domov
  • Fiat Klub
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • WithCar
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Kovinoplastika Kavs
  • A2R
  • Orange Audio
  • Techno racing
  • Poliglob
  • Amortizer d.o.o.
 
Danes je 29 Maj 2020 17:58

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 641 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Pnevmatike
OdgovorObjavljeno: 15 Feb 2009 17:22 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 59
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
15. marec se bliža, zato iščem nove letne pnevmatike. Iščem dobro gumo, ki pa ima čim boljše razmerje med ceno in kvaliteto. Predvsem pa želim dobro gumo za v dežju. Pogledal sem že kar nekaj različnih proizvajalcev. Zanima me, katere pnevmatike priporočate vi? Do sedaj sem imel Dunlop SportMaxx in bil z gumo zadovoljen. Zato sedaj gledam med drugimi tudi novo »Dunlopko« SportMaxx TT. Kaj je z Michelinom, Bridgstonom, Pirellijem, Uniroyalom, Continentalom, Goodyearom...? Kaj svetujete vi?

Avto Fiat Stilo 1.9 M-jet, dimenzija: 215/45 R17!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Feb 2009 17:55 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 41
Prispevkov: 2018
Isces popolnoma nove ali lahko tudi rabljene? Jaz namrec prodajam svoje P-Zero (enakih dimenzij) s prevoženimi kakih 8000-9000 km. Razumna cena seveda - ce te zanima - javi!

Sicer pa je takole - v tem segmentu so cenovne razlike med pnevmatikami se relativno majhne. Seveda zavisi od globine tvoje denarnice a jaz bi ciljal tule na gume cenovnega ranga okoli dobrih 100 EUR (preverjeno dobre pnevmatike). Ker sem sam pred podobno dilemo (le da za colo vecje) sem prebral ze kar nekaj testov in porocil uporabnikov in sem svoj izbor skrcil na naslednje:

- Uniroyal Rainsport 2 (fenomenalna guma, ki dosega izvrstne rezultate na testih, izredna tako v suhem kot mokrem)
- GY F1 Asymetric (podobno kot zgornja, top guma, ki ne izgubi performanc niti, ko je zlizana)
- Pirelli P Zero Nero (te sem imel tudi sam, gumo lahko samo pohvalim!)
- Falken FK452 (ogreta guma je bojda fenomenalna, obraba manjsa kot pri konkurenci, izguba performans z obrabo profila)

Jaz bi ti predlagal naslednje - ce ne delas veliko kilometrov izberi najboljse, kar lahko (GY ali Uniroyal). Ce prepeljes veliko in nisi ravno cestni dirkac pa bi ciljal na Falkence, katero sicer mnogi klasirajo v razred UHP pnevmatik vendar zal ne morem potrdit, ker je se nisem preizkusil. bojda pa je veliko manj obcutljiva na obrabo kot prvi dve omenjeni.

Stvar je pravzaprav enostavna - za izvrsten oprijem bos placal vec, zabava pa ne bo trajala dolgo, ce nisi Fittipaldi pa ti zna ustrezat tudi kaj cenejsega in nagrajen bos z obutvijo, ki bo zdrzala dlje casa :)

LpF

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Feb 2009 18:16 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 31
Prispevkov: 516
Kraj: Trebnje
ko je glih govora o gumah bi vprašal kakšne so kaj Maxxis Victra MA-Z1...ker moram zdej dvoje gum kupit in en par sem že imel od prej...zdaj pa če se splača kupit še dve al ne? pa kokr sm jih mau probaval so se mi zdele res super odnesle, ceste so se držale zlo dobr....


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Feb 2009 18:45 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 47
Prispevkov: 1133
Kraj: Vodice
če ti bo tole kej pomagalo:
MAXXIS
al pa tole:
MAXXIS2

_________________
I didn't do it! Lawyer fucked me!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Feb 2009 19:45 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 31
Prispevkov: 516
Kraj: Trebnje
B.I.S.H.O.P. napisal/-a:
če ti bo tole kej pomagalo:
MAXXIS
al pa tole:
MAXXIS2


hvala...ampak to sm že oboje pregledal :D


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Feb 2009 20:01 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Prispevkov: 4324
Kraj: Brežice - Globoko
Jest bom tko povedal, ko vsi omenjate samo te gume katere imamo uvoznike v sloveniji, ostalih gum pa ne. Znamka Federal, ki se prodaja na gume-direkt, in je med cenejšimi, je avtralska znamka.
Kar se tiče lege na cesti pusti daleč zadaj pirelli p6000, GY Eagle F1 pa še mnogo drugih, povem iz lastnih izkušenj. Federal SS-595 je po ovinkih ki jih imam do doma, držala hitrosti katerih ostale gume tudi blizu niso pršle, po dežju in po suhem. Kar se tiče obrabe pa je šlo 1mm gume po slabih 10.000km. Tako da ne razmišljat samo o goodyear, pa pirelli, pa dunlop, ker se da za bistveno manjše denarje dobiti bistveno boljšo gumo. Vem iz lastnih izkušenj.
lp
mitja

_________________
Imel sem Fiat Stilo, Marea, Brava, Punto, Bravo...ni da ni
in pa tudi Alfa Romeo 159 1.9JTDM, 2.0JTDM, 3.2V6JTS in 1750TBi
pa tudi 156 z busso motorjem....sam še Lancie nisem probal


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Feb 2009 21:07 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 37
Prispevkov: 2086
Kraj: LP
vsak svojo svinjo hvali ... tko da je brezveze o tem sploh razglabljat ...

vsak bo vedno hvalil tisto gumo ki jo ima na avtu ... in če bo večina hvalila eno gumo potem bo to dobra guma (pa ni nujno da je)



fixy me zanima kako si ti primerjal tvoje gume da lahko poveš tako kot si (da ostale gume ne pridejo niti blizu vožnji v ovinku) a si šel z drugimi gumami v isti ovinek nevem s hitrostjo 150 na uro pa si ven odletu z enimi z drugimi pa ne al kako?? (pa ne osebno vzet ... to je samo prispodoba)


moj nasvet ... nikoli ne kupujte nekaj najdražjega ker ni nujno da je najboljše ... niti ne kupujte vedno najcenejšega ker prav tako ni nujno da je najslabše ... kupujte tisto kar je preverjeno in tisto kar pohvali večina ljudi ... zdaj pa če je to GY, Pirelli al pa Federal ...

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Feb 2009 21:12 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Prispevkov: 4324
Kraj: Brežice - Globoko
RaDoS napisal/-a:
fixy me zanima kako si ti primerjal tvoje gume da lahko poveš tako kot si (da ostale gume ne pridejo niti blizu vožnji v ovinku) a si šel z drugimi gumami v isti ovinek nevem s hitrostjo 150 na uro pa si ven odletu z enimi z drugimi pa ne al kako?? (pa ne osebno vzet ... to je samo prispodoba)


v ovinek prletim 80km/h z pireli p6000, pa mi odnese zadnji konca pa se začne lovljenje, z federalkami v istem ovinku pri približno enakih pogojih skoraj 120 pa je šlo BP. tako jest to probavam, ker mam na poti do doma ene take fajne ovinke, kjer ni policije, ni veliko hiš, tk da edina stvar ki je nevarna je jarek ob cesti :D:D
lp
mitja

_________________
Imel sem Fiat Stilo, Marea, Brava, Punto, Bravo...ni da ni
in pa tudi Alfa Romeo 159 1.9JTDM, 2.0JTDM, 3.2V6JTS in 1750TBi
pa tudi 156 z busso motorjem....sam še Lancie nisem probal


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Feb 2009 21:27 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 3829
Kraj: Izlake
moj glas gre pirelli zero nero

_________________
LANCIA DELTA IN ŠKODA OCTAVIA 5E YAMAHA FZ1-N
Sem pač tak, da bi imel tud raketo na dizl :004.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Feb 2009 21:29 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 31
Prispevkov: 516
Kraj: Trebnje
no našel sem neke teste

Maxxis MA-Z1 Victra

Federal SS-595

Goodyear EAGLE F1 GS-D3

Uniroyal RainSport 2

Goodyear EAGLE F1 Asymmetric

Pirelli P ZERO NERO

Falken FK-452


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Feb 2009 21:38 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 41
Prispevkov: 2018
fixy napisal/-a:
RaDoS napisal/-a:
fixy me zanima kako si ti primerjal tvoje gume da lahko poveš tako kot si (da ostale gume ne pridejo niti blizu vožnji v ovinku) a si šel z drugimi gumami v isti ovinek nevem s hitrostjo 150 na uro pa si ven odletu z enimi z drugimi pa ne al kako?? (pa ne osebno vzet ... to je samo prispodoba)


v ovinek prletim 80km/h z pireli p6000, pa mi odnese zadnji konca pa se začne lovljenje, z federalkami v istem ovinku pri približno enakih pogojih skoraj 120 pa je šlo BP. tako jest to probavam, ker mam na poti do doma ene take fajne ovinke, kjer ni policije, ni veliko hiš, tk da edina stvar ki je nevarna je jarek ob cesti :D:D
lp
mitja


Fixy, Pireli P6000 je z obzirom na sodobno ponudbo precej slaba pnevmatika ;)...kar pa nikakor ne pomeni, da lahko posplosujes, da je Federal na nivoju ali celo boljsi od znamke Pirelli. Federal gum ne poznam, ne trdim, da so slabe, je pa dejstvo, da so na trgu nepreizkusene (vsaj ne tako zelo kot denimo druge, bolj znane znamke).

Druga stvar, ki se jo je potrebno zavedati je dejstvo, da imamo vsi razlicna pricakovanja. Medtem, ko se bo enemu preskok iz serijske obutvije na kak Linglong zdel wow, bo drugi razocaran ugotovil, da P Zero Nero ni tako dober kot recimo GY F1 (...pa je recimo 3x boljsa guma od prej omenjnega Linglonga) > TEORETIZIRAM! ...da me ne bo kdo kdaj slucajno citiral.

Pri argumentiranju dajte navest na cim vse ste se ze vozili + po moznosti model vozila.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Feb 2009 10:32 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 37
Prispevkov: 2086
Kraj: LP
fixy napisal/-a:
RaDoS napisal/-a:
fixy me zanima kako si ti primerjal tvoje gume da lahko poveš tako kot si (da ostale gume ne pridejo niti blizu vožnji v ovinku) a si šel z drugimi gumami v isti ovinek nevem s hitrostjo 150 na uro pa si ven odletu z enimi z drugimi pa ne al kako?? (pa ne osebno vzet ... to je samo prispodoba)


v ovinek prletim 80km/h z pireli p6000, pa mi odnese zadnji konca pa se začne lovljenje, z federalkami v istem ovinku pri približno enakih pogojih skoraj 120 pa je šlo BP. tako jest to probavam, ker mam na poti do doma ene take fajne ovinke, kjer ni policije, ni veliko hiš, tk da edina stvar ki je nevarna je jarek ob cesti :D:D
lp
mitja



ne pretiravaj ... ne bluzi da ti je pr 80km/h odneslo zadek potem ti pa pri 120km/h ni odneslo ...

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Feb 2009 13:21 
Odsoten
Bela Strela
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 952
Kraj: Medvode
Uniroyal RainSport 2 ali Falken FK-452?
10€ dražja Uniroyal, s tem da pri testih ima tudi bolše ocene...

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Feb 2009 13:56 
Odsoten
Playa wit attitude

Starost: 33
Prispevkov: 289
Kraj: Kamnik
Še jz bi ene priporoču!

Na vredestein gume pa nuben ni pomislu?

Vredestein sport track 3 baje zlo dobra guma pa niso tok drage.

Jz mam zimske vredestein snowtrac3 pa so ble najboljše zimske gume v 14 col razredu letos.

Tko da se splača po letni vredesteinki vprašat sport track3


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Feb 2009 13:57 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 41
Prispevkov: 2018
Za to razliko v ceni definitivno Uniroyal...vsaj jaz bi se za to odlocil.


LpF

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Feb 2009 14:52 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 31
Prispevkov: 516
Kraj: Trebnje
no sj oceno ma pa kr uredu...sam sm gledal eno drugo...dobr zgledajo

Vredestein ULTRAC SESSANTA


pa še nekje drugje

Vredestein ULTRAC SESSANTA


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Feb 2009 15:47 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 41
Prispevkov: 2018
Tudi te so odlicna izbira.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Feb 2009 16:16 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 37
Prispevkov: 5410
Kraj: bilo kuda, kiki svuda
Po tyretest testih je FK-452 melenkost boljša od sessante, zaradi melenkost več gripa na mokrem, več udobja, manj hrupa in manjše obrabe. Razlike so minimalne.
Po tyretest FK-452 tako ne toliko zaostaja za najboljšimi (potenza, pilot sport, F1), cena je pa nižja.
Sicer je vprašanje koliko je za verjet tyretest-u ker tam uporabniki sami ocenjujejo in ocene lahko niso objektivne, ker eden, ki v životu ni imel dobre gume, bo dal same 10tke, spet drugi, ki je imel prej potenzo, bo lahko dal dosti slabšo oceno, čeprav razlika ni tako velika.

Najboljši test je lasten test, in če se razlike med gumami ne vidi, se potem vzame najcenejšo med testiranimi.

Zgleda pa sessanta hudo v živo, sploh če je dimenzija 225 ali več.
Imel jo je kolega v 225/45 17 prej je pa vozil FK-452 v 205/50 17 in je rekel da je sessanta boljša, vendar bi jaz to prepisal predvsem drugi dimenziji.

@Pirata z Bridgestone potenzo, GY F1, Michelin pilot sport, Dunlop sport max, Vredenstein sesstanta, Continental SportContact 3, Falken FK-452, Uniroyal Rani sport, Pirelli Zero nero, Toyo T1-R, Fulda carat exelero neboš zgrešil če izbereš katero koli, edino vprašanje denarja je.
Če se ti daje dobrih 120€ na kos, potem vzami potenzo, michelin za še 30€ na kos za moje pojme ni vreden. Best buy v smislu price/performance je zagotovo FK-452, ki je (spet po testih) boljšaali vsaj enaka od dunlopk, Pirelija, Vredensteina, continentala. Fulda je tudi price/performance odlična in po tyretest celo boljša kot FK-452 predvsem na suhem.

Pri Falkenu te naj edino opozorim da proti koncu profila izgublja nekoliko na gripu in da se mora guma ogret, da grabi tako kot mora.

Jaz recimo sem z FK-452 izredno zadovoljen, vendar bom verjetno kupil še druge znamke izrecno zaradai primerjave.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Feb 2009 17:49 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
Odkar sem začel kupovati gume po testih, nisem bil še nikoli razočaran, prej pa ojoj :092.gif:

Tukaj si lahko pogledaš ADAC-ov filmček, kako temeljito testirajo gume: http://www.adac.de/adactv/test_technik/ ... ageID=8772
Videl boš, da nihče od nas ni nikoli niti približno tako dobro stestiral nobene gume, pa tut če smo stokrat pridrveli v nek ovinek 100 na uro. To je samo en procent testov, ki jih opravijo v ADAC-u, tako da po mojem mnenju vozniki še zdaleč nismo tako dobra referenca kot ADAC-ov test. Če kdo kaj natančno stestira, so to nemci. Po ogledu filmčka ne boš imel razloga dvomiti v kredibilnost rezultatov, tudi če ne razumeš nemško. Spodaj sem prilepil strojno preveden opis testa. Sicer je smešno preveden, ampak predstavo o obsežnosti testa boš dobil.

Nov ADAC-ov test letnih gum bo objavljen prihodnji četrtek, v prejšnjih testih (2008 in 2007) pa so nekatere cenejše gume vseeno dobile dobro oceno in celo enako dobro v mokrem kot zmagovalne gume, tako da bi ti jih jaz mirne duše priporočal:

Hankook 85 €
Fulda 95 €


Kako ADAC testira gume:

Filmček: http://www.adac.de/adactv/test_technik/ ... ageID=8772


Za vsako ADAC test gume so približno 2500 pnevmatik v prosti trgovini anonimno odkup. Gredo skozi nekaj testov, da bi spremljali serijo posameznih preskusov, ki so opisani spodaj.

Vožnja na suhi cesti

Vožnja

Rutinska manevrov

Te razišče test voznika, ravne in obnašanje v krivulje vožnje. Ti vključujejo ali Umoriti listja konstanten polmer ali nachgelenkt biti. Druga točka je Einlenkverhalten: zazna neposreden odgovor na krmilnem od gume ali se odzovejo šele po pol kolo obrniti? Poleg tega mora veljati ali ko za ovrednotenje potrebe po usmerjanju in Podjednakost v tem času. Vprašanje je, ali je večji odklon krmiljenih koles na več pomembnih povratnih informacij na volan, ali pa je odgovor ne zaradi razlikujejo, kakor je bila močno uspelo. Zadnja točka se nanaša na upravljanje stran zadnje osi. Je treba presojati ločeno, da se zaradi nižje teže na zadnji osi in dejstvo, da je zadnja os ni krmiljena, stran manager ponavadi temelji bolj počasi kot na sprednji osi. Ena gume na zadnji osi za počasen ali majhen strani vodnik gradi, ureja predvsem na dolge avtoceste krivulj ali škodljivo vplivati na avtocesti izhodi.

Manevar na obmejnem območju

Ko pasu se bo o spremembah, ki nadomeščajo ali Postpozitivan hitro prehitevanje. Ocenjuje preskus voznik, če je vozilo opremljeno z gume na ali nastavljivi, ali, ali, koliko je avto z Umoriti gugalnicami. Ko spreminjajoče krivulj slalomu je nekakšna kilometrina. Preskus voznik je natančno oceniti, kako se gume krmilnega izvaja.

Ravnanje
Preskus voznik ocenili vedenje gume na obmejnem območju. To je še posebej zanimivo, ko Umoriti oznanile njenih meja in ali je gume še vedno Fahrkorrekturen to dovoljuje.




Povečaj Povečaj



Zavore

Med ABS zaviranje, pot ustavljanja od 100 do 0 km / h določeno.
Primerjava med dobro (rdeča črta) in slabo Umoriti (modra črta) kaže vozila slabe gume bi ostalo s hitrostjo okoli 40 km / h na oviro nasprotovala, medtem ko se je vozil s gume še dobre čas bi morali stati.


Vlažnost

Zavor (samo z ABS): To je Verzögerungsweg za zaviranje od 80 do 20 km / h na beton in asfalt dauerberegnetem izmeriti.

Wet ravnanje: Na dauerberegneten ravnanje seveda je na meji kilometrine. V naročju krat se merijo, je delež vlage vedenja v pnevmatikah subjektivno oceniti.

District / Site Obiščite: Na popolnoma beregneten krožne orbite v obmejnem območju in odpeljal krog s časom na omejitev hitrosti.

Aquaplaning naravnost: Na podlagi konstantni hitrosti ob vstopu sedmih milimetra globoko bazeni celoti pospešiti. To je hitrost, pri kateri se voziti kolesa plavajoče, tako da njihov stik s tlemi izgubljene.
Aquaplaning krivulje pri vožnji na krožni poti (premer 200 m) je 20 metrov bazenov s štirimi milimetrov globoko pass. Prav tokovi pri konstantni stransko pospešenje odklon krmiljenih upošteva. Hitrost krivulja za vsako turnejo bodo krogu 70 km / h povečanj začetni stalno povečuje, dokler se vozilo bodo postale neobvladljive.


Udobje
Ker je bilo vozilo v glavnem suspenzije udobje vplivata med Umoriti preskušanje, ni nobenih posebnih testov več ur. Če pa posamezni Umoriti v primerjavi s številnimi izleti - tudi na javnih cestah - negativni obvestilu, svoje pripombe s karakterizacijo.


Hrup

Notri
Dveh voznikov oceni notranjega hrupa pri Kotalikanje od 80 do 20 km / h. Motor je utišan. Additionally, še izlete v notranjost hrupa spoštovati. Negativne stavkajočih Umoriti doživeli ločene preiskave.
Zunaj
Zunanji hrup, medtem ko gredo zvitki z motornimi dodeljeno zabeležijo, analizirajo in ocenjujejo subjektivno.


Pnevmatike obrabi
Več sklopov gume vožnja 12000 km na proizvodnjo vozil. Tekalne globina redno na celotnem obodu, in nato ugotovi, trajnost ocenila. Teoretično mogoče doseči kilometrine se izračuna iz obrabe na pravno minimalno globino profila 1,6 milimetrov.


Kotalni upor
Gorivo meritev pri konstantni hitrosti 80, 100 in 120 km / h.


Quick preskusa
Test na posebnem bobnu dinamometru v skladu z DIN standard in z varnostno rezervo, je ADAC preskuševalcev izračuna.


Varovanj in ponovljivosti merilnih in preskusnih
Za varno merjenje in testiranje, so vse več testov. Dovoljenih toleranc, so v zelo ozkem razponu. Da bi se ugotovile možne spremembe na pogoje v zunanjem zraku so poleg preskusa Umoriti gume redno z znanimi značilnostmi (tako imenovana baza gume) se uporabijo.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Feb 2009 21:43 
Odsoten
dünde
dünde
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 2289
Kraj: Goričko
sam vozim trenutno toyo px T1-R. res je, da nisem ekstremist, niti gum nisem ne ven kako sprobaval, ampak mislim da sem za to ceno dobil čist v redu kvaliteto. po eni letni sezoni se pozna mogoče malo več kot en milimeter porabe, guma se na dežju tudi drži ceste (kot prej rečeno nisem delal poskusov ampak govorim predvsem na podlagi tega, kar en navaden voznik pričakuje od gum).

plus tega mi je pa guma tudi optično všeč (jaaa, vem da to ni kaj pomembnega ampak meni je...)

glede na to da sem dau za komplet 195/50/15 175€ sem čist zadovoljen!!

sem malo pregledal te teste in vidim da drži Uniroyal RainSport prvo pozicijo... pa tud cena je kar dobra tako da kdor rabi JUST GO FOR IT!!!

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 641 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games