domov
  • Fiat Klub
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • A2R
  • Amortizer d.o.o.
  • Orange Audio
  • Poliglob
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Kovinoplastika Kavs
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • WithCar
  • Techno racing
 
Danes je 29 Maj 2020 18:15

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 59 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Re: brav0
OdgovorObjavljeno: 22 Jan 2007 14:43 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 35
Prispevkov: 1
Moje izkušne z Fiat Tipotam so pa bolj slabe mev sem pa kar 5 tipotov noben ni preživev
vsi so zaribal. 1.4in 1.6 motor sta prešvoh za težo karoserije najbolj me je navdušiv 2.0 16V sam ko mi je ribniv motor so pa bli stroški taki da je groza.
sam ko enkrat začne tipo crkvat se problemov ne rešiš več popraviš tisto kar ti je crknil ti čež par dni crkne druga stavr. v 3 letih ko sem mev tipote sem jih več šrafov kot voziv.
edin kar sem ugotoviv da je tipo narejen bolj za družinski avto da ga voziš po omejitvah.
športnih vožen ne zdrži. :066.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Stilo
OdgovorObjavljeno: 01 Apr 2007 11:31 
Odsoten
Deklice
Deklice
Uporabniški avatar

Prispevkov: 7
Model: Stilo
Motor: 1'6 16V 103KM
Letnik: 2002
Kilometri: 43.000
Kupljen: 2002

Motor: Poleg oblike, lege na cesti in sarma, najboljsa stvar. V drugi prestavi je bolj len, ga je treba malo navit in pohodit, v visjih prestavah je zelo odziven. Z motorjem v petih letih ni bilo nobenih tezav. 9/10, ker je prevelika poraba.
Poraba: Prevelika. Vedno 9-10 litrov, pa nimam pretezke noge. 5/10
Karoserija: 10/10
Podvozje: Avto je 3-vratni, zato je trsi, kar mi je vsec. Je zelo stabilen. 10/10
Notranjost: Pregledna, vse je na mestu in se hitro navadis kam morajo iti prsti. Oblazinjenje mojega avta je mogoce prevec obcutljivo, zato pa obstaja vec razlicic. Usnjen volan zelo dobro sede v roke, dobra stran je tudi, da z visjo hitrostjo postaja vodenje avtomobila trse, saj je obcutek veliko boljsi. 9/10
Oprema: Veckrat ponagaja elektronika. Vcasih opozarja za prave napake, vcasih za napake, ki jih ni. Je pa sigurno vredno pregledat vsako piskanje. Upam, da so na kasnejsih modelih izboljsali delovanje lamelne strehe oz. samo izdelavo. Glede na podobo, ki jo avto kaze na zunaj, bi pricakovala manj skripanja v notranjosti oz. vecjo kompaktnost. 8/10
Koncna ocena: Avto se mi je zelo prikupil, zelo rada ga vozim, zato vlece ocena navzgor, a ker ima svoje pomanjkljivosti kot je npr. poraba, je moja koncna ocena 9/10.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Apr 2007 18:55 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 35
Prispevkov: 294
Kraj: Slovenska Bistrica
Model: Tipo
Motor: 1.4IE
Letnik: 1994
Kilometri: Uradno 119k. Neuradno krepko preko 200k :015.gif:
Kupljen: 2005

Motor (1-10): Od začetka se mi je zdel dovolj za moje potrebe, a z izkušnjami se pojenja želja po več hrčkih. Za svojo težo je nekoliko podhranjen. 6/10
Poraba (1-10): Poraba se mi giblje med 7-9l. Kak in kje ga pač vozim. Če je AC itak ženem kolk gre. 8/10
Karoserija (1-10): Še nič rjav 10/10
Podvozje (1-10): Malo ga serje za moj okus prevelik nagib. Drugač je pa dost trdo. 7/10
Notranjost (1-10): Za svoj letnik je imel lep dizajn. Zdaj ga je pač čas povozil. Edino naslonjala za glavo bi lahko bla oblazinjenja (pač cena za opremo S). Za svojo velikost je tudi presenetljivo prostoren. Sam bog ve, kaj sem v njemu že vse vozo. 9/10
Oprema (1-10): Oprema S. Sicer je osnovna, a le imam el. pomik šajb. Bi pa mater prodal za servota :zeko:. (bi podal oceno, če bi imel SX opremo).
Končna ocena (1-10): Bil sem že trdo odločen, da zadevo zapeljem na odpad (noben se več ne bo vozo s tem avtom) in kupim novega grandeja, a sem preveč navezan nanj, da bi ga zavrgo. Enostavno preveč dobro mi služi. Super avto za voznika začetnika. 9/10. :041.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Apr 2007 22:46 
Odsoten
FIAT LUX
FIAT LUX
Uporabniški avatar

Starost: 48
Prispevkov: 66
Kraj: kranj
Model: stilo mw
motor: 1,9 jtd 115KM
letnik: 2005
kilometri: 50.000+
kupljen:2006
Motor: 9 (jtd je pač jtd, še preden sem ga kupil, sem malo povpraševal naokoli in nihče ni imel pripomb čez te mašine. Za moj okus je mogoče preglasna, vendar sem bil prej vajen bencinarjev in je to zgolj moja osebna ocena. Drugače pa čisto v redu zadeva za moj stil vožnje (turističen :)
Poraba: 9 (kot sem že omenil, vajen bencinarja je dizel kar presenečenje-za denarnico seveda :) Trenutno se giblje okoli 6 (ne divjam, AC povprečno 130, občasno max 180)
Karoserija: 10 (po enem letu uporabe nič zarjavela-nekaj praskic-a pač vzamem v zakup, ker je bil fičo v rentacar agenciji...)
Podvozje: 10 (kaj pa vem, pravijo, da se močno nagiblje. Skozi ovinke je stabilen, tako da ne morem podati konkretne ocene o bolj dirkaškem stanju. Moj način vožnje očitno ustreza podvozju :)
Notranjost: 9 (pri avtih je vse podrejeno moji višini-2m, tako da lahko rečem, da je spredaj zame skoraj dovolj prostora. Sopotnik ima prav tako ogromno prostora. Površine za odlaganje so priročne, jih je dovolj, moja verzija sicer nima zadnje klopi pomikajoče, a jo ne pogrešam. sedeži so prijetni, a za dolge vožnje vseeno niso primerni (recimo o neprekinjeni vožnji kakih 5 ur ali več). tudi tukaj je subjektivna ocena zaradi moje višine. skratka, prostora v prtljažniku je tudi veliko)
Oprema: 9 (imam dynamic opremo, sem povsem zadovoljen, nekatere stvari bi lahko bile že serijske, a kot sem že rekel, slo verzija in italijanska verzija dynamic sta si dokaj različni. skratka, vzel v zakup in nimam pripomb)
Končna ocena: 9 (kot moj prvi fičo-fiat, me je prijetno presenetil. Na začetku nekaj težav z elektroniko, ki se je začuda sama popravila (res, ne pretiravam), težave z občasnim cviljenjem v vzvratni vožnji, rahlo preglasnim in tresenjem motorja-sedaj sem se že navadil...prostoren, varčen, tudi na pogled všečen, čeprav mi zadek deluje nekoliko nedokončano :) tudi obdelava je spodobna, nekaj plastike je začelo malce "štrleti" ali pa se je odlepila, a sem popravil. tako da, zadovoljen voznik

:054.gif:

_________________
FIAT LUX !


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Jul 2007 15:32 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 34
Prispevkov: 3
Kraj: Krško
Najprej lepo pozdravljeni vsi skupaj...

Pa bom še jst napisal moje izkušnje z mojim prvim avtom...

Sicer imam zdej Alfo, ampak sem prej 3 leta imel Fiata in je ta še pri hiši (dal sestri :) )...

Model: Bravo SX
Motor:1.6 16V, 103 KM
Letnik: 1997
Kilometri: 151000
Kupljen: začetek decembra 2003

Motor (10/10): Motor je izredno zanesljiv, saj po 150000 km (oz 90000km kok sm jst z njim naredu) ni bilo nikoli niti najmanjše okvare na motorju - enak je kot dne ko sem ga kupil. Vleče zadovoljivo, sploh od 4000rpm do 6000rpm. Končna 200km/h s serijskimi 14". Ne bi mogel bit boljsi...

Poraba (8/10): Kot že ocena pove - v povprečju 8l/100km. Obstajali so tudi ekstremi - min 6.8l/100km (relacija: morje-v ZG na kavo na poti-LJ-Brnik :038.gif: ) ; max 10.3 (po mestu); poraba olja - 9deci/15000km (na servisni interval od max do skoraj min)

Karoserija (10/10): Rje enostavno ni nikjer... (tudi po 10 letih)

Podvozje (9/10): Dokler nism kupu Alfo sm mislu da ne more biti boljse... :muahahaha: Občutek v vožnji je nekaj posebnega...

Notranjost (7/10): Še danes pred konkurenco kar se tiče izgleda, izdelava je tudi vredi, edino plastika je trsa...

Opremljenost (6/10): Pogresal sem klimo, ABS, dodaten air bag (tega sicer nism pogresal, ampak menim da bi lahko bil pomemben - imel sem samo eno zračno blazino - na voznikovi strani) ter kake felgice - zato 4 pike dol...

Končna ocena (9/10): Še ga imamo in ga ne damo! :014.gif:

Aja, pa primerjava je vršena napram Alfi 147 in Renaultu Meganu (ki ga imamo tudi doma)

_________________
Ora Et Labora!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Sep 2007 23:21 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 35
Prispevkov: 27
Kraj: Logatec
eni ful pluvajo čez fiate. sam ne vem zakaj nč mu ne manka pa če ti slučajnooooo kej crkne maš pr zahodnih sosedih kosou kukr čš. vem


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 25 Sep 2007 23:54 
Odsoten
Fiat - G H O S T

Starost: 37
Prispevkov: 426
Kraj: LJUBLJANA
Model: Brava 1.4i 12V SX
Motor: 1358 ccm 1.4i 12V
Letnik: 1996
Kilometri: 154.000 km
Kupljen: 10/2006

Motor (9/10): Nisem imell problemov z njim, pokvarila se mi je edino benzin pumpa, ampak
po tolikih letih, me niti ni presenetilo, saj je bila pri menjavi originalna na avtu
Poraba (7/10): Poraba se giblje od 6,5 litra do 9,8 litra in je odvisna od relacije, in načina vožnje seveda, na relacijah pije od 6-8, mestna 8-9, kombinirana pa 7 odvisno od stopalke

Karoserija (7/10): Rja se je pojavila na parih mestih v majnih primerih kot so pikice, nisem presenečen - saj bo 11 let starosti. Mali minus, drugi minus plastika in kovina na držalu brisalca ter pod ogledali vozila odpada, se lušči. Tretja stvar so pa kljuke, zgrešene z slabo gumo, ki pod vplivom sonca uniči lepoto avta, (še sreča, da obstaja marea), nasplošno pa zelo v redu, če pogledam samo par vozil istega letnika, pa zgledajo 30 let ne pa 11.

Podvozje (10/10): Avto je dokaj trd. Vodljivost nima težav, mogoče kakšni dodatki v obliki fedrov, nizkoprofilnih gum ali mortizerjev športnega tipa.

Notranjost (10/10): Brava je zelo prostoren avto, dokaj družinskega tipa, v mojh izkušnjah za 3 člansko družinco se je izkazal, mislim pa da bo za 4 člana še vedno dovolj prostora. Udobni sedeži, pregledna armatura, prtljažnik velik, zadaj dovolj prostoren za sopotnike.


Oprema (10/10): ta model ima super opremo: 2× zračna blazina, servo volan, ABS, šibedah(strešno okno), kodiran vžig mororja, električna stekla spredaj, centralno daljinsko zaklepanje, volan in sedež nastavljiva po višini.

Končna ocena (9/10): Avto ponuja veliko opreme in prostora za svojo ceno. Ni tako drag za vzdrževanje in servisiranje. Ima svoj minus ali dva, ampak zato prevladuj drugod pozitivno stališče in ga zato uvršča med "ljudske avtomobil" - za primer poglejte na cesto ali pa v svojo sosesko, dosti ljudi si ga lahko privošči, saj je dober avto
:036.gif: :036.gif:

_________________
FIAT STILO MW 1.9 MJET


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 29 Nov 2007 19:14 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 34
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Model: Uno 60S
Motor: 1108ccm
Letnik: 1992
Kilometri: 90.000 (realni)
Kupljen: 2005

Motor (10/10):
Do zdaj ni bilo še nobenega problema z motorjem, čeprav je večino kilometrov naredil mrzel (večinoma kratke fure 4x dnevno po 2km). Letos je sicer začelo puščat tesnilo pokrova ventilov, tako da ga bom zasilikoniral ko bom mel čas. Moči ima dovolj, saj je avto lahek.

Poraba (8/10): Odvisno kam se vozim, trenutno 6,5L, poleti sem imel 5,6L - večinoma 50km relacije

Karoserija (5/10): Avto ni pocinkan, tako da je nekaj rje na podvozju, glede na to v kakšnih razmerah je bil vožen pa mu ne gre zamerit.

Podvozje (7/10): Avto ni za divjat po ovinkih ker je lahek, podvozje drugače ni slabo. Zadnji amortizerji so še original in delajo kot novi, prednje sem zamenjal.

Notranjost (7/10): Ni tako slaba. Sedeži so dokaj dobri, prostora je za tak avto ogromno.

Oprema (6/10): Nima nobene dodatne opreme, to pa ima tudi predost, saj se nima kaj pokvarit.

Končna ocena (8/10): Avto mi odlično služi, je zanesljiv, pregleden, prostoren, ima majhno porabo, nizke stroške vzdrževanja, kljub letom še vedno dobro izgleda... Nameravam ga imeti do konca študija, potem pa bom kaj boljšega nabavil. Sem pa na ta avto precej navezan, tako da ga bom verjetno potem še vedno imel kot drugi avto.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 29 Nov 2007 19:57 
Odsoten
Modri Dirkac
Uporabniški avatar

Starost: 31
Prispevkov: 262
Kraj: Jesenice
Model: Bravo SX
Motor:1.6 16V, 103 KM
Letnik: 2000
Kilometri: 90.000
Kupljen: Maj 2006

Motor (8/10): Motor je izredno zanesljiv, delal vedno brez problema, uzgal iz prve,ni cukal, ni rukal, skratka lahko bi mu dal najvisjo mozno oceno.Ampak se za to nisem odlocil, ker je enostavno, preglasen in na vsake toliko casa ga malo mede

Poraba (8/10): Kot že ocena pove - v povprečju 8l/100km. Povprecna je kar ¨zadovoljiva¨, vendar mene osebno je bolj motilo, da pri hitrosti od 170km/h i vec je pil zelo zelo veliko. Za primer naj povem da je meni popil skoraj puhn tank bencina v 200kilometrih (jesenice- Ljubljana-jesenice). Je pa res da sem su maximalno (200km/h)

Karoserija (8/10): Pri meni sta bili 2 kriticni mesti z rjo tako, da ne morem dati desetko.

Podvozje (7/10): Podvozje je kar svetla tocka bravota.Vendar se vedno, kar precej nestabilno in trdo.Parkrat je su avto prou lepo postran (vendar ne zanalsc)

Notranjost (6/10): Notranjost je po mojem okusu kar prijetna, preprosta, vednar hkrati domaca,lepo narejena. Bolj me moti zadnji del, kjer pa mi je veliko stvari zgresenih.

Opremljenost (2/10): Tukaj zelo tezko govorim, ker ce primerjam bravota z trenutnim BMWjem ki je 97 letnik, potem bravo ni imel niti O od opreme. Ce pa govorim na splosno je pa imel kar lepo opremo, od avtomaticne klime do wekslerja,2 airbaga.

Končna ocena (7.5/10): Za ta denar, zagotovo best buy.

_________________
Slika
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izkušnje s Fiati
OdgovorObjavljeno: 20 Feb 2008 14:19 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 19
Model: Fiat Punto 55S
Motor: 1.1 55KM
Letnik: 1998
Kilometri: 70.000 ko je šel iz hiše
Kupljen: 2004

[b]Motor (1-10): 3
Malo navora, nič ne da od sebe v višjih vrtljajih. Zgolj za normalno vožnjo, nič veselja.
Poraba (1-10): 4
Ob normalni vožnji niti ne tako visoka, če si tiščal je narasla. Ni pa šparovček :fu: .
Karoserija (1-10): 5
Oblika nič posebnega, zelo pregledna.
Podvozje (1-10): 4
Precej nihajoče: zanimivo gledat te Punte na AC, kako se ziblje čez daljše neravnine. Dodatni 5mm distančniki (strošek 10 EUR) občutno izboljšali lego v ovinkih :050.gif: .
Notranjost (1-10): 4
Slaba kvaliteta plastike, na kateri se poznajo vsi risi, nekaj čričkov, dobra tkanina na sedežih, slabi sedeži brez stranske opore: odlična notranja prostornost :042.gif:
Oprema (1-10): 4
nič posebnega: centralno (dodatno se splača dati daljinsko, strošek cca. 60 EUR), spredaj stekla električna, airbag in to je to
Končna ocena (1-10):4
Precej slaba zanesljivost: pri 60k km je bila potrebna menjava sklopke, zadnjih amortizerjev. Pri 110k km crknil ventilator. Dobra stran je, da so rezervni deli relativno poceni :042.gif:.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 20 Feb 2008 16:03 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Prispevkov: 4324
Kraj: Brežice - Globoko
NO pa še jest
Avto opisujem ko je bil še v original stanju brez predelav

Model: Fiat stilo 3 vrata
Motor: 1.9 JTD 115KM
Letnik: 2003
Kilometri: 143000
Kupljen:2007

Motor (1-10): Motor soliden, dovolj navora pri nizkih vrtljajih za brezskrbno vožnjo v klance v višjih prestavah. Kar mi ni vredu , da je dosti glasen in se trese pri prostem teku. Če lepo delaš z njim bo dobro laufal. Ocena:9
Poraba (1-10): Poraba je nekje okoli 5,4-5,8 litrov, kar je solidno, ni za mestno vožnjo, ker avto rabi ogromno da se segreje, še posebej pozimi. Ocena: 8
Karoserija (1-10): Dobro oblikovana, trpežno narejena, nikjer ni sluha o rji, čisto tako kot bi jo jaz naredil: Ocena:10
Podvozje (1-10): Slabo narejeno, avtomobil se slabo drži po ovinkih, plava kot ladja. Vsaka malenkost se čuti. Dobra stvar je poceni rezervni deli: Ocena:5
Notranjost (1-10): Poceni materiali, slabi sedeži, nič oprijemljivost ,vse škriplje, slab material oblazinjenja(ne mislim na usnje) Ocena:3
Oprema (1-10): Opreme je ogromno za nizko ceno. Res veliko so noter nametali: Ocena: 10
Končna ocena (1-10): Glede na dobro zunanjost, predvsem odličen motor, malce slabšo notranjost mu dajem končno oceno 7,5
Nasplošno priporočam nakup m-jeta

lp
mitja

_________________
Imel sem Fiat Stilo, Marea, Brava, Punto, Bravo...ni da ni
in pa tudi Alfa Romeo 159 1.9JTDM, 2.0JTDM, 3.2V6JTS in 1750TBi
pa tudi 156 z busso motorjem....sam še Lancie nisem probal


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 20 Feb 2008 16:36 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 222
Kraj: Dolenjska
Pa še jaz.. podobno kot fixy:

Model: Stilo 3V
Motor: JTD 115hp
Letnik: 2003
Kilometri: 90.000
Kupljen: pol leta nazaj


Motor:
Motor je glasen, ampak ima lepši zvok, kot TDI-ji, malo manj "traktorski". Mašina dela BP in sem zadovoljen. Moč in navor solidna, itak se ga da pa počipat.

Poraba:
Moja poraba se vrti okoli 6 litrov, ampak avta ne šparam preveč, vozim dinamično. Za tak način vožnje se mi zdi poraba sprejemljiva.

Karoserija:
Oblika 3v izvedenke mi je bomba, spredaj spominja na nemca. Zadaj je oblika mogoče malo nenevadna, sfalili so tudi z zadnjimi prozornimi lučmi, namreč preveč izstopajo in dajejo priokus rižolinota. Moti me občutljivost na kamenčke, ki se mi pozna po A stebričkih in pri pragovih.

Podvozje:
Stvar, ki so jo pri Stilotu sfalili do konca. Avto se v ovinkih nagiba kot katrca in plava kot ladja, kot je rekel predhodnik. Ne daje dobrega občutka v ovinkih. Upam, da je s športnim vzmetenjem kaj boljše. Volan je preveč posreden in mehak (tudi brez city servota), tudi to ne daje preveč dobrega občutka kontrole.

Notranjost:
Notranjost mi deluje lepa in minimalistična z lepimi linijami, nemški stil. Materiali se mi zdijo relativno kvalitetni. Vrata slabo izolirana, akustika je zanič. Sicer pa dosti stvari škripa, z kilometri se nabere dosti čričkov.

Oprema:
Dosti opreme za malo denarja (beri: ima vse, kar imajo veliki!).

Končna ocena:
Kljub nekaj minusom je avto zelo fajn za svoj denar. V finančnem razredu od 7000 do 10000eu se mi zdi Stilo best-buy.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 22 Feb 2008 23:22 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 35
Prispevkov: 205
Kraj: črna na koroškem
Italiano napisal/-a:
Model: Bravo HGT 155
Motor: 2.0 l, 154 KM (113 kW)
Letnik: 1999
Kilometri: 127.000
Kupljen: 5/2005

Motor (9/10): Motor je zelo prožen, potegne suvereno, navora je dovolj pri vseh vrtljajih, po mestu in v klanec se lahko zlahka pelješ v 5. prestavi pri 1.300 vrtljajih. Moram omeniti še zvok petih cilindrov, ki je fenomenalen in ne pusti nikogar ravnodušnega, ki se pelje z mano.

Poraba (6/10): Poraba je od 9,6 l do 13,1 l /100 km, povprečno pa vedno okoli 11 litrov. Preveč? Če zavestno kupiš HGT-ja, pol ni preveč :D Vseeno mislim, da bi lahko bila malo nižja.

Karoserija (10/10): Nobene pripombe. Po sedmih letih ni sledi rje ali drugih težav.

Podvozje (9/10): Zelo v redu. Prej sem vozil bravo 1.6 in je razlika kot noč in dan. Pri 1.6 sem čutil vsako grbino in luknjo in sem se bal, da mi bo odbilo polosovino ali roko, pri HGT-ju pa imam občutek, kot da se vozim v avtu, ki je razred višje. Odlično požira luknje in neravnine, občutek za volanom je super, lega prav tako in vozil bi se dan in noč :hehe:

Notranjost (9/10): Sedeži ne utrujajo in imajo več bočnega oprijema kot navadni bravoti, vseeno pa premalo, da bi jim lahko rekli športni, čeprav naj bi bili Recarovi. Oblečeni so v žamet, kar ti daje občutek razkošja. Isto naredi usnjen volan in prestavna ročica z manšeto pa tudi manšeta ročne zavore je usnjena. Prostora za noge je vedno dovolj, le prtljažnik bi lahko bil večji, saj je za 20 % manjši kot v Tipotu, čeprav je Bravo daljši avto.

Oprema (9/10): Oprema je zelo bogata, želel bi si le še bočne airbage in pa potovalni računalnik.

Končna ocena (9/10): Avto je biser in ga priporočam vsakomur z nekaj športne žilice in veseljem do udobne in hitre vožnje.



Se strinjam skoraj v vsem. :054.gif: Edino me moti zelo majhna razlika med navadnim bravom in hgt v notranjosti.Drugač pa bomba. :D

_________________
Ni ga hondaša da me prekaša

RIP-hgt


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Mar 2008 15:20 
Odsoten
Predsednik kluba
Predsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 1398
Kraj: Loška dolina- Notranjska
Model:Fiat Tipo
Motor:1.6 Scioneri
Letnik:1994
Kilometri:156000
Kupljen:leta 2004 s 94000km

Motor (6):
Moram reči da naj motorjem nisem preveč zadovljen saj je glavni razlog pri meni da ima veliko premalo konjev in treba menjat brzino vsake 2 sekundi. Po drugi strani sem pa tudi vesel da me ni nikoli pustil na cedilu, vžgal ob najhušem mrazu in nikoli crkaval ob največju vročini....
Poraba (4):
Najslabši del mojega Tipota vendar ima pa zelo veliko razliko v porabi kar se tiče vožnje, včasih tudi nerazložjiva poraba.
Primer: poleti sem ga (priznam) kar veliko tiščal, vendar poraba ni šla nikoli čez 10l/100km, pozimi pa sem ga ob normalni vožnji spravil tudi do 12l, zdej ko sem dal nazaj letne gume in lite feltne, avto kuri manj (8-9)?!?
Tko da se poraba suče od 8-12l , neprimerna poraba za 75KM, taka poraba se mi zdi bolj primerna za od 100-150KM...
:neodločn:
Karoserija (8 ):
Kar se tiče karoserije se meni zdi da je moj Tipo(vsaj v naši okolici), eden najbolj ohranjenih, če zanemarim pa zarjavelih delov, ki so večinoma nevidni.....
Podvozje (10):
Odkar sem menjal vzmeti in kupil nove športne vzmeti sem z njimi več kot zadovoljen, bal sem se da bodo pretrdi vendar se avto vsaj 50% bolje pelje kot prej. Fotr sicer misli da je avto en jajc, vendar ko se je šel pa peljat z njim je bil kar navdušen nad lego na cesti :040.gif:
Notranjost (8 ):
Zamenjani sedeži z recaro od 2.016V modela, saj so bili original sedeži od Scionerio-ta taki kot bi sedel na sedežni v dnevni sobi, mehki kot bi sedel na gobi in nobene prave lege. Zdaj z recaro sedeži je razlika očitna.
Moral sicer pretapicirati sedeže že kdaj (in strop), vendar je v načrt prišlo da kupim drugi avto, in se ne bo več predeloval......
Oprema (6):
Ima sicer športno opremo(Scioneri), malo bolj trše amortizerje in močnejši servo, kljub temu pogrešam klimo in ABS, mogoče Airbag-a zaradi občutka varnosti.V prtljažniku je placa za eno potovalko saj komplet zasedajo ojačevalci in pa woofer, celotni prtljažni pa je costum narjen in mislim da se po slogu zelo prilega avtu....
Zelo pa sem zadovoljen z daljinsko centralnim zaklepanjem in pa meglenkami, ki oboje včasih pride zelo uporabno.....
Končna ocena (7):
Ne bom trdil da je tipo avto leta, saj nisem veliko drugih vozil in potem tudi ne vem kako bi avto primerjal z drugimi(razen s Fiat 500 :zeko: ). Zelo srečen da me ni pustil nikoli na cedilu in pa da se popolnoma prilega moji riti in mojim voznim navadam. Ko bo šel v prodajo ga bom pa definitivno malo pogrešal...
:030.gif:

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Mar 2008 16:06 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Starost: 36
Prispevkov: 51
Kraj: Maribor
Lep pozdrav,

no da še napišem izkušnje z mojo Mareo...

Pred tem sem imel dve Alfeti, 155 in 145 QV, nato pa zaradi ekonomičnosti in uporabnosti, ter ugodne nabavne cene Mareje, menjal.

Na koncu sicer zaradi nižje nabavne cene nisem kaj veliko profitiral, saj je avto bil v srednje ohranjenem stanju, in lani pozimi je dal dušo alternator(dobil rabljenega za okoli 70 eur in še zdaj dela BP), nato sem opravil velik servis, zamenjal tudi roke in okroglične ležaje, zavore, itd...ter zaradi delovne napake pri velike servisu(mehanik mojega zaupanja je imel slab dan, ampak potem vse popravil in uredil na lastne stroške, in se zelo potrudil, da sedaj motorček prede kot je treba), in temu je še sledila majhna prometna na poti z Dunaja...ob kateri sem dobil menjano sprednjo masko,itd...tako da sedaj Marea izgleda par odtenkov lepše ohranjena in od tu dalje...bom pisal svoj test...

Model: Fiat Marea Weekend
Motor:1.6 SX 103 KM
Letnik:1998
Kilometri:167.000
Kupljen: 2006

MOTOR(1-10) je 8: V nižjih obratih dokaj len, ampak nad 3000obr/min pokaže svoj značaj in se zelo rad zavrti vse do 6800, in takrat se tudi čuti te konjičke, in tudi prehitevanja in pospeševanja niso samomorilski akt.

Poraba (1-10): je 7: Vsaj ob moji vožnji, se vrti nekje pri 8l, lahko tudi 9, ali celo 7,5l, mogoče še kak deci manj, povprečno pa bi si dal nekje 8l.Kar se mi zdi sprejemljivo za vozilo te velikosti, če upoštevamo,da 1.6 motor nima ravno prekomerne zaloge moči in je tu pa tam potrebno pohoditi stopalko bolj odločno.

Karoserija (1-10): je 9: Po 10letih je avtomobil brez rje, edino zadnja vrata so čisto malo rjava, v velikosti 3mm, kamor je priletel očitno kak kamenj(tudi to bom en dan popravil).Sicer pa, čez karoserijo ni pripomb.Edino kljuke so porazne, zato ji ne dam 10tke.

Podvozje (1-10): je 9: Moja Marička ima trše vzmeti, in je nekje 3cm nižje pri tleh, posledično je manj nagibanja v ovinkih, je pa res, da je pa podvozje izgubilo vso svojo mehkobo in se čuti vsaka nepravilnost na cesti, podkrepljeno še z širšimi pnevmatikami(ampak glede na to, da imam rad takšno karakteristiko podvozja,mi to zelo ugaja).

Notranjost (1-10): 7: Notrajnost kot sama ni slaba, le materijali bi lahko bili boljše kvalitete, všeč so mi notranjosti v HLX modelih, sploh usnjena verzija, zato razmišljam, da bi poiskal kje rabljene in jih vgradil v mojo.Grajal bi obdelanost prtljažnega prosotra, predvsem zaveso, medtem ko uporabnost je odlična.

Oprema (1-10): je 7: Moj model nima klime, ima pa 2x airbag, električna stekla, ABS, itd...Pomanjkanje klime me sicer ne moti tolko, razn v vročih poletnih dneh, ko se vse požene na morje, ampak vseeno se mi zdi, da pri hitrostih, v zastojih še vedno raje odprem okno,to sem tudi pri avtomobilih s klimo(le ta je ostala off).

Končna ocena (1-10): je 8: Razn malenkosti, in začetnih težav, ki sem ji imel, sem sedaj zelo zadovoljen z njo, predvsem praktičnost je nepremagljiva, vozne lastnosti zadostujejo in lega tudi ne pusti veliko opcij za grajo, zato po 2 letih lahko rečem, da je Fiat v osnovi naredil zelo dobro delo.

_________________
V srcu je Alfa, v glavi je Fiat, na dvorišču pa Tomo Vinkovič:)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 05 Mar 2008 15:29 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 102
Model:Fiat Stilo
Motor: 1.9 JTD Dynamic (3v)
Letnik: 2003
Kilometri: 72654
Kupljen: leta 2008 s 68759km
Motor (9):
Motor je naravnost odličen, za enkrat ni nobenih problemov upam da bo tako tudi ostalo, vzdrževanje ni zahtevno, deli se dobijo originalni čez mejo v italiji zelo poceni, menjalnik ima pravilo postavljene prestave, razen prve katera je malce prekratka in zato posledično ob pritisku na plin motor zarohni. Motor se obnaša dobro tako kot v mirni ali dinamični vožnji, s prehitevanji ni problem saj je motor prožen.

Poraba (10): poraba se giblje od 5 do 6.5 litra kar je zelo ugodno, z 55l vključno z rezervo se naredi okoli 1000 km tako da obiski na črpalkah niso pogosti :). Pa tudi pri hitrejši vožnji motor ni preveč žejen za svojih 115KM.
Karoserija (7 ):
Sama oblika je zelo ušečna. Malo bolj slabše in grobo je barvan ob bližjem pogledu. Spredaj je pesek naredil svoje in na določenih delih popraskal barvo.
Podvozje (8):
sam avto se dobro drži ceste, razen ob ostrih zavojih malo sili iz smeri in se nagiba. Všeč mi je ker ni preveč trdo. brez problema da prevoziti kakšno cestno luknjo brez bolečin v hrbtenici :D. Volanski sklop je osebno zame premehak in nenatančen, se pa da privaditi, navdušujoča je funkcija citiy volan katera v mestu še posebej pride prav.

Notranjost (7):
notranjost je lepa, vsa potrebna stikala imaš na dosegu, volan je nastavljiv po višini in dolžini. Slabo so pa postavljeni: pasovi, za zateg ročne zavore se je treba malo bolj potruditi ker je nad njo naslon za roko, grda je tudi plastika na vratih - z malo več domišlije ki jo italjani imajo bi bila lahko dosti lepša, preglednost števcev je slabša ob nizko nastavljenem sedežu. Voznikov sedeš je dodatno nastavljiv po višini in v ledvenem predelu. Mest za odlaganje drobnarij je veliko, placa v avtu je veliko tudi na zadnji klopi kjub temu da je to 3vratna izvedba. Kofano ima visok nakladalni rob, ampak v njega se da spravit 4 večje potovalke ali 6 kišt piva :).
Oprema (9):
Oprema Dynamik vsebuje vse kar potrebuješ na vsakdanji vožnji, manjka edino cd-player, ker so se očitno italjani hotli znebiti starih kasetnikov. Za varnost poskrbi 6 varnostnih blazin, abs in esp. Klima je ročna.
Končna ocena (8 ):
Z avtom sm zadovoljen, nudi mi vse kar rabim vključno z varnostjo in udobno vožnjo. Malo kera firma ti ponudi dizla s vso potrebno oprem za tako malo denarja. 8)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Dobro Doblo
OdgovorObjavljeno: 16 Jun 2008 09:49 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 49
Prispevkov: 17
Model: DOBLÓ panorama
Motor: 1.9 Multijet 105 KM (plavi J) -diesel
Letnik: 2007
Km: 8500
Kupljen: 02/2008

Moj četrti fiat (če Lado ne štejem v to kategorijo) po vrsti.

Motor - 9 : Agregat dela ravno to kar od njega pričakujete, premika vozilo. V kombinaciji s 5 stopenjskim menjalnikom, ki je mimogrede povedano, bolj všečen kot tisti pri Stilotu, opravlja agregat svojo nalogo zelo suvereno. Za razliko od 140 konjske različice v Stilotu, ki sem ga pred tem vozil, me agregat v Dobloju navdušuje z ekstremno elastičnostjo. Prav tako ni tako zelo opazna turbo luknja kot pri 140 konjski Stilotovi MJ različici, pravzaprav lahko pri 1.9 Multijet 16V (140 sedaj 150 KM) govorimo o turbo "jami". Doblojev mlinček se zelo lepo vključuje v celostno podobo vozila, tudi njegov zvok je bolj kombijevski, vozilo pa z njim deluje zelo živahno tako, da se marsikakšen vročekrven mladec ušteje pri oceni možnosti za prehitevanje in lahko le uživa v pogledu na odaljajajočo se veliiiko površino pločevine in stekla.

Poraba - 8: Ja 1.9 Multijet 16V je tukaj nesporni kralj, Doblo mi v mojem "podeželskem" ciklu posreba okoli 6.7 l/100km, Stilo je tukaj gospodaril z 6.2l/100km. Pri vožnji po avtocesti pa je potrebno upoštevati aksiom, če hočeš nekaj ven dobiti, moraš nekaj not dati. V številkah to pomeni dobri 7.5l/100 km. Razlika med Doblojem in Stilotom je tukaj predvsem v hitrosti, s Stilom si za takšno porabo drvel okoli 180 km/h z Doblojem pa takšno porabo pridelaš že pri 140 km/h.

Karoserija - 9: Na Doblojevem "teleščku" se sicer ne boste urezali na robovih, je pa aerodinamično gledano veliko bolj v sorodu z 9 čeveljskim kontejerjem kot s kakšnim letalom. Ergo, zrak zato bolj poriva kot odriva. Šumenje zračnega toka je tako na nivoju pričakovanja, laminarnega toka je bolj malo ob tako oglati pojavi zato pa turbolence oz. njeni vrtinčki priredijo prav prisrčen koncert, nekje od 110 km/h naprej ga v kabini čujete kot "glasen" piš. No, oglušeli sicer ne boste, drage audio opreme pa se vam tudi ne splača vgraditi, tisti fini detajli, ki vas bodo drago stali, se bodo izgubili v pišu vetriča.
Drugače ne boste imeli problemov z vstopanjem in "izpadanjem". Na Šparovih parkiriščih vam bodo zelo dobro služila drsna vrata skozi katera boste "nalagali" svoj naraščaj, z leve ali zdesne ob glasnem vreščanju, se razume. Prav tako vam svetujem dvojna zadnja vrata, sicer niso tako sexy kot dvižna so pa veliko bolj praktična še posebej, če boste kdaj imeli kakšne želej se igrati prevoznika in vam bodo kaj nalagali z viličarjem.
Meni so zelo všeč tudi ogromne steklene površine, preglednost je zelo dobra, je pa zadeva zelo podobna rastlinjaku, klima je NUJNA. V glavnem je na Dobloju vse bolj praktično, veliki žarometi zelo dobro svetijo pa še zgledajo všečno, meglenke so vgrajene v odbijaču tik nad cesto in so zato resnično učinkovite, ne kot pri Stilotu, samo šminka. Boste pa brez prednjih zavesic pobirali ostanke cestne podlage (beri blato) tudi s strehe.
Doblo je pač dostavnik.

Podvozje - 9: Ko Dobloja poženeš proti prvemu ovinko te v želodcu malce zaščemi. Visoko težišče + velika hitrost = veselica v obcestnem jarku. Ko ovinek zapustiš se režiš kot počena veja. Doblo preseneča. Zadnja prema je toga in z listnatimi vzmetmi, po Fordu model T takšna rešitev v osebnih avtih velja za zastarelo ampak, Doblo je tovorno vozilo in tam je takšno vzmetenje O.K.. No škatle in palete molčijo vaši potniki na zadnjih sedežih pa vam bodo s stisnjemi zobmi kaj hitro zaupali kašne perverzije bi počeli z vašimi najbližnjimi sorodniki. Kljub temu se Doblo drži ceste in zelo lepo sledi ovinkom. Občutek v ovinkih je boljši kot pri Stilotu (ta je bil nekako premehak, malo bolje je bilo, ko smo menjali gumi puše na zadnji poltogi premi). Doblo je tudi prav vseeno ali je prazen ali naložen, karoserija se v nobenem primeru ne nagiba preveč pretirano. Največji biser na Dobloju pa je prav gotovo volan, fantazija, samo 2 in 1/4 obrata iz ene v drugo skrajno točko, marsikateri bavrec ki sliši na ime "M" se lahko tukaj skrije, volan boste preprijemali zelo redko. No toliko o vzmetenju, vsekakor pričakujem še boljši občutek pri vožnji, ko bomo Dobloja obuli v asimetrične "copatke".

Notranjost - 9: Ideja je zelo dobra, manjka le boljša izvedba. V prvem mesecu sem imel mastno vse, a ma res vse, Turki so očitno dobili svežo pošiljko masti, namazali so vse, kar škriplje, kar bi lahko škripalo in tudi to kar nikakor ne more škripati. Pri Fiatu sem sicer že navajen na različne špranje in luknje, ki jih boste v "deutches Fahrzeug" pogrešali, tako, da Doblu tukaj ni svetla izjema. Notranjost je zasnovana, glej ga zlomka, predvsem praktično. Ko boste napičili gas po kakšnem klancu in luknjah vas bo Doblo mimogrede prijazno opomnil, da bodite nekoliko bolj nežni, tako, da vam bo na glavo padla kakšna "malenkost" s praktične police nad glavo. Voznik ima vse na dosegu roke, sopotnik tudi, tisti na zadnjih klopeh pa so tako ali tako preveč zaposleni s tem, da preklinjajo listnate vzmeti in tovorno naravo Doblojevega podvozja, kot, da bi se ukvarjali s pepelnik ali drugimi malenkostmi.
Udobje je nekaj za kar Doblo ni bil koncipiran, sedeži so tako tam zato, da se na njih sedi in da te v ovinku ne posloni na vrata. To nalogo sedeži opravljajo zelo dobro. Da boste na njih počivali in sanjali, pozabite, na teh sedežih se dela - sedi medtem, ko se premikate iz točke "A" v točko "B".
Še nekaj je pri Doblo zelo tipično Doblo, prostor, pravzaprav ogromno prostora, tapeciranega ravno dovolj, da boste vanj s težkim srcem naložili žakelj cementa in obdelanega z ravno dovolj plastike, da boste lahko kaj odlomili.

Oprema - 8: Za velik napredek smatram dejstvo, da Doblo ne cvili za vsak "drek", Stilota sem imel po mrzlih jutrih že vrh glave, ko je težil za vse od nizke temperature do crknjene žarnice na pokrovu prtljažnika. Doblo le zasveti, diskretno, brez velikega pompa, hvala Fiat. Moj Doblo ima na krovu ročno klimatsko naparavo. Avtomatika, ki sem jo spoznal v Stilotu mi ni bila všeč, poleti je tako ali tako tekla na "LOW" non-stop pozimi pa, ko bi jo potreboval za odrošenje stekel, je bil kompresor izključen, ker je bila temperatura pod 5°C. Doblojeva ročna klimatska naprava mi nudi ravo to kar potrebujem, hlajenje poleti in sušenje zraka pozimi. Moj Doblo je imel vgrajenih 6 zvočnikov, nastavljiv voznikov sedež in volan, dva airbag-a in ABS ter električni pomik prednjih stekel. Dovolj. Mogoče pogrešam le električno nastavljanje vzvratnih ogledal in ogrevanje le teh, verjetno edini minus.

Skupna ocena - 9: Doblo ne more skriti svojega porekla, Doblo je tovorni avto. Njegova "civilna" različica je zato samo tovorni avto prirejen za prevoz potnikov. Torej, če rabite 100% praktičnega avtomobila potem je Doblo prava stvar, če tega ne potrebujete oz. imate drugačno avtomobilsko filozofijo potem prste stran.
Osebno me je Doblo prevzel, ugotovil, sem da ima vse to kar moji prejšnji Fiati niso imeli, razum in veliiiiiko prostora, pravi moški avto, iz njegovih vogalov (in teh je kar nekaj) lahko dobesedno čutite kako se po njegovih "lajtngah" pretaka diesel in testoseron.
No, nenazadnje ne smemo zanemariti še stroškov vzdrževanja, servisiranja, registracije in morebitnih popravil. Zavarovanje je glede na zmogljivosti ugodno, pri Stilu sem se moral precej bolj "izkašljati". Servisi in vzdrževanje je prav tako ugodno saj imamo opravka z "delovnim pripomočkom", ni raznega "šnik-šnaka" vse ima svoj smisel in namen. Enako je s popravili, kar je nabolj pogosto na udaru se lahko enostavno in poceni popravi ali zamenja (npr. zadnji stebriči so plastični, par vijakov pa je zadeva na tleh).

L.P.

_________________
Vozim avto in ne VW, BMW ali AUDI!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Jun 2008 19:07 
Odsoten
vozi cegu

Prispevkov: 394
Model: Doblo predelan v poltovorno
Motor: 1.9mjtd, 105KM (@cca 136KM)
Letnik: 2006
Kupljen: nov, januarja 2007
km: + 50 tisoc, tako, da bojo ocene zelo objektivne

Motor 10: robat in glasen. naravi dobloja to ustreza in mu je v plus. med krizarjenjem zadovoljno grgra, ko je treba se spremeni v V8. Turbo luknja je v primerjavi z 120KM razlicico precejsnja, le ta ima namrec spremenljive lopatice turbine. Razlog, da sem izbral 105KM je izkljucno "chipanje", ker je fiksna turbina neprimerno vzdrzljivejsa. sedaj s slabimi 140KM in relativno kratkim menjalnikom je avto mini dirkalnik. ne v pospeskih pac pa v proznosti saj med prehitevanjem v IV. prestavi 80-120kmh doseze v slabih 7 sekundah.

Poraba 10: za 1.4 tone in toliko konjenice, vkljucujoc veliko celno povrsino kocke avto malo porabi. do "chipanja" je bila poraba na las enaka mojemu predhodniku, sedaj je tocno pol litra nizja. Sem pa s tankom goriva (60l) ze prevozil 1000km mesane voznje tako, da kapo dol. Na avtocesti tam nad 120kmh vse skupaj zalostno naraste tako, da se ga ne izplaca gnati dosti visje.

Karoserija 7: prakticno isto kot predhodnik. Nizja ocena le zato, ker je avto 10 ali 20cm prekratek, podaljsana razlicica pa s sedezi ne obstaja.

Podvozje 9: taksna ocena zaenkrat. Upam, da je zgrajeno kaj mocneje kot klasicni avtomobili. Tako visoka tudi zato, ker je avto v prvi vrsti tovorno vozilo in sele nato potnisko. Udobno namrec ni. Dve osebi zadaj pa stvar ze opazno izboljsajo.

Notranjost 8: brez pripomb. Sem si ze ogledoval novega Berlinga ampak ima znotraj se slabso plastiko. No pri svojem po toliko prevozenih kilometrih cudezno nisem naletel na niti enega cricka, kar je kar malce sumljivo, ker sem na te stvari alergicen. Osmica zato, ker volan ni nastavljiv po globini.

Oprema 10: vse kar potrebujes je na voljo. Zena se pritozuje nad tem, da nima naslonjala za roko.

Skupna ocena 9: za ceno povprecno opremljenega Punta dobite enkrat vecji avto. Vse ostalo berite moje starejse poste, ki se vecinoma nanasajo na mojo kocko.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Jun 2008 00:25 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 35
Prispevkov: 665
Kraj: Ljubljana
Model: Punto 1.2 SX (3 vrata)
Motor: 1.2 8V (1242ccm, 44kW/60KM)
Letnik: 2001
Kilometri: 90000
Kupljen: 2006


MOTOR (8/10): Motor ima šibko točko, in sicer glava motorja. Čez čas začne puščat tesnilo motorja. Napaka se odpravi z zamenjavo glave motorja, ali pa rezkanje glave, zamenjavo tesnila in upanje na najboljše.
Odzivnost motorja je kar všečna, predvsem zaradi navora med 2000 in 3000 obrati. Avto s tem motorjem ni namenjen za vsakdanjo vožnjo po avtocesti, saj za vožnjo pri 100-130km/h v najvišji prestavi mora motor vrteti od 3000 obratov naprej, kar se pozna pri porabi. Najbolj mu ugaja vožnja do 90km/h. Vzdrževanje ni zahtevno in tudi ni predrago, če si vsaj malo vešč mehanik si lahko servis narediš kar sam.

PORABA (7/10): Ker je ta avto več kot očitno namenjen za mestno vožnjo, ima kar velik razpon porabe. Če se pelješ na daljšo relacijo s konstanto hitrostjo ti bo pil tudi 4,5l/100km, če pa se voziš od semafora do semafora in kratke relacije, pa zna piti tudi 10l/100km. Šoferji, ki radi pritiskajo na plin, bodo imeli porabo tam od 7-8l/100km.

KAROSERIJA (8/10): Karoserija je kar všečna, nasploh kar se tiče 3-vratnega modela, saj deluje malo bolj športno kot 5 vratna različica. Avto je odporen na rjo, edino pokrov motorja zna rjaveti, zaradi kamenčkov (pikice). Kar se tiče optičnih predelav, odsvetujem zamenjavo luči za kakšne "aftermarket", kajti kot prvo težko jih je not spasat, nimajo motorčka za dvig/spust snopa. Obstajajo pa še "ringl špil" luči za zadnje luči, ki pa močno odsvetujem že zaradi estetskega aspekta. Ob namestitvi malo širših gum, je morda potrebno "obrezat" notranji del zadnji blatnikov da gume ne drgnejo ob nje, odvisno od avta... ob nakupu litih platišč, svetujem da dobro preverite ET številko platišč, sicer obstajajo distančniki...
Zaradi niskega zadnjega odbijača, je namestitev kakšnega izpušnega lonca malo otežena, saj je pri original loncu le-ta zakrit. Tako da smo omejeni, glede izbire lonca, razen če si upamo modificirat zadnji odbijač.
Punto ima kar lepo preglednost za vzratno vožnjo, kar ne morem reči za marsikateri avto, saj nima velikih mrtvih kotov, tiste katere pa ima korigira s mogoče malo preveč ven štrlečimi stranskimi ogledali.

PODVOZJE (6/10): Vožnja po mestu mu ne dela težav, bolj mu ne ležijo ostri zavoji, saj zaradi visoke višine zadaj avto nima optimalnega težišča. S malo širšimi gumami ima dober oprijem in če vam le denarnica dopušča, to tudi toplo svetujem. Zaviranje se izboljša s večjo širino gum ne samo vozne lastnosti, opazili boste manj cviljenja gum. Volan je že drugače mehak, ima pa še tipko CITY, ki omogoča še mehkejšo zavijanje. Praktično te tipke ne uporabljam sploh, saj navaden servo deluje zelo dobro tudi s širšimi gumami. ob menjavi zavor, svetujem nakup original FIAT zavor, razen če sežete malo bolj globje v žep in kupite kakšne sport zavore. Omembe vrednen je tudi podatek, da ima avto za 3-vratno vozilo kar veliko medosno razdaljo, kar prispeva k udobnejši vožnji.

NOTRANJOST (9/10): Kar se tiče designerskega vidika, je avto pred konkurenco. Tudi na praktičnost so razmišljali, avto ima veliko prostorov kamor lahko spravimo manjše stvari, vendar ker je material trda plastika, te stvari drsijo po celem avtomobilu, predvsem če kaj damo naprej na armaturko. (plastnika na plastiko = drsenje). Punto ne mara sonca, lahko se zgodi da se plastika oz. armaturka deformira, predvsem tam kjer je avtoradio. Sedeži so udobni le za kratke relacije, za daljše svetujem veliko vmesnih postankov, vaš hrbet vam bo hvaležen. Prostor na zadnjih sedežih je zadovoljiv, predvsem visoki ljudje ne bodo imeli težav pri sedenju. Veliko prostora nudi za šoferja in sopotnika, toliko nožne svobode še nisem opazil pri nobenem konkurenčnem avtomobilu v tem razredu. Armaturna plošča je pregledna in vozniku dobro prikazuje vse potrebne informacije. Potovalni računalnik je malo moteč, kajti prikazuje povprečno porabo km/l namesto l/100km.
stikala so lepo oblikovana in delujejo tudi tako, kot se od njih pričakuje. Kar je vredno omeniti, da lahko avto štartamo s prižganimi lučmi, kar mnoge nove šoferje med FIAT-i morda preseneča, ima tudi preverjanje, če nam pregori katerakoli žarnica, sicer nam točno ne pokaže katera žarnica je pregorela... Prtljažni prostor je kar velik, če pomislimo koliko prostora imajo že potniki v notranjosti vozila. Za kakšen ojačevalec in sub se najde vedno prostor. Sedeži in notranjost je v večini avtomobilih oblečena v modro blago, katero pa rado pokaže umazanije, druga opcija je še temno siva notranjost (pa še mogoče katera...). Kar pogrešam je malo večji predal pred sopotnikovem sedežu, not spravimo le najnujnejše, dokumente, CD-je, strgalo za šipe in mogoče še kakšno malenkost, kakšne večje stvari v njem ne najdejo več prostora.

OPREMLJENOST (5/10): Avto je glede varnosti opremljen zelo slabo, gledano na današnja vozila... ABS je bilo treba doplačat, serijsko pa je imel že Airbag (ne vem če za sopotnika tudi ali z doplačilom). SX različica je različica nekje na sredini, torej obstaja S, SX in ELX. SX je najpogostejša verzija tega avtomobila, ki ga boste srečali na naših cestah. Točne razlike med S, SX in ELX nebi vedel povedati. Spoznamo jih lahko po par malenkosti, kot recimo ELX nima na vratih zaščitnih letvic... S nima odbijače v barvi avtomobila (spomnite se puntojev od hitre pošte).
Kar je pomembno omeniti, je glede ozvočitve. Obstajajo različice, ki nimajo spredaj v vratih zvočnike oz. niti ni predvidenega panoja za le-te, kar lahko povzroča probleme če se odločite za vgradnjo. Kar pogreša morda vsak je daljinsko centralno zaklepanje, kar se pa da naknadno vgraditi, stane pa nekje 100 EUR, seveda s pogojem da že imamo centralno zaklepanje. Pogrešam predvsem klimo.


KONČNA OCENA (7/10): Kar res pripomore k temu, da se odločite za ta avto je definitivno cena in cena vzdrževanja (rezervni deli). Avto vas ne bo razočaral, razen če ga kupite od kakšnega lastnika, ki ni skrbel za avto kot je treba. Punto vam bo dobro služil, če boste le marljivo skrbeli za njega. Sicer tudi drugače zdrži marsikaj. Ne pozabite, PUNTO pomeni pika, kar boste začeli ceniti ko boste iskali parkirno mesto, najkasneje potem vam bo jasno zakaj PUNTO. Avto je absolutno primeren kot prvo vozilo mladega šoferja, dovoljuje napake, ki pa jih dovoli tudi korigirati. Kar vas bo odvrnilo od nakupa vozila? Predvsem slaba ohranjenost rabljenih vozil na trgu, ampak naj vas le to ne odvrne od nakupa, kar se tiče notranjosti se da vse lepo učistiti in tudi zamenjava delov ne stane preveč (je veliko karamboliranih avtov), kar vas pa mora odvrniti od nakupa je pa če avto ni redno servisiran in če opazite v motornem predelu "moker" motor, čuden zvok ko je motor še hladen, rumene ali rdeče lučke na armaturki po vžigu motorja.

_________________
Kljub temu da so smerokazi serijska oprema, jih le malo kdo uporablja


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Jun 2008 23:19 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 106
Model: Fiat Doblo
Motor: 1,9 MultiJet 120 KM
Letnik: 2006
Kilometri: 100 000
Kupljen: pomlad/2006


MOTOR 9/10: Nad zmogljivostmi motorja nimam pripomb! Avto zelo dobro potegne v primerjavi z ostalimi podobnimi dostavniki, še posebej veselo postane ko zažvižga turbinca! Prehitevat z njim ni problem, na avtocesti se lahko pelješ skoz 140-150 km/h, s prejšnim modelom smo že bli na 190 km/h (pod breg)! Problemov z motorjem še nisem imel niti pri prejšnem niti pri tem modelu! 10 pa ne dam ker bi rad imel še močnejši motor (npr. Scudo ima sedaj 134km, kakšen 2,2 170km bi še blo bolj fajn :D

PORABA 9/10: Poraba zelo niha od načina vožnje, ponavadi je okoli 6-7l, sm spavo že na 10l z zelo agresivno vožnjo (turbinca neprestano pela, gume žvižgale), pa tud na 5l sm jo že mel ampak to na AC od Tarvisia proti Udinam (rahlo se skoz spušča)!

KAROSERIJA 10/10: Hmm kaj bi rekel o karoseriji rjavi normalno da ne, nič ne odpada, lani mi je tolča avto kar fajn stolkla tako da so menjali havbo in streho ravnali luknjice z nekim vakumom (prišo iz avstrije majstor)! Vglavnem ne morem met nobene pripombe glede karoserije!

PODVOZJE 7/10: Heh po naših cestah se pa z Doblojem ne moreš ravno udobno peljat! Spredaj je še kar udobno vendar zadaj pa se kar fajn občutijo železniški prehodi in vse ostale možne ovire! Ker se jaz ponavadi malo bolj hitro vozim mi razmeče vse v prtljažniku!

NOTRANJOST 7/10: Od avtomobila, katerega je prvotni namen prevažanje blaga in tovora ne moreš niti pri najboljšem paketu opreme pričakovati dizajn od Lancie ali Alfe vendar pa nimam večjih pripomb le črna plastika se zaradi veliko steklenih površin poleti na soncu totalka zagreje!

OPREMLJENOST 8/10: To je tovorno in ne potniško vozilo in zato v najboljšem paketu opreme + cel kup dodatne opreme in šele sedaj je tak kot navadno osebno vozilo! Vendar pa ima v primerjavi s prejšnim modelom velik plus - KLIMO!!!

KONČNA OCENA 9/10: Po mojem mnenju in iz osebnih izkušenj ga prekaša le MB Vito (120 cdi sem imel v rokah)!!! Ostali dostavniki mu niso do kolen ker nima noben tako odličnih motorjev kot jih ima Fiat!!! Jaz dal za avto dobre 4 mio SIT vendar sem dokupil ogromno opreme! Pograjam lahko edino to da je malo trd, da nimam zatemnjenega vetrobranskega stekla in da ni na voljo avtomatske klime!!!

DRUGAČE PA VSE POHVALE!!! BRAVO TURKI DOBER AVTO STE NAREDILI!!!


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 59 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games