Italiji so ga sicer nehali izdelovati že v osemdesetih letih, zato pa so ga na Poljskem še dolgo izdelovali pod imenom poljski fiat 126p. Leta 1984 ja tako doživel lepotno prenovo, ko je dobil zajetnejše plastične odbijače in novo armaturno ploščo, tri leta pozneje pa je kot fiat 126 bis dobil vodno hlajeni motor v zadku, nad katerim so uredili celo manjši prtljažnik. 704-kubični motor z največjo močjo 19 kilovatov so razvili Poljaki sami. Proizvodnja fiata 126 se ni končala niti po uvedbi sodobnega cinquecenta. Leta 1994 je namreč doživel še eno lepotno prenovo in postal fiat 126 EL, decembra 1996 pa je kot fiat 126 ELX dobil celo katalizator izpušnih plinov. Tedaj so ga tudi uradno preimenovali v malucha (malček), kakor so ga na Poljskem vedno poznali. Ko se je proizvodnja leta 2000 končno iztekla, so zadnjih tisoč avtomobilov so poimenovali happy end.

Slika

Vrsta vzdevkov

Fiat 126 je imel zares veliko vzdevkov. Pri nas smo ga poznali kot bolho, pičipokija, pejeka, kalimera ali nulatri, v drugih državah nekdanje Jugoslavije pa je bil peglica, Madžari so mu rekli kispolák (majhen Poljak), törpe-polyak (škratasti Poljak) ali egérkamion (mišji tovornjak), v Nemčiji pa so mu rekli bambino. V Albaniji je bil kikirez, na Kubi polaquito, v Čilu bototo, na Poljskem pa so ga poleg malucha imenovali še kaszlak (pokašljevalec).

Slika
Slika
Slika

VIR

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Zgodovina FIAT-a
OdgovorObjavljeno: 20 Mar 2012 11:27 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana
Zgodovina fička

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Zgodovina FIAT-a
OdgovorObjavljeno: 14 Maj 2012 18:14 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Zgodovina FIAT-a
OdgovorObjavljeno: 18 Maj 2012 09:13 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Zgodovina FIAT-a
OdgovorObjavljeno: 30 Dec 2012 17:55 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana
Slika

Fiat 128 S coupé

Slika

Fiat 128 Berlina

Slika

Fiat 500

Slika

Fiat 850 Familiare

Slika

Fiat 2300 Familiare

Slika

Fiat Abarth 595 Competizione

Slika

Fiat 2300 S Coupé

Slika

Fiat 900e commercial

Slika

Fiat 127 Sport

Slika

Fiat Abarth ot 2000 Mostro

Slika

Fiat 500 Jolly

Slika

Fiat 131 Abarth Stradale

Slika

Fiat 900e Panorama

Slika

Fiat 127 Sport 75 hp

Slika

Fiat 2300 Luxe

Slika

"Familija" Fiat 128

Slika

Fiat 2300 Coupé

Slika

Fiat 127 L

Slika

Fiat 2300 Coupé verzija Luxe

Slika

Fiat 124 Coupé

Slika

Fiat 128 Panorama

Slika

Fiat 600 Multipla

Slika

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Zgodovina FIAT-a
OdgovorObjavljeno: 30 Dec 2012 18:18 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13091
Kraj: Ljubljana
Fiat 124

Slika

Fiat 131

Slika

Fiat 132 Pininfarina

Slika

Fiat 128 Abarth

Slika

Fiat 131 Mirafiori

Slika

Fiat 124 Spider Abarth

Slika

Fiat 124 Special

Slika

Fiat 124 Coupé Sport 1600

Slika

Fiat 128 Familiare

Slika

Fiat 128

Slika

Fiat 132

Slika

Fiat X1/9

Slika

Fiat Ritmo Abarth 125 TC

Slika

Fiat 128 panorama

Slika

Fiat 1500 S Cabriolet

Slika

Fiat 131 Supermirafiori Panorama

Slika

Fiat Uno serija 1

Slika

Fiat 130 Coupé in Berlina

Slika

Fiat 1500

Slika

Fiat 125 5 vrat

Slika

Fiat 132 serija 3

Slika

Fiat x1/9

Slika

Fiat 130

Slika

Fiat Panda 4x4

Slika

Fiat 1500 Luxe

Slika

Fiat Tipo 2.0 ie 16V 3 vrata

Slika

Fiat 131 SW Spec US

Slika

Fiat 124 T Special

Slika

Fiat Dino coupé

Slika

Fiat Ritmo Cabrio

Slika

Fiat 131 Racing

Slika

Fiat 1300/1500 Familiare

Slika

Fiat Tempra SW 4x4

Slika

Fiat Dino Spider

Slika

Fiat 126

Slika

Fiat Croma

Slika

Fiat 131 Panorama

Slika

Fiat 850 Moretti

Slika
Slika

Fiat 128 spec US

Slika

Fiat ritmo 105 TC

Slika

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Zgodovina FIAT-a
OdgovorObjavljeno: 31 Dec 2012 00:46 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
Argenta
Slika

Regata
Slika

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 112 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games