domov
  • Fiat Klub
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Poliglob
  • Kovinoplastika Kavs
  • Techno racing
  • A2R
  • WithCar
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Orange Audio
  • Amortizer d.o.o.
 
Danes je 25 Maj 2020 07:01

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 59 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Avg 2008 21:20 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 28
sicer mogoče ta avto ne bo pretirano zanimiv, zdaj je že kar nekaj let bivši, ampak je biu hvale vreden.

MODEL: tempra SW
MOTOR: 1,4 70 km
LETNIK: 1993
KILOMETRI: cca 200 000
KUPLJEN: 1995, prodan 2005

MOTOR: 7 - prešibak motor, enostavno agregat za premikanje, 1300 kg karavana je zgolj premikal in težko prehitevalkogarkoli. hitrosti do 150km/h. glede zanesljivosti bi pa zaslužil 10,0. nikoli in nikdar se ni pokvaril. to je blo neverjetno.

PORABA: 8 - 6-8l je sprejemljiva poraba za karavana.. vseeno pa ne majhna za 70 km

KAROSERIJA: 10 - ne pozna težav. celo obrajsali smo ga pošteno pa ni zarjavel.

PODVOZJE: 10 - ravno prav naravnano. ni pretrdo ni premehko, opravlja funkcijo perfektno.

NOTRANJOST: 8 - enostavna in udobna, kvalitetno.

OPREMLJENOST: 6 - danes nima praktično nič, klima in servo..

KONČNA OCENA: 9 - če sploh berete tole verjetno rabite poceni delaven stroj ki dela sigurno kot kladivo. to je to.

_________________
JTD ÜBER ALLES!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Sep 2008 19:13 
Odsoten
Autobahn racer
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 166
Kraj: Kamnik
Do zdej sm mel možnost vozt: Fiat Tipo, Uno, Bravo, Brava, Panda (nova), Croma, Sedici, Stilo, Grande Punto, Multipla... Od vseh se najbolje peljeta stilo in croma... pa tudi panda je zakon...tak zabaven avto.

Doma smo mel že kr nekej fiatov (tipo, uno, panda, 2 stilota) ampak nažalost sta panda in tipo končala na odpadu... (ne po naši kricdi :))

Me je zelo presenetilo kako dobro se je odrezala panda v trku... V ljubljani ji je v bok pri 70kmh priletel golf3 in res neverjetno... noben ni bil huje poškodovan, pa so bile v njem 3 osebe....

_________________
Ni važno kako hitro gre, važno je kako hitro pride do hitro :D


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Dec 2008 14:13 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Prispevkov: 156
Kraj: Grosuplje
Moj prvi pravi Fiat

Model: Fiat Punto SX
Motor: 1,2
Letnik: 1996
Kilometri: 180000...prodan
Kupljen: 2001 z 70000 kilometri

Motor (9-10): Ta motorček je odličen in poceni za vzdrževanje, edino za mojo takrat mlado naravo prešvoh. Glede na to, da je avto namenjen mestni vožnji je mene uspešno vozil 30-40 tisoč kilometrov letno in avta nikoli nisem šparal, sem ga pa redno vzdrževal. Enkrat pri 150 tisoč kilometrih je odneslo feder ventila in posledično smo potem menjali teflone in brusili glavo, pa alternator mi je razsulo. Aja, pa enkrat je zatajil termostat ki upravlja ventilator hladilnika. Posledično je šel še termostat v motorju.

Poraba (8-10): 8l na 100 km

Karoserija (10-10): Brez kančka Rje

Podvozje (6-10): zadnje roke sio bile problematične, je pa res, da obnova ni stala veliko. Prvi končniki so bili pa vseskozi.

Notranjost (9-10): Notranjost praktična in zelo uporabna, sedeži pa zelo udobni glede na razred avtomobila

Oprema (1-10): Opremo težko ocenjujem, ker je bil takrat obratomer in električna stekla zame top oprema. Šaltal sem namreč z Yugota.

Končna ocena (10-10): Ker mi je ta avto res prirasel k srcu in odlično služil svojemu namenu. Bil je to avto, ki sem si ga takrat zelo želel.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Dec 2008 14:28 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Prispevkov: 156
Kraj: Grosuplje
Moj drugi Fiat

Model: Fiat Marea weekend
Motor: 1,9 JTD 115 KM
Letnik: 2001
Kilometri: 190000 (prodan)
Kupljen: 2004 (80000 Km)

Motor (10-10): Čez ta motor nimam kaj za pripomnit. Enostavno odličen. Crknil je samo senzor pretoka zraka, pa začetne težave sem imel s senzorjem za gas. Prožen od 1000 pa vse do 3500 vrtljajev v minuti, edino še bolje bi se znašel s šest stopenjskim menjalnikom.

Poraba (10-10): 7-8l na 100 km. Poraba bi bila glede na nakladanje mojih VW sodelavcev manjša, samo se nikoli nisem znal vozit ko po jajcih in sem vedno stisnil vseh 115 konjev iz avta. Nikoli ni zrasla poraba čez 8, pa če sem tiščal do onemoglosti. udi tega avta nisem šparal, bil je pa redno vzdrževan.

Karoserija (10-10): Edel lepših karavanov vseh časov, še posebno uporabna je bila polička prtljažnika. Rje ni bilo.

Podvozje (6-10): Prve roke enostavno niso kos težkemu JTD motorju in so podlegle pri 100000 km, prav tako amortizerji. Pokanje zadnjega mostu je bilo prav tako nadležno, vendar me po zagotovilih o popolni varnosti niti ni tako hudo motilo. Zavore tudi niso bile kos konjem in so se kar hitro pregrele.
Notranjost (8-10): Avto je odlično služil svojemu namenu kot družinski karavan.

Oprema (8-10): Pogrešal sem popolnoma avtomatsko klimo, ker ta ni delovala kot bi morala. Vedno je blo al premrzlo al pa prevroče.

Končna ocena (10-10): Seveda top ocena, ker je bil to spet avto, ki sem si ga želel. Kupil sem ga pa en teden po tistem, ko sva z ženo izvedela, da je prvič noseča. Pripeljal mi je dva otroka iz porodnišnice in mi bo za vedno ostal v lepem spominu. S tem avtom so se tud pogledi na avtomobile spremenili, prav tako moj življenjski slog.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Dec 2008 14:42 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Prispevkov: 156
Kraj: Grosuplje
Moj tretji Fiat

Model: Fiat Croma
Motor: 1,9 MultiJet 16v
Letnik: 2006
Kilometri: 30000
Kupljen: maja (16000km)

Motor (10-10): Motor je naravnost odličen, poskočen in glede na zmogljivosti varčen. Živce mi razjedajo črički iz rolice mikrojermena. Sam za te težave ni toliko kriv avto kot pa pooblaščeni servis, ki ni sposoben zamenjat stvari pod garancijo, znajo samo z WDjem špricat in čakat konec garancije. Robo mam že kupljeno, samo čakam na mehanika, da bo mel čas zamenjat.

Poraba (10-10): 6,5-7,5 na 100. Vem, da zna met kak drug avto nižjo porabo, samo meni je enostavno čar v tem, da tiščiš zadevo do onemoglosti, poraba pa ne pride čez 8 litrov, pod ritjo maš pa 150 konjev.

Karoserija (10-10): Tu lahko govorim samo o obliki, ker je avto praktično nov. Oblika mi je že od objave skic noro všeč.

Podvozje (10-10): Zaenkrat odlična lega na cesti, vsaj kar se mojih pojmov o tem tiče.

Notranjost (10-10): Enostavno placa ko bi bil v dnevni sobi. Otroke z lahkoto spravim v avtosedeže in iz njih, ker je med zici toliko prostora, da lahko stopim vmes in zapnem otroka. Zadaj sedijo komot trije orenk deci. Malo se mi kolca po delavski Marei, ker mi je v Cromo žal dajat orodje, je prelepa. Pa saj me bo minilo. Do takrat pa zadevo opravlja ženin Punto.
Oprema (10-10): Avto je za svojo ceno odlično opremljen, dvopodročna klima dela odlično, nobenega pihanja nikamor, samo shladi se. Pogrešam edino MP3
Končna ocena (9-10): Desetka bo, ko mi mehanik ta cvilenje poštima, ker mi res najeda živce, pa kakega otroka mora še s porodnišnice pripeljat :004.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Dec 2008 15:38 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 29
Prispevkov: 414
Kraj: Vodice
moj prvi avto
Model: Fiat Bravo
Motor: 1.2 16V
Letnik: 1999
Kilometri: 152000
Kupljen: maja 2008

Motor(9-10): Pri nizkih obratih je len,nad 3000 pa dobro potegne.motor se zelo hitro segreje.končna hitrost okoli 190km/h.do sedaj dela vse v redu

Poraba(10-10): okol 6l,s tem da ne vozim ravno počasi

Karoserija(10-10): na avtu nobene rje

Podvozje(5-10): po mojem mal premehko,vsaka luknja se čuti

Notranjost(10-10): avto je udoben, ima športne sedeže,usnjen volan,prestavo ročico

Oprema(10-10): imam opremo trofeo(2 airbaga,abs,usnjen volan,klima,imel je original alu platišča,strešni spojler,športni sedeži,centralno zaklepanje,beli števci) pogrešam edin potovalni računalnik

Končna ocena(9-10): če hočete avto z majhno porabo,zadovoljivimi pospeški je to dobra izbira :D


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Dec 2008 18:57 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 60
Kraj: med KP in GO
Model: Punto mk2
Motor: 1.2 in 1.4 8v
Letnik: 2000 in 2001
Kilometri: oba cca 150000
Kupljen: v letu proizvodnje (1.2 je prodan)

Motor (1-10): 8; prožni/ elastični motorji. v glavnem večji užitek napram RClio 1.2 8v
Poraba (1-10): 9; cca 6l v glavnem OK
Karoserija (1-10): 9; lepe oblike
Podvozje (1-10): 8; premehko zame
Notranjost (1-10): 7; armaturna je OK
Oprema (1-10): 8
Končna ocena (1-10): 8
-------------------------------------------------
Model: Bravo
Motor: 1.4 16v star-jet dynamic 90KM
Letnik: 2007
Kilometri: 3000km
Kupljen: 2008

Motor (1-10): 7; prelen
Poraba (1-10): 7; cca 8l
Karoserija (1-10): 9; oblika je specialna
Podvozje (1-10): 8
Notranjost (1-10): 9
Oprema (1-10): 8
Končna ocena (1-10): naj bo 8; naj mu bo, ker je omenjen motor dobesedno nikakav


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Dec 2008 20:11 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 37
Prispevkov: 612
Kraj: MS-GORIČKO-MB-LJ
Moj prvi avto :

Model: Rover 216Si
Motor: 1.6 112ps + powerfull
Letnik: 1997
Kilometri: 165000km
Kupljen: 02.2007 prodan 02.2008 ( 190.000km )

Motor (1-10): 10; zelo poskočen napram Bravi
Poraba (1-10): 5; cca 9,5 do 12l
Karoserija (1-10): 9; zelo lepe oblike
Podvozje (1-10): 7; športno, občutek vsakega najmanjšega kamenčka
Notranjost (1-10): 7; ničkaj posebnega, razen udobnih sicev
Oprema (1-10): 6; klima katera ni delovala
Končna ocena (1-10): 6, oceno dvigne prožen motor, drugače pa same težave, ko ne glava motorja potem getriebe ....
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Moj drugi avto :

Model: Brava ELX
Motor: 1.6 16V
Letnik: 1999
Kilometri: 150.100 ( 127.900 ko je bil kupljen, 89.000km ko je bil uvožen ) -> do mojega nakupa ga je vozila ženska ( moja teta )
Kupljen: 24.12.2007

Motor (1-10): 7; zelo slabi pospeški do 4000rpm, nad 4000 odlično
Poraba (1-10): 9; 6,8 - 7,6 OK
Karoserija (1-10): 9; lepe oblike
Podvozje (1-10): 8; OK
Notranjost (1-10): 8; armaturna je OK manjka edino BC
Oprema (1-10): 9 za tako pocen avto je oprema super
Končna ocena (1-10): 8,5 -> za malo denarja dober avto, relativno majhni stroški zaenkrat, edina naložba je bla menjava amortizerjev, januarja pa bo velik servis.
-------------------------------------------------


Zadnjič spremenil sodaribn, dne 09 Dec 2008 20:39, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Dec 2008 20:24 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 28
Prispevkov: 3656
Kraj: Kamnik
Model: Brava SX
Motor:1.2 16V, 82 KM
Letnik:1998
Kilometri:140000
Kupljen: 2003

Motor (9/10): ni bilo problemov....kakšni vžigalni kabli nič drugega

Poraba (9/10): zelo nizka...6-7l (počasna vožnja) najbrž bi šlo tud proti 10 če bi se tišala

Karoserija
(9/10): ni sledi rje

Podvozje
(9/10): zelo vredu ampak je malo trd ker je spuščen....se pa zelo drži v ovinkih

Notranjost (8/10): zelo dobra ledvena opora....motijo me edino kakšni detajli v avtu ki niso ravno materialno najkvalitetnejši....je pa res da je avto star že skoraj 10 let :036.gif:

Opremljenost (9/10): ima vse...bi pa prav prišel kakšen potovalni računalnik

Končna ocena (9/10):
zelo dober avto če se ga redno servisira in pazi :040.gif: več kot odličen za njegovo ceno :040.gif:

_________________
If you can't fix it with duct tape, you are not using enough duct tape.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 10 Dec 2008 01:28 
Odsoten
clean,podn,rob,DOJČE ®
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 3723
Kraj: vrhnika
kake ocene bi pr teb dobijal ksni bosli avti...nadpoprecene 15 + od 10

evo moja ocena za bravota.

Model: Bravo
Motor:1.6 100 pa se drobiz tistih konjov
Letnik:1998
Kilometri:114000

Motor (7/10): dela odlicno brez problemov (samo redni servisi) a nazalost premalo da od sebe za teh 100 konjov, menalnika nebi mogl bol butasga narest (prenose). Vrjamem ,da ko se usedes avto iz 50 konjov v avto kot je bravo ,da izgleda poskocen in da se premika.

Poraba (3/10): Za tak motor in to konjenico je prevelik pozeruh. poraba 10 litrov . celo na 8 sm jo spravu sam sm ga tko sparu da se ga bol nebi dal. je pa sla tud cez 12 ce sm ga stisku. Za tak motor bi bila poraba pricakovana 7-8 litrov

Karoserija (6/10): ni sledi rje, je pa povna slampari kot je zamkanaje (katerega sem kasnej odpravil), tipicno rosenje luci in povno nekih malenkosti. oblika za tiste case odlicna!se sedaj ni nepacna

Podvozje (6/10): nevem kako je pri seriskem. moj imel plinske amortizerje in spuscen pa je vozna se zmer ni neki vau. Mi pa volan ni bil usec saj nedaje povratnih informaci nobenih, prevec mehek.

Bremze (1/10): sramota da uporablajo iste bremze na cinquecentotu 0.9 40hp al pa se bol svoh modelu 0.7 motorjom. pa raznih puntotih itd. Uglavn avto se ustavla kot kremenckovi. takoj jih tudi pregrejes. aja v opremi sem imel tudi abs kar je retkost pri teh letnikih.

Notranjost (6/10): zici porazni, so kot klopce iz avtobusa, nobene opore ali konforta. povno malih slampari v notranosti. estecko notranost dokaj privlacna in lepa vizualno.

Opremljenost (8/10):bil je z vso opremo, tudi vse delovalo.ceprav bi lahko veliko bolje

Končna ocena (6/10): avto za tiste case uredu. cena je tudi uredu a je tesko lepega dobiti. Seveda dobis veliko vec avta kot pri punto mk1 (no razn gt punto), je pa velik minus poraba in njegova nepremicnost.To je avto za nekoga ki mu je avto samo prevozno sredstvo ali pa da mu je enostavno usec.

_________________
Nedaj boze rata i Fiata! Enkrat Fiat, nikoli več Fiat!!!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 10 Jan 2009 15:35 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 31
Prispevkov: 3561
Kraj: Sorško polje
Model: Marea 1.8 ELX
Motor: 1.8 16V
Letnik: 1997
Kilometri: 230000
Kupljen: v družini od novega, moj kake 3 mesece

Motor (8/10): skoraj od novega ropota variator faze, ostalo BP, nikoli odprt, nikoli nič menjano, razen rednih servisov

Poraba (9/10): z mojo vožnjo 7,1 povprečno, z mamino 7,5. V redu.

Karoserija (9/10): rje ni, le obrabljena barva okoli ogledal

Podvozje (9/10): nikoli nič menjano razen zadnjega amortizerja, drži se dobro, bremze so zdržale 230000 brez, da bi bilo menjano karkoli!

Notranjost (8/10): dobri zici, dober material, za moje pojme ravno prava višina naslona za roko

Opremljenost (7/10): za letnik 97 solidno, 1airbag, ABS, servo...

Končna ocena (9/10): avto kot celota je zakon, glede na stroške vzdrževanja in svojo ceno pa top izbira.

_________________
Integrale power ;)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 10 Jan 2009 19:39 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 267
Kraj: Ðesenice
Model: Punto 55s
Motor: 1.1 55 brutalnih konjev (od tega 15 postrelenih da smo narod nafutral ko smo bli se pr partizanih)
Letnik: gospodovega 1994
Kilometri: motor 150tkm, skoljka ~180tkm
Kupljen: asp primozic za jurja kreten neumen

Motor (6/10): originalnga sn zamenu, ker je ole kuru, pa menjalnik je bil bl ko ne v ....penisu
Trenutni dela prov fajn, po letu in pol sem koncno zamenjal ole, za vsakodnevne in obcasne pozne ure zadosca mojim potrebam

Poraba (8/10): pojma nimam, nardim ene 300km za 20e benzina, zdej pa itak ne vem vec, ker je stevc crknu

Karoserija (9/10): rje skor ni nec, glede na to da so z avtom delal kukr svina z mehom, je pa tazadnja havba gnila, ker je bla ze enkrat strihana

Podvozje (3/10): tko no, spredaj je gajba pretezka, in zna bit vcasih skoz ovinke zabavno, se pa zadeva uredi, ce imas na zadnji klopi kksn potomfl od babe, bremze so mortadele, se dost hitr pregrejejo, za normalno voznjo so kr kul

Notranjost (1/10): originalno spartanska, pes jim brado lizov, sam sem nabu noter druge zice od gt-ja, tko da je mal bl kul, je treba najprej za svojo rt poskrbet, druge tapete, sredinsko konzolo od elx, obratomer, strom sipe, tko da se zdej vsaj nekak da prezvet, aja pa se zadnjo klop sem dal tud od elx noter, tko da je zdej 1/3, noter skor komot vrzem dva bicikla pa se 3je kukr tolk normaln zdijo, no za ostale mi je tko al tko vseen, sam daj je men kul. Noter gre tud manjsi skuter ali dober kubik železniških švelerjev

Opremljenost (-2/10): za letnik 94' je cudn da ma sploh volan kot serijsko opremo.

Končna ocena (7/10): avto je kot celota totaln sekret. fiat uno z drugo obleko, sam so stroski vzdrzevanja tko pucen, da se lahk clovk skor smeje.
Je sigurno eden izmed najboljsih studenstih avtov trenutno, pa se ulomt ni problem v avto, pri unotu sem mel vecje probleme


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Analiza po treh letih lastništva
OdgovorObjavljeno: 15 Feb 2009 22:51 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 54
Prispevkov: 42
Model: Punto Mk.2 'Phase 2' 1.2 16v Dynamic 3vrata
Motor: 1242 cc, 80 KM (59 kW)
Letnik: 2005
Kilometri: 28.200
Kupljen: nov v juliju 2006

Motor (9/10): Z obzirom, da gre za zadušeno verzijo agregata (86 KM pri 6000 vrt/min, 113 Nm pri 4500 vrt/min) iz Punta Mk.1 85 16v je zadeva izpadla odlično glede kultiviranosti in varčnosti, prožnost ni najboljša (pomanjkanje kubature zahteva več pretikanja...), veselje do vrtenja je v primerjavi z nekdanjimi (twincam motor iz Fiata 131, ki sem ga imel v Lancii beti Coupe se je vrtel ko hudič, ta je pa bolj penzinist) izdelki te znamke. Sedaj je agregat bolj nemški in manj italijanski. Je pa res, da imaš moæi zadosti za ta razred in maso avtomobila, zmogljivosti so pa tudi moči primerne. Po klancu dol mi je enkrat že ušel na 190 km/h (Na testu od Auto Motor & sport so izmerili maksimalno hitrost 175 km/h in približno 13 sekund od 0-100 km/h)

Poraba (6/10): Poraba pri meni je skromna, ker ga ponavadi ne priganjam čez 3000 vrtljajev (približno 105-110 km/h v peti prestavi) zato mi potovalni računalnik vedno pokaže le okoli 6,5 litra. Ob tem moram povedat tudi to, da grem na vsake štirinajst dni službeno z njim v Maribor in , da boste takrat na tej relaciji srečali malo hitrejših puntov...
(povprečno ga gonim v območju 3500 do 4500 vrtljajev). V območju največjega navora (4000 vrt/min) pa kaže števec približno 145 km/h-
Rdeče polje pri tem avtomobilu se začne pri 6500 vrt/min, sam pretikam pri 5500 MAX, ker ni nobene potrebe (največjo moč 80 KM doseže že pri 5000 vrt/min)

Karoserija (10/10): Nobene pripombe. Po treh letih ni sledi rje ali drugih težav. Elektrika deluje brezhibno.

Podvozje (9/10): Zelo v redu. Prej sem vozil Punto 75 SX in je razlika kot noč in dan. Pri prvem puntu sem čutil vsako grbino in luknjo in sem se bal, da mi bo odbilo polosovino ali roko, pri tem avtu pa imam občutek, kot da se vozim v Francozu (motor je tih, udobje pa je tazredu primerno). Z vodlivostjo in lego zaenkrat ni bilo težav, želel pa bi, da bi imel boljše zavore...ker so samo malenkostno povečali premer sprednjih diskov v primerjavi z 1.2 8v

Notranjost (9/10): Sedeži so tipično Fiatovi, malce trši vendar zadosti udobni. Prostora za noge in prostora za potnika spredaj (mam črvlje št.43) je vedno dovolj, prtljažnik je za moje potrebe zadosten.
Oprema (9/10): Oprema je za moje potrebe zadostna, so me pa nategnili pri deljivi zadnji klopi. Punto 75 SX ima deljiv sedežni in hrbtni del, moj pa samo hrbtnega, pa bralne luæke tudi ni več..

Mam pa klimo...,ki je splioh na uporabljam...
Pa trikrat je bil že na rednem servisu (5000 km, 15000 in 25000 km)
Ker cenim svoj sinjemodri (kamuflažna barva...)'bombnik'. hehe

Končna ocena (9/10): Za te flike je zadosti muzike..


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 19 Feb 2009 19:38 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 36
Prispevkov: 469
Kraj: Logatec
MODEL: Bravo
MOTOR: 1.6 16v, 76 kW
LETNIK: 1998
KILOMETRI: cca 80 000 ob nakupu, 140 000 ob prodaji
KUPLJEN: 2005, prodan 2008

MOTOR: 8/10 - Motor je dokaj poskočen nad 4000 obrati, pod to mejo pa je nekoliko preveč len, sploh pri prižgani klimi mu kronično primankuje navora. Glede na to, da je dokaj neproblematičen in poceni za vzdrževanje, mislim, da ta motor bravu najbolje pristoji.

PORABA: 6/10 - Poraba je šibka točka teh mašin - tudi ob lepi vožnji ga je težko spraviti pod 8 l/100. Poraba na relacijah je nekoliko nižja, vendar še zmeraj previsoka glede na konkurenco.

KAROSERIJA: 9/10 - Problemov z rjo ni bilo nobenih, zunanjost je tudi iz estetskega vidika zelo všečna.

PODVOZJE: 7/10 - Solidna lega v ovinkih ampak za moj okus nekoliko pretrdo, saj se čuti vsako luknjo. Zavore so za normalno vožnjo OK, ob hitrejši vožnji pa se hitro pregrejejo. Problem so tudi sprednje roke, ki dokaj hitro dobijo 'luft'.

NOTRANJOST: 5/10 - notranjost si po mojem mnenju zasluži največji minus pri tem avtomobilu. Uporabljeni materiali so ceneni za povrh pa še površno sestavljeni - pri vožnji po slabši cesti prihajajo iz armature razni zvoki, pa tudi zvočna izolacija je slaba - to pride najbolj do izraza po avtocesti, pri vožnji nad 120 km/h. Sedeži so za normalno vožnjo dobri in dovolj udobni, ob hitrejši vožnji pa človek pogreša malo več bočnega oprijema. Zelo pohvalna je prostornost na zadnji klopi.

OPREMLJENOST: 7/10 - Moj je imel standardno opremo SX, torej klimo, 2x airbag itd...glede na konkurenco, bi lahko pri FIAT-u ponudili malo več opreme, kot je recimo potovalni računalnik, avtomatska klima in še kaj bi se našlo...vendar za tisti čas je bila to čisto solidna oprema.

KONČNA OCENA: 8/10- Trenutno je situacija taka, da je dober primerek z 1.6 mašino dokaj težko dobiti, saj si jih imajo večinoma takšni lastniki, ki jim je bil to prvi avto in nanj niso preveč pazili. Moj je bil kupljen od 1. lastnika in je bil solidno ohranjen. Po mojem mnenju je to eden boljših avtomobilov za ta denar, saj se jih dobi že dokaj ugodno, vzdrževanje je dokaj poceni, je prijeten za vožnjo, edino poraba je malce previsoka. Vsem, ki gledajo za takšnimi Bravoti, priporočam nakup, če le dobijo dovolj dobro ohranjenega. Veliko problemov, ki se pojavlja, so lahko posledica slabega vzdrževanja - Ob rednem vzdrževanju pa večjih težav ne gre pričakovati.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Apr 2009 18:33 
Odsoten
Predsednik kluba
Predsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 1398
Kraj: Loška dolina- Notranjska
Model:Fiat Coupe
Motor:16V Turbo
Letnik:1996
Kilometri:140000
Kupljen:10/2008

Motor (9):
Zdaj ko ima motor drugo pamet tudi čisto drugače razmišlja. Je zelo živahen še predvsem na 3200 obratih ko te kar prilima na zic v katerokoli brzini :zeko: . Sicer pravijo da je pri 16VT treba bolj skrbeti kot pri 20VT, se jaz s tem ne strinjam saj vidim da imajo tudi 20VT modeli probleme, samo drugačne.
Z drugim motorjem moram rečt da sem zelo zadovoljen, še posebej pa zdaj ko se mi zdi da motor iz dneva v dan boljše laufa! :D
Je pa res da je motor potreben posebne nege in pazenja zato si ne zasluži ocene 10...žal

Poraba (9):
Glede porabe se mi zdi da kuri dokaj razumljivo, v primerjavi s Golfom V GTI in Hondo TypeR 2005, je poraba zelo podobna....
V kolikor ima GTI od 11-18, Honda od 8-22, jaz pa okoli 10-17
Zdaj ko imam drug računalnik in svečke mi praktično ne kuri prov nič več kot prej, tako da sem s porabo kar zadovoljen.....seveda bi mi pa vsak liter manj prišel prav :030.gif:

Karoserija (9):
Glede karoserije bi rekel da je rahlo bolj gibljiva kot pri Tipotu, samo mogoče se motim, ker naj bi bila ista kot od tipota, imam pač tak občutek v ovinkih(možno da zaradi amortizerjev)da se rahlo povija....
Rje ni nikjer saj je avto pocinkan, tudi mojemu je zelo videt da je bil pripeljan iz Italije....
Sam izgled pa seveda govori sam zase :066.gif:

Podvozje (9):
Čeprav so zavore in vzmetenje serijske, niso ravno A1...
Vzmetenje je na ravnici in hitri vožnji udobno in mehko, v ovinkih pa avto zelo postane živahen z zadkom, kar je v neki fazi dobro saj je lažji lovit avto če ti zadek odnaša kot pa spredek :zeko:
S temi konji bi si pa avto že serijsko zaslužil boljše bremze, 20VT serija ima temi primerne brembo čeljusti, 16VT pa samo navadne čeljusti.
Čeprav po testih v primerjavi s Nissan 200SX, Honda Prelude, VW Corrado je bil v zaviranju najboljši Coupe 16VT :029.gif:

Notranjost (10):
Notranjost je meni in še marsikomu naravnost odlična. Sama pozicija in izgled števcev je "u nulo", tudi pozicija in oprijem volana je odlična, sedeži in položaj za menjanje prestav. Tudi napis in letvice na vratih ti dajo vedeti kje se pozna pininfarinin design in ne tako kt pri Golfih in Seatih, ko je tam vidt včasih videti kot da je blo vse skupaj narejeno čimbolj na hitro.....
Sicer bi sedeži lahko nudili rahlo boljši bočni oprijem, samo kar se tiče luksuza so odlični. Tudi odkar sem presedel na usnje nočem več drugih vrst sedežev. :041.gif:

Oprema (9):
kar se tiče opreme sem zelo zadovoljen, servo je zelo lahek, dvojni Air-bag, ABS deluje odlično (na vseh 4 kolesih), el. pomik zun. ogledal, klima...
Zadnji modeli Coupeja so imeli še : ESP, viscodrive(zaporo dif.), avt. klimo, brembo zavore, 305mm diske, daljinsko centralno, bočne air-bage, start-gumb....

Končna ocena (10):
Z avtom sem zelo zadovolnjen in iščem vsak izgovor da se peljem z njim :D . Čeprov zahteva avto zelo veliko pozornost in popravil, stroškov, se to ob vožnji zelo hitro pozabi saj nudi užitek ki ga ne da vsak avto... :039.gif:

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Izkušnje s Fiati
OdgovorObjavljeno: 10 Apr 2016 22:53 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Prispevkov: 1689
Kraj: Toti Cjele
Fiat motorji se kar dobro izkažejo kot kažejo raziskave :040.gif:

http://www.avtoblog.com/zanesljivost-mo ... aze-dobro/

_________________
---------------------
Fiat Grande Punto
---------------------


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Izkušnje s Fiati
OdgovorObjavljeno: 22 Feb 2017 13:05 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 38
Prispevkov: 39
Kraj: Nova Gorica
Izkušnje z 2 Fiati :

1.2 8v 60KM Fiat Punto : Z njim prevozil cca. 170.000km. Razen menjave "računalnika" - cca. 300 EUR ni bilo omembe vrednih popravil.

Fiat Croma 1.9 Multijet 150KM letnika 2009 : menjava dušilne lopute - cca. 280 EUR , pa še par malenkosti - vsekakor nič večjega : trenutno ima 240.000km.

Z Fiati sem zelo zadovoljen. V lasti imam tudi dražje avtomobile zvenečih znamk ( BMW ) kjer je popravil precej več.

_________________
LP


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izkušnje s Fiati
OdgovorObjavljeno: 30 Apr 2017 15:15 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Prispevkov: 309
Fiat je kar soliden avto.So pa tudi izjeme.Jaz sem kupil l 95 novega bravota in ajde nekako je šel sam zadnji konec je močno napadla rja.Sprednji pa po 16 letih kot nov.Tak,da verjetno je nekdo ali v tovarni ali v trgovini popravljal zadnji konec karoserije,ker kupil sem ga v salonu.Imel je pa fotr stilota jtd tisto je pa posebna pesem.Kupil ga je pri tpv ju z 100 tisoč kilometri.Bil je od nekega zaposlenega pri Fiatu kot službeno vozilo.Avto je še dandanes kot nov.Mašina suha ima 200 tisoč kilometrov.Gre nenormalno dobro.Lima na sedež.Zdaj ga ma moj sin in res dobr avtič.
Imam dolgoletne izkušnje z tipoti.Imel sem 1,4 tisti z dvojnim weberom in je bil izredno štarten samo končna hitrost max 165kmh.Poraba pa nikoli manj kot 8l.Imam dolga leta tudi sedicivalvoleta 2.06v.Avto skoraj oldtajmer ampak z rjo nima nekih težav.Mašina dela super.Poraba olja skoraj nič bencin pa okrog 7,5 do 8l povprečje.To mi je zelo všeč pri njemu.Tud pri večjih hitrostih se poraba kaj veliko ne dvigne.Nima pa klime to je napakica.
Imel sem tudi par fiatov uno tisti prvi l 86 je rjavel kot nor pol sem pa kupil skoraj novega delajega za Finsko.Tisti je bil pa res lep in fajn avtič.Poraba 5 do 6 litrov,šel je pa kar dobro.
Evo nekaj mojih vtisov od te znamke.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izkušnje s Fiati
OdgovorObjavljeno: 27 Jun 2018 20:11 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 5
Model: Fiat Doblo Panorama
Motor:1,4 16v 95 + plin
Letnik:2011
Kilometri:152000
Kupljen:2018

Motor (1-10):10 - odličen za skromno moč in prostornino
Poraba (1-10):3 - prevelika v primerjavi s konkurenčnimi vozili, dobro da imam še plin
Karoserija (1-10):10, popolnoma brez rje
Podvozje (1-10):5 - precej ropota iz zadnjega mosta
Notranjost (1-10):10, brez sledov obrabe po 7 letih
Oprema (1-10):9- za tiste čase zelo solidno (4x airbag, ASR, Start/stop, radio, po višini in globini nastavljiv volan, voznikov sedež nastavljiv po višini, Trip Comp dual, ročna klima..)
Končna ocena (1-10):9


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 59 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games