domov
  • Fiat Klub
  • Techno racing
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • WithCar
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Kovinoplastika Kavs
  • Orange Audio
  • A2R
  • Poliglob
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Amortizer d.o.o.
 
Danes je 29 Maj 2020 19:11

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 59 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Izkušnje s Fiati
OdgovorObjavljeno: 11 Avg 2006 12:48 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
Eden od osnovnih ciljev kluba je promocija znamke Fiat!

Po vzoru na hrvaške fiatiste smo se odločili narediti bazo mnenj voznikov Fiatov, ki bo uporabna bodočim lastnikom oz. ljudem, ki razmišljajo, da bi kupili rabljenega ali novega Fiata. Ko se bo nabralo dovolj vaših mnenj, jih bomo objavili na klubski spletni strani. Kot rečeno, mnenja bodo v veliko pomoč potencialnemu kupcu določenega modela. Pomagala mu bodo izbrati pravi model avta in ga opozorila, na kaj mora biti pozoren pri nakupu določenega modela.

Vzemite to kot nekakšno obveznost in napišite svoje mnenje. Na poste ne odgovarjajte, če ne boste podali mnenja o svojem avtu.

Ocenjujte v sedmih kategorijah z ocenami od 1 do 10 in pri vsaki napišite svoje mnenje.

Model:
Motor:
Letnik:
Kilometri:
Kupljen:

Motor (1-10):
Poraba (1-10):
Karoserija (1-10):
Podvozje (1-10):
Notranjost (1-10):
Oprema (1-10):
Končna ocena (1-10):

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 11 Avg 2006 12:50 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
Model: Bravo HGT 155
Motor: 2.0 l, 154 KM (113 kW)
Letnik: 1999
Kilometri: 127.000
Kupljen: 5/2005

Motor (9/10): Motor je zelo prožen, potegne suvereno, navora je dovolj pri vseh vrtljajih, po mestu in v klanec se lahko zlahka pelješ v 5. prestavi pri 1.300 vrtljajih. Moram omeniti še zvok petih cilindrov, ki je fenomenalen in ne pusti nikogar ravnodušnega, ki se pelje z mano.

Poraba (6/10): Poraba je od 9,6 l do 13,1 l /100 km, povprečno pa vedno okoli 11 litrov. Preveč? Če zavestno kupiš HGT-ja, pol ni preveč :D Vseeno mislim, da bi lahko bila malo nižja.

Karoserija (10/10): Nobene pripombe. Po sedmih letih ni sledi rje ali drugih težav.

Podvozje (9/10): Zelo v redu. Prej sem vozil bravo 1.6 in je razlika kot noč in dan. Pri 1.6 sem čutil vsako grbino in luknjo in sem se bal, da mi bo odbilo polosovino ali roko, pri HGT-ju pa imam občutek, kot da se vozim v avtu, ki je razred višje. Odlično požira luknje in neravnine, občutek za volanom je super, lega prav tako in vozil bi se dan in noč :hehe:

Notranjost (9/10): Sedeži ne utrujajo in imajo več bočnega oprijema kot navadni bravoti, vseeno pa premalo, da bi jim lahko rekli športni, čeprav naj bi bili Recarovi. Oblečeni so v žamet, kar ti daje občutek razkošja. Isto naredi usnjen volan in prestavna ročica z manšeto pa tudi manšeta ročne zavore je usnjena. Prostora za noge je vedno dovolj, le prtljažnik bi lahko bil večji, saj je za 20 % manjši kot v Tipotu, čeprav je Bravo daljši avto.

Oprema (9/10): Oprema je zelo bogata, želel bi si le še bočne airbage in pa potovalni računalnik.

Končna ocena (9/10): Avto je biser in ga priporočam vsakomur z nekaj športne žilice in veseljem do udobne in hitre vožnje.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 11 Avg 2006 13:37 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 37
Prispevkov: 1036
Kraj: Grosuplje
Model: Fiat Punto ELX
Motor: 1.2 16V 85KM (63kw)
Letnik:1998
Kilometri: 152 000
Kupljen: 6/1998 (mama) , moj od 9/2004


Motor:9/10: Motor je zadosti močen za puntota. Tako, da tudi kakšno prehitevanje ni problem. Edini problem je pomanjkanje navora v nižjem območju vrtljajev. Rabi vrtljaje nad 4500 da zares pokaže kaj zmore. Vrti se do 7250 vrtljajev/min.

Poraba:8/10: Ni glih dizel. Ohranja pa porabo na ravni 1.2 motorja. Celotna poraba od kar imam avto je 7.2l/100. min6,3l max 8.1. Nad 8 sem ga spravil samo 1x. Drugače pa ob malo bolj nežni nogi ni problem pridit po 7. Pri malo težji nogi pa je ponavadi 7,4-7,6. Torem razpon v normalni porabi se giblje znotraj enega litra razlike.

Karoserija: 9/10: Neke rje še ni. Pojavlo se je sicer par pikic predvsem na podvozju. Ki pa ne predstavljajo neke nevarnosti ob pravočasnem saniranju.

Podvozje:8/10: Avto se vredu drži ceste. ( bolje kot moj prejšni spuščen avto ). Ima pa za moje pojme premehke zadnje plinske amortizerje. To občutiš šele ko imaš zadaj naložen avto in na vsaki luknji močno zaniha. Kadar je avto prazen tega ni občutiti.
Bremze so pri tem modelu kar vredu. Sprednji diski so od bravota (enojni :( ) zadnji bobni pa od tipota ( ne vem ker model).

Notranjost 9/10: Armatura je narejena iz mehke sive plastike in se zaradi tega ne segreva na soncu. Zato ni potrebo pokrivanje na soncu. Ima 3D vratne panele ter sredisnko konzolo. Sedeži so udobni in za normalno vožnjo nudijo tudi dosti bočnega oprijema. Letos sem bil na Nizozemskem in v 10 dneh prevozil 3000km. Avto se je iskazal kot soliden tudi na daljših potovanjih. Zadaj je dosti prostora za noge, kar ni običajno pri avtomobilih tega razreda.

Oprema10/10: Ima vse kar imajo veliki. ( škoda ker je to slogan ene druge znamke :) )
Torej ima klimo (ni v serijski opremi), ABS(ni v serijski opreme), Servo volan, elektro šipe, centralno daljinsko zaklepanje, ter 2x air bag ( sovoznikov ni v serijski opremi).

Končna ocena: 9/10: Avto je super. Okvare na mašini še ni bilo. Kvarijo se edino malenkosti. Ostalo je pač potrošni materijal. Edina serijska napaka, ki sem jo do sedaj opazil so zadnje roke/kraki ( kakor koli že temu rečemo), ki zdržijo približno 100k km, ter desna zajla za ročno, ki visi in sčasom se strga boden in pozimi zmrzne ročna.
Z avtom se zelo zadovoljen in ga še lep čas ne nameravam prodati.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 11 Avg 2006 15:33 
Odsoten
Broohy ®
Uporabniški avatar

Starost: 36
Prispevkov: 6625
Kraj: povsodmejdost :)
Model:Fiat Stilo jtd dynamic
Motor: 1.9 jtd (115hp/85kw)
Letnik: 6/2003
Kilometri: 79.000
Kupljen: 6/2004

Motor (9/10): Motor zasluži same pohvale, dokler nism navesu vsega na avto, kar je bistveno zmanjšalo njegove zmogljivosti. S 15" lepo potegne, končna hitrost po ravnem po števcu preseže 210km/h. Z 18", nekaj več kot 100kilskim kufrom in tud še 1x tolk plastike na avtu še vedno uspe prilezti do 200, samo traaaajaaa :D Treba bo čipaaat :zeko: Trahtar powaah roxx :D Navora je drugače zadosti, vleče pa lepo zvezno od 1800 do nekaj več kot 3000rpm. Priganjanje avta v višje vrtljaje se mi zdi razen po ac skoraj nesmisel. Za dizla ima dokaj kultiviran zvok, motijo me vibracije, ki jih povzroča.

Poraba (10/10): S 15" feltnami 5-6l/100km, z 18" tam od 5,5 do 6,5l/100km. Zadnjih 10.000km povprečna poraba 5,8.

Karoserija (9/10): Oblika 3vratnega stilota je zelo všečna. Moti me le malo bolj nenatančna izdelava, kot je bila pri bravotu. Vzvratna ogledala so premajhna, tako da je vožnja vzvratno malo težavnejša.

Podvozje (5/10): Velika graja od mene na tem področju. Kaj je bilo fiatu, da so šli stopničko navzdol??? Bravo je imel posamično vpetje koles, stilo samo poltogo premo zadaj :freak: :freak: Serijsko podvozje je občutno premehko naravnano (pri mw-ju končno nekako porihtali to), tako da se avto neprijetno nagiba po ovinkih in plava po cesti. Prav tako je zelo visoko nastavljeno, tako da avto izgleda kot kak jeep... Se ga pa da dokaj v redu popravit z nakupom kakih športnih vzmeti (še bolje skupaj z amortizerji)

Notranjost (6/10): Od notranjosti bi lahko pohvalil skorajda samo prostornost na sprednjih sedežih. Na zadnji klopi je malo prostora (manj kot v bravotu), če je voznik nekako moje velikosti, da ima sedež čisto nazaj, pa za njim sploh ni mogoče sedeti. Materiali v notranjosti so dokaj kvalitetni, grajam slabo kvaliteto sedežnih prevlek, ki so se raztegnile, tako da so mi jih še v garanciji zamenjali. Oprema dynamic vključuje "športne" sedeže v 3vratni različici, vendar bi jim lahko rekli vse prej kot športni, saj ne nudijo dobre opore. Prav tako ima sovoznikov sedež preveč izbočen ledveni del, tako da sopotniki na daljših vožnjah tarnajo nad neudobnostjo. V 5vratni različici se tudi občutno previsoko sedi. Prtljažnik je za velikost avtomobila majhen, saj so na račun pravilne oblike izgubili preveč prostora. Prav tako bi rad omenil samo še to, da so stiloti l.2002 veliko bolje založeni z opremo, saj so jim po letu 2003 na račun serijske klime precej oklestili spisek opreme. Po l.2004 se pojavljajo mešane stopnje opreme, tako da nikoli ne veš, kaj dobiš :D

Oprema (9/10): Avto ima vso opremo razen usnjenega oblazinjenja in navigacije (in pa glede tehnične opreme še esp in asr/msr. Dodatno v avtu 2ab, ter usnje na volanu in prestavni ročici, ter nekoč še serijski radio na cd.

Končna ocena (8/10): Če bi sedajle kupoval avto, bi verjetno močno premislil o nakupu stilota. Drugače je pa za svoj cenovni razred skoraj zagotovo best buy (še posebej sedaj, ko so jim zaradi uvoza iz tujine močno padle cene). Odsvetujem ga ljudem, ki želijo biti sam svoj mojster tako kot jaz, saj utegnejo izgubiti živce pri najlažjih opravilih kot so npr. menjava žarnic :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Izkušnje s Fiati
OdgovorObjavljeno: 11 Avg 2006 16:44 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 37
Prispevkov: 5410
Kraj: bilo kuda, kiki svuda
Model: Bravo 1.6i 16V SX
Motor: 1581 ccm 1.6i 16V
Letnik: 6/1998
Kilometri: 145.000 km
Kupljen: 10/2005

Motor (9/10): Eden izmed boljših motorjev v bravotu. 103 KM so povsem dovolj za avto teže 1050 kg. V območju nižjih obratov (do nekje 3500 rpm/min) vleče enakomerno in zmerno vendar ne usupljivo. Od te meje dalje pa se mu dobesedno strga in vleče kot nor. Z motorjem nisem v 10 mesecih imel nič problemov. Samo redni servis na 140k (ki je prišel 20k) in pa menjal sem vžigalne kable (11k).

Poraba (7/10): Poraba se giblje od 7,2 litra do 9,6 litra in je odvisna od načina vožnje in prižgane klime. Z relativno živo vožnjo se tudi ob klimi giblje okoli 8,2 l/100km. Je konkurenčna 1,6 litrsim motorjem od konkurence in glede na to kašne zmogljivosti avto ponuja ni velika.

Karoserija (8/10): Bravo ima troje vrat. Sama všečnost oblike je zelo subjektivna, meni osebno je fenomenalna in zelo športna. Pri avtomobilu, ki je star 8 let ni niti sledu rje. Pri bravotu sta na karoseriji dve napaki. Prva so vsekakor gumijaste kljuke, ki spokajo po več letih (da se elegantno rešit z mareinimi kljukami, ki so plastične). Druga napaka pa je ta da zna iz prvega in zadnejga odbijača odpadat barva zato tudi odbitek dveh točk. Lepota ima tudi ta davek, da so vrata zelo dolga, kar je nerodno na ozkih parkiriščih.

Podvozje (10/10): Na kratko povedano podvozje je super. Lega je odlična, zato ker ima zadaj že omenjene posamične obese. S kakšnimi posegi na podvozje (Športne vzmeti in amortizerji z nižjim težiščem in širše gume z nižjim profilom) se da lego še bolj izboljšat. Avto je dokaj trdo nastavljen že serijsko.

Notranjost (7/10): Bravo je glede na svoje mere (4025 mm) v notranjosti zelo prostoren tako na prvih sedežih, kot na zadnji klopi. Sedeži ravno ne ponujajo veliko bočnega oprijema in niso pretrdi in ne premehki, tako da dolge vožnje ne utrujajo. Edino velikost prtljažnika z 280l ni ravno prepričljiva, vendar se da vanj spravit tri velike potovalke. Armaturna plošča je plastična (kaj drugega v tem razredu in pri tem letniku niti ni za pričakovat, vendar še vedno prijetna na otip. Minus bi dal edino gumijasti oblogi okoli ročne zavore (po letu 99 so dali na mesto gume skaj) in previsoki prestavni ročici. Pohvalil bi še tiho vožjo na AC pri hitrosti 130km/h.

Oprema (8/10): ta model ima solidno opremo: 1× zračna blazina, klima, servo volan, električna stekla in ogledala (tudi ogrevana), centralno daljinsko zaklepanje, volan in sedež nastavljiva po višini. Nekateri imajo tudi ABS in sovoznikov Airbag.

Končna ocena (8/10): Avto ponuja za svoj denar zelo veliko opreme in odličen motor ter vozne zmogljivosti. Mogoče ne ponuja toliko prefinjenosti in elegance kot nekateri konkurenti (predvsem v notranjosti) samo bi ga vseeno označil kot ½bestbuy½ v svojem razredu in tudi v razredu nižje.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 11 Avg 2006 18:10 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 1557
Kraj: Rovte (Logatec)
Model : Tipo 1.4 ie S
Motor :1.4 ie
Letnik :1994
kilometri: 180.000
Kupljen:12/2000 (imel 75.000 kilometrov)

Motor(7/10) Motor je za težo avtomobila 1030 kg malenkost prešibak (70 KM) zato se rajši ozrite po modelu 1.6 ki ima 75KM vendar več navora. Poraba je nekje enaka.Če pa si v avtu lastite klimatsko napravo potem je pri hitrih speljevanjih motor 1.4 prešibak ker preveč obremeni motor in je potrebno pri hitrih speljevanjih klimo izklapljati. (končna hitrost dosežena na AC max 190km/h po ravninah 160 km/h pospešek 0-100 km/h 12 sec.

Poraba (8/10) Poraba motorja je na daljše relacije zadovoljiva 7.5 l , na kratke razdalje 9 l (z klimo 9.5) ob vklopljeni klimatski napravi in priganjanju motorja do amena pa porabe ne sparviš čez 10 litrov. Glede na to da gre za starejši tip motorja, je poraba zelo zadovoljiva.

Karoserija (9/10) Čeprav je kompletna pločevina pocinkana je v sami osnovi zgrešeno zasnovan zadnji del avta(pritrjevanje tapicirne z čepki direktno skozi tapicirno) Rjaveti začne predvsem pri čepkih za pritrditev tapicirne v prtljažniku, na zadnjih notranjih blatnikih ter na zadnji ojačitvi zanjega dela ki je skrit znotraj odbijača. Kar se tiče drugih delov ni nobenih pripomb.

Podvozje (8/10) Za normalno vožnjo je zadeva odlična ,vendar za kake športne vožnje odpade, ker je avtomobil absolutno premehak in rado odnaša zadek avtomobila. Kar pa se tiče zavor so le te zopet zaradi teže avta preslabe in se rade pregrevajo.

Notranjost (9/10) Zelo prostoren prtljažnik. Tudi v sami notranjosti je dovolj prostora tudi za zadnje potnike. Kar moti je postavitev radia ki je zelo nizko, drugače pa je sama notranjost zelo dobra glede na to da se gre za letnik 94 (sedaj so pač drugi časi :D )

Oprema (6/10) Pri Opremi S ki je zelo ubožna, je od opreme vključeno samo radio, el pomik sprednjih stekel in centralno zaklepanje. Če kupujete naj ima čim boljšo opremo ker oprema S je minimum kar je pri letniku 94 lahko v avtu. Tipoti z ostalimi verzijami opreme imajo zraven še (boljšo armaturno ploščo z obratomerjem. po višini nastavljiv volanski obroč, klima, plastična konzola od armature do sredine avtomobila,boljše sedeže,meglenke ....itd....itd )

Končna ocena (8/10) Zelo uredu avto vendar pade tukaj največ pripomb na samo opremo pri modelu z oznako S. Z ostalimi verzijami opreme pa je druga pesem.

To kar vidite v podpisu pa ima oceno (10/10) toliko opreme in predelav,da jo original Tipoti niso nikoli videli. :DDD

_________________
Fiat Tipo 2.0 16V SEDICIVALVOLE & Bad Panda 4X4 & Fiat X1/9


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 13 Avg 2006 13:10 
Odsoten
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar

Starost: 38
Prispevkov: 1999
Kraj: Ljubljana
Model: Punto GT
Motor: 1.4 Turbo (1372 ccm, 96KW/130Ps)
Letnik: 1998 / 10 mesec
Kilometri: 133.000
Kupljen: 2004 /9 mesec



Motor:9/10: Motor je pri tem avtu brutalen , je zelo prožen, v vsaki prestavi je navora dovolj 204 Nm pri 3000 / min, kar je precej več kot povprečen atmosferski motor s prostornino 2000ccm, pomankljivost pa je turbo luknja. Menjalnik je hiter in natančen, kljub temu da se včasih zatakne pri pretikanju iz prve v drugo.

Poraba (5/10): Poraba je pri tem avtu poglavje zase, avto lahko vozite od zanemarljivih 7 litrov pri hitrosti 90km/h v 5 prestavi na avtocesti, lahko pa zlahka naraste na 13l pa vse do 16l ali celo več ob pre (hitri) vožnji. UŽITEK STANE :)

Karoserija (9/10): Karoserija, predvsem pločevina avta,bi lahko imela večjo trdnost.

Podvozje (9/10): Podvozje je športno ne pretrdo, zagotavlja dobro lego ne cesti, čeprav včasih v hitrih ovinkih dvigne zadnjo gumo v zrak , če ima avto ABS so zavore dobre.

Notranjost (9/10): Notranjost je v mojem avtu oblečena v usnje , sedeži imajo dober oprijem , tudi volan je dobro oprijemljiv, prostora je v avtu dovolj za 4 osebe.

Oprema (9/10): Avto ima vso možno opremo,ki se jo je dalo dobiti pri nakupu novega vozila. Moja želja? Potovalni računalnik.

Končna ocena (9/10): Punto GT ni avto za vsakogar! Nekdo, ki avto potrbuje samo za prevoz od točke A do točke B sploh ni primeren kupec za ta avto! Punto GT je avto za osebe, ki znajo uživati v hitri vožnji in predvsem dobrih pospeških in ki jim malce večja poraba goriva ne predstavlja ovire.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=mluKmCj_XXw


Zadnjič spremenil ITAL-JET, dne 13 Avg 2006 19:43, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 13 Avg 2006 16:24 
Odsoten
- nič mi ni všeč -
Uporabniški avatar

Prispevkov: 1845
Kraj: Ljubljana
Model: Fiat Punto GT
Motor: 1400 cm2 , turbo
Letnik: 1995
Kilometri: 82000
Kupljen: 07/2004

Motor (1-10): 8/10 Motor je odličen, vendar mu do popolnosti manjka odzivnost ko turbo ne polni na ful. Drugače je pa brutalen, izredno močen in pa noben klanec mu ne dela problemov. Menjalnik ni najbolj natančen in ima predolge hode med prestavami, vendar se ga hitro navadiš in en predstavlja nobenega problema.

Poraba (1-10): 8/10 Poraba pri takem avtomobilu je brezpredmetna debata. Na poti v Francijo je pil 8,5 l povprečno z najmanjšim povprečejem 7,2 in pa max. 9,6. Vsakodnevna vožnja po mestu in pa obvoznici z nepreveč nežno nogo pa se vrti okoli 11l.

Karoserija (1-10): 9/10 V kolikor ni bil avto zaleten in slabo popravljen mu rja ne predstavlja problema, moti le "mehak pleh", kar je pa itak stalnica v tem velikostnem razredu.

Podvozje (1-10): 8/10 Osnovno podvozje je zelo solidno, avtomobilu manjka kakšna "špera" , ker drugače v počasnih ostrih ovinkih, prehitro zavrti gume v prazno. Pri vožnji na meji je opazen lahek zadnji del, kar neveščem vozniku ni v veselje, tistemu, ki pa si to želi pa pomeni veselje.

Notranjost (1-10): 9/10 Armatura je plastična, glede na to pa da je avto že 13 let na trgu še vedno odlična. Sedeži so lepi, solidno oprijemljivi in pa celotna notranjost je zelo lepo narejena (končna izdelava). Na prvo mesto pa bi postavil volan, ki je enkraten. Debel, ravno prav majhen,usnjen in pa z air-bagom.

Oprema (1-10): 7/10 Naš ima od opreme el. šipe, daljinsko cesntralno, ki odpre(zapre) avto iz razdalje 5 cm in pa najpomembnejše - turbo. Manjka klima in pa ABS.

Končna ocena (1-10): 10/10 Nikjer nisem dal avtomobilu ocene 10, ker mu povsod nekaj manjka oz ni dodelano, ampak kot celota je avto odličen in pa točno tak kot si od 2. avtomobila pri hiši želim - ko ga pelje Maja je pohleven kot labradorec, ko ga peljem jaz pa je kot mali bikec. :D

_________________

_________________
Izvinite mome kolegi... on je majmun pa ne pozna.. :)

Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Avg 2006 21:04 
Odsoten
šankist
Uporabniški avatar

Starost: 36
Prispevkov: 1460
Kraj: Maribor
Model: Fiat Punto 55s
Motor: bencinski,1108 ccm
Letnik:1997
Kilometri: 143.000
Kupljen: Junij 2005

Motor: 6/10 glede na svoje konjiče sicer kar dobro gre,je za premikanje,kaj več pa ne,prehitevanja je najboljše vzet z zaletom ker sicer predolgo traja,klanci mu seveda delajo rahle težave.vendar zelo zanesljiv in varčen motorček,v nekaj več kot letu me ni pustil na cedilu,predtem ga je imel kolega 2,5 leta in tudi on ni imel nobenih težav z njim.slabosti so tesnilo glave motorja (zdrži nekje 100.000 km) zadnje roke (nekaj istega zdržijo,bolje kot kupit nove jih je obnovit,pa še stane manj) ,zna spustit tudi grelec kabine in pušča hladilna tekočina.ker nima števca temperature hladilne tekočine je treba vsake toliko časa preverit nivo hladilne tekočine v ekspanzijski posodi,saj ko avto zakuha se samo prižge opozorilna lučka poleg števca za gorivo,takrat pa lahko že nastane veliko škode

Poraba: 10/10 kaj rečt več,šparovček.pravi avto za kakega študenteka,saj pije dobrih 6 litrov/100 km brez penzionistične vožje,da se še malenkost nižje

Karoserija: 8/10 kot je že omenjeno pri Puntu GT mehak pleh,po 9 letih je začel malenkost rjavet na desnih vratih in pri zadnjih kolesih,zaenkrat le površinsko.brez rje je dolgo zdržal :)

Podvozje: 6/10 povprečno,za mirno vožjo,v ovinkih preveč nagibanja

Notranjost: 7/10 še danes so lepe zaobljene linije,sploh če ga primerjaš z škatlami njegovega časa,plastika morda malenkost bolj občutljiva na praske,ampak še kar prijetna na pogled.zeleno oblazinjenje sedežev in vrat se menj osebno dopade,ni težko oprat če se kaj umaže.edino kar me moti,nimam kje odložit denarnice in telefona saj so predali ki so nepraktični,pa jih imam pač v žepih.nekoliko me moti tudi preveč naprej postavljen A stebriček in v ostrejših ovinkih v levo slabša vidljivost

Oprema: 3/10 žal v vsaj moji 55s ni nobene opreme (mišljeno pod el. paket,centralno zaklepanje,klima,airbag in podobno) ni pa težko najti kašnega z el. šipami,centralnim in airbagom,sploh l. 98 so že večinoma imeli vse to

Končna ocena: 7/10 avto ni zahteven za vzdrževanje,splošni vtis je dober,sploh za kaki prvi avto za začetnika ni slab,servisi so poceni,tudi kake večje stvari,ker delam večinoma relacijske vožnje 40 in več km v eno smer pa pogrešam malo več moči in tudi kaj od dodatne opreme...prav zato razmišljam o punto 75 ki mi nudi natančno to kar bi rad


Zadnjič spremenil Viper_XxL, dne 26 Apr 2007 23:12, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Avg 2006 23:13 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Prispevkov: 131
Kraj: Slovenia
Da ocenim mojega ex-Bravota...

Model: Bravo 100 16v
Motor: 1581 ccm, 103 KM
Letnik: 1999
Kilometri: 103.000

Motor (9/10): Pospeški solidni; preseneča predvsem prožnost in moč motorja pri višjih vrtjljajih - močni sta predvsem 3. in 4. prestava (v primerjavi z ostalimi 1.6 motorji).

Poraba (8/10): od skromnih (rekordnih) 6,5 pa do dobrih 8 l/100 km.

Karoserija (10/10): Kljub letom še ni bilo sledi o rji. :hehe:

Podvozje (8/10): V primerjavi s tedanjo konkurenco (in tudi današnjo) se pelje odlično - sploh, če je znižan ter stršan; pogrešam le abs.

Notranjost (8/10): Ima vse kar imajo veliki (avt. klima, 2xAB,...) :D Presenečajo udobni sedeži in dober položaj za volanom.

Opremljenost (9/10): Od opreme manjka samo abs.

Končna ocena (9/10): V svoji konkurenci definitivno "best buy". 8)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 20 Avg 2006 06:18 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 49
Prispevkov: 22
Kraj: Tržič
Model: Marea Weekend
Motor: 1.8 l, 115 KM
Letnik: 1998
Kilometri: 175.000

Motor (8/10): Motor suvereno obvlada težo avta in ni drag za vzdrževanje. Pospešuje zvezno po vsem območju vrtljajev.

Poraba (7/10):Z našim je bil hec, ker ga nisem šparal in ni bilo šans peljat pod 9 l. Poznala se je tudi uporaba klime, tako da šparovček ta motor ni.

Karoserija (9/10): Meni še danes eden lepših karavanov, čeprav so ta mnenja subjektivna.Kljub letom ni bilo sledi rje.

Podvozje (8/10):Karavansko udobno in za potovanja odlično. Slabše se je odrezal v hitrih ovinkih s precejšnjim nagibanjem.

Notranjost (9/10): Itak sem mnenja, da če se konkurenca kje česa kaj nauči je to Fiatov izgled notranjosti ob uporabi poceni materialov. Namreč vse izgledajo za razred boljše in lepše kot pri sovrstnikih, pa je ta v Mareah meni še najmanj všeč.

Opremljenost (8/10): Naša je imela vse razen usnja. Zelo me je motilo slabo izvedeno prekrivalo prtljažnega prostora.

Končna ocena (8/10): Nasploh sem imel težave le tam zadaj. Motor zadnjiega brisalca je bil venomer v težavah in pa še nekaj manjših "bolezni" je bilo a nič drastičnega, sem vse porihtal sam, pa sem zelo netehničen tip. Še danes lep avto, ki ga po krivem pljuvajo zaradi težav ljudi, ki so si kupili uvožene za malo denarja a žal tudi krepko zdelana vozila

Mnenje o avtu, ki sem ga imel v letih 2002-2004.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 20 Avg 2006 06:38 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 49
Prispevkov: 22
Kraj: Tržič
Model: Punto II
Motor: 1.2 ccm, 60KM
Letnik: 2000
Kilometri: 90.000

Motor (8/10): Motorček je bil povsem dorasel malemu Puntu, resda daleč od dirkaških želja mladcev. Sam sem ga imel bolj za lep šparovček, kar je pomenilo po zalet pred prehitevanjem. Motor je bil vseh 90.000km brez ene napake.

Poraba (9/10):kot sem omenil šparovček: skoraj vedno pod 6 l. Rekord pa 4.8l/100km na relaciji LJ-Krk-LJ

Karoserija (10/10):Dobro izdelana, predvem pa avto je bil drugačen in meni čudovit od dneva, ko sem ga ugledal.

Podvozje (9/10):Dokaj trdo in z odlično lego na cesti že s serijsko opremljenimi kolesi. Ko pa je imel gor 195/55 radirke, in bil spuščen in otrden, pa je bil gokart.Le da sem takrat pogršal konje. :hehe:

Notranjost (9/10):V svojem razredu z odskokom najelegantnejša, čeprav plastična ni delovala ceneno. Oglejte si takratni Polo, Clio in vse je jasno.

Opremljenost (8/10): Bil je brez klime in ob povečanju družine za otroka in enega psa je postal premajhen. A tega ni bil kriv Punto. Za ceno solidna.

Končna ocena (9/10): Zelo ekonomičen avto in že serijski lepo izgleda ( 3 vratni jasno!!!) Servo volan je bil prvič čista groza, a danes brez njega ne znam parkirat. Punto II je s prodajnim uspehom vsem dokazal, da Fiat zna in zmore. Z avtom ob rednem servisiranju nisem potrošil tolarja za "Italijanske bolezni", sem se pa izmojstril ob menjavanju H7 žarnic!!! Celo volan ni spuščal pokljajočih zvokov, kar je bila bojda težava l.2000

Mnenje o avtu, ki sem ga imel v letih 2000-2002.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 21 Avg 2006 21:21 
Odsoten
Star in kriv
Uporabniški avatar

Starost: 56
Prispevkov: 150
Kraj: Dolenja vas - Železniki
Model: Marea HLX
Motor: 2.0 24v 150km
Letnik: 1998
Kilometri: 180000
Kupljen: 2001

Motor (1-10): 10 - motor v vseh območjih delovanja kaže svojo konjušnjico - že z 2 prestavo pri 1200 obr/min v hrib pelje brez problema, kar je zelo uporabno v zimskih razmerah, saj mu v klanec ne zmanjka navora in kolesa ne spodrsnejo (seveda so na kolesih vsaj približno zimske gume)

Poraba (1-10): 10 - na relaciji Železniki - Pula - Železniki 6,5l/100km, povprečno pa nekje 8l +- ampak, pomembno je, da se ga da šparat. Seveda ob priganjanju čez 4500 obr/min tudi pokaže žejo ampak lepo je voziti umirjeno in vedeti, da imaš pod ritjo 150 iskrih konjičkov. Pohvalno.

Karoserija (1-10): 9 - pocinkana pločevina ne da rji do živega - razen podvozje, ki pa se ob primerni sanaciji seveda, lahko prepreči.

Podvozje (1-10): 9 - trdo podvozje, ki ne pusti da bi se avto v ovinkih preveč nagibal, težave povzročajo edino vpetja, ki jih je vsake toliko pač potrebno popraviti - menjati.

Notranjost (1-10): 8 - sedežne prevleke so ... žalost. Blago je sicer ok, samo kje so časi, ko sem v Cromi imel alcantaro in nisi vedel za umazane sedeže. Na zadnjih sedežih se sedi slabše (manj prosotra) kot v razred manjšem puntu mk2.

Oprema (1-10): 9 ima vse razen usnja in ABS, ki mi je crknil (modul) pred mesecem ... sanirano tako, da smo vzeli varovalko ven in adijo ABS... sedaj čakam na kakšnega rabljenega. Drugače ni stvari, ki bi jo potreboval.

Končna ocena (1-10): - 9 2,5 leta stara Marička je veljala še 1,5 mio sit, z prevoženimi 90.000 km. Odličen voz za malo denarja, posebno če avto kupuješ za par let in ne za to, da ga boš po enem letu prodal. V glavnem, nekaj dražja registracija, zato pa 5 valjev odtehta tudi to. Odličen Fiat.


Da ne pišem še o Puntu MK2, ki je pri hiši 3 mesece in je o njem že veliko napisanega (o modelu), da ne pišem o Cromi 2.0 ie, ki je bila pri hiši 6 let - kupil sem jo z "kao" 150K km (ker je bila uvožena iz Italije in glede na stanje amortizerjev sumim da jih je imela še vsaj tretjino toliko) in se je morala umakniti Marei - dobil zanjo 100k SIT, na števcu pa je imela 290K km... da ne pišem o Zastavi Yugo 55 (ki je tudi skoraj Fiat), da ne pišem o Zastavi 101 55GTL s tremi vrati in da ne pišem o svojem prvem avtomobilu Zastavi 126 - pejčku...

Torej, očitno Fiat do groba :) Znamka, ki ti zleze pod kožo :) Do neke meje ji lahko sledi samo še Alfa :) s svojimi novimi modeli (159 SW is good enough for me :)

Tkole drušna je pri nas z našimi Fiati. Zadnjič sem nekkomu rekel: če imaš Fiat, lahko računaš da ti bo kdaj kaj crknilo in si na to pripravljen, ampak kaj ko crkujejo tudi Mercedesi pa BMW pa Honde itd.. kdo pa je tam pripravljen, da ti lahko kaj crkne :D

Ajd, long live Fiat!!!

Jani


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 22 Avg 2006 19:18 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13088
Kraj: Ljubljana
Model: Lancia lybra 2.0 lx
Motor: 2000 ccm, 154 KM (113 kW)
Letnik: 1999
Kilometri: 120.000 km
Kupljena: 2004

MOTOR (10/10):
Motor si zasluži čisto desetko, sam zvok in odzivnost sta odlična. Navora je dovolj v zelo širokem območju delovanja. Zvok je tak kot da bi bil pod pokrovom motorja "šestak". Skratka fantastično.

PORABA (7/10):
To je najslabši del tega avtomobila oz. motorja. Poraba lahko kaj hitro zraste čez 12 do 13 litrov. Ob zmerni vožnji (relacija) lahko malo privarčujemo, vendar se vsi večinoma vozimo po mestih tako, da poraba redko pade pod 10 litrov na sto prevoženih kilometrov.

KAROSERIJA (10/10):
Klasično italijansko oblikovanje. Elegantna oblika, ki kljub starosti deluje mladostno predvsem pa prestižno oz. samosvoje.

PODVOZJE (9/10):
Podvozje si deli z AR 156, tako da je to vrhunsko, vendar moramo biti previdni, kajti gre za limuzino tako, da ji športna vožnja ni najbolj pisana na kožo, vendar kljub temu ...

NOTRANJOST (10/10):
Vse kar voznik in potniki potrebujejo je tu, bež alkantara, dvopodročna klimatska naprava, BOSE ozvočenje (vrhunsko), multifunkcijski volan, ... Skratka vse.

OPREMA (9/10):
Glej zgoraj. Do popolnosti bi si želel navigacijo in pa oblazinjenje iz serije INTENSA.

KONČNA OCENA (10/10):
Čista desetka. Moja osebna želja je da bi imel Lancio lybro 2.4 jtd intensa.

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 22 Avg 2006 19:31 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 13088
Kraj: Ljubljana
Model: Fiat bravo 1.4 12v sx
Motor: 1400 ccm, 80 KM (61.5 kW)
Letnik: 1998
Kilometri: 0 km
Kupljen: 1998 (nov)

MOTOR (5/10):
Najslabši del tega avtomobila je bil motor, kajti zelo malo navora nista omogočala oz. kazala dejanske moči avtomobila (80 KM). Kot sem slišal, je sam motor bil že v osnovi zgrešen in je bil zelo hitro zamenjan z 1.2 litrskim 16v motorje, ki je izpolnim pričakovanja.

PORABA (7/10):
Poraba je bila bistveno višja kot je dejansko motor dal iz sebe. Redko kdaj je padla pod 9 litrov, kar je preveč za tak motor.

KAROSERIJA (10/10):
Ni kaj dodati, italijanska šola oblikovanja. Eden izmed lepših avtomobilov (v svojem razredu).

PODVOZJE (9/10):
Podvozje je doraslo motorju, tako da ni problemov.

NOTRANJOST (8/10):
Ne pričakujte prestiža in superkvalitetnih materialov, vendar je izredno dobro narejena, oblika je pa tudi že letom še vedno mladostna.

OPREMA (7/10):
Od opreme ni kaj dosti, serijski radio ni vreden nič, drugače pa je elektrika vse povsod tam kjer jo potrebujemo, na žalost je bil brez klime tako da je vtis malo slabši.

KONČNA OCENA (8/10):
Avto je bil vreden svojega denarja, vendar je veliko boljša alternativa 1600 kubični bravo.

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Avg 2006 17:24 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 1114
Kraj: Cerklje
Model: marea weekend HLX
Motor: 2.4 td, 125 hp
Letnik: 1997
Kilometri: 155000
Kupljen: 2006

Motor (1-10): 9
majhna poraba, dosti navora (okrog 265), ki mora premakniti slabih 1,5 t, dobri stari dizel, dokaj enostaven pa vendar ne toliko poceni za vzdrževanje
Poraba (1-10): 10
kombinirano 6-7 s klimo 7,5
Karoserija (1-10): 9
po 9ih letih še vedno atraktivna oblika spredaj, zadaj nekoliko manj, pleh niti pikice rje
Podvozje (1-10): 7
za moj način vožnje nekoliko slabše zavore in vzmetenje
Notranjost (1-10): 8
sedeži imajo nekoliko slabši bočni oprijem, materiali ne kažejo znakov obrabljenosti
Oprema (1-10): 10
vsa oprema, razen usnja na sedežih (hvala bogu)
Končna ocena (1-10):9
ker mislim, da popolne stvari ne obstajajo, dam oceno 9. Drugače pa za dobrih 700 tisočakov, ni boljšega


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Avg 2006 21:40 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 35
Prispevkov: 2884
Kraj: Ljubljana
Model: Punto 75 SX
Motor: 1.2 8V (1242ccm, 56kW/75KM)
Letnik: 1995
Kilometri: 117.000
Kupljen: 1995



Motor:8/10: Motor je dokaj poskočen v primerjavi s šibkejšimi "bratci", zlasti nad 3000 obrati/min., kjer se šele pokaže njegov pravi obraz. Zaradi majhne prostornine se sem in tja začuti pomanjkanje navora, zato ga je potrebno včasih "siliti" v malo višje obrate. Ravno zaradi tega je naprimer suvereno prehitevanje pri dotičnem motorju dokaj relativen pojem. Nekih blestečih rezultatov tu seveda ne gre pričakovati, no, odvisno, kdo oz. kaj vozi pred vami :D.
Končna hitrost je zadovoljiva, približno 160km/h popolnoma zadošča povprečnim potrebam in spodobno potovanje pri hitrosti okoli 130km/h. Menjalnik je dober, kljub temu da se včasih tudi tukaj zatakne pri pretikanju iz prve v drugo, a le ob hitrem pretikanju.
Po dveh letih brez večjih težav in stroškov, z izjemo rednih servisov in določenih delov, ki se smatrajo kot potrošni material, ni bilo večjih težav. Lahko rečem, da je precej vzdržljiv in zanesljiv.

Poraba (7/10): Poraba je pri tem avtu malo višja kot pri šibkejših izvedenkah, po lastnih izračunih se poraba v mestu giblje okrog 8-9, na relacijah okoli 6-7, pri mešani vožnji pa 7 litrov na 100 kilometrov ali še manj ob "lažji nogi". Zlasti mestna vožnja in kratke razdalje znatno prispevajo k povišanju porabe, zato bi za zgolj mestno vožnjo priporočal šibkejši motor. Seveda pa je poraba relativen podatek, ker je odvisna od mnogih dejavnikov (stil vožnje, vremenske razmere, teren itd.).

Karoserija (9/10): Karoserija je solidna in ni podvržena pretiranemu rjavenju, k temu pripomore tudi kovinska barva, ki le-to dodatno zaščiti pred škodljivimi vplivi. Rja se pojavlja zlasti na spodnjem notranjem robu prtljažnih vrat (vsaj pri meni) in pa seveda mestih, ki so izpostavljena poškodbam zaradi kamenja na vozišču in ostalim mehanskim poškodbam (not. stran blatnikov ipd.). Tudi sam grajam trdnost karoserije, zlasti na vratih, kjer se precej hitro poznajo "jamice" od "butanja" z vrati na parkiriščih in podobno.

Podvozje (7/10): Podvozje ni nič posebnega, včasih se pojavi pretirano nagibanje v ovinkih, toda, če vozite po omejitvah, vam to ne bo povzročalo težav.
Ob tem bi omenil slabšo kvaliteto zadnjih "rok", ki pa so hiba tudi ostalih izvedenk.

Notranjost (8/10): Notranjost je v primerjavi z drugimi avtomobili tega razreda (polo, clio itd.) na občutek mnogo prostornejša. Oblikovno je dokaj všečna in mladostno oblikovana, pograjal pa bi predvsem pomanjkanje odlagalnih mest in (pre)nizko pozicijo "predala" za avtoradio, ki je nameščen prenizko.
Sedeži so precej udobni, morda boste v ovinkih pogrešali več oprijema, zadaj brez večjih težav lahko sedijo tudi višje osebe. V avtu je dovolj prostora za 4 osebe, za prtljago pa na daljših potovanjih rado zmanjka prostora, kar je za ta razred avtomobila pač standard. Za vsakdanjo rabo pa je prtljažnik več kot dovolj velik, z deljivo in prekloplijvo zadnjo klopjo (1/3, 2/3) vključno s sedalnim delom pa po potrebi pridobimo precej dodatnega prostora.

Oprema (9/10): Oprema SX premore za tisti čas in razred, v katerega spada, zadovoljivo količino serijske opreme, kot naprimer centralno zaklepanje, električni pomik sprednjih stekel, deljivo zadnjo klop in kodno varovan vžig motorja. Morda utegnemo pogrešati servo volan in vsaj eno zračno blazino (voznik).

Končna ocena (8.5/10): Avto je vsekakor dobra izbira za uporabnika, ki si želi nizkih stroškov vzdrževanja, registracije in zavarovanja ter znosno porabo goriva.
Motor je zadovoljiv za zmernega, morda bolj umirjenega voznika. Konec koncev tudi ni namenjen "dirkanju" po cestah.
Zanesljivost je relativen pojem, saj govorimo o nakupu rabljenega avtomobila, kjer je potreben tudi kanček sreče. V osnovi pa gre za dokaj posrečen in soliden avtomobil z nekaterimi manjšimi pomanjkljivostmi.
Osebno me avtomobil vsekakor ni pustil hladnega in me je kar prijetno presenetil. Morda bi za obilico mestne vožnje zadoščal šibkejši motor (predvsem zaradi porabe in fiksnih stroškov), vendar za ceno "revnejše" opreme.[/quote]

_________________
Cuore Sportivo


Zadnjič spremenil ahiM, dne 28 Okt 2006 08:00, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: brav0
OdgovorObjavljeno: 25 Sep 2006 23:50 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Prispevkov: 309
EVO JAZ MAM BRAVOTA 1,4 ŽE ENAJST LET . BILO JE PAR MALENKOSTI, PREDVSEM SEDAJ PO DESETEM LETU VOŽNJE. AMORTIZERJI ,PODVOZJE , AUSPUH, BARVA, ITD JE VSE ŠE ORIGINALNO. IN TO PRI 130000KM. MENJAL SEM PA KAKE PLOŠČICE ZA BREMZE, ENKRAT TERMOSTAT . NO PRED PAR DNEVI JE NEKAJ DIZA MALO ŠTEKALA PA SEM DAL KAR CEL AJNŠPRIC DRUGI IN ZGLEDA OK. DA NE GOVORIM O NOTRANJOSTI . SEDEŽI SO KOT NOVI, KLJUB TEMU DA NISEM NIKOLI MEL NOBENIH PREVLEK. SKRATKA AVTO SE JE SPLAČAL 100 PROCENTNO. PA ŠE PRECEJ LEPA VOŽNJA JE V NJEM.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Sep 2006 21:13 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Prispevkov: 69
Kraj: Izola
Model: Tipo i.e. SX
Motor:1.6 75KM
Letnik:1993
Kilometri:133000
Kupljen: 2006

Motor (8-10): z motorjem sem zaenkrat zadovoljen, kupil sem lepo ohranjenega z malo kilometri. Skratka izpolnjuje moja pričakovanja ni prešvoh ni premočen ravno prav za slovenske ceste ;P
Poraba (8-10):
Poraba ni nič posebnega, je 1.6, el. vbrizg in je po pričakovanjih, vrti se okoli dobrih 8 litrov, s tem da vozim včasih z težko nogo, včasih pa ekonomično.:D
Resda če imam dolge fure se poraba precej zmanjša...
Karoserija (8-10):
zaenkrat brez problemov(rje...itd)
Podvozje (6-10):
podvozje je pa najšibkejši člen avta, saj je zelo nestabilen pri višjih hitrostih!!! ampak imam v načrtu malo ga znižat, tako da se bo tudi to še izboljšalo po vsej verjetnosti...
Notranjost (9-10):
notranjost mi je zelo všeč, saj je zelo prostoren in udoben za vožnjo. Predvsem so mi všeč digitalni števci, vendar me moti material armature... ampak tudi tukaj si bom privoščil kak popravek da bo po mojih okusih :hehe:
Oprema (9-10):
oprema je ravno to kar jaz zahtevam od avta!! centralno, servo, el. šipe(prve) in mislim da je to več ali manj vse!!!
Končna ocena (8-10)
avto si lastim od julija letos, ko je imel 128k km, olje natočim približno na vsake 2k km 1(en) liter kar ni nič posebnega... avto je vsestranski, ima velik prtljažni prostor, je udoben, lahko tudi športen za nekatere in za moje pojme tudi dokaj varen...
Zaenkrat mi ni žal za nakup, če bo pa v prihodnjosti nagajal, ga bom pa že skritiziral! :D
:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 12 Okt 2006 17:28 
Odsoten
dünde
dünde
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 2289
Kraj: Goričko
Model: Bravo SX
Motor:1.6 16V, 103 KM
Letnik:10.08.1998
Kilometri:127000
Kupljen: 14.07.2006

Motor (9/10): z motorjem dosedaj še ni bilo problemov, kilometri so tudi realni in se mu niti ne poznajo, žrebičkov je zadosti pa še vsi so v vrhunski formi :hehe:

Poraba (7/10): je v veliki meri odvisna od voznika. pridejo dnevi ko imam težko nogo, naslednji dan pa spet vozim okoli 2000rpm, giblje se pa od 7 pa mislim da sem pa tja skoči tudi že 10

Karoserija (9/10): zaenkrat še ni sledu o rjavenju

Podvozje (9/10): je tud v redu, lepo stoji na cesti tudi pri hitrejši vožnji v ovinke

Notranjost (9/10): čeprav je avto star (že) 8 let je notranjost opremljena zelo lepo. sedeži so udobni, placa je zadosti, pa tudi gumbi na armaturi so razporejeni in oblikovani precej moderno. moti me edino velika odprtina od originalnega radia

Opremljenost (9/10): pogrešam samo abs, pa tudi potovalnega računalnika se ne bi brano :p

Končna ocena (9/10): avto mi je enostavno všeč, zelo se mi dopade zunanjost, njegove športne linije. moj je stal nekaj čez 700 junakov pa sem povsen zadovoljen z dobljenim. če bo dnar da gs bom lahk še kaj porihtal pa toliko boljše. avto odsvetujem penzionistom ker me kar boli ko vidim kakega dedeka za volan pa v 4 prestavi pelje 40...[/b]

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 59 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games